Announcement

Collapse
No announcement yet.

Darksiders

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Darksiders

    Μιας και προχώρησα λίγο το Darksiders, είναι παιχνιδάκιον με hack'n'slash επιρροές στo action μέρος του (gow, dmc κλπ) και ψιλοζελντίζει στο adventure. Έχεις τον War, έναν από τους καβαλάρηδες της αποκάλυψης και ψάχνεις να βρεις τις εφτά σφραγίδες της κολάσεως για κάποιο λόγο που δεν πρόσεξα στην εισαγωγή γιατί πάτησα start.

    Κλασσικά κάνεις αναβαθμίσεις σε όπλα και κινήσεις, μαθαίνεις νέα combos, κάνεις equip special items (αλα zelda) όπου χρησιμεύουν ως όπλα και σε γρύφους για να ανοίξεις περιοχές, αν και ακόμα είναι λίγο στριμόκωλα τα πράγματα ελπίζω να ανοίξει κάπως στη συνέχεια ο κόσμος του.

    Το zelda vibe πάντως το πήρα στο πρώτο "dungeon" όπου βρίσκεις κανονικά σε σεντούκι τον χάρτη, έχει μια τεράστια νεκροκεφάλα στο σημείο που είναι το boss, γρύφους με το περιβάλλον του dungeon και special όπλο/αντικείμενο, just like zelda. Η φάση πάντως ήταν ο τρόπος με τον οποίο φτάνεις εκεί, καβάλα σε κάτι που έμοιαζε με griffon σε gameplay copy-paste από Panzer Dragoon!

    Τα γραφικά του είναι λίγο κάπως, αν και οκ συνηθίζονται, παιχτικά όμως έχει αρκετό ενδιαφέρον, πολλές επιρροές σωστά ραμμένες μαζί και ξεχωριστό στυλ.
    sigpic

  • #2
    DarkSiders

    Σήμερα τέλειωσα το Darksiders στο PS3, μου πήρε 21 ώρες με 9 lifestones, 6 wrath stones, 10/10 abyssal armor, 7/8 weapon enhancements και 2/4 legendary enh.

    Για μένα είναι ένα παιχνίδι του 7 κυρίως γιατί ενώ έχει σωστές επιρροές, αυτές δεν καταφέρνουν τελικά να κάνουν ξεχωριστό το σύνολο, να δώσουν δηλαδή ταυτότητα.

    Το παιχνίδι παίζει σε διάφορα ταμπλώ, το σύστημα μάχης του κινείται στα πρότυπα των 3d action/hack'n'slash με αναβαθμίσιμα όπλα και combos, υπάρχει ένα gameplay session κόπια από Panzer Dragoon καθώς και μερικά 3d person shooter σημεία, το κύριως πιάτο όμως της εξερεύνησης έχει εμπνευστεί από τα Zelda. World map χωρισμένο σε sections, dungeons με γρύφους που η πλειονότητά τους λύνεται από τα dungeon items (όπως τα gloves, το hook, κλπ) με mini-boss και boss στο τέλος τους, τα lifestones που μαζεύει ο War είναι οι κλασσικές Zelda καρδούλες ενώ υπάρχει και άλογο αλα Epona, που εδώ ονομάζεται Ruin.

    Το παιχνίδι ήταν απολαυστικό, ο χαρακτήρας του War όμορφα και cool σχεδιασμένος, οι μάχες είχαν αρκετά σημεία έντασης, η εξευρεύνηση των περιοχών με απροσπέλαστα σημεία όταν έβρισκα κάποιο νέο item πάντα ευπρόσδεκτη (είμαι μεγάλος fan αυτής της σχεδιαστικής λογικής του στυλ Metroid και Zelda). Tα dungeons βεβαίως ήταν όλο το ζουμί, από το ατμοσφαιρικό The Iron Canopy μέχρι το τρομερά σχεδιασμένο τόσο σε level design όσο και από άποψη γρύφων, Black Throne το οποίο πραγματικά είναι το απόγειο του παιχνιδιού. Οι μάχες με τα bosses είχαν αυτό το κλασσικό βρες το τρικ τους και επανέλαβε, ούτε εκνευριστικά δύσκολες ούτε όμως χαζά απλοϊκές.

    Υπήρχαν όμως πολλές στιγμές που θα ήθελα να μου δώσει περισσότερα το παιχνίδι. Πριν τον τελικό, αφού έχεις όλα τα upgrades μαζί με την Abyssal Armor όφειλε να δώσει ένα τελευταίο, επικό dungeon. Η ύπαρξη του world map είναι ολίγον τι παραπλανητική καθώς δίνει λάθος εντύπωση ότι θα είναι πλήρως εξερευνήσιμη ως μια άλλη Hyrule. Δυστυχώς είναι αρκετά στριμόκωλες οι περιοχές και δεν ευνοούν την ελεύθερη εξερεύνηση, σχεδιαστικά ο τίτλος ποτέ δεν ξανοίγεται σε αυτή την κατεύθυνση κατί που θεωρώ θα του έδινε πολλούς πόντους στα θετικά. Το τέλος πάντως υπόσχεται sequel και θα δώσω άφεση αμαρτιών μιας και πρόκειται για μια πρώτη και αρκούσα αξιόλογη προσπάθεια. Θέλω να πιστεύω πως η Vigil θα δώσει μεγαλύτερο βάθος στο adventure κομμάτι του sequel καθώς θεωρώ πως έχουν τις βάσεις για κάτι τέτοιο αρκεί να μην αρκεστούν σε έναν God of War κλώνο.

    Χειρότερο όλων πάντως και απαράδεκτο είναι το frame drop που παρατηρείται στις περιοχές που ανοίγει το περιβάλλον. Για παράδειγμα στα Ashlands, μια μεγάλη έρημο που διασχίζεις καβάλα στον Ruin, το frame drop θυμίζει καρμπόν Shadow of the Colossus, πράγμα που πιστεύω με την δύναμη που διαθέτει το PS3 μπορούσε κάλλιστα να αποφεχθεί. Better luck next time.

    All in all, καλό παιχνίδι, όχι τόσο χορταστικό όσο ίσως θα μπορούσε να ήταν αλλά οκ, δεν τα κλαίω τα λεφτά μου. Βουρ τώρα για συνέχεια στο MGS4!
    sigpic

    Comment


    • #3
      Πάντως στο 360 που το έπαιξα εγώ framerate drop δεν είχε. Ειχε όμως αρκετό screen tearing που αν και εκνευριστικό δεν σου χαλούσε την συνολική εμπειρία.
      Προσωπικά το έλιωσα και το ευχαριστήθηκα το παιχνίδι αν και πιστευω οτι η vigil δεδομένου οτι πάτησε σε συνταγές ιδιαίτερα επιτυχημένων franchises (zelda-gow) όφειλε να δώσει το κάτι παραπάνω.
      Θα συμφωνήσω με τον dope ότι ο κόσμος δεν ήταν όσο ανοιχτός έπρεπε και αυτό είναι ίσως το μεγαλύτερο μειονέκτημα του παιχνιδιού. Επίσης σαν κόσμος δεν σου έδινε όσο έπρεπε αυτή την post apocalyptic αίσθηση που έπρεπε να σου δώσει (καθώς το παιχνίδι διαδραματίζεται στην γη 100 χρονιά μετά την αποκάλυψή!)
      Στα θετικά το όμορφο (κατ εμε) art direction του παιχνιδιού , τα dungeons (με αγαπημένο το iron canopy) η σωστή αναλογία γρίφων/μαχών. Αν το συγκρίναμε με action games οι κινήσεις του War θα φαινόταν σίγουρα περιορισμένες αλλά για την κατηγορία του παιχνιδιού είναι υπεραρκετές και οι μάχες άκρως ικανοποιητικές. Οι γρίφοι ήταν εύκολοι (αυτό!!)

      Dope εφόσον μάζεψες όλα τα κομμάτια της abyssal armor αν βάλεις new game σου δίνεται η επιλογή να την έχεις από την αρχή του παιχνιδιού (έκανε το apocalyptic παιχνιδάκι!). Tα chests που είχαν μέσα κομμάτια της πανοπλίας θα έχουν souls.


      Spoiler
      τα lifestones που μαζεύει ο War είναι οι κλασσικές Zelda καρδούλες ενώ υπάρχει και άλογο αλα Epona, που εδώ ονομάζεται Ruin.
      Eνω υπάρχει και dark Link που εδώ ονομάζεται dark War


      Y.Γ Ruin>>>Epona
      I attack sharks
      when i smell them bleed
      I dont go swimming
      water just wants to be around me.

      Comment


      • #4
        DarkSiders

        Δεν υπάρχει topic για αυτό το παιχνίδι? Μα... Γιατί?

        Είπα να το δοκιμάσω και εγώ μετά από λίγο καιρό που το αγόρασα. Η πρώτη εντύπωση ήταν ότι περίμενα λίγο καλύτερα τα in-game γραφικά όμως την δεύτερη φορα που το έβαλα έμεινα σχεδόν με το στόμα ανοιχτό. Έχω να ενθουσιαστώ έτσι από το God Of War 1. Απορώ πως το Ninja Gaiden 2 παίρνει παρόμοιες βαθμολογίες μαζί του.

        Είμαι στην αρχή και το παιχνίδι φαίνεται επικό, με χαραχτήρες που σπάνε κόκαλα, brutal μάχες, και just fun. Πες τα και εσύ ρε Wesker.

        Comment


        • #5
          τι να πω ότι και να πω είναι λίγο για αυτό το κορυφαίο παιχνίδι είναι σαν το god of war και το zelda μαζί απλά έπος

          Comment


          • #6
            Originally posted by Aion View Post
            Δεν υπάρχει topic για αυτό το παιχνίδι? Μα... Γιατί?

            Είπα να το δοκιμάσω και εγώ μετά από λίγο καιρό που το αγόρασα. Η πρώτη εντύπωση ήταν ότι περίμενα λίγο καλύτερα τα in-game γραφικά όμως την δεύτερη φορα που το έβαλα έμεινα σχεδόν με το στόμα ανοιχτό. Έχω να ενθουσιαστώ έτσι από το God Of War 1. Απορώ πως το Ninja Gaiden 2 παίρνει παρόμοιες βαθμολογίες μαζί του.

            Είμαι στην αρχή και το παιχνίδι φαίνεται επικό, με χαραχτήρες που σπάνε κόκαλα, brutal μάχες, και just fun. Πες τα και εσύ ρε Wesker.

            Πολύ γρήγορα θα ανακαλύψεις ότι πρόκειται για κάτι περισσότερο από ένα απλό hack'n'slash. Είναι πολύ καλό παιχνίδι.
            sigpic

            Comment


            • #7
              οταν το zelda συναντησε το god of war ενα βραδυ στο στεκυ του που συχναζει το portal

              to darksiders μου εχει μεινει στο μυαλο μου καθως το επαιξα 4-5 μερες συνολικα τις πρωτοχρονιας (συνολικα 18 ωριτσες) και το εχω συνδυασει με τις γιορτες

              το μονο παραπονο ειναι το framerate που ειχε πεσει απιστευτα στο τελικο boss σχεδον καρε καρε πηγαινε

              Comment


              • #8
                Εμένα μου την έχει δώσει στην έρημο το frame drop ούτε το shadow of the colossus δεν ήταν έτσι. Λογικά στο 2ο θα τα πάνε καλύτερα τεχνικά μιας και θα γνωρίζουν καλύτερα την κονσόλα.

                Μου άρεσε πολύ ο συνδυασμός zelda-hack'n'slash, νομίζω τα έδεσαν αρμονικά στο παιχνίδι. Έφτιαξαν και δυό γαμάτα dungeons, το Iron Canopy και το τελευταίο. Το μόνο που θα ήθελα ήταν ακόμα ένα dungeon πριν τον τελικό, έκανε μπαμ η απουσία του. Για το 2ο θα μου άρεσε να δώσουν κάτι παραπάνω στο adventure στοιχείο, με λίγο μεγαλύτερες περιοχές και upgrades/collectables καθώς και λίγο μεγαλύτερη ρευστότητα στις κινήσεις του War.
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Πήρα χιλιάρι.

                  Ανάμικτες εντυπώσεις. Εκεί που λες ότι το παιχνίδι πηδά και δέρνει, συμβαίνουν μαμακίες του τύπου bugs, και που καταντάει puzzle προς το τέλος. Είχαν πολύ καλές ιδέες, κλασικούς όμορφους τρόπους, όμως κάπου τα χάλασαν.

                  Σαν παιχνίδι είναι κάτι το power, EPIC, tough. Ανυπομονώ για το 2, ελπίζω να είναι και πιο προσεγμένο.

                  Comment


                  • #10
                    Τώρα με τέτοιο hype που είπατε και συνδυάσατε 2 από τα παιχνίδια που αγαπάω σαν 1, με ψήσατε ! Πάει και τελείωσε !
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Μόλις τελείωσα το Darksiders στο Apocalyptic στο PS3- είπα να το παίξω στο hard εξαρχής και από ότι φάνηκε ορθώς έπραξα. Μου άρεσε πολύ, να είναι καλά ο Vaynard και η αναφορά που έκανε στο Zelda thread. Πολύ έξυπνο level design σε dungeons, ειδικά σε εκείνο που δανείζεται ιδέες από το Portal. All in all πολύ καλό game. Το voice acting ήταν υπέροχο και μου θύμισε σαν ατμόσφαιρα, story etc τη σειρά Legacy of Kain. Πλέον περιμένω με ανυπομονησία το 2.

                       
                      Το τελικό boss fight μου φάνηκε κάπως anticlimactic και πολύ εύκολο. Προβλεπόμενες από μακριά επιθέσεις, άνετο evade. Και όχι δεν έφταιγε που είχα όλα τα health expansions και wrath expansions. Μου αρέσει που αναβάθμισα και το Stoneskin για να έχω μεγάλη άνεση και ήμουν full στα essences. Πάντως τα υπόλοιπα boss fights μου άρεσαν πάρα πολύ.
                      «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                      Comment


                      • #12
                        Εγώ θα κάνω την έκπληξη και θα δηλώσω πως μόλις έκανα εγκατάσταση το Darksiders.

                        Είχα πολύ καιρό να σφάξω κατιτίς και το παιχνίδι φαίνεται ΠΟΛΥ καλό. Έπαιξα περίπου 30 δευτερόλεπτα, αντιστάθηκα στον πειρασμό να το λιώσω και θα ασχοληθώ εκτενώς την υπόλοιπη εβδομάδα. Άντε γιατί είχα πήξει...
                        Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                        Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                        Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                        Comment


                        • #13
                          Ξεθάβω το θέμα για να γράψω και τις δικές μου εντυπώσεις.

                          Επειδή δεν έχω τις αναφορές των περισσότερων, θα πω ότι το παιχνίδι μου θυμίζει ένα Soul Reaver 2 με καλύτερο σύστημα μάχης και πολλή συλλογή αντικειμένων. Και στα δύο παιχνίδια ψάχνεις ψυχές απλά στο Darksiders (που το παίζω χωρίς enemy lock όπως πάντα) έχεις περισσότερες κινήσεις στη διάθεσή σου. Τα γραφικά είναι και όμορφα και προσεγμένα απλά δε με εντυπωσίασαν, η μάχη είναι όλα τα λεφτά (ΠΟΛΥ βρωμόξυλο, εντυπωσιασμός, ωραία όπλα) και το μόνο θέμα είναι στο χειρισμό. Είναι πολύ καλύτερος από άλλες μεταφορές τύπου Αssassins Creed αλλά υπάρχει θέμα με τις ενέργειες που εκτελούνται είτε με triggers είτε με shoulder buttons. Στο πληκτρολόγιο λειτουργούν με caps lock όπου ανοίγει το μενού και ψάχνεις μετά τα 1 - 2 - 3, ενώ την ίδια στγμή μάχεσαι. Σπαστικό. Το άλλο θέμα είναι πως τα μενού τα έχουν περάσει τελείως στο ντούκου, ακόμα και scrolling είδα με τα πλήκτα...shift - Control αντί για τη ροδέλα.

                          Στα στοιχεία καλτ, οι διάλογοι είναι πέρα από κάθε περιγραφή. Ο War είναι ένας μπιφτεκόμυαλος που με το ζόρι μπορεί να μιλήσει και το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να βαράει. Φαίνεται τόσο χαζός που ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ στο παιχνίδι, που χρησιμοποιούν τα τυπικά σαρκαστικά/ πνευματώδη αγγλικά που συνηθίζονται σε τέτοιες περιπτώσεις, φαίνονται να τον κοροϊδεύουν. "Μεγάλε, 2α Γυμνασίου πόσο έβγαλες?". Από εκεί και πέρα b-movie κατάσταση με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

                          Συνοψίζοντας, τρομερή μάχη χωρίς υποχρεωτικό lock - combo - whatever που μου τη σπάει τρομερά, καλή κάμερα, ελεύθερη κίνηση στο χώρο, εντυπωσιασμός, φρου φρου και αρώματα, τρομερή αίσθηση του ξύλου, στο apocalyptic πολύ ικανοποιητικός βαθμός δυσκολίας, και το μόνο που με εκνευρίζει είναι πως τη μισή ώρα αντί να βαράω δαίμονες βαράω έπιπλα για να σπάσουν και να βγάλουν ψυχές. Δε νομίζω πως το ότι οι ψυχές μέσα σε ταξίμετρα, γραφεία, καρέκλες, αυτοκίνητα, πυροσβεστικούς κρουνούς κλπ είναι σχόλιο για τον καταναλωτισμό και εργασιομανία της σύγχρονης κοινωνίας, οπότε κάποιος το παράκανε - λιγότερα collectibles λοιπόν και περισσότερες μάπες.
                          Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                          Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                          Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                          Comment


                          • #14
                            Και εγώ το είχα κατα διασκεδάσει όταν το έπαιξα. Στο hard αξίζει περισσότερο πιστεύω, αν και από ένα σημείο και μετά είναι περίπατος. Επίσης το dungeon- φόρος τιμής στο Portal είναι υπέροχο. Καλή συνέχει Τίτε και περιμένω εντυπώσεις τερματισμού!
                            «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                            Comment


                            • #15
                              το αγαπημενο μου dungeon ητανε αυτο με τις αραχνες , πιστευω η μιση χαρα στον darksiders ειναι η συλλογη των collectibles

                              παντως δεδομενων των στοιχειων που δανειζεται απο τα zelda μου κανει εντυπωση που δεν το εχουνε παιξει και αλλοι απο το forum, δεν ξερω αν εχετε δει καθολου vids απο το darksiders αλλα 2 εχουνε προσθεσει στοιχεια οπως οπως loot με stats επιπλεον μιλανε για ακομα καλυτερο lvl design

                              καλη συνεχεια τιτε! και props που το παιζεις με keyboard

                              Comment

                              Working...
                              X