Τελος και απο μενα, μου πηρε 8++ ωρες στο hard και συνολικα ειχα 65 deaths. Overall πολυ ωραιο παιχνιδι με τελεια arcade λογικη και πολυ διαφορετικο απο παιχνιδια τυπου gears παροτι εχουν πολλα κοινα χαρακτηριστικα.
Προσωπικα το περιμενα (απο αυτα που ειχατε πει) και πιο δυσκολο και πιο γρηγορο, αλλα εν τελει θα ελεγα οτι ολα ηταν εκει που επρεπε. Σε θεμα διαρκειας μου φανηκε πολυ ικανοποιητικο (hard leads the way) ενω σεναριακα τελικα δεν ειχε την ποζερια κλπ των υπολοιπων παιχνιδιων της platinum, χωρις να ειναι κατι το ιδιαιτερο το βρηκα αρκετα νορμαλ σε αυτον τον τομεα (εννοω οτι ο ηρωας ας πουμε δεν ειναι η bayonetta στο αντρικο, μιλαμε για πολυ πιο γηινα πραγματα).
Σιγουρα πρεπει να αναφερω το πραγματικα καταπληκτικο level design καθως και το destructable περιβαλλον των οποιων ο συνδιασμος δινει τεραστια ποικιλια στις προκλησεις αλλα και στο gameplay που δεν ειναι απλα cover n shoot. Να πω επιπλεον οτι εχει και καποιους rythm μηχανισμους με την εννοια οτι η μουσικη σε βοηθαει στο να καταλαβαινεις τι γινεται γυρω σου ακομα και αν δεν εχεις εικονα...
Επισης υπαρχει τρελο replay value λογω god hard που πρεπει να εινια αλλου + τα challenges μετα οποια ωστοσο δεν νομιζω να ασχοληθω αμεσα.
Στα αρνητικα θα εβαζα τους επαναλαμβανομενους εχθρους + boss fights (ειδικα τα bosses ειναι πολυ λιγα σε αριθμο και απλα το παιχνιδι στα πεταει καθως προχωρας σε μεγαλυτερους αριθμους) και ισως οτι, οπως ανεφερα, το περιμενα πολυ πιο σαδιστικο και γρηγορο ενω στην πραγματικοτητα ειναι σχετικα προσγειωμενο (βασικα παιζει να μου φανηκε ετσι επειδη επαιξα και 200 shooters φετος).
Συνολικα πολυ ωραια εμπειρια και επειδη ξερω οτι το εχει αρκετος κοσμος εδω μεσα αλλα δεν το εχει δοκιμασει ακομα, βαλτε ενα playthrough συντομα στο προγραμμα!
Προσωπικα το περιμενα (απο αυτα που ειχατε πει) και πιο δυσκολο και πιο γρηγορο, αλλα εν τελει θα ελεγα οτι ολα ηταν εκει που επρεπε. Σε θεμα διαρκειας μου φανηκε πολυ ικανοποιητικο (hard leads the way) ενω σεναριακα τελικα δεν ειχε την ποζερια κλπ των υπολοιπων παιχνιδιων της platinum, χωρις να ειναι κατι το ιδιαιτερο το βρηκα αρκετα νορμαλ σε αυτον τον τομεα (εννοω οτι ο ηρωας ας πουμε δεν ειναι η bayonetta στο αντρικο, μιλαμε για πολυ πιο γηινα πραγματα).
Σιγουρα πρεπει να αναφερω το πραγματικα καταπληκτικο level design καθως και το destructable περιβαλλον των οποιων ο συνδιασμος δινει τεραστια ποικιλια στις προκλησεις αλλα και στο gameplay που δεν ειναι απλα cover n shoot. Να πω επιπλεον οτι εχει και καποιους rythm μηχανισμους με την εννοια οτι η μουσικη σε βοηθαει στο να καταλαβαινεις τι γινεται γυρω σου ακομα και αν δεν εχεις εικονα...
Επισης υπαρχει τρελο replay value λογω god hard που πρεπει να εινια αλλου + τα challenges μετα οποια ωστοσο δεν νομιζω να ασχοληθω αμεσα.
Στα αρνητικα θα εβαζα τους επαναλαμβανομενους εχθρους + boss fights (ειδικα τα bosses ειναι πολυ λιγα σε αριθμο και απλα το παιχνιδι στα πεταει καθως προχωρας σε μεγαλυτερους αριθμους) και ισως οτι, οπως ανεφερα, το περιμενα πολυ πιο σαδιστικο και γρηγορο ενω στην πραγματικοτητα ειναι σχετικα προσγειωμενο (βασικα παιζει να μου φανηκε ετσι επειδη επαιξα και 200 shooters φετος).
Συνολικα πολυ ωραια εμπειρια και επειδη ξερω οτι το εχει αρκετος κοσμος εδω μεσα αλλα δεν το εχει δοκιμασει ακομα, βαλτε ενα playthrough συντομα στο προγραμμα!
Comment