Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vanquish

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Τελος και απο μενα, μου πηρε 8++ ωρες στο hard και συνολικα ειχα 65 deaths. Overall πολυ ωραιο παιχνιδι με τελεια arcade λογικη και πολυ διαφορετικο απο παιχνιδια τυπου gears παροτι εχουν πολλα κοινα χαρακτηριστικα.

    Προσωπικα το περιμενα (απο αυτα που ειχατε πει) και πιο δυσκολο και πιο γρηγορο, αλλα εν τελει θα ελεγα οτι ολα ηταν εκει που επρεπε. Σε θεμα διαρκειας μου φανηκε πολυ ικανοποιητικο (hard leads the way) ενω σεναριακα τελικα δεν ειχε την ποζερια κλπ των υπολοιπων παιχνιδιων της platinum, χωρις να ειναι κατι το ιδιαιτερο το βρηκα αρκετα νορμαλ σε αυτον τον τομεα (εννοω οτι ο ηρωας ας πουμε δεν ειναι η bayonetta στο αντρικο, μιλαμε για πολυ πιο γηινα πραγματα).

    Σιγουρα πρεπει να αναφερω το πραγματικα καταπληκτικο level design καθως και το destructable περιβαλλον των οποιων ο συνδιασμος δινει τεραστια ποικιλια στις προκλησεις αλλα και στο gameplay που δεν ειναι απλα cover n shoot. Να πω επιπλεον οτι εχει και καποιους rythm μηχανισμους με την εννοια οτι η μουσικη σε βοηθαει στο να καταλαβαινεις τι γινεται γυρω σου ακομα και αν δεν εχεις εικονα...

    Επισης υπαρχει τρελο replay value λογω god hard που πρεπει να εινια αλλου + τα challenges μετα οποια ωστοσο δεν νομιζω να ασχοληθω αμεσα.

    Στα αρνητικα θα εβαζα τους επαναλαμβανομενους εχθρους + boss fights (ειδικα τα bosses ειναι πολυ λιγα σε αριθμο και απλα το παιχνιδι στα πεταει καθως προχωρας σε μεγαλυτερους αριθμους) και ισως οτι, οπως ανεφερα, το περιμενα πολυ πιο σαδιστικο και γρηγορο ενω στην πραγματικοτητα ειναι σχετικα προσγειωμενο (βασικα παιζει να μου φανηκε ετσι επειδη επαιξα και 200 shooters φετος).

    Συνολικα πολυ ωραια εμπειρια και επειδη ξερω οτι το εχει αρκετος κοσμος εδω μεσα αλλα δεν το εχει δοκιμασει ακομα, βαλτε ενα playthrough συντομα στο προγραμμα!

    Comment


    • #17
      Πολύ καλά τα είπες! Να προσθέσω σαν "αρνητικό" μια περιέργεια για το πως θα ηταν multiplayer (co-op etc.).
      Όχι ότι μου λείπει κιόλας απλά ειναί συμπαγείς και καλοδουλεμένοι οι μηχανισμοί του και ο ρυθμός οπότε προσφέρεται...


      Comment


      • #18
        Originally posted by Chaoscrow View Post
        Πολύ καλά τα είπες! Να προσθέσω σαν "αρνητικό" μια περιέργεια για το πως θα ηταν multiplayer (co-op etc.).
        Όχι ότι μου λείπει κιόλας απλά ειναί συμπαγείς και καλοδουλεμένοι οι μηχανισμοί του και ο ρυθμός οπότε προσφέρεται...
        Φαντάζομαι ότι ο λόγος που απουσιάζει το multiplayer είναι λόγω bullet time.

        Comment


        • #19
          Καλύτερα που δεν έχει ΜΡ.Έλεος με αυτή τη μόδα.
          Carpe diem

          Comment


          • #20
            Originally posted by Altair View Post
            Καλύτερα που δεν έχει ΜΡ.Έλεος με αυτή τη μόδα.
            +1000

            Comment


            • #21
              Παντως και εγω θα ηθελα να δω πως δουλευει σε multi... Ειναι τοσο solid οι μηχανισμοι (Chaos well said) που θα μιλαγαμε για κατι πραγματικα ιδιαιτερο. Αν κρινω απο το τελος, λογικα θα εχουμε sequel οποτε ποιος ξερει, μπορει να το δουμε στο μελλον...

              Καλύτερα που δεν έχει ΜΡ.Έλεος με αυτή τη μόδα.
              Παιδια αν μιλαμε για multi ουσιας που δεν μπαινει απλα για να μπει (τυπου bioshock 2 πχ) δεν νομιζω να χαλαει κανεναν, αλλωστε προκειται για προσθηκη και οχι για κατι που πρεπει υποχρεωτικα να ασχοληθεις...

              Comment


              • #22
                Χθες τελείωσα και το 6ο Challenge, ενώ πιο πριν είχα κάνει ένα playthrough στο Hard. Δυστυχώς δεν θυμάμαι πόσα deaths είχα, φαντάζομαι γύρω στα 100, αλλά νομίζω μου πήρε γύρω στις 10 ώρες. Δεν είμαι ιδιαίτερα καλός στο είδος βέβαια, αλλά παρόλαυτα το Hard μου φάνηκε μια χαρά δυσκολία, χωρίς κάτι υπερβολικό, μόνο στο τελευταίο boss battle τα βρήκα σκούρα πραγματικά. Τα Challenges 1,2,3,5 νομίζω ήταν μέτριας δυσκολίας, ενώ τα 4 και 6 πολύ δύσκολα.

                Πολλοί τρόποι για evade: roll, dash, cover, boost roll αλλά και πάλι, μέχρι να μάθεις καλά τους μηχανισμούς τρως πολύ ξύλο. Πολύ καλό και το learning curve του τίτλου, δεν ένιωσα ποτέ ότι με βάζει σε κάτι πέρα από τις δυνάμεις μου, ενώ το κάθε (δύσκολο) κομμάτι ήταν δυσκολότερο από το προηγούμενο, με κάποια πιο απλά κομμάτια για ξεκούραση ανάμεσα. Κάτι που με πείραξε ήταν ότι αν χάσεις και πας στο checkpoint τα όπλα σου γεμίζουν αυτόματα, δηλαδή δεν τιμωρείσαι και πολύ για την ήττα.

                Το σενάριο και η ιστορία ήταν ωραία παρωδία - ευτυχώς, τελείωναν γρήγορα τα cut-scenes και έπαιζες αμέσως!

                Τα Challenges 4 και 6 (και τα υπόλοιπα αλλά λιγότερο) απαιτούν κι άλλα πράγματα: να μάθεις καλά το κάθε όπλο, να έχεις μία στρατηγική αλλά και περισσότερη ακρίβεια στο execution. Γενικά θεωρώ πως με καθαρό μυαλό και εξάσκηση δεν είναι πολύ δύσκολα, εκτός ίσως από το 5ο wave στο 4ο Challenge που νομίζω χρειάζεται και λίγη τύχη.

                Comment

                Working...
                X