Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sonic Colours

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Αν το βρω σε καλή τιμή τώρα που θα κατέβω κυρίως για ρέτρο υλικό, θα το πάρω.
    Αλλά δεν είμαι σίγουρος, ίσως είναι το μόνο 3D sonic που θα πάρω, το COLORS έτσι για να δω την αίσθηση.

    Σκέφτομαι να πάρω Dreamcast ή Mega Drive. Τι μου προτίνεις;
    Θα πάρω και ένα N64 και ένα SNES και ένα Master System και ένα NES.

    Comment


    • #17
      Που κολλάει το Galaxy?
      Originally posted by Raf
      Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Linkmastersword View Post
        Αξίζει να το ψάξω για μεταχερισμένο ή ήταν shit?
        Ήταν shit.

        Originally posted by Linkmastersword View Post
        Σκέφτομαι να πάρω Dreamcast ή Mega Drive. Τι μου προτίνεις;
        Θα πάρεις NES, Master System, Super Nintendo, Nintendo 64 και κολλάς στο Dreamcast ή Mega Drive; Πάρε και τα δυο, εξάλλου μπορείς να τα βρεις πολύ φθηνά αν ψάξεις λιγάκι.
        There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
        Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Somari View Post
          Που κολλάει το Galaxy?
          Στις "2d" στιγμές μου θυμίζει το περιβάλλον του galaxy 2, δεν ξέρω γιατί. Μάλλον επειδή είναι πολύ προσεγμένο και smooth όπως του galaxy 2.

          Comment


          • #20

            Ίσως η πιο ευχάριστη έκπληξη και δεν ήρθε καν από την ίδια τη Nintendo. Η ιδέα πίσω από το Sonic Colours είναι απλή. Με 11 χρόνια καθυστέρηση η Sonic Team ενδίδει και κάνει πράξη αυτό που ζητούν οι fan του Sonic.
            Είναι κοινό μυστικό ότι τα επίπεδα του Sonic στα Sonic Adventure του Dreamcast ήταν ότι καλύτερο είχε παρουσιαστεί μέχρι τότε σε 3D Sonic. Όλοι οι άλλοι χαρακτήρες και οι περιπέτειές τους έμοιαζαν περισσότερο με... "γεμίσματα". Στο Sonic Colours δεν υπάρχει τέτοια ανησυχία όμως. Σε όλα τα επίπεδα ο Sonic πρωταγωνιστεί και κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα: τρέχει χωρίς σταματημό.
            Πότε με κίνηση στις τρεις διαστάσεις, πότε στις δύο, δεν αλλάζει η αίσθηση ότι πρόκειται για καθαρόαιμο Sonic. Το Authority δεν ξέρει τι άλλαξε στη Sonic Team, αλλά η αίσθηση είναι μόνο θετική. Στη GamesCom υπήρχε διαθέσιμο και ένα νέο επίπεδο που επιβεβαιώνει την κατεύθυνση του τίτλου, αφού και εκεί μόνο ο Sonic έχει λόγο. Για να αποκλείσουμε κάθε ενδεχόμενο φροντίσαμε να επιβεβαιώσει την εντύπωσή μας και η ίδια η SEGA. Ευτυχώς το έκανε χωρίς δεύτερη σκέψη.
            Do a barrel roll!

            Comment


            • #21
              Πάντως κι εγώ όταν είδα τα footage από το Sonic Colors ομολογώ ότι αποκόμισα μια ιδιαίτερα θετική αύρα, κάτι που ποτέ δεν έχει γίνει με κάποιον άλλο τίτλο της σειράς που ακολουθεί τη μοντέρνα φόρμουλα.

              Ο τίτλος πατάει, ξεκάθαρα, πάνω στη βάση που έθεσε το Sonic Unleashed, η οποία με τη σειρά της είναι στην ουσία παρακλάδι εκείνης του Sonic Adventure 2 (στην ουσία ο τίτλος που, καλώς ή κακώς, εγκαινίασε τη μοντέρνα φόρμουλα στη σειρά, παρουσιάζοντάς τη για πρώτη φορά ολοκληρωμένα). Είναι θετικό πάντως ότι πατάει στο Unleashed, καθώς ο συγκεκριμένος τίτλος παρουσίασε σημαντική πρόοδο σε σύγκριση με τους προηγούμενα modern entries, σε όλους τους τομείς.

              Το Unleashed, πέρα και χωρίς την αδικαιολόγητη προσθήκη του Warehog, αν εξεταστεί καθαρά σαν modern Sonic, ήταν αρκετά καλός τίτλος και έτη φωτός μπροστά από οτιδήποτε κυκλοφόρησε στη μετά Dreamcast εποχή. Βέβαια αυτό, για ευνόητους λόγους, δεν αποτελεί κάποιο ιδιαίτερο επίτευγμα αλλά τέλος πάντων.

              Αν στο Unleashed είχαν δουλευτεί λίγο περισσότερο κάποια πραγματάκια σε χειρισμό, physics και camera, (στα οποία πάντως είχε γίνει τεράστια πρόοδος σε σχέση με προηγούμενους τίτλους) κι αν δεν γινόταν χρήση κάποιων εντελώς άστοχων επίλογων στο gameplay, όπως η προσθήκη του Warehog και το coin hunting, (το οποίο coin hunting btw, τουλάχιστον στο Sonic gameplay, έρχεται σε άμεση αντίθεση με τη λογική του παιχνιδιού), τότε θα είχαμε να κάνουμε με έναν τίτλο που θα στεκόταν επάξια απέναντι στα δυο Sonic Adventure.

              Δυστυχώς, όλα αυτά τα χρόνια, η SEGA πιεζόμενη από τα σημερινά δεδομένα, καταλήγει σε επιλογές που, αποδεδειγμένα, κάνουν πολύ κακό στη σειρά. Μια από αυτές τις επιλογές είναι τα fillers που χρησιμοποίει, στη προσπάθειά της να κυκλοφορήσει έναν τίτλο Sonic με διάρκεια προσαρμοσμένη στα σημερινά δεδομένα. Είτε είναι ο Warehog, είτε ο Big The Cat, είτε το coin hunting, είτε τα πολύ άσχημα υλοποιημένα hubs, ο σκοπός είναι ένας, η βεβιασμένη διόγκωση του παιχνιδιού.

              Το ζήτημα όμως είναι ότι το Sonic είναι ένας τίτλος που, στη βάση του, είναι εντελώς retro νοοτροπίας. Το Sonic (τόσο το κλασικό, όσο, πολύ περισσότερο, το μοντέρνο) είναι ένα Time Attack και Scoring Attack game. Εκ των πραγμάτων, δε μπορεί να έχει διάρκεια 20 ωρών. Ως γνωστών, η διάρκεια στα scoring attack games δεν έρχεται μέσω του τερματισμού, αλλά μέσα από το συνεχόμενο replay για τη βελτίωση του score (και του χρόνου στη περίπτωση του Sonic). Ανέκαθεν, τα scoring attack games χαρακτηρίζονταν από μια πιο συγκρατημένη προσέγγιση στο μέγεθός τους, ακριβώς επειδή η διάρκειά τους επηρεαζόταν από τη scoring attack λογική.

              Έτσι λοιπόν, ούτε 100 stages είχαν, ούτε δεκάδες ώρες απαιτούνταν για τον τερματισμό τους. Εξάλλου η δομή ενός τίτλου είναι άμεσα και άρρηκτα συνδεδεμένη με τη λογική αυτού. Το Ikaruga ή το Nights Intro Dreams πχ, όχι μόνο δεν έχουν ανάγκη από 50 stages, αλλά τα 50 stages θα είχαν αρνητική επίδραση πάνω στους τίτλους.

              Αν η SEGA αποφύγει αυτή τη φορά τη παγίδα των fillers, καταφέρνοντας παράλληλα να βελτιώσει τους τομείς που το Unleashed χρειαζόταν λίγη δουλειά παραπάνω, τότε προσωπικά πιστεύω ότι, για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια, υπάρχουν οι προϋποθέσεις να δούμε έναν πολύ αξιόλογο τίτλο.

              Κλείνοντας, θέλω να πω ότι μου έκανε πολύ θετική εντύπωση η πιο καρτουνίστικη προσέγγιση που δείχνει να χρησιμοποιεί το colors, σε συνδυασμό με μια επιστροφή σε πιο σουρεαλιστικά θέματα. Ελπίζω οι τραγελαφικές επιλογές των περασμένων τίτλων στον αισθητικό τομία να φύγουν ανεπιστρεπτί.

              Απ’ όσα έχω δει, δε κρύβω ότι περιμένω το Colors περισσότερο απ’ ότι το Sonic The Hedgehog 4. Στο οποίο (πέρα από άστοχες επιλογές όπως η εισαγωγή της Homing Attack), αν δε φροντίσουν να βελτιώσουν δραστικά τα physics, ας μη μπουν καν στον κόπο να το κυκλοφορήσουν. Όλη η ουσία στη κλασική φόρμουλα των Sonic βασίζεται πάνω στα physics, αν δεν υπάρχουν τα physics…

              Δείτε από το 36’’ και μετά:

              There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
              Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

              Comment


              • #22
                Τα έλεγα τις προάλλες και με τον Evans. Τα δύο νέα Sonic( Colours και 4) ίσως τελικά αποτελέσουν αφετηρία για μια σειρά απο πολύ καλά sonic games.( ναι ξέρω το sonic cycle καραδοκεί πάντα)

                Σχετικά με το 4 χάρηκα που ανέβαλαν την κυκλοφορία του για να πέσει περισσότερη δουλειά. Αν και συμφωνώ απόλυτα με την αμφισβήτηση της αναγκαιότητας της homing attack σε 2d sonic. Επίσης κάτι πρέπει να κάνουν με τον Sonic... Δε μου αρέσει όπως κινείται κτλ. Όπως πάρα πολύ σωστά λες τα physics είναι το μεγαλύτερο μέρος ενός 2d sonic game. Και το λέει αυτό καποιος ο οποίος δεν είναι καν ο τεράστιος sonc fan μιας και έχω τελειώσει τα 1 και 2 και έχω παίξει αρκετά το 3. SEGA sτρώσου

                To Sonic Colours( αμάν με αυτούς του Αμερικανούς που τα κόβουν όλα ) μου άρεσε και μένα πάρα πολυ. Και μόνο που επιτέλους φαίνεται να συνειδητοποιούν πως τα δύο Adventure ήταν τα καλύτερα 3d Sonic games είναι μια αρχή. Το θέμα, όπως πολύ σωστά παρατηρεί ο Loggo, είναι να καταλάβουν πως δε χρειάζονται fillers.

                Τα Sonic μπορούν ακόμη και 3d να λειτουργήσουν ως score attack, γρήγορα games. Δεν μπορώ να φανταστώ ένα Sonic game να είναι ανοιχτό όπως τα 3D Mario. Δεν είναι τυχαίο πως και εκεί κάποια πράγματα που λειτουργούσαν στα 2d Mario απορρίφθηκαν στα 3D. Η κίνηση/ εξερεύνηση σε 3D σημαίνει απλά μείωση της ταχύτητας που είναι και το κύριο γνώρισμα της σειράς, κοινώς ευνουχίζεις τον Sonic.

                Στα vids που είδα πάντως( ausgezeichnet!!!) παρατήρησα μια περισσότερο 2.5D λογική η οποία λειτουργούσε μια χαρά στα Adventure. Ειδικά με τον Sonic θυμάμαι να παίζω ξανά και ξανά κάποια stages για να βελτιώσω το χρόνο και το score μου. Ας είναι το game 5-6 ώρες με memorable στιγμές( boss fights, stages etc) και κανείς δε θα παραπονεθεί. Αρκεί να σου δίνει λόγο να το ξαναπαίξεις.

                Όπως πολυ σωστά το έθεσε και ο προλαλήσας για κάποια παιχνίδια less is more. Αυτό το κίνημα των reviewers που διαμαρτύρεται για διαρκεια κτλ σε κάποια παιχνίδια που εκ των πραγμάτων δεν ποντάρουν εκεί ποτέ δεν το κατάλαβα. Ακόμη δλδ ξύνω το κεφάλι μου με απορία όταν βλέπω reviews που λέγανε πως το Θ Ε Ϊ Κ Ο Afterburner Climax( Ryu you know who you are!!!) τελειώνει πολύ γρήγορα... Μέχρι και για το Sin and Punishment 2 το έχω διαβάσει σαν παράπονο.:kill:
                «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                Comment


                • #23
                  Με γνώμονα πάντως τα όσα έχω δει μέχρι στιγμής, δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος για το Sonic The Hedgehog 4. Βλέπω, πέρα από αμιγώς τεχνικά, και αρκετά σχεδιαστικά λάθη στη δομή του τίτλου, λάθη τα οποία χαρακτηρίζουν και τα περισσότερα 3D games. Πχ, δεν μπορεί να υπάρχει loop και ακριβώς πριν από αυτό, ή πάνω σε αυτό, να υπάρχει Speed Pad. Στην ουσία καταργείται η εισαγωγή του Loop και όλο το momentum based gameplay.

                  Το animation θέλει πολύ δουλειά, τα physics ακόμα περισσότερη, το collision επίσης δείχνει αρκετά προβληματικό κοκ. Καλώς ή κακώς, η φύση του κλασικού Sonic είναι τέτοια που επηρεάζεται πολύ περισσότερο, σε σχέση με ένα συμβατικό platform πχ, από τέτοια αμιγώς τεχνικής φύσης ζητήματα.

                  Ειδικά τα Physics είναι η ραχοκοκαλιά ενός Sonic game.

                  Btw
                  [GT]703513[/GT]

                  There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                  Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                  Comment


                  • #24
                    Μάλιστα... Δεν το είχα δει το συγκεκριμένο video. Τι να πω, πίστευα πως με την αναβολή της κυκλοφορίας θα έβλεπα κάτι πολύυυ καλύτερο. Όντως το level design μου φάνηκε κάπως... περίεργο. loop που καταλήγει σε κάθετο τοίχο και καπάκι ελατήριο. Τα vines επίσης μου φάνηκαν λίγο out of place- δεν ξέρω γιατί. Το animation εξακολουθώ να πιστεύω πως είναι "κοφτό" και καθόλου ομαλό.

                    Πάντως για μία flagship σειρά της Sega θα περίμενα περισσότερη δουλειά... Πολλή περισσότερη. Δεν το λέω με στόχο να προκαλέσω αλλά έβλεπα/ διάβαζα κάποια iwata asks για nintendo games, πιο συγκεκριμένα για το "μας έχει να καθόμαστε σε αναμένα κάρβουνα" DKC returns. Πιο συγκεκριμένα ήταν από εποχές Ε3 2010 και η Retro δήλωνε πως θα προλάβουν την ημερομηνία ενώ το game είναι στο 90%. Aλλά συμπλήρωνε πως αυτό θα ίσχυε για οποιαδήποτε άλλη εταιρεία αλλα όταν μιλάμε για ένα Nintendo game αυτό σημαίνει την αρχή των μικρορυθμίσεων κτλ κτλ μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο. Το point είναι πως σε κάποιες ιστορικές σειρές πραγματικά θέλει πολλή μα πολλή δουλειά και αυτό φαίνεται στο τελικό προϊόν. Η πιο μικρη και ίσως ασήμαντη απόφαση μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο...

                    Αυτό που θέλω να πω είναι less talk, more work. Αλήθεια ο Yuji Naka πώς και βγάζει το Ivy the Kiwi υπό τη σκέπη της SEGA( πολύ ενδιαφέρον φαίνεται btw) και δεν τον προσκάλεσαν να κάνει τπτ, να πει μια γνώμη σε έναν καφέ βρε αδερφέ για το Sonic 4??? Ok είναι στην Prope από όσο βλέπω, αλλά μια χαρά είναι η σχέση του με τη SEGA.
                    Have you played the three new Sonic games at Sega? What do you think?

                    I haven't played them, but I did check them out. I saw this little girl playing Sonic 4, and she was having a lot of fun. I think that's what I as a game creator want to see, is kids really having fun playing games. It's sort of hard to watch other people playing your work, especially little kids, but that was really refreshing. It would have been great to see little kids playing Ivy at E3 too. It's something that really motivates me to create games
                    Τα bold ερμηνεύονται ως... άλλη ερώτηση, δε θέλω να απαντήσω xD
                    «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                    Comment


                    • #25
                      Τα vines επίσης μου φάνηκαν λίγο out of place- δεν ξέρω γιατί. Το animation εξακολουθώ να πιστεύω πως είναι "κοφτό" και καθόλου ομαλό.
                      Παλαιότερα όμως ακόμα και νέα στοιχεία (όπως vines καλή ώρα) βγαίναν με ωραίο αποτέλεσμα και όχι r-tarded:



                      Ρε σεις, προσέξτε πόσο ταιριάζει το τέμπο και ο ρυθμός της μουσικής με το pacing της πίστας. Τώρα που το σκέφτομαι ίσχυε σε όλα τα 2d sonic, κάτι που δεν ισχύει πλέον και το μόνο που παίζει είναι τσίζυ @@ρίες.
                      Originally posted by Raf
                      Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

                      Comment


                      • #26
                        Τα powerups δε μου γεμίζουν το μάτι.

                        Comment


                        • #27
                          Νέο gameplay video απ’ το Kotaku και τα πρώτα videos από το co-op mode.
                          Αν δεν έχουμε τίποτα δυσάρεστες εκπλήξεις πριν τη κυκλοφορία του, το Colours συνεχίζει να μου δίνει την εντύπωση ότι πάει να εξελιχτεί σε ένα απ’ τα καλύτερα, αν όχι το καλύτερο, 3D Sonic.

                          Όπως είπα και σε πιο πάνω post, είναι η πρώτη φορά που τα δείγματα γραφής ενός 3D Sonic με κάνουν να αισιοδοξώ για κάτι, τουλάχιστον, αξιοπρεπές. Ακόμα κι αν η gameplay λογική, πλέον, διαφέρει πολύ από εκείνη των κλασικών τίτλων, το να δούμε, επιτέλους, ένα καλό 3D entry είναι μεγάλη υπόθεση.

                          Μακάρι να πάνε όλα καλά.

                          And I thought it was weird that I played Duke Nukem Forever on Friday at PAX 2010. Did I also play a new Sonic game that was good? Was it all a dream?



                          Co-op mode





                          There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                          Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                          Comment


                          • #28


                            Video με τα power ups του παιχνιδιού.
                            There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                            Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                            Comment


                            • #29
                              Να τι ειπε συμφωνα με το IGN ο παραγωγος του Sonic Colours:

                              From a general game design perspective, in recent years we’ve been able to introduce Sonic to new fans – a lot of the Nintendo/Mario fans – and because of that, we’ve made changes to the design.
                              ...
                              We’ve designed things in Sonic Colours that we think will really appeal to people who are unfamiliar with the Sonic brand and the Sonic gameplay. So from that perspective we hope that fans of Mario will really be able to enjoy playing as Sonic in Sonic Colours.
                              *σφυριζει αδιαφορα*

                              Comment


                              • #30
                                Νέα gameplay videos και trailer από το παιχνίδι που συνεχίζει να δείχνει καλό.
                                Δε κρύβω ότι μου αρέσει πολύ αυτή η στροφή στη μουσική επένδυση του Sonic Colours σε σχέση με τα προηγούμενα 3D Sonic.

                                Trailer


                                Gameplay



                                There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                                Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                                Comment

                                Working...
                                X