Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grand Theft Auto IV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Preview του Grand Theft Auto IV από το GameOver.gr.

    Δεν ξέρω για εσάς,αλλά με όσα έχω διαβάσει έως τώρα για το παιχνίδι τρίβω τα χέρια μου από ικανοποίηση και ανυπομονησία.Φαίνεται ότι θέλουν να δώσουν ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στη λεπτομέρεια.


    -----EDIT-----

    Λοιπόν,για να μην κάνω καινούριο Post το αναφέρω εδώ.Σύμφωνα πάλι με το gameover(βαριέμαι να linkάρω ) το Grand Theft Auto IV θα κοσμίσει την gaming συλλογή μας στις 29 Απριλίου.Cheers!Can't Wait ;)
    Μου αρέσει να τρώω μικρά παιδάκια.

    Comment


    • #17
      Neltharion read this:
      http://gtshane.gametrailers.com/gamepad/
      Carpe diem

      Comment


      • #18
        ναι οντως, απο τι φαινεται δεν ειχαν κατι αλλο καινουργιο να προσθεσουν, αφου τα ειδαμε ολα στις εκδοσεις για PS2, και ειπαν να αφοσιοθουν στις μικρες κι ανθρωπινες λεπτομεριες που θα κανουν τη διαφορα. εγω πιστευω παντως, πως ετσι, κι ακολουθωντας περισσοτερο ενα γραμμικο σεναριο, θα μειωθει η ελευθερια του τιτλου, κατι που εκανε τη σειρα πολυ διασημη. περιμενουμε για νεοτερα...

        Comment


        • #19
          29 Απρίλη το GTA4

          ήθελα να το κάνω δραμματικό
          Πηγή GameOver.gr

          Comment


          • #20
            Λίγα λόγια για την μηχανή γραφικών euphoria που θα χρησιμοποιεί ο τίτλος:

            http://ps3.ign.com/articles/847/847536p1.h...00&RSSid=847536
            "Euphoria underpins all the core character animations under a variety of circumstances in the game world. Niko Bellic, the central antihero, is injected with surprising physicality thanks to his freeform movements. In the most basic examples, Niko's stance adjusts depending on the grade of the ground he's standing on, and he is seemingly spatially aware of his environment. Standing on a hillside, his knees and feet adjust for the angle of incline or decline; he walks with a noticeable counterbalance in his stride, to take the angle into consideration and keep his centre of gravity in check. When moving at speed, he'll automatically reach to his front and push doors open with fluidity. It's starling in its execution and attention to detail, but this is barely scratching the surface of how Rockstar has implemented this technology"

            "During car chases, this also comes into play pretty spectacularly. Niko, as well as enemies in the game, are affected by inertia ? to the point where rear-ending a car causes people in the front to fly through the windshield and into the air, arms in a controlled flail. The impact is sickening and realistic; bodies don't just ragdoll in GTA IV, they roll end over end or side-on, before coming to a natural pause. If you're still alive, Niko will gingerly pick himself up and you can be on your way. Bailing out of a burning car works in the same natural way, albeit in a more controlled and therefore less painful way. When jumping and falling or scaling walls and staircases, Niko's hands and feet are also controlled automatically, ensuring that his body moves and reacts authentically. He never clips through stairs and when he falls too far, he'll automatically duck into a commando roll."

            "Two of the more surprising ways that Rockstar has taken advantage of Euphoria extends to getting drunk and during missions requiring Niko to cling to moving vehicles. As part of a side-mission, Niko can take his cousin Roman out on the town and get plastered. I'm talking completely legless ? and that's where Euphoria once again kicks in, influencing the gameplay directly this time."

            "In one mission, you need to chase down a truck, leap on and then scale it bit by bit. All of this is complicated by Niko's Euphoria-enabled skeletal system that makes him susceptible to inertia and momentum. As the truck turns corners, you need to counterbalance him ? otherwise, he'll fly over the edge and cling for dear life. Make it all the way to the front and Niko will swing in feet-first through the side window and swiftly remove the driver from his seat. Not only is it tense, but it adds the same kind of tangible accomplishment at the end as scaling a complex environment in a platformer. Plus, watching the driver thud and splatter on the pavement is perversely entertaining."

            http://i28.tinypic.com/taiw3l.gif[/b]

            Ειλικρινά αν ανταποκριθεί σε όσα γράφονται, θα είναι εξαιρετικό..μπορεί πολλοί να το κατηγορούν ότι δεν έχει τόσo καλογυαλισμένα γραφικά όσο άλλα games, αλλά η κλίμακα και η ρεαλιστικότητα στο περιβάλλον που υπόσχεται το καθιστά εντυπωσιακότερο όλων ΙΜΗΟ.
            Γιατί ένα game δεν αρκεί να δείχνει ρεαλιστικό αλλά να συμπεριφέρεται και ρεαλιστικά ;)

            Hyped ++++
            NDS themes

            Comment


            • #21
              29 Απρίλη το GTA4[/b]
              Όλε!

              ..μπορεί πολλοί να το κατηγορούν ότι δεν έχει τόσo καλογυαλισμένα γραφικά όσο άλλα games, αλλά η κλίμακα και η ρεαλιστικότητα στο περιβάλλον που υπόσχεται το καθιστά εντυπωσιακότερο όλων ΙΜΗΟ.
              Γιατί ένα game δεν αρκεί να δείχνει ρεαλιστικό αλλά να συμπεριφέρεται και ρεαλιστικά ;) [/b]
              Αυτοί που τα λένε αυτά είναι άσχετοι ή κοντόφθαλμοι, το GTAIV με βάση την έκταση του έχει φοβερά γραφικά και μάλιστα απ' ότι διάβασα έχουν προσθέσει και πολλά physics.
              Star Citizen videos Star Citizen gallery

              Comment


              • #22
                νέες εικόνες
                http://media.ps3.ign.com/media/793/793799/imgs_1.html
                νέα videos
                http://media.ps3.ign.com/media/793/793799/vids_1.html


                NDS themes

                Comment


                • #24
                  9 New GTA IV Screens
                  http://computerandvideogames.com/article.php?id=183120
                  NDS themes

                  Comment


                  • #25
                    Oι κάτοχοι ps3+360 θα απολαύσουν την παιχνιδάρα της χρονιάς σε περίπου 2 μήνες.

                    Έχω μια απορία, το GTAIV αναπτύσσεται απο διαφορετικές ομάδες της ROCKSTAR σε κάθε κονσόλα έτσι; η ομάδα του ps3 εκμεταλλεύεται τα SPE;

                    Star Citizen videos Star Citizen gallery

                    Comment


                    • #26
                      axx bb panelinies...

                      Comment


                      • #27
                        delete

                        Comment


                        • #28
                          To user feedback ειναι απιστευτα αρνητικο. Ξανασκεψου το.

                          Εdit: wtf, τελειως off-topic ερωτηση.
                          Back to gta...

                          Comment


                          • #29
                            axx bb panelinies...
                            [/b]
                            Μη κάνεις καμιά βλακεία...!

                            Comment


                            • #30
                              Κοντά στις 100 ώρες θα διαρκεί

                              λιώνω πάντως με κάθε νέο στοιχείο που αποκαλύπτεται για το παιχνίδι
                              σίγουρα από τους πιο αναμενόμενους τίτλους του 08
                              Eimai grousouzis

                              Comment

                              Working...
                              X