Announcement

Collapse
No announcement yet.

Duke Nukem Forever

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Μια πατάτα και μισή, άντε και μας πρήξαν με το Duke Nukem
    Star Citizen videos Star Citizen gallery

    Comment


    • #77
      Νομίζω ότι πρέπει να θέσετε τον τίτλο στη ρεαλιστική του βάση. Ο Bartinho μάλλον το έπιασε το νόημα.

      Τα Duke Nukem, στη πραγματικότητα, από άποψη gameplay ποτέ δεν ήταν φοβεροί τίτλοι. To 3D ήταν μάλλον η μοναδική εξαίρεση καθώς, για την εποχή τουλάχιστον, ήταν αξιοπρεπέστατος τίτλος. Γενικά τα Duke Nukem ήταν κάτι σα τα Mortal Kombat (sorry Mortal Kombat fanboys), μέτρια έως κακά σαν παιχνίδια, που όλη η..."ουσία" τους βρισκόταν έξω από το gameplay καθεαυτό. Όπως λοιπόν όλη η ουσία των κλασικών Mortal Kombat βρισκόταν στο αίμα, το όποιο lore και τη γενικότερη ατμόσφαιρα (ναι, τέλος πάντων, περί ορέξεως), έτσι ήταν και ο Δούκας λίγο πολύ.

      Ήταν κοινό μυστικό ότι, στην εποχή του Call of Duty και, ειδικά, του Halo, το Forever δε θα μπορούσε ποτέ να είναι κάτι ιδιαίτερο από άποψη gameplay. Δηλαδή το περίεργο θα ήταν αν παίρναμε καμιά παιχνιδάρα. Βγαίνει για συγκεκριμένους λόγους, απευθύνεται σε πολύ συγκεκριμένο κοινό και μάλλον καλά κάνει και βγαίνει. Όλη η ουσία της σειράς, ανέκαθεν, εστιαζόταν στο γεγονός ότι, σαν χαρακτήρας, ο Δούκας αποτελούσε τη τέλεια παρωδία όλων των Chuck Norris και ΣΙΑ που υπάρχουν σε αυτό τον πλανήτη.

      Το γαμάτο της υπόθεσης είναι ότι, όχι μόνο τους κοροϊδεύει, αλλά και ότι όλοι τους θα τρώγανε άκοπο pwnage από τον Duke.

      Δηλαδή πόσο πια;
      Έτσι απλά
      .

      Γενικά, όποιος ψάχνει για ποιοτικό FPS μάλλον θα πρέπει να ψάξει αλλού. Όποιος πάλι θέλει να δει το τύπο που, όχι μόνο κοροϊδεύει όλο το γνωστό συναπάντημα της υπερβολής, Chuck Norris, Van Damme, John McClane κλπ, αλλά τους πατάει και κατω. Ε τότε, όπως λέει και το ρητό, always bet on Duke.
      There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
      Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

      Comment


      • #78
        Ναι το έπιασα Loggo το νοημα και καλα κανεις και διαυκρινιζεις τι σκοπους εξυπηρετει η κυκλοφορια του Duke Nukem : Forever , για την ιστορια να πω πως αντικαθεστησα την προ-παραγγελια του Duke με το Deus-ex : Human Revolution που ειναι πιο κοντα στα δικα μου γουστα...

        Comment


        • #79
          Δε θέλουμε να παίξουμε ποιοτικό FPS, θέλουμε να παίξουμε Duke Nukem! Από θέμα σχεδιασμού το μόνο που ελπίζω να έχει είναι ποιοτικό level design. Να μην είναι corridor shooter αλλά να έχει ψάξιμο, πήγαινε έλα κλπ. Ο σχεδιασμός του 3D νομίζω για την εποχή του ήταν μια χαρά και αρκετά πρωτότυπος, ακόμα και τώρα όταν το παίζω ψάχνω τις πίστες μετά μανίας.
          Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

          Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

          Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

          Comment


          • #80
            Corridor shooter δεν το λες με τίποτα.Στο δεύτερο κομμάτι του ντέμο έχει κάμποση εξερεύνηση και πήγαινε-έλα.Δεν είναι δηλαδή όπως τα τωρινά fps που προχωράς από δωμάτιο σε δωμάτιο.
            Carpe diem

            Comment


            • #81
              εδω εχουνε βαλει περιορισμο στο δουκα να σηκωνει max δυο στα προτυπα ολων των συγχρωνων fps....το δουκα με δυο οπλα ειστε τρελοι??

              ενταξει καλο lvl design πρεπει να εχει, τωρα για AI επιπεδου Halo lol τι να πω λες και οι κυριοι ανταγωνιστες του halo εχουνε κατι παραπλησιο

              να γινει συγκριση του duke nukem με αλλα καφρικα fps '' οπως το bulletstorm τo painkiller το blood η το serious sam να το καταλαβω, αλλα με τα cod και τα halo?

              απο ποτε η ποιοτητα δεν ειναι ποτε συνυφασμενη με εννοιες οπως mindless hack and slash, η mindless mass killing, η mindless shooting for fun?

              με κατι τετοιες κατ εμε αδικες de facto σταθερες στη βιομηχανια και στο τυπο πχ ολα τα action hack and slash τυπου dynasty warriors θαβονται συνεχεια αλλα οταν πας να δεις αποψεις απο gamers βλεπεις κατι χαοτικες διαφορες στις βαθμολογιες, τιποτα δεν ειναι τυχαιο

              δεν συνεχιζω γιατι παω να ανοιξω αλλο θεμα

              Comment


              • #82
                Συγνώμη αν γίνομαι σπαστικός,αλλά αν έχει health regenaration και max 2 όπλα τότε ΔΕΝ παίζει όπως ένα παλιό καλό fps,έτσι δεν είναι;Γνώμη μου,διορθώστε με αν κάτι δεν κατάλαβα καλά.


                Tidy!

                Do not blame me.Blame yourself or God.
                In Matsuno we trust.

                Comment


                • #83
                  οχι απαραιτητα, η ουσια ειναι τελικα τι ακριbως θελανε να κανουνε εκει στην 3d realms, να δωσουνε ενα old school fps με HD γραφικα? ενα old school fps με HD γραφικα ΚΑΙ καποιους standar μηχανισμους απο τα νεοτερα fps? η εναν κλωνο-modification duke nukem skin πανω σε κανα halo η σε κανα cod

                  απο το demo δεν βγαζεις αποψη 100% αφηστε που λενε οτι ειναι το ιδιο demo με αυτο που δωσανε στην περσυνη PAX, οποτε θα δουμε μολις κυκλοφορησει

                  Comment


                  • #84
                    Δεν το φτιάχνει η 3D Realms λέμε Και ναι τα δύο όπλα ξενέρα ακούγονται αλλά θα δείξει όταν με το καλό κυκλοφορήσει. Κι εγώ της άποψης πως το Duke τέρμα mindless shooting με μια κάποια στρατηγική ήταν. Τι να λέμε τώρα, είχα τερματίσει Time to Kill και Land of the Babes όταν είχαν κυκλοφορήσει και τα είχα ευχαριστηθεί, αν και είναι με πολύ επιείκια απλώς μέτρια

                    Α και το Fist of the North Star: Ken's Rage τα σπάει!! ( σχετικά με αυτό που ειπώθηκε για Dynasty Warriors)
                    «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                    Comment


                    • #85
                      ποιος το φτιαχνε τοτε? κατι εχω χασει

                      Comment


                      • #86
                        H gearbox είναι developer κ το εκδίδει η 2Κ-εκτός κι αν ακυρωθεί πάλι :-p
                        «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by Burai_Fighter View Post
                          Τι να λέμε τώρα, είχα τερματίσει Time to Kill και Land of the Babes όταν είχαν κυκλοφορήσει
                          !!!!!!!!!
                          Μα...πως...τι...δεν...

                          There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                          Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                          Comment


                          • #88
                            το time to kill και εγω καλα περιττο να πω οτι εχω ριξει απειρο mp split screen με συμμαθητες τοτε στο γυμνασιο ηταν η εποχη των επικων καταληψεων

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by Vaynard View Post
                              το time to kill και εγω καλα περιττο να πω οτι εχω ριξει απειρο mp split screen με συμμαθητες τοτε στο γυμνασιο ηταν η εποχη των επικων καταληψεων
                              Αυτο ακριβως

                              3 μηνες καταληψη στην πρωτη γυμνασιου. Μετα πηγαιναμε και τα σαββατα σχολειο αλλα τουλαχιστον ειχαμε χορτασει καθισιο, μπαλα και video games .

                              Ωραιες και ξεγνοιαστες εποχες τοτε , με τον Δουκα να ειναι αρρηκτα συνδεδεμενος με εκεινη την εποχη :xp:



                              Και σας παρακαλω μην κρινεται τον Duke με φυσιολογικα κριτηρια ποιοτητας . Οπως αγαπαμε τις ταινιες απο βιντεοκασετες των 80ς (Σταθης Ψαλτης κτλ) ετσι αγαπαμε και τον Δουκα .

                              Comment


                              • #90
                                Now, check out what the developer, George Broussard, said about the whole 2 weapons at a time thing:
                                "Yeah, blame us for it if you want. It may change in the future and I don't know what will happen with it, but it was us. I stand by it too, as you cannot discount designing games for a modern world and part of that world is consoles where the bulk of the sales can be. And on those consoles you have a controller. We tried for a long time to support lots of guns but we simply could not find a nice way to map it to a controller, despite trying 4-5 designs. We gave it enough time and decided to stop swimming against the current and adopt what was basically the "standard."
                                ΚΑΤΑΡΑΜΜΕΝΗ ΚΟΝΣΟΛΙΤΙΔΑ, ΑΡΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚ !

                                /nerdrage

                                Comment

                                Working...
                                X