Announcement

Collapse
No announcement yet.

Enslaved: Odyssey to the West

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Enslaved: Odyssey to the West




    Platforms: Xbox 360, Playstation 3
    Publisher: Namco
    Developer: Ninja Theory
    Release Date: October 5th (NA)


    SANTA CLARA, Calif., (Sept. 3, 2010) – Leading video game publisher and developer NAMCO BANDAI Games America Inc., today announced that ENSLAVED™: Odyssey to the West™ has gone gold for the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft and PlayStation®3 computer entertainment system. Featuring influences and contributions from top music and film industry talent, ENSLAVED combines beautifully rendered graphics and captivating music with seamless animation and engrossing gameplay. Developed by Ninja Theory Ltd., the post-apocalyptic action-adventure will be released throughout North America on October 5, 2010.
    Set 150 years in the future, ENSLAVED takes place in an unrecognizable America, where war and destruction have ravaged the population leaving few human survivors and a world reclaimed by nature. Mysterious slave ships roam the land, capturing the dwindling population for unknown purposes and taking them out west, never to return. Technologically savvy young Trip and strong brutish Monkey are two survivors who have both been imprisoned by one of these slave ships. Trip manages to escape by using her mental prowess while Monkey, uses his raw physical power to tear through his confines. Trip knows that she can not make it safely back home on her own, but believes that Monkey is her only chance to survive. She hacks into a slave headband and fits it on Monkey to link them together – if she dies, he dies… Her journey has now become his.
    Together Monkey and Trip form an unlikely, but complementary team whose respective strengths will be critical in their journey. In ENSLAVED, players take direct control of Monkey, with gameplay revolving around combat, strategy and environmental traversal. Monkey attacks and defends using his trusty staff weapon to deliver punishing melee attacks and combos, ranged stun and plasma blasts, blocks, and intense finishing takedowns. Players must survey each environment and work closely with AI partner Trip to ensure both make it through each area’s dangers and progress safely onwards. Trip provides vital support with her cerebral talents, offering Monkey invaluable intel on enemies, identifying optimal routes, upgrading Monkey’s abilities and more.
    A selection of exclusive incentive items is available to customers who purchase the game from several participating retailers, ranging from downloadable content (DLC) to limited quantity retail packs that come bundled with the game and bonus item. Additional premium post-launch DLC will also be available and details will be released in the coming months.
    ENSLAVED is rated “T” for Teen by the ESRB and will have an MSRP of $59.99. For more information about ENSLAVED, please visit www.enslaved-thegame.com or www.namcobandaigames.com.





















    Edge 220 - 8/10
    GamesRadar - 8/10
    Eurogamer - 8/10
    Gamespot - 8/10
    1UP - B+
    IGN - 8/10
    Joystiq - 4.5/5
    Destructoid - 9/10

  • #2
    Μωρέ μπράβο, τόσο καλό; Δεν μου γέμιζε το μάτι και το demo ήταν αδιάφορο. Δηλαδή αν αρέσει και στον κόσμο θα καλμάρουν και οι αντιδράσεις για το νέο DMC;
    sigpic

    Comment


    • #3
      Πολύ καλό ΟΡ Vaynard.Όταν παίξω το ντέμο θα πω καμιά κουβέντα παραπάνω.
      Carpe diem

      Comment


      • #4
        ναι ουτε εμενα μου αρεσε το demo αν και μου εκανε κλικ αυτη η post apocalyptic μεν αλλα πολυχρωμη δε αισθητικη που δημιουργει μια αντιθεση,
        αλλα απο οτι λενε γινεται πολυ καλυτερο οσο προχωρας και δεν εδειχνε πολλα πραγματα το demo

        ta facial expressions λενε οτι ειναι εκπληκτικα οπως και η αναπτυξη της σχεσης μεταξυ των δυο πρωταγωνιστων που συνεπαγεται σε ενδιαφερον εξελιξη σεναριου

        Comment


        • #5
          double post,

          μου ηρθανε σημερα castlevania lords of shadow και enslaved

          για καποιο λογο ξεκινησα πρωτο το enslaved

          chapter 6 so far και καποιες σκορπιες σκεψεις,

          καταρχην πρεπει να πω πως οντως τελικα το demo αδικει πολυ το τελικο αποτελεσμα,

          -σε σχεση με το demo τα γραφικα ειναι ποιο συγκροτημενα το animation στις μαχες περισσοτερο ομαλο, η στοχευση των εχθρων ειναι τοσο ευκολη υποθεση που η κινηματογραφικη περιστροφη της καμερας κατα την διαρκεια των μαχων δεν σε ενοχλει καθολου

          - πολη καλη χρηση πολυχρωμης παλετας χρωματων με μια εντυπωσιακη ζωηραδα που παρουσιαζονται ειδικα στο animation μερικων κινησεων in battle

          - μου θυμιζει uncharted o τροπος με τον οποιο εξελισεται το platforming ενω γυρω σου κατεστρεφεται το συμπαν, το fixed/streamlined jump παντα μου αρεσε σαν ιδεα η οποια υλοποιηται με τον καλυτερο τροπο εδω, καθως μπορεις ξεκουραστα να χαζευεις τα περιβαλλοντα το animation κτλπ, δεν ξερω ισως σε αποιους δεν θα αρεσει βεβαια,

          - σεναριακα ολα περιστρεφονται γυρω απο nonkey και trip και την σχεση που αναπτυσεται μεταξυ τους, το παιχνιδι δεν σου δινει πληροφοριες και backstory οποτε μενεις με ενα μυστηριο και αναρωτιεσαι πως θα εξεληχθει το story παρακατω

          - facial expressions....speechless δεν χριαζεται να μιλησει κανενας απο τους δυο για να καταλαβεις τι νιωθουνε σε καθε στιγμη/κατασταση αυτο που λεμε μια εικονα χιλιες λεξεις, ειναι και το highlight του παιχνιδιου so far

          - πρεπει συνεχεια να εχεις το νου σου στην trip η οποια τελικα δεν ειναι και τοσο ενοχλητικος σακος οσο νομιζα οτι μπορει να ειναι, δεν ειναι τελειως αχρηστη μιας και μπορει να δημιουργησει αντιπερισπασμο ωστε να αποφυγεις καποια turrets και να φτασεις εγκαιρως πανω σε εχθρους που σου ριχνουνε απο μακρια, και ευτυχως που σε κρισημες μαχες κριβεται και δεν βγαινει αν δεν τελειωσουν, φυσικα πρεπει να την βοηθας να τις ανοιγεις τον δρομο κτλπ αλλα αυτο δεν ειναι τελικα τοσο ενοχλητικο οσο ακουγεται, τουλαχιστον μεχρι τωρα δεν ξερω παρακατω

          -για το ειδος του εν ετη 2010 και με αυτα που ειδα μεχρι στιγμης θα πιασει πολλους off guard αν του δωσουνε μια ευκαιρια , ευχαριστο platforming, ωραια γραφικα,διασκεδαστικες μαχες, ενδιαφερον σεναριο, ....need i say more?;)

          more info soon

          Comment


          • #6
            Need to clarify something out. Is it Kinect exclusive or not ? Thanks to the background of the XBOX 360 logo, I'm afraid of it, so that's why I'm asking you this serious question. If this shit is Kinect exclusive, then it's no good to play it there.
            sigpic

            Comment


            • #7
              It's Kinect exclusive. These morons are making fun of us. I mean, kinect?? Really?? PEW PEW PEW, come on....
              Ground_Zero:

              Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).

              Comment


              • #8
                Originally posted by Tanno View Post
                Need to clarify something out. Is it Kinect exclusive or not ? Thanks to the background of the XBOX 360 logo, I'm afraid of it, so that's why I'm asking you this serious question. If this shit is Kinect exclusive, then it's no good to play it there.
                To Kinekt δεν έχει βγει ακόμα ρεεεεεε.Άντε κατέβασε το ντέμο να βρεις το φως σου.:whip:

                Vaynard περίπου τα ίδια σχόλια με σένα έγραψα στο θέμα των demos.Τα facial animations είναι πραγματικά WOW!:resp:
                Carpe diem

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Altair View Post
                  To Kinekt δεν έχει βγει ακόμα ρεεεεεε.Άντε κατέβασε το ντέμο να βρεις το φως σου.:whip:
                  Πολύ θα ήθελα, αλλά αναγκάζομαι να ξεκουράσω το μάτι μου. Είμαι σε αναρρωτική άδεια, γιατί έπαθε αιμάτωμα. :'(

                  Μόλις γίνω καλά, θα του ρίξω μία ματιά.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Κοιταω το boxart και το x360 logo ξανα και ξανα και ψαχνω να βρω το οτιδηποτε θυμιζει εστω το Kinect...

                    Comment


                    • #11
                      Κοιταω το boxart και το x360 logo ξανα και ξανα και ψαχνω να βρω το οτιδηποτε θυμιζει εστω το Kinect...
                      Καλά, ντιπ χαζός είσαι μου φαίνεται. Αφού είναι Kinect! Δε χρειάζεσαι χειριστήριο άρα δεν υπάρχει logo για κάτι που δεν υπάρχει, άρα είναι προφανώς για Kinect...
                      Originally posted by Squall Leonhart
                      I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                      Originally posted by 丹野
                      Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                      Originally posted by Ryu_gr
                      υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                      Comment


                      • #12
                        - facial expressions....speechless δεν χριαζεται να μιλησει κανενας απο τους δυο για να καταλαβεις τι νιωθουνε σε καθε στιγμη/κατασταση αυτο που λεμε μια εικονα χιλιες λεξεις, ειναι και το highlight του παιχνιδιου so far
                        Yep ισχύει αυτό, από το ντέμο κι όλας καταλαβαίνεις ότι έχει γίνει φοβερή δουλειά σε αυτόν τον τομέα.

                        Πάντως εμένα μου φάνηκε πάρα πολύ καλό από το ολιγόλεπτο ντέμο και θα ήθελα να του ρίξω μία ματιά στο μέλλον. Ίσως να μη γίνει ποτέ αυτό βέβαια (πόσα pointless action πια; ένα το castlevania, ένα το god of war 3, φτάνει για φέτος), αλλά τα ίδια έλεγα και για το infamous.

                        Περιμένουμε τελικές εντυπώσεις vaynard.

                        Comment


                        • #13
                          Τα καλα facial expressions δεν ειναι εκπληξη,καθως η ninja theory ειχε κανει απιστευτη δουλεια και στο heavenly sword σε αυτον τον τομεα.

                          Comment


                          • #14
                            enslaved τελος απο την κυριακη το πρωι, και μετα απο το ευχαριστο (μουσικο) διαλειμμα με ssf4 και απο χτες εχω πιασει το lords of shadow

                            το enslaved το ευχαριστηθηκα αλλα εντελει το combat μερος παραμεινε ως το τελος simple αλλα λειτουργει χαρις την κινηματογραφικη αισθηση που σου δινει + το λιγο shooting και δεν με εκανε να βαρεθω καθως ειχε τις σωστες δωσεις platforming,combat,adventuring αλλα θα ηθελα να δω σε dlc καποιο backstory για τους χαραχτηρες, το τελος ητανε πολυ στυλ ''ματριξ το προβλημα ειναι... η επιλογη'' και νομιζω πως αφηνει περιθωρια και για sequel

                            Comment


                            • #15
                              Τέλος το enslaved, ευχάριστο game αλλά πολύ σύντομο(αν και αυτό το σώζει απ' την έλλειψη ποικιλίας που έχει σε gameplay μετά απ' ένα σημείο) και πολύ ρηχό combat system.

                              Συμπαθητικοί χαρακτήρες οι οποίοι θα έπρεπε να αναπτυχθούν λίγο πιο πολύ
                              Αυτά...

                              Comment

                              Working...
                              X