Το τελείωσα το παιχνίδι σήμερα.
Το βρήκα πάρα πολύ καλό, παρά τα ελαττώματα του.
Λίγα πράγματα:
Γραφικά: Εξαίσιο art direction, υπέροχοι χαρακτήρες, θεϊκά facial animations, υπέροχα τοπία (επιτέλους λίγο χρώμα!), αλλά δυστυχώς μέτριο frame rate. Είδικά όταν στρίβει η κάμερα πέφτει πολύ και κουράζει το μάτι. Υπάρχουν και μερικά bugs προς το τέλος.
Ήχος: Πολύ ωραίο soundtrack, αλλά αυτό που κλέβει την παράσταση είναι τα φοβερά voice overs (Andy Sherkis FTW) που σε συνδυασμό με τα τέλεια facial animations, βγάζουν πραγματικές ερμηνείες.
Combat System: Εξαιρετικά απλό. Βασικά όλο το παιχνίδι βγαίνει με button mashing, μιας και οι εχθροί δεν είναι πολύ challenging. Προσωπικά δεν με χάλασε, μιας και δεν ήμουν για περίπλοκα πράγματα τώρα.
Gameplay: Καλό, αλλά ρηχό. Πολλές ιδέες που μένουν ανεκμετάλλευτες πχ η συνεργασία μεταξύ Monkey και Trip θα μπορύσε να αναπτυχθεί περισσότερο. Το platform στοιχείο είναι στον autopilot, δλδ. δεν παίζει να χάσεις από άλμα (όπως συμβαίνει δυστυχώς σχεδόν σε όλα τα action adventures νεάς γενιάς). Και εντάξει στο Uncharted να το καταλάβω, αλλά στο Enslaved το platform είναι σχεδόν το μισό παιχνίδι.
Άσε που είναι και μικρό σε διάρκεια.
Τώρα θα μου πεις γιατί σου άρεσε τόσο; Το art direction, τα γραφικά με τα πολύχρωμα τοπία, η ιστορία (απλή αλλά διαφορετική ταυτόχρoνα), η απόλυτα πιστευτή σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ Monkey και Trip και το γεγονός ότι είναι ένα παιχνίδι που πέρασα καλά χωρίς πολλούς τζερτζελέδες και σκοτούρες στο κεφάλι μου.
Το προτείνω ανεπιφύλακτα.
ΥΓ. Παίξτε στο hard, στο normal είναι περίπατος.
Το βρήκα πάρα πολύ καλό, παρά τα ελαττώματα του.
Λίγα πράγματα:
Γραφικά: Εξαίσιο art direction, υπέροχοι χαρακτήρες, θεϊκά facial animations, υπέροχα τοπία (επιτέλους λίγο χρώμα!), αλλά δυστυχώς μέτριο frame rate. Είδικά όταν στρίβει η κάμερα πέφτει πολύ και κουράζει το μάτι. Υπάρχουν και μερικά bugs προς το τέλος.
Ήχος: Πολύ ωραίο soundtrack, αλλά αυτό που κλέβει την παράσταση είναι τα φοβερά voice overs (Andy Sherkis FTW) που σε συνδυασμό με τα τέλεια facial animations, βγάζουν πραγματικές ερμηνείες.
Combat System: Εξαιρετικά απλό. Βασικά όλο το παιχνίδι βγαίνει με button mashing, μιας και οι εχθροί δεν είναι πολύ challenging. Προσωπικά δεν με χάλασε, μιας και δεν ήμουν για περίπλοκα πράγματα τώρα.
Gameplay: Καλό, αλλά ρηχό. Πολλές ιδέες που μένουν ανεκμετάλλευτες πχ η συνεργασία μεταξύ Monkey και Trip θα μπορύσε να αναπτυχθεί περισσότερο. Το platform στοιχείο είναι στον autopilot, δλδ. δεν παίζει να χάσεις από άλμα (όπως συμβαίνει δυστυχώς σχεδόν σε όλα τα action adventures νεάς γενιάς). Και εντάξει στο Uncharted να το καταλάβω, αλλά στο Enslaved το platform είναι σχεδόν το μισό παιχνίδι.
Άσε που είναι και μικρό σε διάρκεια.
Τώρα θα μου πεις γιατί σου άρεσε τόσο; Το art direction, τα γραφικά με τα πολύχρωμα τοπία, η ιστορία (απλή αλλά διαφορετική ταυτόχρoνα), η απόλυτα πιστευτή σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ Monkey και Trip και το γεγονός ότι είναι ένα παιχνίδι που πέρασα καλά χωρίς πολλούς τζερτζελέδες και σκοτούρες στο κεφάλι μου.
Το προτείνω ανεπιφύλακτα.
ΥΓ. Παίξτε στο hard, στο normal είναι περίπατος.
Comment