Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sonic the Hedgehog 4: Episode 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ναι το έκανα προ ολίγου, από ένα σημείο και μετά το μαθαίνεις. Πάντως δε μου φάνηκε τόσο δύσκολο, εύκολα το βγάζεις χωρίς να χάσεις ζωή, το να το βγάλεις χωρίς να φας damage είναι άλλο θέμα. Συνολικά να μου πήρε 10 προσπάθειες, ίσως και κανά δύο παραπάνω.

    Comment


    • Χάρηκα με όσα διάβασα στα posts των Evans και Burai για το Sonic 4. Για την ακρίβεια είναι και οι μόνες εντυπώσεις – κριτική που έχω δει για τον τίτλο μέχρι στιγμής, αφού δεν είχα την ευκαιρία να μπω σε κάποιο άλλο forum, ή να κοιτάξω reviews μέχρι τώρα. Δυστυχώς μέχρι να ασχοληθώ με τον τίτλο δεν μπορώ να συνεισφέρω στο thread. Περιμένω τον Ιανουάριο για να ασχοληθώ τόσο με αυτό, όσο και με το Colours.

      Υ.Γ. Πόσο θα ήθελα να δω το demo Fan Remix ρε γαμώτο.
      There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
      Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

      Comment


      • Όταν γυρίσω από τη δουλειά θα το βάλω αμέσως, χτες ξέχασα.

        Loggo από τη μέρα που πήρα το παιχνίδι συζήτηση με σένα περιμένω .

        Edit: Να σχολιάσω και αυτό που παρέθεσε παραπάνω ο Xeno. Το νέο Sonic όντως παίζει "σαν τα Mario." Τώρα το συνειδητοποίησα . Ο χειρισμός είναι αρκετά "όμοιος," από την άποψη ότι η κίνηση του Sonic κόβεται απότομα, όσο γρήγορα και να τρέχεις, όπου και να είσαι, όποια κίνηση και να κάνεις. Αν τρέχεις και αφήσεις το μπροστά, ο Sonic ακινητοποιείται σχεδόν αμέσως, αν πιδήξεις προς τα μπροστά και αφήσεις το μπροστά ο Sonic πέφτει απότομα κάτω. Κάτι που μου έκανε επίσης εντύπωση όταν έπαιζα για το untouchable achievement είναι ότι μπορείς να αλλάξεις πολύ άμεσα την πορεία σου στον αέρα, χωρίς να επηρεάζεσαι ιδιαίτερα από τη φορά και την ταχύτητα. Σε παλιότερα sonic games η ταχύτητα είχε άμεσο αντίκτυπο σε όλες τις κινήσεις σου, δεν μπορούσες να πας σαν το διάολο και σε ένα δύσκολο άλμα που ήθελε ακρίβεια να σταματήσεις στον αέρα, να πιέσεις λίγο το πίσω για να μειωθεί η ταχύτητα και μετά να προσγειωθείς κάτω. Εδώ είναι απείρως πιο εύκολο.

        Comment


        • Αυτες οι διευκολυνσεις ειναι και λογω αλαγης καιρων, ενας συγχρονος gamer αν παιξει ενα παιχνιδι του τοτε θα νομισει οτι προκειται για buggy ή προχειροφτιαγμενο τιτλο - ακομη και στα παλια Mario ηταν πιο ανεξελεκτα τα πραγματα, οχι μονο στα Sonic.
          Do a barrel roll!

          Comment


          • Μα στα Sonic δεν αποτελούσε μειονέκτημα κάτι τέτοιο, core gameplay mechanic ήταν.

            Comment


            • Μα δεν είπε οτι αποτελούσε μειονέκτημα.
              Originally posted by Raf
              Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

              Comment


              • Είχα την τύχη να παίξω το demo του Sonic 4 (credits to Orion). Προφανώς δεν μπορώ να πω πολλά για τον σχεδιασμό των πιστών μιας και έπαιξα μόνο μία πίστα, όμως τολμώ να πω πως έχω διαμορφωμένη άποψη για τον χειρισμό του σκατζόχοιρου.

                Λοιπόν, έχουμε και λέμε. Πρώτα απ' όλα με χάλασε πάρα πολύ από αισθητικής άποψης πως ο Sonic όταν πηδάει δεν φαίνεται ποτέ ως μπάλα, μέγα φάουλ (ναι, είμαι Hardcore ). Στο σοβαρό μέρος του παιχνιδιού τώρα, με ξένισαν πάρα πολύ τα παρακάτω:

                • Όταν γίνεσαι μπάλα και πετάγεσαι στον αέρα, χάνεις την μπάλα και γίνεσαι ευάλωτος. Αυτό εξισορροπείται από το γεγονός ότι έχεις το homing attack. Δεν ξέρω τι προτιμώ από τα δύο, αν και η ζυγαριά γέρνει προς την κλασσική συνταγή των παλιών Sonic. Φαντάζομαι πως αν δεν έχανες την μπάλα ΚΑΙ είχες το homing attack το παιχνίδι θα ήταν πολύ εύκολο και προσπάθησαν να το αντισταθμήσουν έτσι.

                • Όση φόρα και αν έχεις, αν σταματήσεις να πατάς το μπροστά σταματάς αμέσως. WTF δηλαδής ? Ο χειρισμός με αυτόν τον τρόπο είναι πολύ πιο ευέλικτος και ο Sonic μπορεί να κάνει παπάδες σε ορισμένα σημεία, όμως έχω την εντύπωση πως τις περισσότερες φορές δεν προσφέρει και τόσα πολλά. Στα παλιά Sonic με βόλευε να αφήνω το μπροστά σε ορισμένες περιπτώσεις ώστε όχι μόνο να ξεκουράζεται ο αντίχειρας αλλά και να ακολουθώ τη ροή της πίστας σε κάποιες φάσεις. Π.χ. σε κάποια σημεία μπορεί να έχει ελατήρια που σε πετάνε πάνω και αριστερά - δεξιά αρκετές φορές. Στα παλιά Sonic απλά τα άφηνα να με καθοδηγούν, εδώ πέρα πρέπει να πατάω την αντίστοιχη κατεύθυνση στον σταυρό ώστε να πηγαίνω πιο γρήγορα, όμως μερικές φορές ίσως είναι δύσκολο να το ακολουθείς, ενώ μου έτυχε μερικές φορές να πατάω την αντίθετη κατεύθυνση επειδή δεν προλάβαινα να ακολουθήσω.

                • Ο Sonic όταν κάνει σβούρα πρέπει να επιταχύνει, όχι να επιβραδύνει. Σε όλες τις περιπτώσεις, όση φόρα και αν έχει, κλπ. Στο Sonic 2 του Master System επίσης θυμάμαι πως αν έκανες επιτόπου σβούρα και πήδαγες, πήγαινες πολύ πιο μακρυά από το κανονικό, ακόμα και αν ήσουν σχεδόν ακίνητος. Αυτό νομίζω πως δεν ακολουθήθηκε ούτε στα επόμενα παιχνίδια του Mega Drive.


                Αυτά πάνω κάτω, είναι γενικές εντυπώσεις μόνο από την πρώτη πίστα του demo επομένως μην τα παίρνετε της μετρητοίς. Επίσης έδωσα έμφαση μόνο σε αυτά που με δυσαρέστησαν / παραξένεψαν, το γενικό παιχνίδι μου άρεσε ΠΑΡΑ πολύ. Να δω πότε θα το παίξω ολόκληρο γμτ.

                PK World - Τα πάντα για Disney comics!

                Comment


                • ΟΚ και εγώ με αυτά τα πράγματα ξενέρωσα όταν το έβαλα για πρώτη φορά, σε καλό δρόμο είσαι .

                  Comment


                  • Έπαιξα και γω το game, μια χαρά μου φάνηκε, οι πίστες πολύ καλές και σχεδιασμένες πιο απλά από ότι στα retro sonic ή αν θέλετε πιο κοντά στα ανθρώπινα αντανακλαστικά. Είναι γνωστό άλλωστε ότι τα games εκείνης της εποχής ήταν πιο hardcore. Π.χ. στο Sonic 4 όταν σε στριμώχνει στη γωνία το τελικό robot κάνει πίσω, ε, στην retro εποχή δεν υπήρχε περίπτωση να κάνει πίσω, χαχα! Ή, άλλο παράδειγμα, δεν υπάρχουν τόσοι γκρεμοί που εμφανίζονται ξαφνικά καθώς εσύ τρέχεις με 200!

                    Με χαλάει λίγο το animation της εκκίνησης, το διάστημα που διανύει δε φαίνεται να συμβαδίζει με το περπάτημα. Για τη διάρκεια δεν έχω παράπονο, δεν έχω απαίτηση για μεγάλα games! Αφτό που μετράει για μένα είναι ότι θα το ξαναπαίξω πολλές φορές για να γουστάρω και να μάθω τις πίστες και να πάω στα "καλά", άνω μονοπάτια.
                    The illusion of free will is an illusion.

                    Comment


                    • Δεν ξέρω ποιος το παρατήρησε, πλέον υπάρχουν 3 θέματα για sonic, ένα για το 4, ένα για το colours και ένα περί failness και epicness. Respect σε όποιον το έκανε, να είναι λίγο πιο ξεκάθαρα τα πράγαμτα .

                      Comment


                      • Λοιπόν, έκανα ένα Test Run στο Sonic The Hedgehog 4, έχω κάποιες πρώτες εντυπώσεις, ενώ έχω βγάλει και κάποια, πρώιμα, συμπεράσματα. Επιφυλάσσομαι ωστόσο ακόμα να πάρω θέση γιατί το πρώτο επίπεδο, όσες φορές κι αν το έπαιξα, δε μπορεί να αποτελέσει κριτήριο για όλον τον τίτλο.

                        Καταρχήν, είναι προφανές ότι τα πράγματα είναι αρκετά διαφορετικά σε σχέση με τους κλασικούς τίτλους, σε βαθμό τέτοιο που θεωρώ ότι η ονομασία «Sonic The Hedgehog 4» είναι αρκετά αδόκιμη. Η ονομασία είναι σαφώς ενταγμένη περισσότερο σε εμπορικούς προσανατολισμούς, παρά στην ουσία. Το Sonic The Hedgehog 4 θα μπορούσε κάλλιστα να ονομάζεται διαφορετικά και να αποτελεί άλλο ένα Spin Off στη σειρά.

                        Φυσικά, «διαφορετικό» δε σημαίνει απαραίτητα κακό ή χειρότερο, απλά, τελικά, δε μιλάμε για τη φυσική συνέχεια του Sonic 3 & Knuckles και της κλασικής φόρμουλας της σειράς.

                        Η λογική του Sonic σε επίπεδο Time και Score Attack λογικής παραμένει, απλά είναι προσαρμοσμένη σε ένα αρκετά διαφορετικό πλαίσιο μηχανισμών και κανόνων. Ακόμα προσπαθώ να προσαρμοστώ στο πως ακριβώς δουλεύουν τα πράγματα.

                        Έκανα ένα 54:95 στην Splash Hill και ένα score 94-95.000. Στόχος μου αυτή τη στιγμή είναι να σπάσω το φράγμα των 100.000. Ακόμα όμως προσπαθώ να καταλάβω πλήρως τον μηχανισμό ανάπτυξης momentum στο παιχνίδι, μιας και τα πράγματα δουλεύουν διαφορετικά. Δηλαδή η ανάπτυξη του σε συγκεκριμένες στιγμές μου φαίνεται αρκετά παράλογη, χωρίς να καταλαβαίνω πως αναπτύχθηκε τόσο momentum από το πουθενά. Επίσης, ξεκινώ το παιχνίδι και κάνοντας δυο Homming Attacks αναπτύσσω γρήγορα momentum.

                        Το Level Design στο πρώτο επίπεδο παρουσίαζε αρκετό ενδιαφέρον και, χωρίς να είναι κάτι το συνταρακτικό, είχε κάλο flow και αξιοπρεπή συχνότητα set pieces.

                        Βάζω στο ψυγείο κάποια πράγματα που θα ήθελα να πω (συμπεριλαμβανόμενου και του θέματος των physics) για μετά την ολοκλήρωση του τίτλου (μάλλον μετά το στρατό), έτσι ώστε να έχω μια πιο πλήρη εικόνα.
                        There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                        Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                        Comment


                        • Το ξέρεις πως υπάρχει ελληνική λέξη για το momentum και λέγεται "ορμή*", έτσι;;

                          *p=mu
                          Originally posted by Raf
                          Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

                          Comment


                          • Πέφτω απ' τα σύννεφα!
                            There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                            Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                            Comment


                            • Originally posted by Somari View Post
                              Το ξέρεις πως υπάρχει ελληνική λέξη για το momentum και λέγεται "ορμή*", έτσι;;

                              *p=mu

                              Να'τος ο φυσικός πώς φαίνεται!!!
                              Βέβαια στο συγκεκριμένο θέμα και η λέξη επιτάχυνση θα ήταν εξίσου σωστή χωρίς να τις ταυτίζω από άποψη φυσικής βέβαια.

                              Edit:Το είπα με βάση το νόημα που βγαίνει από τα συμφραζόμενα του loggo.Για την έννοια momentum συμφωνώ.
                              Nintendo I.D.: paixtis
                              3ds friend code: 2664-2347-7128

                              Comment


                              • Άσχετο, αλλά με αφορμή αυτό θυμήθηκα που πριν μερικά χρόνια είχα ανεβάσει ένα κείμενο στην ελληνική Wikipedia για το Sonic.

                                Αναπόφευκτα, είχα χρησιμοποιήσει αρκετούς αγγλικούς όρους (score, check point, bonus, power ups κλπ) και είχε βγάλει μήνυμα κάτω από το άρθρο ότι χρειάζεται μετάφραση γιατί πολλοί όροι δεν είναι στα ελληνικά. Για μια περίοδο λοιπόν, το Check Point είχε γίνει «Σημείο Επαφής», ενώ τώρα είναι «Σημείο Ελέγχου».

                                ΕΠΙΚ
                                There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                                Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                                Comment

                                Working...
                                X