Announcement

Collapse
No announcement yet.

Final Fantasy XIII-2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Μολις το ξεκινησα και επειδη δεν θελω να σπαταλησω χρονο με πειραματισμους κανουμε Serah develop ravager και Noel commando ετσι??

    Comment


    • η διαισθηση σου επεσε διανα, οχι πως αν κανεις κατι διαφορετικο θα δυσκολευτεις στη πορεια

      Comment


      • Δεν ειναι απολυτο αλλα το πηγα με λογική sweet girl = must be ravager και Boy = commando.. Απο τη μια δε με χαλαει που ειναι ευκολο και θελει λιγο grinding γιατι δυστυχως δεν εχω το χρονο να ριξω 100+ ωρες οπως στο FF XIII.

        Comment


        • Παιδες υπαρχει περιπτωση να κανω λαθος στο Crystarium και στα upgrades?? Μεχρι στιγμης πηρα τα 2 extra ATB γιατι μου φανηκε το καλυτερο να τα εχω απο την αρχη, αλλου εχει ενα optimal crystarium development που μονο optimal δε μου φαινεται..

          Comment


          • Είμαι Yaschass Massif 100 AF και προσπαθώ εδώ και 2 ώρες να πιάσω το green Chocobo. Σπάνια το πετυχαίνω, και όταν το πετυχαίνω, ενώ χρισημοποιώ τα special moves των monsters μου και τα σκοτώνω, δεν φαίνεται να έχω τύχη... Υπάρχει κάνα αλλο κόλπο να κάνεις για να σε βοηθήσει να το πιάσεις;... είναι τόσο δύσκολο το crystal του;

            Comment


            • To crystal του green chocobo είναι όντως λίγο δύσκολο.Έχει σχετικά μικρή πιθανότητα να πέσει.Πέρα από το να τα αποτελειώνεις με feral link,το οποίο αυξάνει την πιθανότητα,αργότερα παίρνεις ένα fragmant skill το οποίο αυξάνει ακόμα περισσότερο το drop rate των κρυστάλλων.

              Αν δεν την παλεύεις πάντως και χρειάζεσαι έναν καλό medic το flanitor είναι και αυτο πολύ καλό.Όχι τόσο καλό όσο το πράσινο τσοκομπο αλλά κάνει πολύ καλή δουλειά.Το βρίσκεις στο augusta tower.


              Tidy!

              Do not blame me.Blame yourself or God.
              In Matsuno we trust.

              Comment


              • Λοιπον το ξεκινησα και εγω. Δεν εχω παιξει πολυ οποτε θα αναφερω καποια πραγματα που σε πρωτη φαση μου εχουν κανει εντυπωση.

                Πολεις- NPCs WTF!! Εμεινα λιγο μιας και η ολη αλλαγη ειναι τεραστια (πολιτισμικο σοκ). Απειρος κοσμος να κυκλοφορει και να σου λεει μαλιστα και ενδιαφεροντα πραγματα (τουλαχιστον μεχρι στιγμης). Μου αρεσε πολυ επισης και η ολη αλλαγη στη σχεδιαστικη νοοτροπια και στο level design που πλεον δεν ειναι γραμμικο και γενικα φωναζει για ψαξιμο και εξερευνηση.

                Πολυ καλα τα πραγματα και στον οπτικοακουστικο τομεα. Στα του ηχου κραταγα πολυ μικρο καλαθι, παρολα αυτα μεχρι στιγμης υπαρχουν πολυ ωραια κομματια (για παραδειγμα το j-pop με τα vocals στο bodhum προσωπικα βρηκα οτι τα εσπαγε παροτι γενικα δεν ακουω τετοια).

                Στα καθαρα του gameplay δεν εχω δει πραγματα ακομα, το μονο που μπορω να αναφερω σαν παρατηρηση ειναι οτι οι μαχες ειναι πλεον random αλλα ο εχθρος εμφανιζεται μπροστα σου και εσυ διαλεγεις αν θα τον πολεμησεις ή οχι (για το δευτερο πρεπει να του ξεφυγεις).

                Το μονο που με προβληματιζει μεχρι στιγμης ειναι οτι οι μαχες μου φαινονται πολυ ευκολες σε σημειο που τελειωνουν ας πουμε πριν προλαβω να το καταλαβω ή πριν προλαβω να πατησω καποιο κουμπι . Υποθετω οτι τα πραγματα θα αλλαξουν μιας και ειμαι στο very beginning αλλα απ'οτι εχω διαβασει, γενικοτερα η δυσκολια ειναι απο τα αρνητικα του παιχνιδιου (ελπιζω να μην καταστρεφει το παιχνιδι).

                Αυτα και θα ακολουθησουν συντομα περισσοτερα!

                Comment


                • Λοιπον εχω κλεισει γυρω στις 9 ωρες και ειμαι πολυ ενθουσιασμενος... Ανεξαρτητα απο το πως θα παει στην συνεχεια, δομικα ειναι το next gen rpg οπως το περιμενα οταν ειχαν ανακοινωθει οι τοτε νεες κονσολες.

                  Οι πολεις ειναι τελειες, οι npc's στους οποιους μπορεις να μιλησεις συνηθως λενε ενδιαφεροντα πραγματα ενω οι υπολοιποι κατα κυριο λογο συζητουν μονοι τους και απο τις κουβεντες που κανουν μαθαινεις πραγματα σχετικα με την ιστορια και το lore του κοσμου (υπαρχει ακομα και το gta effect οπου οταν κανεις κατι περιεργο πχ mog movements, ο κοσμος μαζευεται στο σημειο να δει τι γινεται).

                  Τα γραφικα και το art direction ειναι απιστευτα ενω η μουσικη ειναι κατι αιωνες μπροστα απο αυτη του XIII (ειναι και θεμα γουστου βεβαια, απλα τα περισσοτερα κομματια μου θυμιζουν πολυ Zone of the Enders: The 2nd Runner και αυτο μονο θετικα μπορω να το δω).

                  Να πω επισης οτι οι διαλογοι εχουν βελτιωθει παρα πολυ και γενικοτερα η ιστορια αποδιδεται με πολυ ωραιο τροπο (το σκηνικο στο τελος της Oerba 200AF ειναι καταπληκτικο). Επιπλεον και οι χαρακτηρες εχουν μεχρι στιγμης πολυ ενδιαφερον (Caius-Noel-Serah).

                  Στο gameplay η προσθηκη των monsters προσφερει αρκετο βαθος και δημιουργει εναν πολυ εθιστικο mechanic (συλλογη και αναβαθμιση)... Το ιδιο το συστημα μαχης παραμενει απολαυστικο και πολυ γρηγορο και ευτυχως συναντησα και μαχες οι οποιες προσφερουν προκληση (Atlas- Boss στην Οerba).

                  Τελος, το level design οπως σχολιασα και στο προηγουμενο post ειναι σε αλλο επιπεδο σε σχεση με το ΧΙΙΙ αλλα περα απο αυτο μου αρεσει που εχουν περασει την μη γραμμικοτητα στον τροπο που επιλεγεις την επομενη περιοχη. Επιπλεον πολυ καλη ιδεα ειναι και η προσθηκη των chocobo μετα το τελος καποιων events ετσι ωστε να μπορεις να εξερευνησεις την περιοχη ελευθερα και χωρις ενοχλησεις απο encounters...

                  Αυτα, γενικα εχει πεσει πολυ δουλεια και εχουν γινει ριζικες αλλαγες σε καποια πραγματα (σημειωνω οτι το gameplay εχει εμπλουτιστει με πολυ επιπλεον υλικο -επιλογες στους διαλογους, puzzles κλπ-)... Ανεξαρτητα απο το κατα ποσο το παιχνιδι θα συνεχισει σε αυτους του ρυθμους, το σιγουρο ειναι οτι εκαναν βηματα προς την σωστη κατευθυνση αυτη τη φορα...

                  Comment


                  • Χαχαχα,ακριβώς το ίδιο έλεγα και εγώ όταν πρωτοξεκίνησα το παιχνίδι.Ακριβώς όμως!Υποθέτω ότι όλοι όσοι πέρασαν από το 13 στο 13-2 είχαν τις ίδιες εντυπώσεις πάνω κάτω.

                    Το παιχνίδι είναι πολύ ωραίο απλά όπως έχω ξαναγράψει έχει τα λάθη του.Το μεγαλύτερό του μειονέκτημα είναι ο χαμηλός βαθμός δυσκολίας του.Τα bosses πάντως εχουν πρόκληση και οι τελικές μάχες είναι πολύ εντυπωσιακές και δύσκολες.

                    Αν θέλεις νοοτο δες και το review που είχα γράψει.Απλά με κάποια επιείκεια,είναι το πρώτο μου review.:xp:

                    Στην ερώτηση που έκανες σε άλλο τοπικ σχετικά με τα dlc.Δεν αξίζουν κατά την γνώμη μου.Κάποια από αυτά είναι επιπλέον bosses(είναι ακριβά,3-4 ευρώ περίπου για το καθένα)τα οποία μπορείς να τα πάρεις και στην ομάδα σου,κάποια άλλα είναι επιπλέον εξοπλισμοί,υπάρχουν επίσης διαθέσιμα κουστούμια (fail) και τέλος κάποια επιπλέον playable σενάρια που ελέγχεις άλλους χαρακτήρες.Από ότι διαβάζω μόνο της lighting αξίζει αλλά και πάλι νομίζω πως το καλύτερο που θα μπορούσες να κάνεις είναι να το δεις στο youtube.


                    Tidy!

                    Do not blame me.Blame yourself or God.
                    In Matsuno we trust.

                    Comment


                    • 25 ωρες, 46 fragments και μολις μπηκα Academia (WTF ).

                      Μερικα πραγματα που θα ηθελα να σχολιασω:

                      Τα θετικα

                      Το σεναριο και ειδικοτερα η αποδοση του (διαλογοι κλπ) ειναι παρα πολυ καλα δοσμενα (ειδικα το θεμα των διαλογων το προσεξαν πολυ περισσοτερο σε σχεση με το ΧΙΙΙ). To ολο story ειναι αρκετα σφιχτοδεμενο ειδικα αν αναλογιστει κανεις οτι μιλαμε για time travel based υποθεση.

                      Η δομη του παιχνιδιου καθως και τα πραγματα που μπορεις να κανεις (side quests, side stories, puzzles, monster hunting, επιλογες στους διαλογους, lucky games, σχετικα ανοιχτος σχεδιασμος πολεων-dungeons, επιλογες στο πως θα συνεχισεις μεσω πολλων διαθεσιμων περιοχων κλπ) προκαλουν ενθουσιασμο (ισως παραπανω απ'οτι θα επρεπε) και λογω της πολυ καλης υλοποιησης αλλα κυριως λογω της απουσιας ή προβληματικης-προσκολημενης και παραδοσιακης υλοποιησης σε αλλα συγχρονα παιχνιδια του ειδους (σε σημειο που λες επιτελους). Overall προσωπικα χαιρομαι να εξερευνω και να γυριζω τον κοσμο του παιχνιδιου καθως οπως ξαναεγραψα, μορφικα αποτελει αυτο που περιμενα απο τα next gen jrpg απο την εποχη που ανακοινωθηκαν οι νεες κονσολες (credits βεβαια και στο setting που μου αρεσε πολυ απο τοτε που παρουσιαστηκε στο XIII)...

                      Στο συστημα μαχης μια πολυ σημαντικη αλλαγη που παρατηρησα ειναι οτι μπορεις να αλλαξεις τον χαρακτηρα που ελεγχεις real time κατα τη διαρκεια της μαχης, ειναι πολυ σημαντικη προσθηκη και κατι που ελλειπε απο το XIII. Απο κει και περα η εισαγωγη monsters στο team θεωρω οτι ειναι απο τις πιο εξυπνες κινησεις που εχει κανει S-E στα τελευταια της παιχνιδια και προσφερει τρομερο βαθος.

                      Τα αρνητικα

                      Η δυσκολια του παιχνιδιου δυστυχως προκαλει προβληματα και μειωνει τον τιτλο σε πολλα σημεια... Δεν ειναι οτι δεν υπαρχουν δυσκολες μαχες, καποια side quest που εμαφανιστηκαν πχ νωρις στο παιχνιδι, ακομα δεν εχω καταφερει να τα βγαλω (gorgyras fragment quest) και θελουν πολυ σκεψη και καλο στησιμο. Το προβλημα ειναι οτι οι μεσες μαχες που συναντας ειναι παρα πολυ ευκολες και δεν απαιτουν καν αλλαγες στα paradigms κατι που ακυρωνει το πραγματικα τεραστιο βαθος (και τις νεες προσθηκες) του battle system. Επιπλεον τα encounters ειναι αρκετα συχνα και παροτι στην πλειοψηφια τους μπορεις να τα αποφυγεις, υπαρχουν dungeons με πιο στενη δομη (augusta tower) κατι που κανει το evade ανεφικτο... Τα παραπανω δεν καταστρεφουν το παιχνιδι αλλα το κανουν να φαινεται μηχανικα παρομοιο με τα ff της παλιας σχολης (πολυαριθμες random μαχες στις οποιες η στρατηγικη ειναι να πατας το attack) ενω δομικα κατι τετοιο δεν ισχυει (ειναι σαν να εχεις formula και να τρεχεις σε αγωνα με αντιπαλο ενα γαιδουρι, ειναι λογικο να μην χρησιμοποιησεις τις δυνατοτητες του αυτοκινητου). Παρολα αυτα οπως ειπα υπαρχουν και μαχες (κυριως side κατα την διαρκεια του τιτλου + καποια bosses) που ειναι πολυ καλα στημενες.

                      Υπαρχει ανακυκλωση καποιων περιοχων ισως παραπανω απ'οτι θα επρεπε δεδομενου οτι τις επισκεπτεσαι πολλες φορες σε διαφορετικες χρονολογιες και το μονο που αλλαζει ειναι η τοποθεσια των θησαυρων και τα textures.

                      To συστημα των οπλων δεν το εχω ψαξει ακομα αλλα εχω παρατηρησει οτι ολα τα οπλα ειναι εμφανισιακα τα ιδια και αλλαζουν απλα τα χρωματα... Θα επρεπε να υπαρχει σαφως μεγαλυτερη ποικιλια.

                      ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                      Αυτα μεχρι στιγμης, δεν μου ερχεται κατι αλλο, συνεχιζουμε και θα υπαρξει εκ νεου feedback.

                      Να πω κλεινοντας οτι θεωρω τον τιτλο τον ορισμο του συγχρονου jrpg και θεωρω αδιανοητη την αποκλειση των βαθμολογιων σε συγκριση με παιχνιδια οπως το mass effect 2 (συγκρινοντας το πως συμπεριφερεται ο τυπος στην ανατολικη και στη δυτικη πλευρα του ειδους δεδομενης παντα της πανομοιοτυπα -κατ'αντιστοιχια- δομης).

                      Comment


                      • Το άρχισα και 'γω πριν απο λίγο. Το είχα παίξει λιγάκι σε ένα φιλαράκι μου όταν είχε βγει.
                        Στις 4 ώρες που έχω παίξει, το μόνο θετικό που μπορώ να πω είναι ότι έχει καρά-γαμάτο OST. Μου αρέσει και το battle system.

                        Ερώτηση. Το product registration card σε τι χρησιμεύει? Απ' ότι διάβασα στο Xbox360 σου δίνει ένα τόξο για την Serah. Στο PS3 τι σου δίνει?

                        Comment


                        • Τελος μετα απο 50+ ωρες και 138 fragments.

                          Κατ'αρχην θα δωσω πολλα credits στο φοβερο soundtrack (το πρωτο memorable απο την εποχη του Χ ισως) αλλα και γενικοτερα σε ολο το presentation μιας και ο υπεροχος κοσμος των Cocoon και Pulse ζωντανεψαν και αποδοθηκαν με το σωστο τροπο αυτη τη φορα.

                          Τωρα σε οτι αφορα το παιχνιδι και το ολο στησιμο, θα ελεγα οτι ουσιαστικα δεν ειναι sequel του XIII. Ναι ok τα γεγονοτα διαδραματιζονται μετα το ΧΙΙΙ, εχουμε επιστροφη ολου του cast κλπ κλπ αλλα η θεματολογια του, το τι θελει να πει, το συμπαν το οποιο χτιζει και γενικοτερα το ιδιο το σεναριο δεν εχουν καμια απολυτως σχεση με τις αντιστοιχες πτυχες του πρωτοτυπου τιτλου. Θα ελεγα μαλιστα οτι η φιλοσοφια του και το στησιμο του ειναι πιο κοντα στο kingdom hearts για παραδειγμα παρα σε final fantasy τιτλο. Γενικοτερα εχω την αισθηση οτι δεν επρεπε να το πλασαρουν σαν αμεσο sequel του ΧΙΙΙ αλλα σαν stand alone project κατω απο τη σκεπη του fabula nova crystalis ας πουμε (να σημειωσω εδω οτι ο τιτλος μου φανηκε σχεδον πειραματικος... εχουν γινει τοσες πολλες προσθηκες-αλλαγες ακομα και σε σχεση με τη σειρα ως συνολο που λες οk , καποια πραγματα πρεπει να μπηκαν μεσα για να δουν πως θα αντιδρασει το κοινο).

                          Το σεναριο ηταν... wow. Οπως ανεφερα και πριν εχει πολλα κοινα στοιχεια στο στησιμο με το kingdom hearts και υπηρχαν στιγμες που πιστευα οτι το εχει γραψει ο Nomura . Overall μου αρεσε παρα πολυ και θεματολογικα και ως προς την αποδοση. Ο Noel και η Sera ηταν αρκετα αξιολογοι χαρακτηρες (υπαρχει καλο character development) και φυσικα τα φωτα πεφτουν στον main vilain του παιχνιδιου (Caius) που ειναι απο τα πολυ καλα παραδειγματα κακων (παρολο βεβαια που οταν αναλυονται τα κινητρα του δεν πολυ πειθεσαι...). Το τελος του παιχνιδιου ηταν imo τελειο και οπως επρεπε παροτι ο ειδικος τυπος το εθαψε. Απ'οτι εχω καταλαβει, γενικοτερα ο κοσμος δεν πολυ γουσταρει τα cliffhanger αλλα anyway... θα πως απλα οτι εχει λιγο απ'ολα και προσωπικα με ενθουσιασε οσο και το τελος του πρωτου παιχνιδιου.

                          Στα υπολοιπα δεν εχω να πω πολλα πραγματα μιας και πανω κατω εχω αναφερει να περισσοτερα. Τα αρνητικα που εχει το παιχνιδι ειναι ο χαμηλος βαθμος δυσκολιας, η επαναληψη των περιοχων (τις επισκεπτεσαι πολλες φορες σε διαφορετικες χρονολογιες), το οτι χανεται καπου το focus σεναριακα επειδη υπαρχουν πολλα πραγματα να κανεις και ισως τα time puzzles που ειναι πολυ κουραστικα (να ναι καλα ο vaynard και το calculator). Κατα τα αλλα το παιχνιδι δινει τεραστια ποικιλια πραγματων να ασχοληθεις, εχει πολυ συγχρονη δομη, εχει την τελεια προσθηκη των monsters στο team , εχει, εχει, εχει, και συνολικα θα ελεγα οτι ειναι η χαρα του JRPG fan. Οσοι ξενερωνουν με το θεμα της δυσκολιας να αναφερω οτι καθως levelαρεις, οταν φτασεις στο 50% ενος ρολου, εχεις ουσιαστικα μαθει ολες τις ικανοτητες (περα νομιζω απο τις special των 2 χαρακτηρων) και απο κει και περα απλα ανεβαζεις τα στατιστικα σου. Με αλλα λογια αν θες να αισθανθεις προκληση, μπορεις να σταματησεις στο 50% αφου επι της ουσιας εχεις ολες τις ικανοτητες στη διαθεση σου αλλα με χαμηλα στατιστικα. Overall παντως υπαρχουν πολυ ωραιες μαχες στο παιχνιδι ανεξαρτητα απο το level που εχεις (που ειναι κυριως αυτες των side αποστολων αλλα και οι περισσοτερες των rare monsters απο το battlemania fragment) και φυσικα να δωσω επισης credits στο πολυ καλο final boss που ειχε αρκετη προκληση.

                          Αυτα, θα συνεχισω φυσικα με οτι εχει μεινει (super bosses, paradox endings κλπ) και μαλλον θα παω για platinum!

                          Comment


                          • Comment


                            • Μόνο το VIII και το Χ-2 έχουν νόημα, όλα τα άλλα είναι άκυρα τελείως .

                              Comment


                              • Ε και το 7.

                                Comment

                                Working...
                                X