...και μετα απο το διακριτικο μηνυμα αγαπης που ισα ισα καταφερα να διαβασω απο τον deus προς την chocοlina:jumpy: παιρνοντας πασα ας γραψω και εγω δυο λογια βρισκομενος μια ανασα απο το platinum
θα αστιευεσαι φανταζομαι... ολο το main quest πλην των τελευταιων δυο boss το εβγαλα στο normal με ravager serah/commando noel/ insert random monster ravager και δεν εκανα πουθενα grind, δηλαδη μπηκε που μπηκε στο κοπο η SE να βαλει difficulties ας εβαζε και ενα hard, ευτυχως παλι καλα βρηκα μερικα optional bosses που επρεπε να φτιαξω και ενα battleplan μαζι με ενα σετακι paradigms
η chocolina δεν ειναι απλα ενα comic relief, ειναι οτι καλυτερο εχει βγαλει σε σχεση με τα chocobo η SE εδω και πολλα χρονια
και moogle's voice > anything from shadow hearts...hmm ναι αν και απο του 3 δεν παιρνω και ορκo
με το direction του στορυ η SE μας επιασε off guard δεν νομιζω οτι περιμενε κανεις τετοια εξελιξη χαιρομαι που η φαντασια καποιοων μυαλων ακομα οργιαζει εκει στην SE, αλλα μπαζει καπως σε αρκετα σημεια με wtf συμπερασματα και αυτονοητα δεδομενα απο το πουθενα που δεν τα υποψιαζοσουν ποτε οσο και να διαβασεις το database η τα fragments, τωρα αν βρουνε και τιποτα plot holes δεν θα μου φανει περιεργο, προσπαθει να γινει ποιο πολυπλοκο απο οτι πραγματικα ειναι αλλα σε γενικες γραμμες το βρισκω μια αξιολογη προσπαθεια απο την SE να δωσει ενα ''time travel'' σεναριο στα χναρια των radiant historia και chrono trigger/cross πανω στο κοσμο του ff13
το συστημα με τα τερατα εχει ενα εθιστικο gotta catch em all pokemon style feeling, μονο και μονο που μπορεις να κανεις tamed chocobos η να προσθεσεις διαφορα accecories πανω τους ειναι pure win και το κερασακι στη τουρτα ειναι πως μπορεις να παιξεις με το fusion και να μεταφερεις διαφορα passives εκει που τα θες
για το ost υπαρχει μια μικρη ανακυκλωση απο τα παλια του 13 αλλα εχει και εξαιρετικες στιγμες με instrumentals , piano moments που απλα απολαμβανεις την μελωδια αλλα και κατι ψηλοροκιες/metal που μενεις wtf hell yeah!! σε διαφορα bosses η οταν καβαλας το greedy red chocobo!! το κορυφαιο βεβαια ειναι το main theme caius vs lighting, τωρα για τα γραφικα δεν υπαρχει αμφιβολια νομιζω οτι ειναι η ιδια μηχανη γραφικων με του 13
η δομη της δρασης με τα sidequests ειναι οντως ποιο ανοιχτη χωρις ιδιαιτερα χρονικα περιθωρια ως προς την σειρα που θα ακολουθησεις πλην καμποσων εξαιρεσεων με quests αλυσιδες η prequirements αλλων η τυπου ''βρες το ταδε αντικειμενο στην ψ χρονολογια και φερτο στην ψ+100 χρονολογια του ιδιου μερους....που μιας και τα επιασα δεν γινεται να μην παρατηρει οποιος ασχοληθει πληρως με τα sidequests και το ξεκλειδωμα ολων των κοσμων οτι εχουνε κανει εν μερη την δουλεια που εκανε η bioware στο dragonage 2 , δηλαδη ανακυκλωση ιδιων περιοχων σε διαφορετικα timelines
στο combat εκτιμησα ιδιαιτερα την γρηγορη εναλλαγη των paradigms μεσα στη μαχη, σε σχεση με το 13 ειναι πολυ ποιο γρηγορη ...το οποιο combat system ειναι η χαρα του ''ελεχγομενα χαοτικου streamlined eye candy''
κατα τα αλλα υπαρχει μια ποικιλια στους τροπους που αποχτας τα fragments, εκτος απο fighting εχεις gambling,puzzles,quizzes αγωνες με chocobos..απ'ολα εχει ο μπαξες!!
οσο αναφορα τους χαραχτηρες για να μην γραψω τα ιδια συμφωνω απολυτα με deus, οχι απλα δεν ειναι εκνευριστικη η serah αλλα αναδικνυεται σε πολυ καλη πρωταγωνιστρια...αμα εχεις σοβαρη voice actor..που δε τσιριζει u cant go wrong really
o caius ειναι μεγαλη μορφη για κακος αν και τα κινητρα του ειναι χλυαρα
και τελος το script δεν ειναι κακο απλα διακατεχεται απο τα κλασσικα..αθωοτητα ,ρομαντισμο και αφελεια ,ωρες ωρες σε καποιες καταστασεις γινεται και silly αλλα αυτα ειναι τα jrpgs τι να κανουμε
Οι απλές μάχες δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο αλλά τα bosses είναι αρκετά προκλητικά και σύνθετα με πολλές επιθέσεις που προκαλούν πολλή ζημιά και μπόλικα debuffs.
Η square πρέπει να πάρει μαθήματα από την shadow hearts team για το πως δημιουργούνται οι ΣΩΣΤΟΙ comic relief χαρακτήρες


και moogle's voice > anything from shadow hearts...hmm ναι αν και απο του 3 δεν παιρνω και ορκo

με το direction του στορυ η SE μας επιασε off guard δεν νομιζω οτι περιμενε κανεις τετοια εξελιξη χαιρομαι που η φαντασια καποιοων μυαλων ακομα οργιαζει εκει στην SE, αλλα μπαζει καπως σε αρκετα σημεια με wtf συμπερασματα και αυτονοητα δεδομενα απο το πουθενα που δεν τα υποψιαζοσουν ποτε οσο και να διαβασεις το database η τα fragments, τωρα αν βρουνε και τιποτα plot holes δεν θα μου φανει περιεργο, προσπαθει να γινει ποιο πολυπλοκο απο οτι πραγματικα ειναι αλλα σε γενικες γραμμες το βρισκω μια αξιολογη προσπαθεια απο την SE να δωσει ενα ''time travel'' σεναριο στα χναρια των radiant historia και chrono trigger/cross πανω στο κοσμο του ff13
το συστημα με τα τερατα εχει ενα εθιστικο gotta catch em all pokemon style feeling, μονο και μονο που μπορεις να κανεις tamed chocobos η να προσθεσεις διαφορα accecories πανω τους ειναι pure win και το κερασακι στη τουρτα ειναι πως μπορεις να παιξεις με το fusion και να μεταφερεις διαφορα passives εκει που τα θες
για το ost υπαρχει μια μικρη ανακυκλωση απο τα παλια του 13 αλλα εχει και εξαιρετικες στιγμες με instrumentals , piano moments που απλα απολαμβανεις την μελωδια αλλα και κατι ψηλοροκιες/metal που μενεις wtf hell yeah!! σε διαφορα bosses η οταν καβαλας το greedy red chocobo!! το κορυφαιο βεβαια ειναι το main theme caius vs lighting, τωρα για τα γραφικα δεν υπαρχει αμφιβολια νομιζω οτι ειναι η ιδια μηχανη γραφικων με του 13
η δομη της δρασης με τα sidequests ειναι οντως ποιο ανοιχτη χωρις ιδιαιτερα χρονικα περιθωρια ως προς την σειρα που θα ακολουθησεις πλην καμποσων εξαιρεσεων με quests αλυσιδες η prequirements αλλων η τυπου ''βρες το ταδε αντικειμενο στην ψ χρονολογια και φερτο στην ψ+100 χρονολογια του ιδιου μερους....που μιας και τα επιασα δεν γινεται να μην παρατηρει οποιος ασχοληθει πληρως με τα sidequests και το ξεκλειδωμα ολων των κοσμων οτι εχουνε κανει εν μερη την δουλεια που εκανε η bioware στο dragonage 2 , δηλαδη ανακυκλωση ιδιων περιοχων σε διαφορετικα timelines
στο combat εκτιμησα ιδιαιτερα την γρηγορη εναλλαγη των paradigms μεσα στη μαχη, σε σχεση με το 13 ειναι πολυ ποιο γρηγορη ...το οποιο combat system ειναι η χαρα του ''ελεχγομενα χαοτικου streamlined eye candy''
κατα τα αλλα υπαρχει μια ποικιλια στους τροπους που αποχτας τα fragments, εκτος απο fighting εχεις gambling,puzzles,quizzes αγωνες με chocobos..απ'ολα εχει ο μπαξες!!
οσο αναφορα τους χαραχτηρες για να μην γραψω τα ιδια συμφωνω απολυτα με deus, οχι απλα δεν ειναι εκνευριστικη η serah αλλα αναδικνυεται σε πολυ καλη πρωταγωνιστρια...αμα εχεις σοβαρη voice actor..που δε τσιριζει u cant go wrong really

και τελος το script δεν ειναι κακο απλα διακατεχεται απο τα κλασσικα..αθωοτητα ,ρομαντισμο και αφελεια ,ωρες ωρες σε καποιες καταστασεις γινεται και silly αλλα αυτα ειναι τα jrpgs τι να κανουμε

Comment