Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Legend of Zelda: Spirit Tracks

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by Raphael View Post
    μα οι διαδρομές με το τρένο παραμένουν αδιάφορες και ίσως βαρετές.
    Xμμμμμ....
    Εγώ θα έλεγα σπαστικές πάντως!
    Nintendo I.D.: paixtis
    3ds friend code: 2664-2347-7128

    Comment


    • #47
      Εγώ θα έλεγα αργές.
      Δεν με ενοχλούν ιδιαίτερα αλλά αυτό το τρένο δεν λέει να γκαζώσει.

      Comment


      • #48
        Μόλις τερμάτισα και εγώ το spirit tracks.Η τελική μάχη αν και τέλεια μπορώ να πω σκηνοθετημένη ήταν στο μεγαλύτερο μέρος της τρομερά σπαστική.Το φινάλε ήταν χορταστικό αν και αρκετά αναμενόμενο.

        Οι μάχες και το όλο σκηνικό με τα τρένα είναι το αδύναμο σημείο του τίτλου καθώς δεν ταιριάζει νομίζω στη σειρά σε αντίθεση με το καράβι και την βάρκα των προηγούμενων τίτλων που έδενε άψογα με το feeling του τίτλου αν και διαφορετική ιδέα.Ελπίζω στο επόμενο να μην δω αεροπλάνο ή κανένα άλλο μεταφορικό μέσο.

        Συνολικά πάντως το θεωρώ κατά πολύ ανώτερο του phantom hourglass.Πολλές φρέσκιες ιδέες,σπαζοκεφαλιές και πολύ καλή ιστορία(δημιουργούν νέους χαρακτήρες πολλά υποσχόμενους για τη σειρά).
        Nintendo I.D.: paixtis
        3ds friend code: 2664-2347-7128

        Comment


        • #49
          Έχω να καταγγείλω την Χυριλική κυβέρνηση για διαφθορά, νεποτισμό και κατάχρηση δημόσιας περιουσίας. Το σιδηροδρομικό δίκτυο είναι δημόσιος κίνδυνος. Η ύπαρξη μόνος μίας γραμμής, σε αντίθεση με τις προβλεπόμενες από τον προϋπολογισμό δύο είναι ένα σκάνδαλο που δε μπορεί να περάσει έτσι. Ούτε καν ράμπες που θα αποτρέπουν την είσοδο άγριων ζώων δεν υπάρχουν... ΑΙΣΧΟΣ!
          Originally posted by Squall Leonhart
          I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
          Originally posted by 丹野
          Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
          Originally posted by Ryu_gr
          υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

          Comment


          • #50
            On topic παρακαλώ............
            Nintendo I.D.: paixtis
            3ds friend code: 2664-2347-7128

            Comment


            • #51
              Τέλειωσα κι εγώ το Spirit Tracks πριν λίγες μέρες. Μπορώ να πω ότι το ευχαριστήθηκα πολύ, αν και μερικά πράγματα θα μπορούσαν να είχαν υλοποιηθεί καλύτερα. Πάρα πολύ σύντομα οι εντυπώσεις μου.

              Οι διαδρομές με το τραίνο, σχετικά γρήγορα, καταντάνε βαρετές και κουραστικές. Θα έπρεπε να υπήρχε ένας πιο γρήγορος τρόπος μετακίνησης από ένα σημείο και μετά, ενώ και το warp system δε βοηθά όσο θα έπρεπε. Οι διαδρομές είναι ψυχρές κι απρόσωπες, με ελάχιστα πράγματα να κάνεις κατά τη διάρκεια αυτών. Από τη στιγμή που επέμειναν στη μετακίνηση με το τραίνο, θα έπρεπε να τις είχαν εμπλουτίσει και με άλλα πράγματα. Τρεις εχθροί ανά δυο λεπτά και τα αντίπαλα τραίνα δε φτάνουν. Το κυνήγι των λαγών δε το βάζω καν, όχι γιατί είναι κακό, άλλα γιατί δεν επηρεάζει τόσο το ίδιο το ταξίδι.

              Τα controls είναι βελτιωμένα σε σχέση με το Phantom Hourglass, μου φάνηκαν πιο responsive και γενικά σχεδόν σε όλο το παιχνίδι λειτουργούν εξαιρετικά. Όμως, όπως και στο προηγούμενο έτσι και εδώ, δεν ενδείκνυνται τόσο για απαιτητικής φύσεως καταστάσεις. Όταν καλείσαι να ανταπεξέλθεις απέναντι σε απαιτητικά σημεία, όπως μια δύσκολη φάση σε ένα boss, ή ορδές από ζόρικους εχθρούς, η touch screen δε πιάνει τα πάντα και τα πράγματα γίνονται πιο δύσκολα απ’ ότι είναι στη πραγματικότητα. Εκείνο το ala Twinrova boss, μου έσπασε τα νεύρα λόγω Touch Screen. Γενικά υπάρχουν σημεία στο παιχνίδι όπου θα κλιθείς, σε πολύ περιορισμένο χρονικά διάστημα, να κάνεις συνδυασμό αρκετών εντελών. Εκεί είναι που η Touch Screen δεν ανταποκρίνεται στον ίδιο βαθμό που θα το έκανε ένα pad, κάνοντας τα πράγματα πιο δύσκολα.

              Το δυνατότερο σημείο του τίτλου, κι αυτό για το όποιο πιστεύω ότι θα το θυμόμαστε όταν με το καλό περάσουν τα χρόνια είναι, αναμφισβήτητα, η δομή των γρίφων. Εκεί που η σειρά με εξαίρεση, ως ένα βαθμό, τα Minish Cap και Phantom Hourglass, είχε μείνει σε πολύ παραδοσιακές δομές. Οι γρίφοι στο Spirit Tracks με έπιασαν σε πολλά σημεία αδιάβαστο, γεγονός που με εξέπληξε ευχαρίστα και σίγουρα δείχνει τον δρόμο για τον επόμενο τίτλο του Wii. Έξυπνοι, φρέσκοι, με σταδιακά ανοδική δυσκολία, με γύρισαν σε παλιότερες εποχές όταν ακόμα ήμουν νέος στη σειρά. Δε κρύβω ότι ήταν το πρώτο Zelda που με ανάγκασε να κοιτάξω guide για 1-2 σημεία.

              Ο συνδυασμός Link – Zelda μου άρεσε επίσης πολύ, ενώ το όλο δέσιμο και πνεύμα συνεργασίας μεταξύ των δυο μου έφερε ελαφρούς συνειρμούς από Ico. Γενικά θα έλεγα ότι το όλο concept συνεργασίας μεταξύ των δυο λειτούργει πολύ καλά, βοηθώντας παράλληλα και στην ανανέωση των γρίφων στο παιχνίδι. Παράπονο έχω κυρίως για τον αριθμό των side quests, άλλα και το ενδιαφέρον που παρουσιάζουν αυτά. Θα ήθελα περισσότερα και πιο ενδιαφέροντα side quests, τα περισσότερα, δυστυχώς, δε ξεφεύγουν από το πνεύμα της αγγαρείας. Αντίθετα, καλές εντυπώσεις μου άφησαν τα περισσότερα Boss Fights, των οποίων η δομή ήταν, συνήθως, ιδιαιτέρα ενδιαφέρουσα. Τέλος, αν και είναι εντελώς υποκειμενικό, θεωρώ το soundtrack του Spirit Tracks ένα από τα καλύτερα στη σειρά.

              Εν κατακλείδι, με τα θετικά και τα αρνητικά του, πρόκειται για σαφώς ποιοτικό τίτλο. Σίγουρα ανώτερο, σχεδόν σε κάθε τομέα, από το Phantom Hourglass.
              There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
              Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

              Comment


              • #52
                Πριν από λίγο τελείωσα το Spirit Tracks και αυτό που έχω να πω είναι way to go Nintendo , way to go !

                Ας πιάσουμε πρώτα τα θετικά :
                +Μεγάλα και πολύ έξυπνα dungeons τα οποία έχουν πολύ ωραίο challenging , ειδικά προς το τέλος.
                +Η βελτίωση στον τεχνικό τομέα σε σχέση με το Phantom Hourglass στο DS ειναι εμφανέστατη.
                +Υπέροχες μελωδίες κατά την διάρκεια του παιχνιδιού και στα cut scenes.
                +Μερικά καινούργια όπλα πέρα από τα κλασσικά bumerang,bombs κτλ
                +Πλήρη χρησιμοποίηση της touch screen και του mic.
                +Η χρησιμοποίηση περισσοτέρων από ένα όπλων σε dungeons
                +Η ύπαρξη portals σε κάποιες περιοχές στον χάρτη , όπου με την βοήθειά τους μεταφέρεσαι άμεσα από περιοχή σε περιοχή.
                +Replay value για να βρεθούν όλες οι καρδιές , οι θησαυροί και τα κομμάτια του τρένου , κάτι το οποίο είναι μία πάρα πολύ καλή ευκαιρία να εμβαθύνεις στο παιχνίδι και να ψαχτείς με τα όπλα και το flute.

                Τα αρνητικά τώρα :
                -Πανεύκολα bosses , αν και τα dungeons όπως είπα παραπάνω ειχαν challenge και σε μεγάλο βαθμό , τα bosses δυστυχώς δεν ακολουθούσαν το συγκεκριμένο feeling.
                -Οι διαδρομές με το τραίνο ήταν βαρετές.
                -Frame drop όταν πλάκωναν πολλοί εχθροί όταν βρισκόμουν στο τρένο καθώς και όταν με κυνηγούσαν τα phantoms στα dungeons (όχι πάντα , κάποιες φορές ).
                -Η επιλογή που δίνεται στον παίχτη μερικές φορές να διαλέξει την απάντηση του Link , λες και θα αλλάξει το τέλος ή τις ενέργειες του npc που δέχεται την απάντηση

                Το υπερευχαριστήθηκα και είναι περιττό να σας πω πως το συγκεκριμένο παιχνίδι σε συνδυασμό με έκανε να πάρω το Wind Waker αλλά και να δω με άλλο μάτι την σειρά , που να πω την αλήθεια μου ήταν λίγο ως πολύ αδιάφορη.

                Comment


                • #53
                  Διαφωνώ για τη δυσκολία των bosses εν μέρη.Το δεύτερο καθώς και τα 2 τελευταία ήταν αρκετά challenging.Αλλά το σημαντικότερο στοιχείο του τίτλου είναι οι γρίφοι στα τελευταία dungeons και οι τελευταίοι όροφοι του spirit tower.Γερά νεύρα!!!
                  Nintendo I.D.: paixtis
                  3ds friend code: 2664-2347-7128

                  Comment


                  • #54
                    Τελείωσα το Spirit Tracks και τώρα πάω να πάρω ότι μου έχει μείνει.

                    Καταρχάς συμφωνώ με όλα όσα είπε ο Bartman στην προηγούμενη σελίδα και προσθέτω την δικιά μου λίστα από συν και πλην.

                    +Καλύτερα γραφικά από το ΡΗ. Πιο ζωντανά textures, καλό draw distance στις διαδρομές με το τραίνο, πολύ όμορφες λεπτομέρειες (πχ τα περιστέρια που πετάνε όταν τα πλησιάσεις κλτ)
                    +Καλύτερο soundtrack μακράν. Ειδικά το main theme είναι κόλλημα.
                    +Καλύτερα και δυσκολότερα dungeons. Ειδικά τα τελευταία είναι απόλαυση και για μία ακόμα φορά είπα την κλασική φράση ''μα που τα σκέφτονται οι πούστηδες;''
                    +Η ύπαρξη δύο διαφορετικών dungeons. Τα κλασικά που βασίζονται στο νέο όπλο που θα πάρεις και τα συνεργασίας με την Zelda που τα σπάνε άσχημα!
                    +Τα νέα όπλα και ιδιαίτερα το sand item είναι πανέξυπνο και πάνω του είναι βασισμένοι οι καλύτεροι γρίφοι του παιχνιδιού.
                    +Το πολλές φορές αυτοπαρωδιακό χιούμορ του τίτλου.
                    +Το πόσο ζουμί έχει το παιχνίδι. Μιλάμε γαι πολλά μυστικά και δεκάδες sidequests. Ειλικρινά στην αρχή είχα ψιλοξενερώσει γιατί πέρναγα την μία land μετά την άλλη χωρίς να μου εμφανίζονται πολλά sidequests, αλλά στην πορεία έγινε το αντίθετο. Πολύ πράμα.

                    -Οι διαδρομές με το τραίνο θα μπορούσαν να είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσες. Τα προβλήματα είναι δύο. Μέχρι να εμφανίσεις πολλά tracks και portals θα πρέπει να κάνεις γύρους και δεύτερον το άτιμο πάει πολύ αργά!!!
                    -Τα περισσότερα sidequests εμφανίζονται αφού πάρεις το βαγόνι μεταφοράς, κάτι το οποίο γίνεται αρκετά αργά στο παιχνίδι.
                    -Τα περισσότερα sidequests είναι απλώς πήγαινε αυτό εκεί κτλ.
                    -Η touch screen δεν χρησιμοποιείται πολύ στους γρίφους, κάτι βέβαια που έχει λογική μιας και θέλανε να διαφοροποιηθούν από το ΡΗ.

                    10/10 Μπράβο μωρή Nin!

                    Comment


                    • #55
                      Χαίρομαι που σου άρεσε Ormion , πραγματικά το ST το ευχαριστιέμαι ακόμα και τώρα που το έχω τερματίσει γιατί κάθε φορά θα βρω κάτι καινούργιο να κάνω.
                      Θα ήθελα να προσθέσω και εγώ 1 πλην , το οποίο είδα δεν συμπεριέλαβε εσύ αλλά ούτε και εγώ στο προηγούμενο ποστ μου. Αυτό είναι : Δεν υπάρχει wi-fi δυνατότητα για battles αλλά ούτε και για trade θησαυρών και τμημάτων του τραίνου.Αυτό κατά την γνώμη μου είναι ένα μεγάλο πλην και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ενώ το είχαν βάλει στο PH δεν το συμπεριέλαβαν στο ST.

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Bartman@r@s View Post
                        Αυτό είναι : Δεν υπάρχει wi-fi δυνατότητα για battles αλλά ούτε και για trade θησαυρών και τμημάτων του τραίνου.Αυτό κατά την γνώμη μου είναι ένα μεγάλο πλην και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ενώ το είχαν βάλει στο PH δεν το συμπεριέλαβαν στο ST.
                        Κι όμως υπάρχει.
                        Είναι το contact mode για trading θησαυρών και το battle για μάχες στην αρχή του μενού πριν πατήσεις το adventure mode.

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by Ormion View Post
                          Κι όμως υπάρχει.
                          Είναι το contact mode για trading θησαυρών και το battle για μάχες στην αρχή του μενού πριν πατήσεις το adventure mode.
                          Ναι, αλλά είναι αυτό online; To παιχνίδι δεν έχει καν το σήμα της Wi-Fi Connection...
                          Θα συμφωνήσω και εγώ πως κρίμα που δεν υπάρχει άλλο αυτή η δυνατότητα...
                          Sundays are made for sleeping in. Sundays are made for walking around in baggy clothes, watching movies, nursing headaches and hanging out with your friends at the café. Sundays are NOT made for going to the worst neighborhood in town to find a kid who might be able to give you the information necessary to infiltrate a powerful cult that plans to take over the known universe. That's what Mondays are for.
                          ---------------------
                          animEΛ_ΛΑΣ

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by Kirby View Post
                            Ναι, αλλά είναι αυτό online; To παιχνίδι δεν έχει καν το σήμα της Wi-Fi Connection...
                            Θα συμφωνήσω και εγώ πως κρίμα που δεν υπάρχει άλλο αυτή η δυνατότητα...
                            Δεν είναι;
                            Το ds μου δεν συνδέεται στο net οπότε γράψτε λάθος.

                            Comment


                            • #59
                              Όχι δεν είναι

                              Wind Waker is in the buiding motherfuckers (χωρίς gc controller )

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Ormion View Post
                                -Η touch screen δεν χρησιμοποιείται πολύ στους γρίφους, κάτι βέβαια που έχει λογική μιας και θέλανε να διαφοροποιηθούν από το ΡΗ.
                                Κατά τα άλλα συμφωνώ.Με ποια λογική το λες αυτό όμως εφόσον το παιχνίδι είναι βασισμένο εξολοκλήρου στην touch screen.(Έχω ολοκληρώσει και εγώ το παιχνίδι σχεδόν με όλα τα πράγματα)
                                Nintendo I.D.: paixtis
                                3ds friend code: 2664-2347-7128

                                Comment

                                Working...
                                X