Το παιχνίδι θα βγει για PS360 1η του Νοέμβρη.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Sonic Generations
Collapse
X
-
[YOUTUBEHD]Z_vrna2qvhw?hd=1[/YOUTUBEHD]
Sky Sanctuary από το Sonic & Knuckles η καινούργια πίστα.There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.
Comment
-
Στη Wikipedia νομίζω έχει όλες τις πίστες. Γενικά το παιχνίδι μου φαίνεται όλο και καλύτερο και ενώ αρχικά τα trailers ήταν ένας αχταρμάς, πλέον βλέπω όλο και πιο συμμαζεμένα πράγματα, ενώ η ροή του gameplay φαντάζει αρκετά πιο συμπαγής. Βέβαια αυτά που είπατε για τη φυσική με απασχολούν αρκετά. To 3D κομμάτι μου τραβάει, πάντως, πολύ περισσότερο το ενδιαφέρον από ότι το 2D.
Comment
-
Originally posted by Evans View PostTo 3D κομμάτι μου τραβάει, πάντως, πολύ περισσότερο το ενδιαφέρον από ότι το 2D.There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.
Comment
-
To 3D κομμάτι φαίνεται να ακολουθά μία arcade λογική που μου αρέσει. Έχεις δεδομένο χρόνο και χώρο για να κινηθείς, η δράση τρέχει χωρίς εσύ να μπορείς να τη σταματήσεις και μέσα σε αυτό το πλαίσιο εσύ πρέπει να βρεις τις βέλτιστες διαδρομές μέσα σε μία ποικιλία επιλογών και, ταυτόχρονα, να αποφεύγεις εμπόδια και να συλλέγεις δαχτυλίδια για score. Αν η ροή είναι σωστή, οι εναλλακτικές αρκετές και ο συνδυασμός όλων των παραγόντων σωστών, θα έχει φοβερό ενδιαφέρον και μεγάλο replay value.
Το 2D κομμάτι, από την άλλη, είναι μία συνταγή που την ξέρουμε και την αγαπάμε, αλλά τα παλιά Sonic έχουν θέσει ΤΟΣΟ ψιλά τον πήχη, που δύσκολα θα ενθουσιαζόμασταν με κάτι καινούριο. Προσωπικά ελπίζω στο ίδιο ακριβώς gameplay με τα Sonic του '90, συνοδευόμενο από ενδιαφέρουσες και περίπλοκες πίστες, γιατί όχι τόσο περίπλοκες όσο και αυτές του Sonic 3 & Knuckles (το οποίο πιστεύω ότι έχει μακράν το πιο ενδιαφέρον level design σε 2D Sonic).
Comment
-
Το video έχει αρκετές πληροφορίες και καινούργια gameplay footage για όποιον ενδιαφέρεται.
There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.
Comment
-
Στο PSN είναι για όλους αλλά βαριέμαι τώρα να το κατεβάσω...https://www.emulator-zone.com
I am an iteration closer to my desired solution!
The World Ends With You
I will wipe out the Belmonts from the face of earth!
Castlevania Lords of Shadow
I am Wowser, King of the Woopa Twoopa and ruler of the Shroom Kingdom
Hyperdimension Neptunia
Comment
-
Μόλις πριν λίγο έβαλα να παίξω το demo. Χλιαρά πράγματα... Το 2d κομμάτι καλό είναι. Δεν έκανα και τούμπες αλλά οκ όπως είπε και ο Evans, τι να ανταγωνιστείς μπροστά στα παλιά Sonic. Επίσης το Sonic 4 μου άρεσε περισσότερο- έστω το αντίστοιχο green hill zone. Εδώ σε σημεία δεν καταλάβαινα πού βρίσκονται οι εχθροί. Από την άλλη στις επιταχύνσεις πολύ εφέ και λίγη ουσία- και πολλή ζαλάδα.:dizzyσε δύο speed rings προσπάθησα να περάσω απλώς τρέχοντας, χωρίς το spin αλλά δεν το κατάφερα, είναι κάτι που θα ισχύει και στην τελική έκδοση?)
To σύγχρονο κομμάτι δε μου άρεσε. Ένα αμάλγαμα racing με ολίγην από platform. Σαν να έπαιζα tech demo ένιωθα, ενώ όταν έπεσα μία δύο φορές ένιωσα λες και απέτυχα να ακολουθήσω την αλληλουχία των κουμπιών σε QTE. Σταματούσα να τρέχω και ένιωθα πως δεν υπήρχε χώρος για εξερεύνηση, σαν να έπρεπε ντε και καλά να πηγαίνω στο μάξιμουμ της ταχύτητας. Στο Sonic Adventure υπήρχαν ανάλογα τμήματα στις πίστες αλλά υπήρχαν και αυτά όπου έπαιρνες μια ανάσα και ένιωθες πως παίζεις platform. Βέβαια η αλήθεια είναι πως έχω να παίξω νέο τρισδιάστατο Sonic από το δεύτερο του Dreamcast( που δεν το λέω και παιχνιδάρα) Κακά τα ψέματα οι εποχές "WOW ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ SONIC ΣΕ 3D!!! ΠΩ ΓΡΑΦΙΚΑΑΑ!!" έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.
Φυσικά προσεύχομαι να σπάσει το Sonic Cycle. Αν και νομίζω πως το Sonic 4 άδικα έχει φάει θάψιμο- κοινώς τον έσπασε τον Sonic Cycle imo. Πολύ καλός τίτλος δεδομένης της κατάστασης της SEGA.
Comment
-
Το δοκίμασα κι εγώ σήμερα.Από το 3D κομμάτι δεν είχα ιδιαίτερες προσδοκίες οπότε μπορώ να πω ότι μου άρεσε.Το 2D κομμάτι μου άρεσε πάρα πολύ,αλλά έχει ένα πολύ μεγάλο σφάλμα.Σε κάποια σημεία η κάμερα πάει υπερβολικά κοντά με αποτέλεσμα να μειώνεται το οπτικό σου πεδίο,κάτι πολύ εκνευριστικό για τίτλο Sonic.Carpe diem
Comment
-
Όχι ότι δε το περίμενα, αλλά ανάμικτα τα συναισθήματα μετά το demo.
Το κλασικό Sonic έχει πολλά προβλήματα τα οποία και, προφανώς, δεν υπάρχει περίπτωση να διορθωθούν μέχρι τη κυκλοφορία του τίτλου. Τα physics δε δουλεύουν όπως θα έπρεπε, τα rolling mechanics δε λειτουργούν καθόλου, το ύψος από τα χτυπήματα στους εχθρούς είναι fixed, υπάρχουν σημεία όπου πάσχει από οπτικό θόρυβο με foreground και background να μπλέκονται (τουλάχιστον στη Green Hill), το spin dash είναι αδικαιολόγητα overpowered (πιθανότατα για να κρύψουν το προβληματικό rolling), η κάμερα είναι υπερβολικά ζουμαρισμένη με αποτέλεσμα να αυξάνεται πολύ το memorization και το trial & error και, φυσικά, τα λίγα frames κουράζουν πάρα πολύ.
Είναι ένας τίτλος δομημένος έτσι ώστε, αυτό που βλέπεις στην οθόνη, να θυμίζει τη ροη ενός επιπέδου των κλασικών τίτλων αλλά που τελικά, σε επίπεδο gameplay, λίγη σχέση έχει με τα παιχνίδια του Mega Drive. Το περισσότερο που μπορεί να δώσει αυτή η μηχανή είναι έναν τίτλο με ικανοποιητικά υλοποιημένα set-pieces συμβατικής νοοτροπίας platforming αλλά όχι ένα 2D Sonic.
Το μοντέρνο Sonic από την άλλη, έχοντας παίξει το Unleashed, ήταν ακριβώς αυτό που περίμενα. Το έχω πει και παλιότερα, αλλά το Sonic Unleashed (HD έκδοση) το έφαγε ο Werehog. Καθαρά ως Sonic game ήταν απρόσμενα καλός τίτλος. Ουσιαστικά αυτό που είδα στο demo πάταγε πλήρως στο Unleashed προσθέτοντας τα tricks από τα Sonic Advance/Sonic Rush και βελτιώνοντας παράλληλα, τόσο τα controls, όσο και το drift (μεγάλη διαφορά). Μη μείνετε πάντως στο πρώτο επίπεδο, κρίνοντας από το Unleashed, στη πορεία το level design γίνεται αρκετά πιο πολύπλοκο με μεγαλύτερη συχνότητα set-pieces.
Το ζήτημα με το μοντέρνο Sonic είναι να μη το δει κανείς ως κλασικό Sonic ή, πολύ περισσότερο, ως παραδοσιακό platformer. Δεν είναι τίποτα από τα δυο. Είναι μια gameplay formula που, αν και κρατάει κάποια βασικά χαρακτηριστικά, εντάσσεται σε ένα τελείως διαφορετικό πλαίσιο μηχανισμών σε σχέση με τους κλασικούς τίτλους. Έχει καθαρά speed run λογική και παίζεται αποκλειστικά σε γρήγορο tempo χωρίς να εστιάζει στο platforming (τουλάχιστον με τη παραδοσιακή έννοια). Παραμένει ομως μια διαδρομή από πολλαπλά speed και score based set-pieces διασκορπισμένα μέσα στα διάφορα paths. Από αυτή τη σκοπιά, είναι πιο κοντά στη νοοτροπία του Nights.
Δεν φτάνει στα ποιοτικά επίπεδα των κλασικών τίτλων, αν όμως του δώσετε μια ευκαιρία χωρίς να του ζητάτε να γίνει κάτι που δεν είναι, θα δείτε ότι στη πραγματικότητα είναι καλός τίτλος. Για την ακρίβεια, η συγκεκριμένη gameplay φόρμουλα, αλλά και υλοποίηση, είναι η μόνη ποιοτική στη 3D σταδιοδρομία της σειράς μαζί με εκείνη που είχε δώσει το Sonic gameplay του SA2.There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.
Comment
Comment