Announcement

Collapse
No announcement yet.

Resident Evil 6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Δεν διαφωνω οτι απετυχε σε αυτον τον τομεα. Για αυτο ελπιζουμε τωρα για το καλυτερο και αν το συνδιασουν και με ωραια ιστορια+horror στοιχεια = Win

    Comment


    • #47
      Εγώ νομίζω ότι ο κόσμος ξενερώνει λόγω της μονοδιάστατης, χαοτικής, action νοοτροπίας, όχι τόσο λόγω των μηχανισμών καθαυτών. Οι περισσότεροι μηχανισμοί του Gears πολύ καλά έκαναν και μπήκαν στο Resident Evil. Ειδικά με τη στροφή που έκανε η σειρά αυτό έπρεπε να είχε γίνει από το 5. Το θέμα είναι η μονόπλευρη εστίαση σε μια χαοτικής φύσης shooting προσέγγιση η οποία και δε θυμίζει σε τίποτα τους κλασικούς τίτλους.

      Δηλαδή, αν το Resident Evil 6 έδινε την εντύπωση ότι, παίρνει μεν στοιχεία από το Gears, αλλά, παράλληλα, βρίσκει μια καλή ισορροπία ανάμεσα σε ένα, ίσως λιγότερο χαοτικό, shooting + adventuring + horror based set-pieces, η ανταπόκριση, από τη παλιά φρουρά τουλάχιστον, θα ήταν πολύ θετική.

      Το "πρόβλημα" είναι ότι δεν παίρνει απλά στοιχεία από το Gears, αλλά, όπως είπε και ο nooto, ότι ο τίτλος μεταλλάσσεται πλήρως σε Gears. Ουσιαστικά, αυτό δεν είναι εξέλιξη, αλλά μετάλλαξη σε κάτι άλλο.

      Αυτό είναι που, δικαιολογημένα, χρεώνουν οι fans στη σειρά.
      There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
      Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

      Comment


      • #48
        Ακριβως αυτο.
        Στο 4 κρατησαν καποια στοιχεια απο το παρελθον,αλλα πλεον τα Resi ειναι ξεκαθαρα gears.Και γιατι να μην παιξω κατευθειαν το GeoW που πιθανον θα ειναι και καλυτερο απο το Resi of war6(γιατι απο το Resi5 σιγουρα ειναι)?

        Comment


        • #49
          Εχεις δικιο αλλα σκεψου RE1 με τους ιδιους εχθρους ποσο ευκολο θα ηταν αν το επαιζες σαν GoW. Δηλαδη οταν βαλεις αυτους τους μηχανισμους πρεπει να αλλαξεις και τον αριθμο εχθρων και το pacing για να υπαρχει εστω η παραμικρη προκληση. Αλλιως μιλαμε για εντελως νεο στυλ gameplay.

          Comment


          • #50
            Πολύ σωστά.

            Γι' αυτό είπα οι περισσότεροι και όχι όλοι οι μηχανισμοί, για παράδειγμα, τα cover mechanics του Gears δε θα χρειάζονταν σε μια πιο αργή προσέγγιση στο action, είναι όμως απαραίτητα σε αυτό που θέλει να κάνει το RE6 (το οποίο όχι απλά είναι πιο γρήγορο, αλλά παραπέμπει σε κανονικό war game).

            Απλά σου λέω ότι, ακόμα και με στοιχεία απο το Gears, τα οποία προφανώς και θα οδηγήσουν σε μια πιο fast paced προσέγγιση σε σχέση με τους κλασικούς τίτλους, αν δεν εστίαζαν τόσο μονόπλευρα στο action αλλά, παράλληλα, το συνδύαζαν με όσα ανέφερα πριν, οι αντιδράσεις θα ήταν πολύ πιο θετικές.

            Το να δανειστεί πάντως απ' το Gears είναι σωστό. Στη τελική, αν εν έτει 2012, για παράδειγμα, δεν έχεις τη δυνατότητα να πυροβολείς εν κινήσει, όσο αργό κι αν ειναι το action, και το σύστημα φαντάζει αναχρονιστικό και οι αντιδράσεις του χαρακτήρα ως μη ρεαλιστικές σε ρεαλιστικό περιβάλλον. Από κει και πέρα, ρόλο παίζουν καθαρά σχεδιαστικής φύσης ζητήματα.

            Και με τα cover mechanics πάντως, όπως είπα και πριν, το Resident Evil 6 θα μπορούσε να είναι πιο κοντά σε ένα horror themed Uncharted και λιγότερο στο Gears. Αλλά όπως και να χει, το πόσο καλός είναι τελικά ένας τίτλος κρίνεται βάσει του πόσο καλά κάνει αυτό που έχει σκοπό να κάνει (εν προκειμένω, Gears clone) και όχι του τι θα θέλαμε εμείς να κάνει.
            There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
            Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

            Comment


            • #51
              IMO ο κόσμος ξενερώνει γιατί η σειρά που γέννησε τα survival horror μαζί με τα SH δεν είναι πια ούτε survival, ούτε horror. Μιλάμε για ολικό φτύσιμο! Φάγαμε στην μάπα το 5, τώρα αντί να τα ακούσει η Capcom βλέπουμε ένα trailer με διπλάσια...δράση.
              Εκεί που τα RE βασίζονταν στην αργή δράση και στα ζόμπι που αργά και βασανιστικά έρχονταν καταπάνω σου (σαν μία καλή romero ταινία) πλέον τα πάντα είναι σε fast forward με ορδές από ζόμπι να εκρύγνονται σε κάθε κατεύθυνση.
              Δεν είμαι οπισθρομικός, έχω πει πως θα ήθελα ένα νέο RE. Κράτηστε την third person camera, αν θέλετε μην βάλετε γρίφους, λίγους εχθρούς να πεθαίνουν δύσκολα και ατμόσφαιρα.
              Όχι άλλο Chris punches a boulder!!!
              Σε λίγο θα δούμε και bullet time effect σαν την τέταρτη ταινία.

              Wesker Θεέ έλα χώστα! Εγώ είμαι μαζί σου!

              Comment


              • #52
                Originally posted by i Have no Equal View Post
                Εχεις δικιο αλλα σκεψου RE1 με τους ιδιους εχθρους ποσο ευκολο θα ηταν αν το επαιζες σαν GoW. Δηλαδη οταν βαλεις αυτους τους μηχανισμους πρεπει να αλλαξεις και τον αριθμο εχθρων και το pacing για να υπαρχει εστω η παραμικρη προκληση. Αλλιως μιλαμε για εντελως νεο στυλ gameplay.
                Δεν διαφωνω καθολου σε αυτο,αλλα αυτοι ειναι προβληματισμοι που πρεπει να εχουν κυριως οι συγκεκριμενοι devs και οχι εμεις(καλα κανουμε και το συζηταμε βεβαια).
                Εμεις ειμαστε οι πελατες/gamers και περιμενουμε το αποτελεσμα.Αν εχουν την ικανοτητα να δωσουν ενα Resi1 σαν ατμοσφαιρα με μοντερνους μηχανισμους (οπου μοντερνους δεν εννοω αποκλειστικα αυτους του GeoW,αλλα και μηχανισμους νεους ,οπως νεοι ηταν και του GeoW οταν πρωτοεμφανιστηκε ο τιτλος),ας το κανουν.
                Αν δεν εχουν αυτην την δυνατοτητα,μπορει να την εχουν αλλοι,πχ ND με το Last of us ή αλλοι devs,αλλα μπορει και οχι.
                Παντα θα υπαρχει χωρος για νεα πραγματα.

                Comment


                • #53
                  den ginete resident evil xoris albert wesker!!!!!den prokite na to xonepso pote o wesker zi ke tha zi gia panta!!!ok tora gia to resident evil 6 ti na po?tha to agoraso sigoura alla xoris na perimeno kati to idietero apla ena action shooter tis siras ipa na min nevriaso alla den mporo na vlepo agapimena mou pexnidia na allazoun entelos ke xoris logo.giati?epizi zoume stin epoxi tou kataramenou multyplayer ke tou wow ke tou call of duty ftani pia afiste ke kanena game stis rizes tou

                  Comment


                  • #54
                    ξερουμε αν το 6 το κανει η capcom ή το εδωσε σε δυτικο developer (resident evil: operation racoon city, dead rising 2) και απλα θα επιβλεπει? ο leon απο φλωρακι με φρατζουλα εγινε πιο αντρας με φρατζουλα.
                    sigpic

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by i Have no Equal View Post
                      Το λετε gears of evil λες και το gears ειναι κακο παιχνιδι..
                      Το λέμε επειδή άμα θέλουμε να παίξουμε gears παίζουμε gears και άμα θέλουμε να παίξουμε COD θα παίξουμε CoD.

                      Και στο κάτω κάτω ανανέωση είναι όταν από ένα ιδιαίτερο sub genre, πάμε σε ένα πυκνοκατοικημένο genre που τα 6/10 games που βγαίνουν σήμερα ανήκουν σε αυτό;

                      Αν είναι καλό το game είναι άλλο θέμα, αλλά το ότι τώρα πια δεν μου βγάζει κάτι το ιδιαίτερο και διαφορετικό το franchise δεν μπορώ να το αρνηθώ.
                      Ξέρω πολύ γουστάρετε shooters και σας αρέσει αυτή η κατεύθυνση, αλλά εάν το γύριζε η capcom σε ένα genre που δεν σας ενθουσιάζει ή σας έχει μπουχτίσει επειδή αυτό πουλάει δεν θα σας κακοφαινόταν ;

                      Comment


                      • #56
                        Παλι τα ιδια, το εξηγησα πανω δεν ειπα να μεταφερθει η Ιστορια και το action του Gears μιλησα για τους μηχανισμους σαν 3rd person. Οφειλουν να εξελιξουν τη σειρα βαζοντας συχρονους μηχανισμους που εχουν αποδειχθει αποδεδειγμενα λειτουργικοι το τι θα κανουν με την Ιστορια/pacing/horror ειναι δικο τους θεμα.. Μακαρι να το κανουν σωστα και να αρεσει και στα 2 μετωπα.. ;)

                        Να αφησει η Capcom τα πολλα λεφτα επειδη καποιος νοσταλγει το RE1 καποιος αλλος θελει τα Zombies να κινουνται αργα, και παει λεγοντας δεν νομιζω.. Αυτο που θα μπορουσε να γινει ειναι να βγαλει το Operation Raccoon city για τους CoD fans σαν multiplayer experience και να δωσει βαση στο single player του 6 με συχρονο gameplay και Survival Horror στοιχεια φυσικα.. Παντως αφου ολοι συμφωνουμε για τους αρχαιους μηχανισμους του RE5 δεν καταλαβαινω γιατι βλεπετε αρνητικα την αλλαγη..

                        Comment


                        • #57
                          To RE eixe Bullet time apo ton kairo tou Veronica.
                          "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                          But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                          Kindred, this blade and I.
                          "

                          "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                          Greek Gaming Videos
                          Greek Final Fantasy Forum

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by Ground_zero View Post
                            To RE eixe Bullet time apo ton kairo tou Veronica.
                            Στο gameplay ή στα cutscenes εννοείς;

                            edit:

                            Πλέον ταινίες και παιχνίδια ένα και το αυτό. :troll:

                            Comment


                            • #59
                              Προσωπικά δεν μπαίνω στην διαδικασία να υποθέσω την ποιότητα του τίτλου, απλά παραθέτω την γνώμη μου και την δυσαρέσκεια μου για την κατεύθυνση της σειράς.

                              Originally posted by i Have no Equal View Post
                              Παλι τα ιδια, το εξηγησα πανω δεν ειπα να μεταφερθει η Ιστορια και το action του Gears μιλησα για τους μηχανισμους σαν 3rd person. Οφειλουν να εξελιξουν τη σειρα βαζοντας συχρονους μηχανισμους που εχουν αποδειχθει αποδεδειγμενα λειτουργικοι το τι θα κανουν με την Ιστορια/pacing/horror ειναι δικο τους θεμα.. Μακαρι να το κανουν σωστα και να αρεσει και στα 2 μετωπα.. ;)
                              Τι ακριβώς εξήγησες πιο πάνω ;
                              Το να φτιάξουν τους μηχανισμούς σημαίνει να τους αντικαταστήσουν με πιο action μηχανισμούς ; και για εσένα σύγχρονοι μηχανισμοί είναι μόνο το shooting και το cover system. Δηλαδή, ο πιο αργός ρυθμός, τα παζλ η πιο αγχωτική ατμοσφαίρα και τα survival στοιχειά ήταν απαρχαιωμένοι broken μηχανισμοί ; δεν νομίζω, το Dead Space μια χαρά μηχανισμούς έχει.

                              Originally posted by i Have no Equal View Post
                              Να αφησει η Capcom τα πολλα λεφτα επειδη καποιος νοσταλγει το RE1 καποιος αλλος θελει τα Zombies να κινουνται αργα, και παει λεγοντας δεν νομιζω.. Αυτο που θα μπορουσε να γινει ειναι να βγαλει το Operation Raccoon city για τους CoD fans σαν multiplayer experience και να δωσει βαση στο single player του 6 με συχρονο gameplay και Survival Horror στοιχεια φυσικα..Παντως αφου ολοι συμφωνουμε για τους αρχαιους μηχανισμους του RE5 δεν καταλαβαινω γιατι βλεπετε αρνητικα την αλλαγη..
                              Δεν είναι θέμα νοσταλγίας του RE1 απλά γίναμε fan λόγο κάποιον στοιχείων που αποτελούσαν την ταυτότητα του Resi και το έκαναν ξεχωριστό. Και αυτό για τα λεφτά δεν μπορώ να καταλάβω τι σχέση έχει με την συζήτηση που κάνουμε, θα διασκεδάσω ένα game περισσότερο αν είναι επιτυχημένο εμπορικά ; η capcom την δουλειά της κάνει αλλά εμένα τι με ενδιαφέρει ;

                              Αρνητικό δεν βλέπουμε το ότι διόρθωσαν το πράγματι απαρχαιωμένο χειρισμό, είναι το μόνο που συμφωνούν όλοι.
                              Τώρα πια, έχουμε πήξει στα CoD,BF,Halo,Gears,Uncharted.... Οπότε όταν βλέπω το RE να ακολουθηθεί μια μόδα και να γίνεται άλλο ένα shooter θα μου κακοφανει, δεν είμαι κολλημένος απλά τα RE ήταν κάτι ο ξεχωριστό κάτι που δεν έπαιζες κάθε μέρα.

                              @Enpsty
                              Καλά το trailer του retribution πραγματικά βγήκε για να διαφημίσει την νέα ταινία :troll:

                              Comment


                              • #60
                                Αρνητικό δεν βλέπουμε το ότι διόρθωσαν το πράγματι απαρχαιωμένο χειρισμό, είναι το μόνο που συμφωνούν όλοι.
                                Ε που διαφωνεις μαζι μου τοτε?? Αν συμφωνεις οτι καλα κανει και το βελτιωνει δεν εχουμε να πουμε κατι αλλο.

                                Για τα υπολοιπα δεν εχεις δει το game για να κρινεις ακομα.. Γιατι εχουμε αποκλεισει το ενδεχομενο να εχει και αγχωτικη ατμοσφαιρα και survival horror στοιχεια μαζι με action?? Γενικα ειστε αρνητικα προκατελειμενοι και παιχνιδαρα να ειναι παλι θα λεμε "Ναι μα δεν ειναι RE.."

                                Comment

                                Working...
                                X