Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kingdoms of Amalur: Reckoning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kingdoms of Amalur: Reckoning

    Mέσες άκρες το παιχνίδι είναι αρκετά "solid" χωρίς να κάνει κάτι ιδιαίτερα εξαιρετικό ώστε να ξεχωρίσει. Για τον rpg-ά που πρόσφατα κάηκε με το Skyrim ίσως του φανεί too much να παίξει στα καπάκια ένα ακόμα της ίδιας φιλοσοφίας, πέραν ίσως του combat system όπου η αμεσότητα και η ευκολία στη χρήση του το κάνει περισσότερο user friendly σε σχέση με το Skyrim, έτσι μπορεί να αποτελέσει κίνητρο για συνεχόμενη ενασχόληση.

    Χωρίς πολλούς διθυράμβους και τυμπανοκρουσίες, το παιχνίδι σε βάζει σε έναν ακόμα Fantasy κόσμο στον οποίο μαίνεται ένας πόλεμος στην Ανατολή που επηρεάζει τις ζωές και τις τύχες όλων των φυλών. Εμείς πέρνουμε το ρόλο ενός νεκροζώντανου - ή πρόσφατα ανεστημένου- ήρωα όπου για κάποιο λόγο και αιτία είναι ο εκλεκτός της υπόθεσης. Ο ήρωάς μας ξεκινά το ταξίδι του να βρει μια κάστα ανθρώπων εν ονόματι Fateweavers (aka μάντισσες και χαρτορίχτρες) ώστε να μπορέσει να σφυρηλατήσει τη μοίρα του και να βρει τη θέση του στον κόσμο του παιχνιδιού.

    Τα πράγματα είναι απλά. Έχουμε το κεντρικό storyline να τρέχει στο background το οποίο πλαισιώνεται από κάθε είδους quest ή παράπλευρη δραστηριότητα ανακαλύπτουμε κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μας. Like Skyrim. Θα έρθουμε αντιμέτωποι με κάθε λογής side-quest, quests που περιορίζονται στην εκάστοτε περιοχή που βρισκόμαστε ή άλλα που επεκτείνονται σε μεγάλο εύρος του χάρτη, θα έρθουμε σε επαφή με τα διάφορα Factions του παιχνιδιού και θα κάνουμε κάθε λογής δραστηριότητα που μπορεί να προσφέρει loot και xp.

    To παιχνίδι συμπεριλαμβάνει αρκετά πράγματα για την παραμετροποίση του ήρωα. Διαλέγεις φυλή στην αρχή με κάθε μια να έχει τα δικά της racial bonuses, του φτιάχνεις τη μούρη όπως θέλεις, έχεις skills να ανεβάσεις όπως Persuade, Stealth, Lockpicking, Alchemy, Blacksmith κλπ, έχεις τρία διαφορετικά Talent trees στις κλασσικές κατηγορίες Warrior/Rogue/Mage, μπορείς να επιλέξεις αν θα παίζεις ως σκέτος Μάγος π.χ. ή ως κάποια cross-class, π.χ. Rogue/Mage.... Έχει όλα τα απαραίτητα εκείνα χαρακτηριστικά που δίνουν νόημα στο character progression.

    Από άποψη ιστορίας, τα πάντα μου βγάζουν ένα generic fantasy feeling αν και θεωρώ πως στη γραφή και στην απόδοση αυτών που ακούς και διαβάζεις έχει γίνει πολύ καλή δουλειά. Aν πάρεις το χρονο σου και διαβάσεις στοιχεία για το lore ή ακούς προσεκτικά τι ιστορία έχει να σου διηγηθεί κάθε npc, νομίζω καταλαβαίνεις και εκτιμάς τη προσπάθεια που έχει γίνει.

    Τα γραφικά δεν είναι τίποτε ιδιαίτερο από την άποψη ότι δεν έχουν καταφέρει να με κάνουν να νιώσω δικό μου τον κόσμο που παίζω. Πάντως η πολύχρωμη κατάσταση που επικρατεί σου περνά όμορφα την αίσθηση ενός παραμυθιού. Μακάρι να έπαιζε και ο ήχος καλύτερα το ρόλο του, τον βρίσκω αρκετά υποτονικό και με καθαρά συνοδευτικό χαρακτήρα.

    Το αγαπημένο μου στοιχείο είναι το σύστημα μάχης του και η ευκολία στη χρήση του interface. Γρήγορα γίνεται δεύτερη φύση χωρίς να σου σπάει τα νεύρα, ακόμα και σε στιγμές μεγάλης έντασης. Ερχόμενος απ'το Skyrim, είναι θεαματική η διαφορά που κάνoυν τα σφιχτοδεμένα controls και πόσο πολύ προσθέτουν στη ροή του gameplay. Btw παίζω με gamepad και διαβάζω πως με k/m υπάρχουν κάποια θεματάκια, δεν γνωρίζω τι ακριβώς μιας και δεν διατίθομαι να αφήσω το gamepad.

    Γενικά είναι "οκ" ο τίτλος και αν ήθελα να του βάλω βαθμό - μιας και το ΄χουμε και επίκαιρο - θα του έβαζα ένα solid 7. Σίγουρα δεν είναι κακός τίτλος για να πάρει λιγότερο ενώ ταυτόχρονα δεν κάνει και κάτι το εξαιρετικό για να πάρει περισσότερο. Μέχρι στιγμής έχω έρθει αντiμέτωπος με μια τεράστια μαλακία σε ένα ένα quest που μου έσπασε το νευρικό μου σύστημα αλλά κατά τα άλλα μια χαρά.
    sigpic

  • #2
    δεν ειναι θεμα user friendly η διαφορα με την μαχη του skyrim, του skyrim πολυ απλα suckarei και ειναι τοσο απλη που γινεται τετριμμενη σε αντιθεση με του reckoning


    το παιζω αυτο το καιρο το reckoning και το απολαμβανω οσο λιγα (και προς εκπληξην μου πολυ περισσοτερο απο το skyrim) μιας και ειναι ακριβως κομμενο και ραμενο στα γουστα μου απο το high fantasy art direction μεχρι το combat system, το μονο αρνητικο που εχω μεχρι στιγμης για το reckoning ειναι το ποσο ευκολο ειναι (παιζω στο hard)

    Comment


    • #3
      Nαι δεν έχεις άδικο, ήθελα να το θέσω κομψά μιας και ξύπνησα με καλή διάθεση σήμερα.

      Αλήθεια τι class παίζεις;
      sigpic

      Comment


      • #4
        Κατά μία έννοια είναι το ακριβώς αντίθετο του Skyrim. Ένα high fantasy setting εντελώς generic, χωρίς κάτι ξεχωριστό, αλλά με ένα τρομερά διασκεδαστικό και ευέλικτο σύστημα μάχης που κρατά καθηλωμένο τον παίκτη και θα μπορούσε να σταθεί άνετα όχι απλά σαν action RPG αλλά σαν καθαρό action. Ακόμα και στη φύση του κόσμου στα πλαίσια του τεράστιου ενιαίου χάρτη είναι όσο διαφορετικά θα μπορούσαν να είναι. Ελεύθερη εξερεύνηση και κίνηση το Skyrim, άπειροι αόρατοι τοίχοι και περιχαρακωμένοι ανοιχτοί χώροι το Amalur. Είναι ακριβώς σαν τους χώρους του Gothic 4 ή του Dininity 2, χωρίς να του προσάπτω κάτι - μου αρέσουν εξίσου και οι δύο προσεγγίσεις.

        Αισθητικά είναι πιο συμμαζεμένο απ'όσο το περίμενα, είχα προετοιμαστεί για μωβ μαλλιά, παιδάκια και εξτραβαγκάντσες σε στυλ WoW / Κορέα / jRPGs. Αυτό που είδα ήταν δυτικό high fantasy, απλά δεν ήταν κάτι ξεχωριστό. Το ίδιο generic ήταν και όλα τα RPG στοιχεία, από τις φυλές και τους διαλόγους μέχρι όσο είδα από το σενάριο και τα side quests. Σαν παιχνίδι το απολαμβάνω ΠΟΛΥ περισσότερο από το Skyrim όμως, ακριβώς λόγω του συστήματος μάχης και του character building που σε προκαλεί να το ψάξεις και να δοκιμάσεις διαφορετικά πράγματα. Εμφανισιακά δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο (ευτυχώς γιατί το PC μου τα έχει τα χρονάκια του) αλλά είναι σταθερό και, κυρίως, έχει ελάχιστα bugs.

        Αν πρέπει να του έβαζα βαθμό θα έδινα ένα 8. Χωρίς να είναι παιχνιδάρα ή να έχει κάποια ιδιαιτερότητα, είναι πάρα πολύ διασκεδαστικό.
        Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

        Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

        Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

        Comment


        • #5
          Έλα ρε Τίτε κι εσύ παίζεις; Μια χαρά θα χουμε κουβεντούλα στο θέμα, καλό αυτό.
          sigpic

          Comment


          • #6
            Ναι, έπαιξα το demo και μάλλον θα πιάσω το παιχνίδι με πολύ χαλαρούς ρυθμούς ειδικά εν όψει Mass Effect 3 όπου θα φύγουν όλα από τη μέση. Μετά το Skyrim δεν έχω διάθεση για free roaming και εξερεύνηση αυτό τον καιρό.

            Κάτι άλλο που ξέχασα να πω είναι τα πάρα πολύ ωραία εφέ των όπλων, το πόσο responsive είναι ο χειρισμός για τα μέτρα ενός console port αλλά και το πολύ καλό loot, στα πρότυπα του WoW. Εγκρίνω, πολύ καλό action RPG!
            Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

            Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

            Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

            Comment


            • #7
              αστα να πανε εχω κανει 5 respec καθε μερα και αλλο

              τωρα παιζω ενα pure mage build ανοιξα το τελευταιο tier στο lvl 36 και ειναι πολυ δυνατο

              η γραφη ειναι οντως καλη μαλλον θα την χαραχτηριζα ''standard'' για το ειδος απλα δεν γινεται τοσο ''διθυραμβικη'' οσο μας εχουνε συνηθισει οι τελευταιες (rpg και μη) κυκλοφοριες αλλα να πω την αμαρτια μου απο ενα σημειο και επειτα τα sidequests (οχι των factions) σταματησα να τα διαβαζω και απλα σπαμαρω x

              η καμερα του εχει προκαλεσει αρνητικες αντιδρασεις, δεν ξερω ειμαι αρκετα ανεχτικος σε θεματα καμερας...το μονο που μπορω να πω ειναι οτι ωρες ωρες κανει τα δικα της ειδικα οταν σε κυκλωσουνε πολλα mobs δεν βλεπεις πισω σου, εκει κανονικα θα επρεπε να ξεζουμαρει περισσοτερο , αλλα ειναι καπως κινηματογραφικη και αυτο μου αρεσει

              το art direction generic...ισως για τα δεδομενα στο pc στις κονσολες δεν βλεπεις και καθε μερα τοσο διαχυτο high fantasy... απο εκει και περα πολυ πρασινο αδερφακι μου, ειδικα στο 1/3 του χαρτη γιατι μετα βλεπεις και αλλα μερη , εντονη χρωματικη παλετα ζωηρα χρωματα καλο animation και ικανοποιητικη ποικιλια εχθρων (oι συνηθεις υποπτοι αραχνες, goblins , orcs κτλ)

              θα αναφερθω καποια αλλη στιγμη και στο συστημα μαχης και το ποσο πιστευω οτι ψηλο~χαντακωνεται εντελει απο την ανυπαρκτη δυσκολια

              Κάτι άλλο που ξέχασα να πω είναι τα πάρα πολύ ωραία εφέ των όπλων, το πόσο responsive είναι ο χειρισμός για τα μέτρα ενός console port αλλά και το πολύ καλό loot, στα πρότυπα του WoW.
              ακριβως!!!

              επισης εχει πολυ καλο design σε weapons armors κατι που , στο δικο μου μυαλο ειναι ΤΡΟΜΕΡΑ σημαντικο

              Comment


              • #8
                Ναι ρε γμτ κι εγώ αναποφάσιστος είμαι. Άρχισα ως pure mage και μάλιστα από τη στιγμή που πήρα Chakrams για όπλα κόλλησα τελείως με τη class. Γουστάρω ατελείωτα και τα εφφέ, και τις κινήσεις και το mid-range του όπλου ενώ για δευτερεύων έχω τα Feablades για aoe melee καταστάσεις.

                Από την άλλη με ψήνει υπερβολικά το Finesse με daggers/faeblades και bow, με traps και ninja smoke bombs, η stealth προσέγγιση.... Ειλικρινά δεν ξέρω

                Πάντως χθες έφτασα lvl.8 και θα αρχίσω απ'την αρχή το παιχνίδι γιατί την πάτησα κυριολεκτικά σε ένα quest. Πάνω που βρήκα - επιτέλους- το πρώτο σπίτι να αγοράσω ώστε να αρχίσω να αποθηκεύω πράγματα, o npc που υποτίθεται ότι θα μου έδινε το κλειδί της κατοικίας πέθανε από αράχνες!! Μου λέει θα σε συναντήσω στη South bridge του χωριού, καλά λέω εγώ πάω να φτιάξω κάνα τοστ γιατί με έκοψε η πείνα και το άφησα έτσι χωρίς να πατήσω pause.... Γυρνάω, νεκρός ο τύπος και failed το quest. Λουτάρω, πουθενά κλειδί. Ψάχνω μετά στο internet να δω τι τρέχει με το κλειδωμένο σπίτι και μαθαίνω πως την πάτησα forever....

                Οπότε ξεκίνησα πριν λίγο απ'την αρχή, με νέα φυλή αυτή τη φορά, για να πάρω και τα racial bonus στο Backsmithing που θέλω να ανεβάσω. Και μάλλον για mage με βλέπω πάλι, chakrams rule!
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Αυτό που με ξενίζει είναι η απουσία "φυσικού" backstab, δηλαδή χωρίς να χρειάζεσαι skill. Ειδικά με το μηχανισμό evade που έχει το Amalur οι εχθροί σχεδόν σε παρακαλάνε να τους μπήξεις ένα σπαθί ανάμεσα από τις ΛΕΠΙΔΕΣ ΤΩΝ ΩΜΩΝ (aka shoulderblades, ιστορικά άθλια μετάφραση σε βιβλίο DnD).
                  Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                  Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                  Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                  Comment


                  • #10
                    Έπαιξα το demo πριν από κάποιες μέρες στο 360 και ενθουσιάστηκα. Περίμενα ένα τέτοιο fantasy RPG και το Skyrim δε με είχε πείσει 100% έως τώρα από αυτά που ακούω και διαβάζω. Το KoA:R λοιπόν φαίνεται καλοδουλεμένο σε θέμα μηχανισμών αλλά στον τεχνικό τομέα είναι 1-2 χρόνια πίσω. Σημασία έχει όμως ότι έχει αρκετό υλικό σε main quests όπως διαβάζω (I'm looking at you Fable series...), διασκεδαστικές μάχες (το eurogamer είχε γράψει πολύ θετικά γι αυτές στο preview του), ωραία items/inventory/gear και υποκειμενικά φυσικά ωραίο art direction. Θα το τιμήσω κάποια στιγμή όταν θα έχω τη δυνατότητα. Μέχρι τότε θα διαβάζω τις δικές σας απόψεις και εμπειρίες.

                    Πως σας φαίνονται οι κλάσεις; Κάποια που ξεχωρίζετε;


                    Comment


                    • #11
                      Από κλάσεις φίλε Chaoscrow τώρα παίζω με έναν pure Finesse (rogue) και τον έχω φτάσει στα level που είχα τον mage - και πήρα και το σπίτι ^^

                      Το επιπλέον που έχω παρατηρήσει είναι η χρήση potions με τον Rogue κάτι που στον Mage, λόγω range και HP-regen gear, δεν με είχε απασχολήσει. Του έχω βάλει talents κυρίως σε Faeblades και Longbow, οι traps δεν μου άρεσαν και τόσο, και περιμένω να μου ανοίξουν οι Smoke Bombs για να δω αν θα συνεχίσω ως Rogue.

                      Ενώ μου αρέσει πολύ η χρήση του τόξου, με ξενέρωσε το Arrow Volley που κάνει πολύ μικρό damage. Να δούμε τι έχει να πει και το Shattershot μετά. Έχω sustained το skill για poison damage στα όπλα μου αλλά γενικότερα το kill it with fire ρουλάρει ως ώρας, οπότε φροντίζω να έχω τα όπλα μου με Fire dmg.

                      Aυτό που λείπει στον Rogue μέχρι στιγμής είναι το καλό AoE. Το Shadow Flare είναι μεν πολύ δυνατό αν το ανεβάσεις, όμως έχοντας τα Poisons ανοιχτά, μπορείς να το καστάρεις 2 φορές πριν τελειώσει το mana. Γενικά εξελλίσεται ωραία η κλάση και όπως είπα περιμένω να δω κάποια skills όπως το Smoke Bomb και το Shattershot, διαφορετικά το γυρίζω ξανά σε Mage.

                      To Might build δεν το έχω αγγίξει καθόλου. Βλέπω στα Might gear που μαζεύω ότι τα περισσότερα δίνουν +block και με block δεν παίζω καθόλου, προτιμώ τις βουτίες με dodge.
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        τα γραφικα εχω την αισθηση οτι ειναι κατα πολυ βελτιωμενα απο το demo, δεν ξερω ισως να ειναι και η ιδεα μου

                        το demo το επαιξα στο 360 ενω το παιχνιδι το παιζω στο ps3

                        τα health potions δεν εχουνε cooldown τα κανεις spam και ειναι απο τα μελανα σημεια του παιχνιδιου που...χαντακωνουνε και το οποιο challenge....welcome to 1994

                        παιζουνε ζευγαρια αποδοτικοτητας πχ sword~bow κανεις πχ attack me sword λιγο delay ξανακανεις attack με sword και τον σηκωνεις στον αερα για juggle (tekken παιζουμε?) με bow, θα τα συγκεκντρωσω και θα τα βαλω

                        Comment


                        • #13
                          Απ αυτα που λετε το παιχνιδι μπαινει σε watchlist καθως η μεγαλυτερη ξενερα με το Skyrim ηταν το battle system και θελω να δει κατι που το κανει σωστα.
                          Do a barrel roll!

                          Comment


                          • #14
                            Παιδιά η δυσκολία πως είναι;Ακούω ότι ακόμα και στο hard είναι ευκολότερο από ότι θα έπρεπε.Γιατί καλό χρυσό το battle system αλλά αν με x x x μπορείς να βγάλεις το παιχνίδι χάνεται το νόημα.

                            Comment


                            • #15
                              Στο Normal που παίζω έχω ψοφήσει μια φορά σε boss. Γενικά είναι πολύ μέτριο το challenge έως ανύπαρκτο σε Normal αρκεί να πατάς και τίποτε άλλο πλην του Χ

                              Το spamming της επίθεσης του βασικού ή του δευτερεύοντος όπλου δε βοηθά και τόσο μιας και σε αφήνει εκτεθειμμένο στους εχθρούς. Μπορείς να κάνεις κι άλλα με τα όπλα, όπως να το έχεις πατημένο για charge επίθεση, ή να πατάς ρυθμικά ώστε να βγει μια διαφορετική επίθεση. Αλλά ναι, πλην του Χ και του Υ που θα έχεις τα όπλα, στο rotation θα μπαίνει και το Β για dodge, και τα RT+(A,B,X,Y) για τις ειδικές επιθέσεις - και ίσως και τα LT/RB αν παίζεις με blocking/stealth.
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X