Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Legend of Zelda: Phantom Hourglass

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • McSolid
    replied
    ΠΡαγματικα, το πιο μελανο σημειο του PH ηταν το Ocean Temple. Μου εδινε την αισθηση οτι, ενω ειχαν μελετησει πολυ το flow και το structure των αλλων dungeons, σε αυτο βαρεθηκαν λιγο και εφευραν τον μηχανισμο με τον χρονο. Θα προτιμούσα να ειναι πιο δυσκολο αλλα το hourglass να ειχε εναν αλλο μηχανισμο παρα αυτη η συνεχης επαναληψη του τελικου dungeon. Ελπιζω στο Spirit Tracks να εμαθαν απο τα λαθη τους.

    Αλλα τωρα που το σκεφτομαι, το τελευταιο Zelda οπου μπορουσες να παιξεις με την πριγκιπέσα ηταν στο Cdi......the odds are not good on this one!!!!λολ

    Leave a comment:


  • Enpsty
    replied
    Originally posted by Ferryman View Post
    Καταλαβαίνω ότι το Ocean Temple ήταν σπαστικό από ένα σημείο και μετά αλλά μέσα σε όλα τα απλοϊκά dungeons του Phantom Hourglass μόνο αυτό ξεχώριζε και για μένα το καθιστά το καλύτερο του παιχνιδιού.
    Παραδόξως εγώ μέχρι στιγμής θεωρώ τα λοιπά dungeons του PH πιο ενδιαφέροντα σχεδιαστικά (αν και εύκολα) από το βατό Ocean Temple όπου η όποια δυσκολία βρίσκεται στο χρονικό περιθώριο.

    Leave a comment:


  • sain't
    replied
    Καταλαβαίνω ότι το Ocean Temple ήταν σπαστικό από ένα σημείο και μετά αλλά μέσα σε όλα τα απλοϊκά dungeons του Phantom Hourglass μόνο αυτό ξεχώριζε και για μένα το καθιστά το καλύτερο του παιχνιδιού.

    Leave a comment:


  • straier
    replied
    αλλά όλα τα dungeons, εκτός του Ocean Temple που έχει μερικές ωραίες ιδέες
    Δε μπορεί να το διάβασα αυτό! :kill:

    Leave a comment:


  • sain't
    replied
    Ευχάριστο το Phantom Hourglass αλλά όλα τα dungeons, εκτός του Ocean Temple που έχει μερικές ωραίες ιδέες, είναι μικρά, υπερβολικά εύκολα και σχεδιαστικά αδιάφορα. Νομίζω είναι χαλαρά το πιο casual και αδιάφορο Zelda παρότι, όπως είπα, παραμένει συμπαθητικό και ευχάριστο σαν παιχνίδι.

    Leave a comment:


  • Enpsty
    replied
    Originally posted by Ground_zero View Post
    Esy ti gnwmh exeis gia to failed systhma perpathmatos?
    Den anteksa to eipa...
    Κοίτα εμένα ο έλεγχος δεν με ενόχλησε καθόλου και μόλις τον συνήθισα έκανα ότι ήθελα. Το μόνο μείον είναι ότι όταν αλλάζεις όπλα, δεν σταματάει το παιχνίδι.

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    το υπόλοιπο παιχνίδι είναι απίστευτα καλοφτιαγμένο
    Esy ti gnwmh exeis gia to failed systhma perpathmatos?
    Den anteksa to eipa...

    Leave a comment:


  • Enpsty
    replied
    Phantom Hourglass. Εξαιρώντας το backtracking στο Ocean's Temple το υπόλοιπο παιχνίδι είναι απίστευτα καλοφτιαγμένο.
    Φέρτε μου το Spirit Tracks!

    Leave a comment:


  • McSolid
    replied
    Καταφερα και τελειωσα εν μεσω θητειας το The Legent of Zelda: The Phantom Hourglass.

    Αναμεικτα συναισθηματα, τα οποια τινουν προς την πολυ θετικη πλευρα. Ας το παρω με την σειρα:

    Τα καλα του παιχνιδιου:

    -Χειρισμος: δεν χανεις ποτε και τιποτα! Το Stylus ειναι εξαιρετικο στην χρηση, ποτε δε θα βρεθεις ξεκρεμαστος σε μαχη, εκει που πατας εκει χτυπας και γενικοτερα η χρηση του stylus σε αποζημιωνει αντι να σε ξενιζει. Ειδικα η δυνατοτητα του να σημειωνεις ο,τι θελεις στο χαρτη δειχνει τον δρομο για ολο το genre, καθως σε ελευθερωνει απο πολλα κακα του ειδους οπως journals, συνεχες ψαξιμο στα ιδια dungeons και δεν σε αναγκαζει να βασιζεσαι στο ποσο καλη μνημη εχεις σαν gamer, αλλα στο ποσο καλος adventurer εισαι. Φανταστικο.

    -Γριφοι: φοβερες εμπνευσεις οι οποιες, αν και δεν ειναι κατι το απιστευτο ή εντελως πρωτοποριακο, γεμιζουν τον παικτη και δινουν μια φρεσκαδα στο action - adventure ειδος που πρεσβευει το παιχνιδι. Το μικροφωνο θα μπορουσε βεβαια να χρησιμοποιηθει σε μεγαλυτερο βαθμο και οι γριφοι θα μπορουσαν να ειναι λιιιιιιγο μεγαλυτεροι και πιο περιπλοκοι, αλλα κανενα παραπονο απο αυτον τον τομεα.

    -Αισθηση εξερευνησης: Το παιχνιδι με εξεπλιξε σε αυτον τον τομεα, γιατι μου θυμισε εποχες dungeon crawling τυπου Diablo και Baldur's Gate (ok, μπορει να εινα υπερβολη για μερικους, αλλα η αισθηση δεν απεχει και παρα πολυ απο αυτο που ενιωθες τοτε). Ο χαρτης ειναι αρκετα μεγαλος ωστε να σε ωθησει να πας παντου με το καραβι σου, τα dungeons ειναι αρκετα ενδιαφεροντα ωστε να σε "κραταν" στην εξερευνηση και οπως ειπα και πανω ο χειρισμος βοηθαει τα μεγιστα σε αυτο, οπως επισης και ο σχεδιασμος του ολου κοσμου.

    Παμε στα αρνητικα του τιτλου:

    - Δυσκολια: ή καλυτερα lack of. Πραγματικα ενα πολυ ευκολο παιχνιδι για καποιον ο οποιος εχει συνηθισει σε τετοιου ειδους παιχνιδια. Θα το αποκαλουσα ενα entry level action-adventure για ηλικιες οι οποιες τωρα ψαχνουν να βρουν την gaming ταυτοτητα τους. Οι εχθροι δεν αποτελουν ποτε προβλημα, πολυ δυσκολα θα δει κανεις Game Over απο αυτον τον τομεα και το τελευταιο Boss ειναι μαλλον lol...
    Οι γριφοι, αν και ευρηματικοι ειναι μαλλον απλοι και παντα με την σχετικη καθοδηγηση, και μονο κατα το τελος του παιχνιδιου υπαρχουν σχετικα μετριας δυσκολιας γριφοι και περιπτωσεις advanced εξερευνησης.

    Ευχαριστο παιχνιδι βεβαιως, αλλα για τον εμπειρο δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο. Η επιτομη του mobile gaming ισως;...

    -Σεναριο: ΟΚ, δεν περιμενα κατι το απιστευτο, αλλα δυστυχως το παιχνιδι θα μπορουσε να ειναι πολυ καλυτερο απο αυτο το εντελως generic σεναριο που εχει. Το τελος του παιχνιδιου ειδικα ειναι απιστευτα προβλεψιμο, σε σημειο του να ξερεις τι θα δεις πριν το δεις. Οι χαρακτηρες του παιχνιδιου σε ορισμενα σημεια εχουν καποιο σχετικο ενδιαφερον, αλλα ολοι τους, απο τον Παππου, τα spirits, τους κατοικους των νησιων μεχρι και τους πειρατες ειναι εντελως επιφανιακοι και δεν σου δινουν τιποτα παραπανω απο αυτο που βλεπεις. Το storyline θα μπορουσε να ειναι αρκετα πιο ενδιαφερον και περιπλοκο. Αντ'αυτου, ο τιτλος ειναι εντελως linear, κι ενω ξερεις παντα το τι να κανεις και που να πας, δεν σου δινει και μεγαλα περιθωρια για να εμβαθινεις λιιιιιγο παραπανω, ωστε να αποκτησεις ενα ακομα κινητρο για εξερευνηση. Στον επομενο τιτλο ισως;

    - Ο μηχανισμος του μεγαλου Dungeon στο πρωτο νησι:Jesus Christ, παρα πολυ κουραστικο απο καποιο σημειο και μετα. Θα μπορουσε πολυ ανετα να υπαρχει ενα δευτερο ή τριτο ακομα καστρο, στο οποιο θα υπηρχαν διαφορετικα dungeons με την ιδια διαρκεια και περισσοτερο ενδιαφερον. Το να επιστρεφεις συνεχως στα ιδια dungeons με κατι σαν speed run δεν ειναι μηχανισμος ο οποιος δινει κινητρο στον παικτη, αντιθετα τον κουραζει και τον κανει να βαριεται και μονο στην σκεψη οτι θα ξαναπερασει ενα καρο πιστες μονο και μονο για να ανακαλυψει κατι καινουργιο εκει που σταματησε την τελευταια φορα. Κριμα, γιατι ενω σαν ιδεα ειναι σχετικα νορμαλ (οχι ιδιαιτερα καλη), αποτελει μαλλον αρνητικο στοιχειο στο παιχνιδι. ΟΚ, απο καποια στιγμη και μετα περνας τις πιστες απλα με δυο τρεις κινησεις, μην ξοδευοντας παρα πολλα δευτερολεπτα ή λεπτα απο το Hourglass, αλλα αυτο δειχνει οτι αυτος ο μηχανισμος δεν ειναι αναγκαιος σε ενα τετοιο παιχνιδι.


    Γενικοτερη εντυπωση θετικη, ενα αρκετα γεματο 8αρι σαν βαθμος πιστευω οτι ειναι spot on. Πιστευω οτι ειναι το ιδανικο παιχνιδι για εναν 15χρονο παικτη - κατοχο DS για να κανει τα πρωτα του καλα βηματα στο Action - adventure ειδος, οχι ομως αρκετο για να ικανοποιησει πληρως εναν εμπειρο gamer. Καλη η διαρκεια του, πολυ ομορφη περιπετεια η οποια θα αφησει θετικες εντυπωσεις και αναμνησεις στον παικτη.

    Περιμενω ενα ακομα καλυτερο και πιο γεματο Zelda στο DS, κατι ανακοινωθηκε νομιζω προσφατα...

    Leave a comment:


  • straier
    replied
    Τον χειρισμό του PH τον βρήκα μια χαρά προσωπικά. Αν και στην αρχή με ξένισε που δεν επέτρεπε συμβατικό χειρισμό, στο τέλος νομίζω ήταν καλή επιλογή αφού το παιχνίδι είχε φτιαχτεί με αυτό το σκεπτικό και θεωρώ ότι δούλευε πάρα πολύ καλά. Κατά τα άλλα ο ναός ήταν εντελώς ηλίθια ιδέα ενώ το παιχνίδι γενικά αν και σίγουρα καλό δεν πλησίασε καν το Link's Awakening (το πρώτο φορητό).

    Leave a comment:


  • Chief
    replied
    Θέμα γούστου είναι αλλά θα συμφωνήσω στο ότι μπορεί να αποδειχθεί άβολος ο χειρισμός.Πολλές φορές η χερούκλα μου που έπιανε το stylus έκρυβε τη δράση <_< Αυτό ήταν το πιο σπαστικό μαζί με το χειλιοειπωμένο backtracking του Temple of Ocean King...
    [/b]
    Αυτό το temple ήταν απαίσιο, απαράδεκτο, και έπρεπε να πας εκεί και να ξαναπάς και να ξαναπάς...

    ΥΓ: Ι loved Wind Waker.

    Leave a comment:


  • Sinclair
    replied
    Θέμα γούστου είναι αλλά θα συμφωνήσω στο ότι μπορεί να αποδειχθεί άβολος ο χειρισμός.Πολλές φορές η χερούκλα μου που έπιανε το stylus έκρυβε τη δράση <_< Αυτό ήταν το πιο σπαστικό μαζί με το χειλιοειπωμένο backtracking του Temple of Ocean King...

    Leave a comment:


  • Hipster Luffy
    replied
    Δεν εισαι εξαιρεση και μενα μου αρεσε, ηταν μια καλη τονωτικη ενεση μεχρι το TP αλλα το φαντομ καλυτερα να μεινει φαντασμα, μα τι χειρισμος ηταν αυτος με τη γραφιδα ρε?

    Leave a comment:


  • Sinclair
    replied
    Εμένα πάλι με καταδιασκέδασε(αν και είμαι η εξαίρεση που λάτρεψε το WW οπότε...)και το ευχαριστήθηκα όσο λίγα games πέρσι παρά τα όποια προβλήματα είχε.

    Leave a comment:


  • Chief
    replied
    Ναι δεν ξέρω και&#39;γω, νερόβραστο μου φάνηκε.

    Leave a comment:

Working...
X