Announcement

Collapse
No announcement yet.

Super Mario 3D World

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Raf εκει που λες, δηλαδη 9-2 νομιζω ξεκινανε καποια πολυ καλα σημεια του παιχνιδιου. Περιμενω εντυπωσεις λοιπον οταν προχωρησεις λιγο ακομα.
    O Ramparter δεν ξερω καν τι εννοουσε, μαλλον θα μιλουσε εν βρασμω οταν τα γραψε αυτα . To παιχνιδι δε νομιζω πως σε τιμωρει, σου εχει μικρες πιστες και σχεδον καθε πιστα εχει 1 check point, ενω επισης δε θα ελεγα πως εχει trial and error φυση και cheap deaths.
    Οι ζωες κι εγω θα ελεγα πως ειναι κατι που πλεον δεν αποσκοπει στο οτιδηποτε, αλλα το να χεις instant respawn κι εγω δε βλεπω ποσο σημαντικο ειναι. Δεν παιζεις celeste/super meat boy κτλ οντως να πεθαινεις σε καθε δωματιο 10 φορες και να κανεις respawn εκει που ησουν 2'' πριν. Καλο θα ηταν να υπηρχε η επιλογη για οποιον του λειπει δηλαδη, αλλα δεν το θεωρω ουσιαστικη παραλειψη.

    Προσωπικα δε βλεπω κατι κακο και με την υπαρξη timer, το παιχνιδι σου δινει σχεδον παντα πολυ χρονο, αλλα ποτε ποτε σε αναγκαζει και να βιαστεις λιγο παραπανω, πραγμα που το βλεπω θετικα γιατι αναγκαζεσαι να παιξεις λιγο διαφορετικα και να μην κοβεις βολτες αμεριμνος για ωρες και αρχισεις να νομιζεις πως παιζεις κανα χαζο collectathon (βλ. Banjo Kazooie, τυχαιο παραδειγμα).

    Phantom το Bowser's Fury ειναι το μελλον του 3d platforming. Περαν της πλακας ειναι ενα νεο παιχνιδι που κοτσαραν πανω στο 3D world του Switch. Κραταει περι τις 8 ωρες το πολυ θα ελεγα για 100% ολοκληρωση, αλλα μιλαμε για 8 απολαυστικες ωρες και κατι που νιωθει πραγματικα φρεσκο γιατι πηραν τους μηχανισμους του 3DW και εφτιαξαν κατι που δε θυμιζει κανενα προηγουμενο Mario. Ριξε μια ματια ονλαιν, πιστευω πως θα σου αρεσει.

    Comment


    • Το παίζω και εγώ!

      Αρχικά να πω πως είναι ένα game που δεν γεμίζει το μάτι, δεν φαίνεται τόσο... μεγαλοπρεπές και φιλόδοξο όσο το Super Mario Odyssey ή το Galaxy. Όταν όμως το ξεκινήσεις βλέπεις πως το level design είναι από τα κορυφαία που έχουμε δει σε platform game. Η κάθε πίστα έχει και μια καινούρια ιδέα και μιλάμε για ένα παιχνίδι που έχει πολλούς κόσμος, σίγουρα πάνω από 8, με μέσο όρο 6 πίστες στον κάθε κόσμο. Δεν το έχω φτάσει πολύ μακριά ακόμα, τελειώνω τον τρίτο κόσμο όπου νάναι, αλλά έχω ήδη ξεχωρίσει αρκετές πίστες. Για παράδειγμα, όταν έπαιζα εκείνη με τα κερασάκια είχα ένα χαμόγελο στο πρόσωπό μου συνέχεια. Τέλεια ήταν και η πίστα στοι στοιχειωμένο σπίτι. Από την άλλη τα stages με τον Captain Toad αποτελούν ένα ευχάριστο διάλειμμα και προσθέτουν ποικιλία.

      Xeno είμαι μέσα για να το παίξουμε multi και θα πρότεινα αν θέλει και κάποιος άλλος από εδώ να μπει για να παίξουμε τετραπλό να γίνει χαμός. Όποτε θέλετε εγώ είμαι μέσα.

      Το Bowser's Fury δεν το έχω βάλει ακόμα, σκέφτηκα να το βάλω αφού θα έχω ξεμπερδέψει με το World για να παίξω το καλύτερο μέρος του content στο τέλος... Όλοι λέτε πως είναι εξαιρετικό και ότι αποτελεί το επόμενο βήμα στα 3d platform οπότε μάλλον θα το βάλω στο τέλος.

      Με εντυπωσίασε πάντως το ότι έβαλαν μια τόσο σημαντική και ουσιώδη προσθήκη σε αυτό το port. Περίμενα κανένα party based mini game ή έστω κανέναν κόσμο παραπάνω να βάλουν για να πω την αλήθεια και αυτοί έβαλαν ένα επιπλέον παιχνίδι που έχει ουσία, καινούριους μηχανισμούς και διάρκεια που θεωρώ αρκετά τίμια. (7-8 ώρες για 100% ολοκλήρωση επιπλέον περιεχόμενο σε ένα αρκετά μεγάλο platform θεωρώ πως είναι παραπάνω από καλή προσθήκη)

      Σχετικά με τον χρόνο που λέτε εμένα δεν με ενόχλησε καθόλου πάντως μέχρι τώρα, θα έλεγα πως είναι αρκετός και με το παραπάνω για να τελειώσεις την πίστα. Όσον αφορά τις ζωές συμφωνώ πως είναι περιττός και παρωχημένος μηχανισμός πλέον. Από ότι ακούω το CrashBandicoot 4 έχει σωστή προσέγγιση. Θα μπορούσαν πχ να έχεις περιορισμένα retries σε κάθε πίστα ή έστω να μειώνονται τα collectibles που κρατάς όταν τελειώσεις την πίστα. Έτσι θα έχεις και ένα κίνητρο για να παίξεις τέλεια την πίστα.


      Tidy!

      Do not blame me.Blame yourself or God.
      In Matsuno we trust.

      Comment


      • Deus ειμαστε ηδη 3 απο το φορουμ, οποτε αν εχεις ορεξη παιζουμε και 4πλο εννοειται. Εχουμε φτασει post-game, αλλα δεν εχω θεμα να παιξω οποιαδηποτε πιστα αν ειναι να δοκιμασουμε 4 ατομα. Βεβαια τελευταια το χουμε παρκαρει λιγο γιατι καποιος δε μας τα λεει καλα με τη συνδεση που χει σπιτι του, οποτε οταν το λυσει αυτο ας ενημερωσει μηπως συνεχισουμε .

        To Fury αστο για μετα - οχι πως θα εχεις θεμα αν το δεις και τωρα, αλλα θα σου προτεινα να τελειωσεις εστω το main game του 3DW πρωτα ετσι ωστε να εκτιμησεις και το ιδιο το Fury καλυτερα.

        Comment


        • Ok, to Fury θα το παίξω τελευταίο, μια που πρόκειται για το καλύτερο μέρος του προτιμώ να το δω στο τέλος.

          Για τετραπλό ψήνομαι όποτε θέλετε, αυτές τις μέρες είμαι διαθέσιμος. Πότε θα μπορούσατε πάνω κάτω για να το κανονίσουμε;


          Tidy!

          Do not blame me.Blame yourself or God.
          In Matsuno we trust.

          Comment


          • Λοιπον, εχω τελειωσει 100% τους 8 πρωτους κοσμους, εχω τελειωσει τον 9ο οχι ομως 100% ακομα, και εχω μπει στον 10ο. Το Fury δεν το εχω δει μεχρι στιγμης, θελω να παιξω λιγο παραπανω το main game και λογικα θα μπω τις επομενες ημερες. Αρχικα θα πω οτι συμφωνω πως προκειται για ενα πολυ καλο παιχνιδι που ειναι κατα κυριο λογο platform και οχι action adventure με platform στοιχεια οπως τα υπολοιπα main 3d mario, με αρκετες εξυπνες ιδεες στο στησιμο και γενικοτερα χωρις filler υλικο μιας και οι ολες οι πιστες φαινονται να ειναι "χειροποίητες" που λεμε, και ολες εχουν λογο υπαρξης. Παρ'ολα αυτα και παροτι το διασκεδαζω παρα πολυ, θα μπω λιγο σε Xeno mode και θα πω οτι διαφωνω τελειως με το οτι ειναι το καλυτερο ή απο τα καλυτερα 3d mario (και το λεω χωρις να τα εχω δει ακομη ολα).

            Κατ'αρχην το παιχνιδι σε καμια περιπτωση δεν ειναι οσο φιλοδοξο ειναι τα υπολοιπα παιχνιδια της σειρας. Βασιζεται στην ιδεα οτι θα φτιαξω ενα 3d mario που θα παιζει σαν 2d, αλλα αυτο δεν ειναι κατι καινουργιο. Υπαρχουν παρα πολλα παιχνιδια που εχουν το ιδιο approach, βλεπε Crash Bandicoot ή Sonic Boost Trilogy (Unleashed, Colors, Generations) ενω ακομα και μεσα στην ιδια την σειρα, το 3d land κανει ακριβως το ιδιο και πολλες απο τις ιδεες-μηχανισμους ειναι τελειως ομοιες αναμεσα στα 2 παιχνιδια. Και παμε τωρα στα θεματα που θελω να σημειωσω.

            1) Μιας και ανεφερα το 3d land, παροτι συμφωνω οτι το world ειναι πιο ανεπτυγμενο και focused σαν παιχνιδι δεδομενου οτι βγηκε και αργοτερα και καποια πραγματα τα εξέλιξαν τελος παντων, δεν θα ελεγα οτι ειναι καλυτερος σαν τιτλος απο το 3d land και αυτο εχει να κανει και με το native hardware. Στο 3ds αυτη η καμερα που εχουν και τα 2 παιχνιδια λειτουργουσε λογω του 3d effect που σε βοηθουσε να καταλαβεις περισσοτερο την κινηση του χαρακτηρα, το που θα προσγειωθει οταν ειναι στον αερα, κλπ. Το 3d world που παιζει σε συμβατικη οθονη, imo ωρες ωρες ειναι απαλευτο σε οτι αφορα την καμερα. Εχω χασει απειρες φορες και πραγματικα πιστευω οτι δεν ειναι απο λαθος μου, ειναι απλα αδυνατο να καταλαβω που θα προσγειωθει ο χαρακτηρας μετα απο αλμα σε σημεια που εχουν tight platforming. Μπορει να μην μπορω να προσαρμοστω σε αυτην την προοπτικη και να ειναι δικο μου το φταιξιμο αλλα απο την αλλη ειλικρινα πιστευω οτι σοβαρο platformer (που βασιζεται στο skill και στην ακριβεια) δεν μπορει να φτιαχτει με τετοια καμερα.

            2) Δεν μου αρεσει οτι οι πιστες ειναι λιγο αχταρμας και δεν συνδεονται ιδιαιτερα με τον κοσμο στον οποιο βρισκεσαι (θεματικα για παραδειγμα). Επιπλεον το παιχνιδι παρουσιαζει μια ιδεα στον 1-5 και την ξαναβλεπεις στον 4-2 πχ στο ασχετο, με αποτελεσμα να μην υπαρχει μια σαφηνια στο πως αναπτυσσονται οι ιδεες και τα mechanics (δεν τους δινεται ο απαραιτητος χωρος ή η σωστη χρονικη αποσταση) καθως παιζεις, κατι που σημαινει οτι δεν μπορεις να δεθεις και να εμβαθυνεις ή να κατανοησεις ας πουμε πως λειτουργει η ταδε ιδεα, μεχρι που μπορει να φτασει, ή πως αναπτυσσεται απο την πρωτη φορα που την ειδες, μεχρι την τελευταια. Αυτο που θελω να πω ειναι οτι αν συνδιασεις τα παραπανω, πραγματικα αν μου δειξεις αυτη τη στιγμη μια πιστα και με ρωτησεις απο ποιον κοσμο ειναι ειλικρινα δεν θα μπορω να σου απαντησω. Το ιδιο ακριβως στησιμο ειχε και το land και παροτι και απο αυτο εχω μια καλη αναμνηση ας πουμε, πραγματικα δεν θυμαμαι τιποτα απο το παιχνιδι. Δεν υπηρχε ξεκαθαρη δομη σε καθε κοσμο, ουτε θεματικα ουτε μηχανικα, με αποτελεσμα να σου μενει στο μυαλο σαν ενα τουρλουμπουκι απο πιστες πεταμενες στο ασχετο μεσα στους κοσμους. Σε καμια περιπτωση δεν μπορω να το πω αυτο για το odyssey για παραδειγμα, που οσο και να το κατηγορησει κανεις για filler λογω moons, ηταν πολυ memorable και προσωπικα ακομα θυμαμαι τους κοσμους εναν εναν.

            3) Motion Controls: Βρε Nintendo μου, πραγματικα ελεος... Let it go... Οπου υπαρχει motion segment ειλικρινα μου ερχεται να πεταξω το χειριστηριο απο το μπαλκονι. Ευτυχως δεν εχω συναντησει πολλα και ευτυχως ειναι σε σχετικα ευκολα σημεια, ομως το gyro ΔΕΝ δουλευει καθολου. Μπορει να κουναω το χειριστηριο δεξια και ο pointer να πηγαινει αριστερα ή να κανει κυκλους μονος του. Δωστε τουλαχιστον την επιλογη να μπορεις να το ελεγξεις και με αλλο τροπο, αυτο το πραγμα δεν δουλευει (παιζω με pro και δεν εχω δοκιμασει jοycons ή touch controls).

            4) Αυτο που ειχαμε σημειωσει για το Nier Automata, οτι του αξιζει praise γιατι σαν παιχνιδι εχει εναλλαγες στην προοπτικη και το κανει με super smooth τροπο σε σημειο που δεν καταλαβαινεις καν οτι απο 3d περνας σε 2d, μετα σε top down κοκ, γινεται αντιληπτο παρα πολυ εδω που οταν υπαρχουν εναλλαγες και το παιχνιδι μπορει να γινει 2d (για παραδειγμα στις πιστες που βλεπεις την σκια του mario) ο χειρισμος του δεν δουλευει το ιδιο καλα και φαινεται οτι δεν εχει φτιαχτει με αυτο στο μυαλο.

            Τελος να σημειωσω οτι ο τιτλος ανεβαινει κατακορυφα με το που μπεις στον 9ο κοσμο μιας και εκει αρχιζει και δειχνει τα δοντια του, αυτο που δεν ξερω ειναι αν ειναι πολυ αργα για κατι τετοιο και επρεπε να γινει νωριτερα.

            Τελος παντων rant over, παροτι ακουγομαι αρνητικος ξαναλεω οτι το θεωρω καλο παιχνιδι, απλα ισως ειχα hypαριστει λιγο παραπανω γιατι εβλεπα οτι υπηρχε κοσμος που το θεωρει ισως και το καλυτερο 3d mario ενω εγω προσωπικα (μεχρι και τον κοσμο 8 τουλαχιστον) δεν ειδα κατι πολυ καλυτερο απο το 3d land (ισα ισα που επαιζε χειροτερα λογω απουσιας του 3d εφε). Σε καθε περιπτωση ειναι απο την αλλη κλασσικα μαγικος τιτλος (με μαγεια παλιας κοπης) και δεν σταματαω να θαυμαζω και το ποσο καλο και smooth ειναι το leveling που κανει ο παικτης καθως προχωραει, κατι που το καταλαβαινει οταν γυρναει στους αρχικους κοσμους.

            Θα γραψω περισσοτερα ισως και στην πορεια και σιγουρα οταν δω και το Fury.

            Edit: Δεν μιλησα για το οπτικο-ακουστικο, μουσικη παρα πολυ καλη, οπτικα το παιχνιδι ειναι πανεμορφο παρολη την απλοτητα του. Η εκδοση αυτη να σημειωσω οτι εχει καποια θεματα με framedrops ή framepacing issues εδω και εκει (κυριως σε ακυρα σημεια), δεν χαλαει η εμπειρια γιατι δεν ειναι συχνο φαινομενο και οταν συβαινει συμβανει για δευτερολεπτα, αλλα υπαρχει.
            Last edited by nooto; 09-05-2021, 10:12 PM.

            Comment


            • Συμφωνώ στα περισσότερα με τον Νοοτο, για αυτό δεν θα γράψω και πολλά πολλά.

              Από τα καλύτερα 3d Mario δεν νομίζω ότι είναι, εξάλλου όλα είναι top tier και δεν μπορείς να αποφασίσεις εύκολα ποιο είναι καλύτερο από το άλλο. Το μόνο που μπορείς να πεις με σίγουριά είναι πως είναι απείρως καλύτερο από το Sunshine γιατί πρόκειται για bottom tier.

              Εγώ μάλλον θα διάλεγα το Super Mario Galaxy 2 ως το αγαπημένο μου αν έπρεπε να επιλέξω ένα.

              Το έχω φτάσει και εγώ στον star world ο οποίος θα έλεγα πως είναι και ο καλύτερος μέχρι τώρα, το level design έχει φτάσει στην κορυφή και έχει και τις πιο ευρηματικές πίστες του τίτλου θα έλεγα μέχρι τώρα. Πραγματικά η καθε μια είναι μοναδική, με μια καινούρια ιδέα.

              Μια ερώτηση-βοήθεια μόνο.

              ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ 6-1 ΠΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΣΦΡΑΓΙΔΑ;



              Έχω παίξει την πίστα πάνω από 10 φορές και δεν μπορώ να την βρω, είμαι σίγουρος ότι είναι σε κάποιος εντελώς άκυρο σημείο.

              Τέλος, να κάνω μια ακόμα παρατήρηση. Τα Mario, τόσο τα 2d όσο και τα 3d, έχουν μέτρια bosses και σπάνια βλέπουμε κάποια αξιομνημόνευτη μάχη με αυτά. Μόνο το Galaxy 1,2 και το Odyssey πήγαν κάτι να κάνουν αλλά γενικά μιλάμε για υπερβολικά εύκολες και σύντομες μάχες που τελειώνουν προτού καλά καλά αρχίσουν έπειτα από 3 χτυπήματα. Το 3d world συνεχίζει αυτήν την παράδοση με το τελικό boss να είναι απλά απογοητευτικό. Μάλλον είμαι ο μόνος σε παγκόσμιο επίπεδο που το λέει αλλά είπα να το τολμήσω.


              Tidy!

              Do not blame me.Blame yourself or God.
              In Matsuno we trust.

              Comment


              • ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ 6-1 ΠΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΣΦΡΑΓΙΔΑ;
                Ειναι σε τελειως ακυρο σημειο, δεν προκειται να την βρεις ποτε . Εγω αφου επαιξα την πιστα 100 φορες το ειδα στο youtube.

                 
                Καπου στη μεση του επιπεδου μπαινεις σε μια σωληνα που σε παει στην αλλη μερια της πιστας. Αντι να μπεις στη σωληνα ανεβα πανω της και πηγαινε την με τα ποδια, η σφραγιδα ειναι στο σημειο που η σωληνα κανει ορθη γωνια.


                Τελειως ακυρο βασικα, θα μπορουσαν να εχουν βαλει κατι σαν hint εκει, προσωπικα δεν θα το εβρισκα ποτε μιας και δεν υπαρχει κατι αντιστοιχο στο παιχνιδι και

                 
                ακομα και αν σκεφτεις να το κανεις, ακομα και αν φτασεις στο σημειο που ειναι, δεν φαινεται, πρεπει να πηδηξεις για να την δεις

                Comment


                • Το ολοκλήρωσα 100% με τον Mario, και παρόλο που ταλαιπωρήθηκα στην τελευταία πίστα και χρειάστηκα άπειρα retries για να τη βγάλω, με βρίσκω αντί να προχωράω σε άλλα παιχνίδια, να έχω ακόμη όρεξη να παίξω παλιότερες πίστες με άλλους χαρακτήρες και να δοκιμάζω για καλύτερα σκορ. Οπωσδήποτε για μένα ένα από τα πιο διασκεδαστικά πλατφόρμερ και παιχνίδια γενικά.

                  Comment


                  • Ωραίος Νοοτο, τα κατάφερα τελική και βρήκα την σφραγίδα. Ενώ ήξερα που βρίσκεται, επειδή μου είπες, πάλι δυσκολεύτηκα να την βρω. Όχι μόνο δεν περιμένεις με τίποτα τι πρέπει να κάνεις και που να την βρεις αλλά ακόμα και όταν πας εκεί δεν φαίνεται λόγω της γωνίας της κάμερας. Άνετα το πιο ξεκάρφωτο και άκυρο σημείο του παιχνιδιού, δεν θα το έβρισκα με τίποτα μόνος μου.

                    Εγώ μόλις το έφτασα στον μανιταροκοσμο, πλησιάζω στο τέλος. Έχω μαζέψει τα πάντα από τους πρώτους κόσμους και συνεχίζω, έχω σκοπό να το κάνω 100%. Ελπίζω να την παλέψω με τις τελευταίες πίστες. Ανυπομονώ να δω και το Bowser's Fury.


                    Tidy!

                    Do not blame me.Blame yourself or God.
                    In Matsuno we trust.

                    Comment


                    • Ανυπομονω να ακουσω σχολια για Bowser's Fury. Τωρα το βασικο παιχνιδι το αφησα για αλλη μια φορα στο post game. Προσωπικα οντας casual gamer απολαμβανω περισσοτερο τους κοσμους 3-4-5-6 που ναι πιο βατοι. Αυτα τα απαιτητικα τ αφηνω για σας.
                      Do a barrel roll!

                      Comment


                      • Πιανω το μπαλακι που εμμεσα πεταξε ο nooto να δω τι μπορω να πω εν συντομια.
                        - Δε νομιζω να ειναι το καλυτερο 3d Mario αν και προσωπικα το θεωρω καλο, αλλα το καλο απο μονο του δε λεει πολλα. Σιγουρα δεν ειναι ουτε φιλοδοξο ουτε πρωτοποριακο, αλλα εχει ξεκαθαρους στοχους και λογο υπαρξης και καλυπτει ενα κενο της αγορας σε μια κατηγορια στην οποια δε θα επρεπε να υπαρχει κενο.
                        - Το 3d land προσωπικα το θεωρω ξεκαθαρα κατωτερο οπως και να χει και μαλλον το 2ο χειροτερο 3d Mario μετα το Sunshine (χωρις να ειναι κακο, απλα ολα τα αλλα τα θεωρω ανωτερα).
                        - Στο 3d world δεν ενιωσα ουτε μια φορα πως εχασα λογω καμερας / ελλειψης αντιληψης βαθους σε ανττιθεση με σειρες οπως η τριλογια Crash που ιδιως στο Crash 1 εβλεπα εφιαλτες με αυτο το θεμα.
                        - H απουσια θεματικης ενοτητας ισχυει εννοειται.
                        - Tα motion controls οπως γνωριζεις ειναι προιον της εποχης του Wii U και του gamepad του. Ουτε εγω ειμαι fan οποιασδηποτε μορφης motion controls (βλ. παραπονα για το SMGalaxy), αλλα σε ποσα σημεια εχει motion controls το 3dw; Μου ερχονται στο μυαλο καποια σκηνικα με blocks και πλατφορμες που πρεπει να πατας πανω τους αλλα δε μπορω να θυμηθω κατι αλλο (εκτος αν μετραμε τις πορτες και τα γκονγκ εκει στο japanese temple themed stage).
                        - Το παιχνιδι οντως δειχνει τα δοντια του προς το τελος και ναι ειναι καπως αργα, αλλα ας μην ξεχναμε πως αυτα τα παιχνιδια γινονται για να μπορει να τα τερματισει ενα δημογραφικο απο 5 ετων μεχρι οσο παει. Σιγουρα θα μπορουσαν να χαν βαλει αλλους 3-4 κοσμους post game αν ηθελαν, αλλα το base game νομιζω πως ειναι "φυσιολογικα" ευκολο. Σιγουρα θα ηθελα να ηταν πιο δυσκολο, αλλα απο την αλλη δε μπορω και να τους κατηγορησω γιατι μιλαμε για Mario και πρεπει να κινουνται εντος καποιων συγκεκριμενων πλαισιων.

                        Deus αυτο που λες για τα bosses δεν το καταλαβαινω; Ποιος ειπε δηλαδη πως τα Mario εχουν καλα bosses γιατι αυτο δεν το χω δει ουτε μια φορα πουθενα. Εννοειται πως ειναι απο τα πιο αδυναμα σημεια της σειρας και το 3DW το δειχνει αυτο στο μεγιστο βαθμο, με τα περισσοτερα bosses να κρατανε λιγα δευτερολεπτα.

                        Τελος, Raf εισαι μεγαλη παιχτουρα.

                        Comment


                        • Λοιπον το παιχνιδι το εφτασα στον τελευταιο κοσμο, πηρα τα παντα ολα και ειδα και το champion's road αν και δεν εχω καταφερει να το βγαλω ακομα. Μετα απο αρκετες προσπαθειες καταφερα και εφτασα στο τελος που παιρνεις τα 5 κλειδια, αλλα εχασα απο ενα γελοιο αλμα που με οδηγησε στο κενο (γ@μ#%&!@ ), καθως προσπαθουσα να φτασω στο κουτι που σε οδηγει στο thank you . Πολυ ωραιο επιπεδο οπως και να εχει και καπου ανεβασε το παιχνιδι μεσα μου. Εβαλα και λιγο το Fury μου φανηκε 1 εκ φορες καλυτερο απο το world, αλλα λεω να κανω ενα pause γιατι καπου επαθα ενα overdose και οκ θελω να δω λιγο και το Origami King. Λογικα θα ξαναπιασω το παιχνιδι στο μελλον για οτι απομενει και φυσικα θα δωσω σχολιασμο και για το Fury.

                          Τωρα σε γενικες γραμμες το game το βρηκα καλο, αλλα δεν ξερω δεν θεωρω οτι ειναι καλυτερο απο το Land, και το λεω και τωρα που το ειδα στο συνολο του. Μπορει να φταει οτι το Land ηταν το πρωτο Mario που επαιξα μετα απο χρονια και μου αφησε πιο θετικες εντυπωσεις, αλλα ειλικρινα δεν βλεπω πως καποιος μπορει να πει οτι το ενα παιχνιδι ειναι καλυτερο του αλλου περα ισως απο το level design και τη χρηση των ιδεων? Μπορει οντως το World να ειναι καλυτερο σε αυτους τους τομεις, αλλα ο γενικος σχεδιασμος και οι ιδεες πανω στις οποιες στηθηκαν οι προκλησεις ειναι ακριβως οι ιδιες. Δηλαδη δεν θεωρω οτι ειδα κατι στο World που δεν υπηρχε στο Land, κατι συνταρακτικο τουλαχιστον. Απο κει και περα και τα 2 παιχνιδια ειναι καθαρα platformers και αυτος ειναι ο λογος που και εγω θα τα εβαζα στo τελος της λιστας των 3d mario παιχνιδιων που εχω δει, με κυριο επιχειρημα το σαφως περιορισμενο scope σε συγκριση με τα υπολοιπα παιχνιδια της σειρας.

                          Τωρα για μενα ο τιτλος εχει θεματα και με την καμερα και με τον χειρισμο ο οποιος δεν ειναι 3d και βασιζεται σε περιορισμενο αριθμο δυνατων κατευθυνσεων. Επειδη το συζητησα και με τον Raf, μπορει να ειμαι εγω και να μου ειναι δυσκολο να προσαρμοστω στον συνδιασμο αυτης της προοπτικης και του directional χειρισμου, δεν ειμαι αλλωστε και κανενας γκουρου του ειδους, αλλα πραγματικα αισθανθηκα παρα πολλες φορες οτι χανω λογω του παιχνιδιου και οχι επειδη δεν εχω ακομα το καταλληλο skill. Υπηρξαν αρκετες πιστες που στην προσπαθεια να παρω καποιο αστερι τις επαιξα πολλες φορες και εν τελει την φορα που τις εβγαλα θεωρησα οτι το εκανα κατα τυχη και οχι επειδη βελτιωθηκα. Μπορει να μην ημουν και στο σωστο mood για το παιχνιδι και καποια πραγματα να μου χτυπησαν περισσοτερο απ'οσο θα επρεπε, αλλα πραγματικα σε διαφορες στιγμες θελησα να παρατησω τον τιτλο, κατι το οποιο γενικα δεν μου συμβαινει (οταν πιανω κατι θελω να το τελειωσω), και αυτο οχι λογω δυσκολιας αλλα λογω σχεδιαστικων επιλογων.

                          Για τα motion controls που λες Xeno εχεις δικιο, ειναι πολυ λιγες φορες που τα συναντας, αλλα γενικα οπου υπηρχαν υπεφερα . Χαρακτηριστικο παραδειγμα η τελευταια πιστα με τον toad που ειναι οτι χειροτερο πραγματικα μιας και ο κερσορας εκανε οτι ηθελε. Σε καθε περιπτωση οκ, δεν ειναι οτι επηρεαζουν ιδιαιτερα το παιχνιδι μιας και πραγματικα τα συναντας ελαχιστα.

                          Οπως και να εχει, δεν ξερω αν ακουγομαι αρνητικος, αλλα δεν υποστηριζω οτι δεν ειναι καλο παιχνιδι. Ισα ισα περασα παρα πολυ καλα και γενικα ειναι ωραια δουλεια. Απλα ημουν overhyped γιατι ειχα ακουσει κοσμο να λεει "το καλυτερο platform ever" κλπ και τελικα επαιξα κατι που ηταν πολυ καλο μεν, οχι αξιομνημονευτο ή παιχνιδι που θα το εχω ως σημειο αναφορας στο μελλον δε, Και αυτο και το 3d land (νομιζω το ειχα αναφερει και σε εκεινο το topic) προσωπικα δεν ξερω αν μου αφηνουν κατι περα απο την διασκεδαση που υπηρχε τις ωρες που επαιζα. Και νομιζω οτι θα συμβει και εδω αυτο που συνεβει και με το Land, σε καποιο καιρο παροτι θα εχω μια θετικη αναμνηση, δεν θα θυμαμαι τιποτα συγκεκριμενο απο το παιχνιδι (περα απο μια αχνη εικονα καποιων εκ των ιδεων του), κατι που δεν ισχυει με το 64 ή το Odyssey πχ.

                          Αυτα . Οσοι το ψηνετε το αγοραζετε εννοειται παντως, ειναι πολυ καλος τιτλος και το πακετο εχει μεσα και το Fury που οπως ειπα απο οσο το ειδα μου φανηκε απιστευτο απλα. Μικρο break για την ωρα και θα ακολουθησουν στο μελλον εντυπωσεις απο Fury!
                          Last edited by nooto; 20-05-2021, 12:08 AM.

                          Comment


                          • Συμφωνω με Nooto και για 3D Land και για τα θεματα με χειρισμο και καμερα. Ενιωθα πολυ περιορισμενος με τη κλειδωμενη προοπτικη ενω μερικες φορες αισθναομαι οτι η δραση ειναι πολ μακρια για να μπορεσω να παιξω σωστα. Και ναι συμφωμω εν τελει, πολυ καλο παιχνιδι αλλα οχι top. Δε μετανιωνω πο το πηρα ξανα γιατι το Fury το υπεραπολαυσα και λογω μεγεθους θα το ξαναπαιξω σιγουρα.
                            Do a barrel roll!

                            Comment

                            Working...
                            X