
Ανοιγω το θεμα για το τελευταιο μερος της σειρας Zelda μιας και σημερα τελειωσα το παιχνιδι, οποτε ευκαιρια να γραψω και 2 λογια.
Η σειρα επιστρεφει στις 2d ριζες της μετα απο καιρο και μετα απο καποιες παραφωνιες (κατ' εμε παντα) στο DS. Το παιχνιδι ειναι sequel του ALTTP στα ολα του (σχεδον) γιατι θυμιζει σε μεγαλο βαθμο τον προκατοχο του, παταει οσο πρεπει στο παιχνιδι του SNES και ενσωματωνει και καποιες καλες νεες ιδεες αν και ειναι στα μετρα των απαιτησεων της εποχης, κοινως στη δυσκολια μας τα χαλαει λιγο.
Τα dungeons ειναι πολλα και χορταστικα, πολυ ωραιος σχεδιασμος και εξισου καλη μουσικη.. Ολα αυτα δημιουργουν μια πολυ ωραια ατμοσφαιρα. Η Hyrule ειναι (σχεδον) οπως τη θυμοσασταν και απο το ALTTP και η Lorule ειναι μια light εκδοχη του Dark World που ειχαμε δει στο SNES.
Οπτικα το παιχνιδι ειναι πανεμορφο, δε μπορω να πιστεψω πως μου αρεσε οταν τα βιντεακια που βλεπα μεχρι πριν λιγους μηνες με ξενερωναν. Η κινηση ειναι φανταστικη, τα 60 fps δινουν αλλον αερα στον τιτλο και παροτι τα γραφικα ειναι απλα, τουλαχιστον χαιρεσαι το 2d κλιμα, παρα τις ουκ ολιγες 3d πινελιες.
Το wall merging mechanic ειναι πολυ καλο και το χαρηκα πιο πολυ απ' οσο στο καθε Paper Mario γιατι οδηγει σε πιο ενδιαφεροντα puzzles.
H ενοικιαση αντικειμενων για μενα δεν αλλαξε την εμπειρια. Τελειωσα το παιχνιδι σχεδον με 8.000 rupees ξερω γω γιατι αντι να αγοραζω νοικιαζα (οταν πεθανεις χανεις ο,τι ειχες νοικιασει). Το παιχνιδι μου φανηκε πολυ ευκολο .. μια χαρα μπορεις να πεθανεις αλλα εχοντας παιξει τοσα Zelda μου φανηκε αδυνατο να χασω. Απο ενα σημειο και μετα παιρνεις και ποσα power-ups και δε σε αγγιζει τιποτα. Καποια dungeons ηταν λιγο πιο δυσκολα απο τα αλλα, αλλα η δυσκολια παραμενει χαμηλη.
Η ελευθερια επιλογης σειρας των dungeons δεν πιστευω πως αλλαζει κατι ουσιαστικο, ολα πανω κατω ειναι εξισου δυσκολα (ευκολα για την ακριβεια) και στην τελικη το καθε dungeon ειναι φτιαγμενο για να βγαινει με wall merging + 1 αντικειμενο. Καθε dungeon εχει το αντικειμενο του οπως ξεραμε αλλα πλεον αυτο το 1 αντικειμενο αρκει... Παλια τουλαχιστον μετα απο 6-7 dungeons ηθελες κυριως το αντικειμενο του εκαστοτε dungeon αλλα και ολα τα παλια παραλληλα, τωρα παει κι αυτο.
Οπως και να χει το παιχνιδι ειναι πολυ καλο και δε νομιζω πως του λειπει τιποτα. Το κρινω πιο αυστηρα γιατι μετα απο 10+ Zelda μου φανηκε περιπατος, αλλα σιγουρα ειναι ενα Zelda χωρις αλλα εμφανη μειονεκτηματα και δεν περιμενω να διχασει οπως τα περισσοτερα τελευταια Zelda.
Ελπιζω να το παιξουν κι αλλοι το παιχνιδι να γινει και λιγη κουβεντα.
Btw 15 και κατι ωρες μου πηρε, δεν το λες και μικρο αλλα σιγουρα δεν ηταν και πολυ μεγαλο παρα τα αρκετα dungeons που ειχε...

Comment