Το bravely default είναι η τελευταία κυκλοφορία της squareenix για το nintendo 3DS.Eχωντας λάβει εξαιρετικές κριτικές κατά την ιαπωνική κυκλοφορία κυκλοφόρησε στην Ευρώπη τέλη του 2013 και έχει αποσπάσει πολύ καλές βαθμολογίες και από τον εδώ τύπο.Πρόκειται για ένα τυπικό ιαπωνικό rpg, στο στιλ ενός κλασσικού final fantasy που κυκλοφόρησε στο snes, αλλά ταυτόχρονα έχει κάποιες πινελιές που το κάνουν άξιο προσοχής. Το πιο σημαντικό του χαρακτηριστικό είναι το σύστημα μάχης που είναι κλασσικό turn bases αλλά που έχει ξεχωριστή στρατηγική σημασία λόγω των εντολών bravely default.Όταν επιλέγουμε default ο χαρακτήρας μας κάνει defend αλλά αποθηκεύει 1 bravery πόντο τον οποίο μπορεί να χρησιμοποιήσει σε επόμενο γύρο για να κάνει μία επιπλέον κίνηση και μπορεί να αποθηκεύσει μέχρι 3 bravery πόντους.Το bravery από την άλλη μας επιτρέπει να κάνουμε μια επιπλέον κίνηση ξοδεύοντας πόντους.Σε περίπτωση που δεν υπάρχουν αποθηκευμένοι πόντοι τότε απλά θα πρέπει ο συγκεκριμένος χαρακτήρας να μην κάνει τίποτα για τον αντίστοιχο αριθμό γύρων.Είναι ένα απλό σύστημα το οποίο προσφέρει στρατηγική στις μάχες και απαιτεί από τον παίκτη να σκέφτεται από πριν το τι θα κάνει στους επόμενους γύρους.
Οι χαρακτήρες δυναμώνουν μέσω του κλασσικού job system.Για όσους δεν ξέρουν,αναθέτουμε στον κάθε ήρωά μας από μια κλάση , ο αριθμός των οποίων αυξάνεται όσο προχωράει το παιχνίδι και ξεπερνάει τις είκοσι.Όσο πολεμάμε οι κλάσεις ανεβαίνουν σε επίπεδο και ξεκλειδώνουν επιθέσεις και ικανότητες και έτσι μπορούμε συνδυάζοντας ικανότητες από διάφορες κλάσεις να δημιουργήσουμε υβρίδια χαρακτήρων της αρεσκείας μας.Το κλειδί είναι η δημιουργία επιτυχημένων υβριδίων και όχι η χρησιμοποίηση μόνο κάποιων κλάσεων καθώς ο βαθμός δυσκολίας του παιχνιδιού είναι υψηλός ακόμα και στο normal επίπεδο δυσκολίας.Οι μάχες και γενικότερα η ανάπτυξη χαρακτήρων είναι απίστευτα διασκεδεαστικές διαδικασίες.
Για την ιστορία του παιχνιδιού δεν μπορώ να μιλήσω ακόμα καθώς δεν το έχω τελειώσει για να κρίνω.Είναι σχετικά απλή μέχρι την μέση του παιχνιδιού που το έχω φτάσει.Φαίνεται όμως ότι θα υπάρξουν ανατροπές στην πορεία...
Οι χαρακτήρες από την άλλη χωρίζονται σε δύο κατηγορίες.Οι πάρα πολύ καλοί/άγιοι που είναι ικανοί για απίστευτα ηρωικές πράξεις και τα υπέρτατα καθίκια/καθάρματα που πραγματικά δεν το έχουν σε τίποτα στο να σκοτώσουν γυναικόπαιδα για να πετύχουν τον σκοπό τους.Επίσης υπάρχουν και αρκετοί χαρακτήρες που είναι απλά ψυχασθενείς και σκοτώνουν χωρίς λόγο και αιτία.
Δυνατό σημείο του παιχνιδιού είναι ο πολύ καλός οπτικοακουατικός τομέας.Πέρα από την φανταστική μουσική που σε ταξιδεύει το παιχνίδι έχει και μαγευτική αισθητική, πραγματικά η κάθε περιοχή έχει την δική της μαγεία και σε κάνει να την χαζεύεις.Aξίζει να σημειωθεί ότι σχεδιαστής των χαρακτήρων είναι ο πολύς akihiki yoshida.
Αυτά τα ολίγα.Ελπίζω να ασχολείται και κανένας άλλος με το παιχνίδι.Σε αυτήν την περίπτωση ας γράψει.
Οι χαρακτήρες δυναμώνουν μέσω του κλασσικού job system.Για όσους δεν ξέρουν,αναθέτουμε στον κάθε ήρωά μας από μια κλάση , ο αριθμός των οποίων αυξάνεται όσο προχωράει το παιχνίδι και ξεπερνάει τις είκοσι.Όσο πολεμάμε οι κλάσεις ανεβαίνουν σε επίπεδο και ξεκλειδώνουν επιθέσεις και ικανότητες και έτσι μπορούμε συνδυάζοντας ικανότητες από διάφορες κλάσεις να δημιουργήσουμε υβρίδια χαρακτήρων της αρεσκείας μας.Το κλειδί είναι η δημιουργία επιτυχημένων υβριδίων και όχι η χρησιμοποίηση μόνο κάποιων κλάσεων καθώς ο βαθμός δυσκολίας του παιχνιδιού είναι υψηλός ακόμα και στο normal επίπεδο δυσκολίας.Οι μάχες και γενικότερα η ανάπτυξη χαρακτήρων είναι απίστευτα διασκεδεαστικές διαδικασίες.
Για την ιστορία του παιχνιδιού δεν μπορώ να μιλήσω ακόμα καθώς δεν το έχω τελειώσει για να κρίνω.Είναι σχετικά απλή μέχρι την μέση του παιχνιδιού που το έχω φτάσει.Φαίνεται όμως ότι θα υπάρξουν ανατροπές στην πορεία...
Οι χαρακτήρες από την άλλη χωρίζονται σε δύο κατηγορίες.Οι πάρα πολύ καλοί/άγιοι που είναι ικανοί για απίστευτα ηρωικές πράξεις και τα υπέρτατα καθίκια/καθάρματα που πραγματικά δεν το έχουν σε τίποτα στο να σκοτώσουν γυναικόπαιδα για να πετύχουν τον σκοπό τους.Επίσης υπάρχουν και αρκετοί χαρακτήρες που είναι απλά ψυχασθενείς και σκοτώνουν χωρίς λόγο και αιτία.
Δυνατό σημείο του παιχνιδιού είναι ο πολύ καλός οπτικοακουατικός τομέας.Πέρα από την φανταστική μουσική που σε ταξιδεύει το παιχνίδι έχει και μαγευτική αισθητική, πραγματικά η κάθε περιοχή έχει την δική της μαγεία και σε κάνει να την χαζεύεις.Aξίζει να σημειωθεί ότι σχεδιαστής των χαρακτήρων είναι ο πολύς akihiki yoshida.
Αυτά τα ολίγα.Ελπίζω να ασχολείται και κανένας άλλος με το παιχνίδι.Σε αυτήν την περίπτωση ας γράψει.
Comment