Announcement

Collapse
No announcement yet.

Demons Souls Remake

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Και μετά λένε δεν αξίζει να γίνουν ριμεικ τα παλιά παιχνίδια. Τώρα με το ps5 είναι η καλύτερη ευκαιρία! Καταρχάς το demon souls φαίνεται τόσο εντυπωσιακό που φαίνεται σαν νέο game παρά ριμεικ.

    Comment


    • #32
      Νέο βίντεο !

      Comment


      • #33

        Comment


        • #34
          Το Tower of Latria δεν είναι πολύ φωτεινό; Στο παλιό δεν έβλεπες τίποτα...
          Originally posted by Squall Leonhart
          I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
          Originally posted by 丹野
          Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
          Originally posted by Ryu_gr
          υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

          Comment


          • #35
            Originally posted by straier View Post
            Το Tower of Latria δεν είναι πολύ φωτεινό; Στο παλιό δεν έβλεπες τίποτα...
            Ναι ισχύει αυτο παρατηρησα αμεσως, επισης επειδη το ξαναπαιζω τωρα βλεπω τον τυπο να αποφευφει το attack του mind flayer πανευκολα (αυτο που σε κανει immobilize) και νομίζω οτι εχει μικρότερο hitbox αλλα μπορει να κανω και λαθος. Παντως θα εχει διαφορα φιλτρα σε στυλ SotC remake οποτε απο θεμα ατμοσφαιρας νομίζω θα ειμαστε οκ.

            Επισης straier
             
            Δεν θυμαμαι ειχαμε μια κουβεντα για flamelurker vs maneater απο αποψη δυσκολιας, στο playthrough που κανω τωρα περασα τον flamelurker με τη μια ενω οι maneater με διελυσαν (dragon bone smasher build) οποτε μαλλον ανακαλω.

            Comment


            • #36
              Χαχαχα. Σε σκοτώνουν οι πέφτεις από τη γέφυρα; Ποιον πολέμησες πρώτο; Γιατί μετράει και το level σου.
              Originally posted by Squall Leonhart
              I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
              Originally posted by 丹野
              Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
              Originally posted by Ryu_gr
              υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

              Comment


              • #37
                Originally posted by straier View Post
                Χαχαχα. Σε σκοτώνουν οι πέφτεις από τη γέφυρα; Ποιον πολέμησες πρώτο; Γιατί μετράει και το level σου.
                Επεφτα απο τη γεφυρα συνεχεια με το leap attack του την περιεργη καμερα (το lock on ειναι death) και το 4-directional roll, SL56 ήμουν νομίζω ηταν οκ για την περιοχη. Ενταξει τον πηγα στην πλατεια στο κέντρο και τον εφαγα σιγα σιγα αφου επεσε ο πρωτος αλλα ειναι boss που μπορει να σε τρολλαρει ασχημα αν δεν έχεις τιποτα ranged και αρχισει να πεταει μακρια η να κανει float. Επισης αν αρχισει να πεταει απο την αρχη το 1 λεπτο πριν βγει ο δεύτερος σπανια αρκει για να τον πας 1-2 hits με αποτελεσμα να πρεπει να παιξεις 1 v 2 με αρκετο hp στο υπολοιπο fight.

                Πηγα NG+ τωρα και νομιζω ηταν μακραν το δυσκολοτερο boss του DeS.

                Comment


                • #38
                  Μπα και με ranged δε νομίζω ότι βοηθάει πάρα πολύ, παίζει να μην τον φτάνει αν πετάει...
                  Αλλά το να πας στο κέντρο είναι πολύ σημαντικό, αν και πολύ πιο δύσκολο όταν είναι και οι 2 μαζί...
                  Originally posted by Squall Leonhart
                  I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                  Originally posted by 丹野
                  Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                  Originally posted by Ryu_gr
                  υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by straier View Post
                    Μπα και με ranged δε νομίζω ότι βοηθάει πάρα πολύ, παίζει να μην τον φτάνει αν πετάει...
                    Αλλά το να πας στο κέντρο είναι πολύ σημαντικό, αν και πολύ πιο δύσκολο όταν είναι και οι 2 μαζί...
                    Βοηθαει οταν κανει float και χρησιμοποιει τα slow magic attacks του, αν φυγει μακρια ναι δεν τον πετυχαινεις με τιποτα. Παντως επειδη το επαιξα τωρα σχεδον ολο co-op με ενα φιλο θα ελεγα οτι αυτο το fight ισως ειναι καλυτερο solo πραγματικα, επεσε πολυ collision πχ ο host να με πεταει κατω κατα λαθος η ο maneater στην πλατεια να κανει 180 attack και να μας πεταει και τους 2. 🤣

                    Οπως και να εχει αυτος και ο flamelurker ειναι τα μοναδικα σχετικα δυσκολα bosses με παραδοσιακη souls φιλοσοφια ολα τα υπολοιπα περαν ισως του false king ειναι gimmicky, αν ξερεις τι πρεπει να κανεις το fight ειναι trivial εντελως.

                    Στα του Remake τωρα καπου διαβασα οτι χρησιμοποιει ακριβως το ιδιο AI, κατι που προσωπικα μπορω να πω με χαλαει αρκετα.

                    Και μια pic του finished build για εσενα nooto

                    screenshot-2020_11_11_04_33_50.png
                    Last edited by i Have no Equal; 11-11-2020, 05:08 AM.

                    Comment


                    • #40
                      Στα του Remake τωρα καπου διαβασα οτι χρησιμοποιει ακριβως το ιδιο AI, κατι που προσωπικα μπορω να πω με χαλαει αρκετα.
                      Προσωπικά δε με χαλάει ιδιαίτερα, ούτως ή άλλως δεν θα το παίξω άμεσα. Τα bosses του Demon's Souls είναι τα αγαπημένα μου, συνολικά, στη σειρά. Το να αλλάξουν τελείως τα mechanics θα χάλαγε την ατμόσφαιρα IMHO. Δηλαδή τώρα να έχεις το Fool's Idol να σου επιτίθεται ανελέητα δεν έχει και πολύ νόημα πιστεύω. Ας φτιάξουν το 6ο Archstone να βάλουν εκεί τα δύσκολα bosses. Πάντως το Demon's Souls μπορεί να έχει ευκολότερα bosses αλλά νομίζω πως έχει τις δυσκολότερες πίστες οπότε αντισταθμίζεται το πράγμα. Ο κόσμος 5 μάλιστα που έχει τις δυσκολότερες πίστες έχει και τα ευκολότερα bosses.
                      Είμαι περίεργος πώς θα επηρεάσει η καινούργια μουσική την όλη ατμόσφαιρα.

                      Παντως επειδη το επαιξα τωρα σχεδον ολο co-op με ενα φιλο θα ελεγα οτι αυτο το fight ισως ειναι καλυτερο solo πραγματικα, επεσε πολυ collision πχ ο host να με πεταει κατω κατα λαθος η ο maneater στην πλατεια να κανει 180 attack και να μας πεταει και τους 2. 🤣
                      Χαχαχα. Αν δεν εκνευρίζεστε εύκολα πάντως αξίζει για την εμπειρία και το γέλιο.

                      Και μια pic του finished build για εσενα nooto
                      Dual Wield στο Demon's Souls; Για ποιο λόγο; Και με το faith moonlight greatsword.
                      Originally posted by Squall Leonhart
                      I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                      Originally posted by 丹野
                      Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                      Originally posted by Ryu_gr
                      υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by straier View Post
                        Προσωπικά δε με χαλάει ιδιαίτερα, ούτως ή άλλως δεν θα το παίξω άμεσα. Τα bosses του Demon's Souls είναι τα αγαπημένα μου, συνολικά, στη σειρά. Το να αλλάξουν τελείως τα mechanics θα χάλαγε την ατμόσφαιρα IMHO. Δηλαδή τώρα να έχεις το Fool's Idol να σου επιτίθεται ανελέητα δεν έχει και πολύ νόημα πιστεύω. Ας φτιάξουν το 6ο Archstone να βάλουν εκεί τα δύσκολα bosses. Πάντως το Demon's Souls μπορεί να έχει ευκολότερα bosses αλλά νομίζω πως έχει τις δυσκολότερες πίστες οπότε αντισταθμίζεται το πράγμα. Ο κόσμος 5 μάλιστα που έχει τις δυσκολότερες πίστες έχει και τα ευκολότερα bosses.
                        Είμαι περίεργος πώς θα επηρεάσει η καινούργια μουσική την όλη ατμόσφαιρα.

                        Χαχαχα. Αν δεν εκνευρίζεστε εύκολα πάντως αξίζει για την εμπειρία και το γέλιο.

                        Dual Wield στο Demon's Souls; Για ποιο λόγο; Και με το faith moonlight greatsword.
                        Κοιτα αυτο το λεγαμε, η δυσκολια στο DeS ειναι το traversing λόγο έλλειψης bonfires και με ελαχιστες εξαιρεσεις και οχι τα ιδια τα bosses. Αυτο που εννοώ για το AI ειναι πχ οι σκελετοι στο 4-2 για να φτασεις Old Hero να πεφτουν στο κενο μονοι τους, τα phantoms κλπ, οσον αφορα τα ιδια τα bosses θα ηθελα να δω μερικες μικρες αλλαγες πχ Old Hero ειναι trivial το fight με το thief's ring, το stealth στον dragon god κλπ. Τα περισσοτερα εχουν καποιο gimmicky mechanic το οποιο αν το ξερεις κανει το fight πανευκολο οποτε θα ηθελα να δω καποια twists σε αυτα.

                        Ριξαμε αρκετο γελιο μπορω να πω, ο συγκεκριμενος βεβαια δεν χρειαζεται maneaters η τιποτα τέτοιο extreme για να πεσει στο κενο, ενδεικτικα:
                        Twitch is the world's leading video platform and community for gamers.


                        Το εβαλα 2h για fashion souls και γιατι μου ειχε πει ο nooto οτι ειναι το αγαπημενο του οπλο, επισης πηγα 24 faith γιατι ξεκινησα να φτιαχνω paladin type στο ng+ και δεν ειναι καθολου ασχημο για dmg στα ενοχλητικα shields επισης και σαν ασπιδα κατι κραταει. Κανονικα παιζω με την brushwood shield, overkill το ξερω αλλα μου αρεσει και οπτικα.

                        Τελικα παιζει να ειναι το αγαπημενο μου souls game δεν μπορω να το βαλω κατω με τιποτα.

                        screenshot-2020_11_11_16_51_51.png

                        Τα πρωτα streams του remake εχουν ηδη ξεκινησει btw.

                        Comment


                        • #42
                          Χαχαχαχα, τελεια φωτο εννοειται!!!! Βαζω και μια συνεντευξη του DF με τα μελη της Blue Point, εχω hypeαριστει αρκετα ρε γαμωτο .

                          Comment


                          • #43

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by nooto View Post

                              Μου αρέσουν αυτά τα βιντεάκια !

                              Είναι αλήθεια ότι υπάρχει easter egg του metal gear solid μέσα στο ριμεικ του demon souls η ψέματα ;;;;;;

                              υπαρχει νεα φήμη και σε άλλο site ότι η blueboint ετοιμαζει ριμεικ του mgs

                              Comment


                              • #45
                                Λοιπον τελειωσα προσφατα το παιχνιδι οποτε ας γραψω καποιες εντυπωσεις. Συνολικα μου πηρε 30 περιπου ωρες κανοντας το περισσοτερο απο το optional υλικο, οποτε θα ελεγα οτι το παιχνιδι ειναι σχετικα μικρο πλεον, και λεω πλεον γιατι θυμαμαι οτι οταν παιζαμε το OG, επειδη ηταν και η πρωτη φορα που ερχομασταν σε επαφη με τη σειρα, οι ωρες ηταν τουλαχιστον διπλασιες.Επισης για να το βγαλουμε απο τη μεση, μηχανικα το remake ειναι σχεδον ολοιδιο με το OG, και οι μονες διαφορες που υπαρχουν αφορουν σε καποια qol improvements, καποιες αλλαγες σε ορισμενα quests (το τι πρεπει να κανεις για να τα ολοκληρωσεις), και τελος προσθηκη καποιων νεων πανοπλιων, δαχτυλιδιων κλπ. Εχουν αλλαξει επισης αρκετα animations ομως ο χρονος ο οποιος παιρνουν ειναι όμοιος με αυτον του OG, οποτε δεν υπαρχει καποια αλλαγη στο πως ηταν balanced ο τιτλος. Απο κει και περα τα παντα ειναι ιδια, με μεγαλυτερο αγκαθι ισως το directional movement του χαρακτηρα, και το AI των εχθρων.

                                Στα υπολοιπα τωρα, υπαρχουν αλλαγες στα γραφικα προφανως, στο art direction, στην ενορχήστρωση της μουσικης κλπ. Προσωπικα βρηκα την ολη δουλεια εξαιρετικη και χαιρομαι που εν τελει μου αρεσε μιας και το φοβομουν δεδομενου οτι η προσεγγιση της εταιρειας στο SotC δεν με εχει τρελανει. Ειναι αληθεια οτι το art ειναι αρκετα διαφορετικο αλλα κατα τη γνωμη μου η Blue Point καταφερε να διατηρησει την ατμοσφαιρα και τα vibes του αρχικου, βαζοντας παραλληλα και δικα της στοιχεια μεσα. Ο οπτικος τομεας τεχνικα ειναι απλα φανταστικος και σιγουρα το παιχνιδι ειναι οτι ωραιοτερο εχει να δειξει η σειρα αυτη τη στιγμη. Αυτα, σε συνδιασμο με το οτι ο τιτλος απο τη φυση του ειναι διαφορετικος απο τα υπολοιπα παιχνιδια της σειρας (και δεδομενου οτι ειχα να παιξω το OG περιπου 10 χρονια), μου προσεφεραν μια παρα πολυ ωραια εμπειρια που ηταν καθολα refreshing. Τελος να σημειωσω οτι ειναι ωραια και η υλοποιηση του dual sense και ανεβαζει το παιχνιδι (παροτι η εφαρμογη ειναι απαλη σχετικα, το λεω γιατι οταν επαιξα το astro's playroom, τοτε καταλαβα τι πραγματικα μπορει να κανει το χειριστηριο).

                                Συνολικα λοιπον θα ελεγα οτι προκειται για μια πολυ καλη δουλεια, και ειναι οτι πρεπει για οποιον δεν εχει παιξει το OG. Τωρα για τους παλιους, η κατασταση ειναι λιγο hit or miss (το λεω γιατι καταλαβαινω και την αποψη του ihne), μπορει καποιος να μην τρελαθει με τις αλλαγες στην αισθητικη, και το remake να του φανει φτωχο δεδομενου οτι ο κωδικας ειναι ο ιδιος. Προσωπικα δεν με πειραξε αλλα οκ αυτο ειναι θεμα προσδοκιων και γουστου. Αυτα!!
                                Last edited by nooto; 28-01-2022, 04:16 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X