Welcome to Gamers Odyssey forums where we talk about gaming, mostly in Greek language. If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Για τα ζώα που έκραξαν το νέο silent hill στο Ίντερνετ
Μετά απο τα αρνητικά σχόλια του νέου gameplay ο πρόεδρος της bloober team Piotr Babieno απάντησε ότι το τελευταίο trailer δεν αντιπροσωπεύει το Silent Hill 2 στο οποίο εργάζεται η Bloober Team και ότι κατανoόεί τα αρνητικά σχόλια για αυτό.
"Με κάθε σοβαρότητα, δεν είμαστε υπεύθυνοι για την πλευρά του μάρκετινγκ της Konami”
"Σίγουρα αυτό το trailer δεν αντικατοπτρίζει το πνεύμα του Silent Hill".
"Δεν είναι το πνεύμα ούτε αυτού που ήταν ούτε αυτό που δημιουργούμε τώρα.
Προσπαθούμε να αντικατοπτρίσουμε πλήρως αυτό το ρομαντικό όραμα για το Silent hill, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του πριν από 22 χρόνια".
"Πιστεύουμε ότι όταν οι παίκτες δουν το πραγματικό gameplay, το πραγματικό παιχνίδι, θα το κρίνουν με εντελώς διαφορετικό τρόπο".
Piotr Babieno - prezes studia Bloober Team - przyznał w wywiadzie, że rozumie krytykę, która spadła na zwiastun Silent Hill 2 Remake pokazany na State of Play.
Ακόμη μια δήλωση του CEO Piotr Babienno της Bloober για το Silent Hill 2 Remake. Κατά την παρουσίαση των ετήσιων οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας
Η πίτσα του Έντι : Ενα άλυτο μυστήριο του Silent Hill 2 . Τελικά που την βρήκε ;
Ενας τύπος έκανε μια ανάλυση σχετικά για το που βρήκε ο Έντι την πίτσα στο Silent Hill 2 . Το βίντεο έχει σταλθεί στην Bloober Team και να δώσει μια εξήγηση μέσα από το ριμέικ !
Σήμερα κυκλοφόρησε νέο gameplay , πέρα από τα καλά γράφηκα και τα ομιχλώδεις τοπία έχει πρόβλημα στον ρεαλισμό των animations ο οποίος δεν είναι τόσο αληθοφανής όπως του Downpour .
Μου κάνει τρομερή εντύπωση που δεν το έχουν συζητήσει οι ειδικοί στα gaming sites.
Ο Μερφη στο Downpour αφήνει τα αντικείμενα δεν εξαφανίζονται ξαφνικά από τα χέρια του .
Η κάμερα στο ριμέικ είναι κλειδωμένη στο ύφος του homecoming το οποίο έχουν μισήσει όλοι .
Στο ριμέικ γυρίζεις την κάμερα και ο James περπατάει πλαγιά . Το μεγαλύτερο φάουλ που έχω δει σε ριμέικ νέας γενιάς .
Μακαρι να βγω λάθος αλλά σε ένα μήνα κυκλοφορεί χωρίς να τα έχουν διορθώσει…
Αν ταυτόχρονα κυκλοφορούσε και το Downpour με τέτοια γραφικά , το Downpour θα κέρδιζε σε στα gameplay animations.
05B5A237-BF27-4E03-A7C4-8187AE4D0B01.webp Ανέβηκε νέο gameplay από τους Ιάπωνες που δείχνει περισσότερες λεπτομέρειες από το τελευταίο demo που έδειξαν στα gaming sites.
Σε αυτό το demo δείχνει νέες τοποθεσίες και μουσικές που εντυπωσιάζουν και ολοκληρωμένο cut scene με την Angela.
Έχω πάθει πλάκα με τα νέα τοπία του ριμέικ με διαφορετική ομίχλη σε κάθε περιοχή και ambience ήχους που είναι χολιγουντιανού επιπέδου !
Κάποιες περιοχές θυμήσου Jacobs Ladder , οι επιρροές του Masahiro Ito δεν κρύβονται !
Βρισκομαι κοντα στο τελος του παιχνιδιου. Θα γραψω συντομα εντυπωσεις, παντως μεχρι στιγμης το βρισκω εξαιρετικο και πολυ πολυ καλυτερο απ'οτι το περιμενα. Πραγματικα παρα πολυ καλη εμπειρια και τρομερη εκπληξη για μενα δεδομενου του ποσα χρονια ειχαμε να δουμε καποιο entry και ποσες 10ετιες καποιο καλο entry στη σειρα. περισσοτερα τις επομενες ημερες.
Βρισκομαι κοντα στο τελος του παιχνιδιου. Θα γραψω συντομα εντυπωσεις, παντως μεχρι στιγμης το βρισκω εξαιρετικο και πολυ πολυ καλυτερο απ'οτι το περιμενα. Πραγματικα παρα πολυ καλη εμπειρια και τρομερη εκπληξη για μενα δεδομενου του ποσα χρονια ειχαμε να δουμε καποιο entry και ποσες 10ετιες καποιο καλο entry στη σειρα. περισσοτερα τις επομενες ημερες.
Που το παίζεις;
Σιγουρα θα το αγορασω και γω για να το παίξω κάποια στιγμή.
Σιγουρα θα το αγορασω και γω για να το παίξω κάποια στιγμή.
PS5, το τερματισα σημερα, γενικα ηταν φοβερη εμπειρια που το προτεινω ειδικα αν εισαι και φαν του ειδους- της σειρας. Θα γραψω αναλυτικα τις επομενες μερες τις ενυπωσεις μου..
Silent Hill 2 λοιπον. Οπως ειπα τελειωσα το παιχνιδι μετα απο 23 ωρες στο standard (και στα puzzles και στην μαχη), αν και το ρολοι του ps5 λεει 29 ωρες, οποτε δεν ξερω ακριβως πως μετραει το game τον χρονο, μπορει πχ η ωρα που τρως στον χαρτη ή στα menu να μην προσμετραται. Σε οτι αφορα τη συνολικη εμπειρια, οπως ανεφερα ηταν εξαιρετικη, και κατι τετοιο δεν ηταν καθολου προφανες δεδομενου οτι σαν τιτλος ειναι τελειως διαφορετικος απο το OG παιχνιδι μηχανικα αλλα και πολυ αλλαγμενος σε οτι αφορα το pacing του, τη διαρκεια του, τις περιοχες του, και την αισθητικη του. Παραλληλα ειναι και πολυ expanded, σχεδον διπλασιο σε σχεση με το original παιχνιδι.
Το παιχνιδι σαν gameplay το βρηκα καταπληκτικο, πραγματικα they nailed it, δινοντας ενα συστημα μαχης που δανειζεται μεν στοιχεια απο το TLoU και τα REmakes, απο την αλλη δινει κατι δικο του που θεωρω οτι λειτουργει αψογα στα πλαισια ενος horror τιτλου, και δεν θυμαμαι καποιον καθαρα horror τιτλο να εχει τετοιο συστημα καθως τα περισσοτερα παιχνιδια του ειδους ειναι πρωτου προσωπου και δεν εχουν καν μαχες. Παροτι υπαρχει action, το συστημα διατηρει το πιο clunky feeling που σε κανει να αισθανεσαι αδυναμος, και παραλληλα το γεγονος οτι στο OG δεν εβλεπες λογω καμερας, και αυτο ηταν κομματι της ολης εμπειριας, εδω εχει αντικατασταθει με την free camera αλλα και με εχθρους που κρυβονται μεσα στο σκοτεινο περιβαλλον, κατι που αναπαραγει την ιδια αισθηση (και την αναπαραγει τελεια). Το puzzle συμπληρωνεται (στο playstation τουλαχιστον) με τους περισσοτερους in game ηχους που αφορουν στους εχθρους να βγαινουν απο το ηχειο του χειριστηριου, κατι που ενισχυει πολυ το immersion και την ατμοσφαιρα του παιχνιδιου.
Σε φανταστικα επιπεδα θα ελεγα οτι βρισκονται και τα γραφικα (με τo Lumen της Unreal Engine να προσφερει εξαιρετικα στους φωτισμους του παιχνιδιου), τα νεα arrangements απο τον Akira Yamaoka, η ολη αισθητικη που με εκπληκτικο τροπο φερνει την πολη στο σημερα, αλλα και η ατμοσφαιρα που ειναι ακριβως στο ιδιο επιπεδο με αυτη του original για μενα, παροτι το game ειναι απο διαφορετικη ομαδα. Το παιχνιδι εχει παραλληλα εξαιρετικη λεπτομερεια σε ενα σωρο πραγματα, ακομα και σε πραγματα που ο παικτης δεν θα δει παρα μονο αν ειναι εξαιρετικα προσεκτικος. Σαν remake, το approach ειναι αντιστοιχο με αυτο των REmakes, δεν υπαρχει καποια 1-1 αποτυπωση, πολλες περιοχες ειναι re-imagined, πολυ μεγαλυτερες και το one to one moment αναμεσα στο OG και σε αυτο ειναι αρκετα διαφορετικα. Εχουν κρατηθει καποια Α το Β κομματια, αλλα το πως πας απο το Α στο Β ειναι αρκετα διαφορετικο, και στο συνολο πολυ expanded. Εχουν δε μπει και διαφορετικες ιδεες σε καποιες περιοχες, και γενικοτερα ακομα και καποιος που ξερει το OG απεξω, εδω μαλλον θα αισθανθει οτι η ολη εμπειρια ειναι σχετικα φρεσκια.
Σε οτι αφορα το horror κομματι και τα aesthetics, θα ελεγα οτι η Bloober δανειστηκε στοιχεια περισσοτερο απο το 1 και το 3, ειδικα στην απεικονιση του Otherworld, παρα απο το πιο ηπιο 2. Αυτο εκανε για μενα το παιχνιδι πιο τρομακτικο απο το Original, γιατι και τα 1 και 3 τα θεωρω προσωπικα πιο εντονα games απο πλευρας horror. Σε καθε περιπτωση μιλαμε για πολυ πιστη αισθητικη φερμενη στο σημερα και οχι κατι που ερχεται απο τις ταινιες ή κατι τετοιο.
Τωρα αν υπαρχει κατι αρνητικο, θα ελεγα οτι ειναι η ιστορια που ειναι παρα πολυ πιστη στο OG παιχνιδι, υπαρχουν αλλαγες στους διαλογους κλπ αλλα οχι κατι ιδιαιτερο. Αυτο αφαιρει απο το impact που εχει το game στην ομαδα των ανθρωπων που εχει παιξει το OG μιας και δεν υπαρχει καποια εκπληξη. Τα υπολοιπα εχουν να κανουν με καποια τεχνικα θεματα, ειδικα στα cutcenes που ειναι στα 30fps και καπως σπασμενα και μη smooth με αποτελεσμα να μην μπορεις να τα ευχαριστηθεις (στo ps5 τουλαχιστον), και 1-2 σκηνες που εχουν να κανουν με sexual violence και θεωρω οτι εγιναν καπως censored εδω, ενω δεν υπηρχε λογος γιατι ουτως η αλλως παρουσιαζονταν με πολυ συμβολικο τροπο στο αρχικο παιχνιδι.
Αυτα σε γενικες γραμμες απο μενα. Πραγματικα μπραβο στην Konami και στην Bloober για την αναβιωση της σειρας και αυτη την εξαιρετικη προσπαθεια, εδωσαν οτι περιμενα και ακομα παραπανω. Το δε γεγονος οτι ενα τετοιος τιτλος ηρθε απο την Bloober (που ειναι indie developer στην ουσια με πολυ μικρη εμπειρια σε συστηματα μαχης και σε μη light adventure παιχνιδια) και παραλληλα με πωλησεις που φαινονται να ειναι πολυ καλες, ειναι για μενα απο τις μεγαλυτερες εκπληξεις της χρονιας. Οποτε ενα καθαρο 10/10 για μενα, και πολλα μπραβο και παλι. Για τους φιλους του ειδους και του OG ειναι must play IMO.
Το σημαντικότερο που έκαναν στο ριμέικ είναι ότι βρήκαν πραγματικούς ηθοποιούς
και όχι μόνο στην φωνή αλλά να βλέπεις και το πραγματικό τους πρόσωπο ! Είναι πολύ συναρπαστικό !
Το silent hill ποτέ δεν ήταν καλό στα cut scenes και διαλόγους αλλά έγινε διάσημο στη ατμόσφαιρα του ίδιου του gameplay .
Το πρώτο silent hill 2 είχε παιδικές ερμηνείες και ενδιάμεσα έβαζαν και κάποια μικρά CGI cut scenes της εποχής για να πετύχουν το συναίσθημα αλλά όχι.
το ριμέικ έχει ξεπεράσει το πρώτο σε όλους τους τομείς ακόμα και με αυτά τα προβλήματα που έχει…
Θα ήθελα κι εγώ μια μικρή αλλαγή στην ιστορία του όπως στην νέα του ταινία που έχει περισσότερους χαρακτήρες.
Comment