Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dark Souls III

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dark Souls III




    Λοιπον, εχω ξεκινησει το παιχνιδι, εχω παιξει κοντα στις 35 ωρες, οποτε ανοιγω το θεμα και για πληροφοριες για οποιον ενδιαφερεται και για συζητηση για οσους ασχολουνται. Ο λογος που γραφω καποιες πρωτες εντυπωσεις τωρα και δεν το εκανα νωριτερα ειναι επειδη το παιχνιδι δομειται με βαση στοιχεια απ'ολα τα προηγουμενα παιχνιδια (μεσα σε αυτα και το Bloodborne) οποτε ειναι αρκετα να δυσκολο να το κατανοησεις ή να αποκτησεις μια αρχικη σαφη εικονα απο τις πρωτες ωρες που του ξοδευεις.

    Πιο συγκεκριμενα, ο κοσμος του εχει τη λογικη του Demons Souls και του Dark Souls II, δηλαδη υπαρχει ενα κεντρικο hub τυπου Nexus στο οποιο συγκεντρωνονται οι περισσοτεροι NPCs και λειτουργιες του παιχνιδιου, μεχρι στιγμης ΔΕΝ υπαρχουν branching paths μεταξυ των levels οπως στα Dark Souls και Bloodborne αλλα υπαρχει interconnectivity μεσα στα levels oπως στο lost crowns DLC του Dark Souls II. Αυτο μπορει να φανει πολυ αρνητικο σε μερικους ΑΛΛΑ το στοιχειο που εισαγει το Dark Souls III ειναι η κλιμακα. Η εννοια της κλιμακας παρουσιαστηκε για πρωτη φορα σε ενα απο τα επιπεδα του Bloodborne (forbidden woods) ομως εδω παρουσιαζεται σε τελειως διαφορετικο επιπεδο και σχεδον καθε ξεχωριστο level ειναι πραγματικα τεραστιο και αχανες. Χαρακτηριστικα θα αναφερω οτι καθησα στο πρωτο level 10 ωρες και ακομα δεν το εχω χαρτογραφησει, σε γενικες γραμμες δεν υπαρχουν πλεον small areas εξυπνα σχεδιασμενες με συνδεση μεταξυ τους αλλα τεραστια επιπεδα (με ημι-open χαρακτηρα κατα κυριο λογο) που διατηρουν το clever level design και εσωτερικοτητα στις συνδεσεις. Δεν ξερω αν δινω σαφη εικονα αλλα γενικα θα ελεγα οτι προκειται για κατι μοναδικο που χαρακτηριζει μεχρι στιγμης τον τιτλο στα ματια μου.

    Το παιχνιδι τωρα ειναι μια πινελια πιο γρηγορο απο τα προηγουμενα (πιο κατω απο το bloodborne σαφεστατα, αλλα εχει δανειστει στοιχεια). Επιπλεον εχει προστεθει μια ακομα μπαρα (Focus Points) μεσω της οποιας χειριζεσαι την μαγεια (οπως στο Demons Souls) αλλα και τον νεο μηχανισμο weapon arts. Ο τελευταιος ειναι η ειδικη ικανοτητα που φερει πλεον καθε οπλο και διαφερει ανα τις κλασεις (και ανα τα οπλα πολλες φορες εντος μιας κλασης). Οι ικανοτητες αυτες εχουν μεγαλη ποικιλια οπως πχ απο απλο εμπλουτισμο του moveset μεχρι πιο συγκεκριμενες δυνατοτητες οπως moves για shield piercing κλπ. Γενικοτερα ειναι πολυ ωραια προσθηκη και αυξανει παρα πολυ τις επιλογες τους παικτη, να σημειωσω εδω οτι εχουν γινει πολυ ωραια additions και στις μαγειες κλπ (η αγαπημενη μου νεα ειναι το soul straight sword, οσοι εχετε ασχοληθει με DSII θυμαστε το αντιστοιχο ξορκι με great sword, εδω oμως εχετε αντιστοιχα ενα straight sword το οποιο δεν εχει casting time μπορειτε να το χρησιμοποιειτε ως κανονικο straight sword με το αντιστοιχο moveset, σαν ενα lightsaber το οποιο περναει τις αμυνες και δεν μπορεις να κανεις parry) οποτε οι non melee κλασεις πιστευω οτι ειναι καλυτερα υλοποιημενες εδω με τεραστιο αριθμο επιλογων (ακομα και σε melee close combat).

    Οπτικα χρησιμποιειται η πανεμορφη μηχανη του Bloodborne ωστοσο για αλλη μια φορα, παροτι το frame rate ειναι σταθερο (εγω δεν εχω παρατηρησει καθολου drops και εχω περασει απο την αντιστοιχη blight town, υποθετω οτι εκαναν δουλεια στα patch) υπαρχει το ιδιο προβλημα στο frame pacing που υπηρχε και στο bloodborne... Επισης θα σχολιαζα ως αρνητικο οτι σαν παιχνιδι ειναι ενα βημα πισω σε σχεση με το Bloodborne σε οτι αφορα το animation (που ειχε γινει φανταστικη δουλεια ενω εδω ειναι το κλασικο souls like). Τελος τις πρωτες ωρες ο τιτλος θα σας θυμισει πολυ το bloodborne αισθητικα και ειμαι σιγουρος οτι καποια πραγματα (skins, objects) ειναι καθαρο copy paste απο εκει (αυτο αλλαζει στην πορεια μιας και υπαρχει τεραστια ποικιλια απο περιοχες αλλα δυστυχως σε οποιον εχει δει και τα 2 παιχνιδια θεωρω οτι θα χτυπησει αρνητικα).

    Κλεινοντας να πω οτι η μουσικη ειναι καταπληκτικη, τα ως τωρα bosses ειναι φανταστικα με πολλες νεες ιδεες (οταν επαιζα θυμομουν τον straier) ενω υπαρχει απλοποιηση πολλων μηχανισμων οπως τα covenants κατι που δρα αρκετα θετικα.

    Συνεχιζουμε και θα υπαρξει εκ νεου σχολιασμος στο μελλον.
    Attached Files
    Last edited by nooto; 05-10-2016, 01:02 PM.

  • #2
    τα ως τωρα bosses ειναι φανταστικα με πολλες νεες ιδεες (οταν επαιζα θυμομουν τον straier)
    Ποια bosses σου θυμίζω;

    Τι πρόβλημα υπάρχει με το frame pacing; Δυστυχώς δεν έχω PS4 ακόμα...
    Originally posted by Squall Leonhart
    I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
    Originally posted by 丹野
    Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
    Originally posted by Ryu_gr
    υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

    Comment


    • #3
      Χαχαχα εννοω οτι επειδη πολλες φορες εχουμε συζητησει το θεμα των bosses και της ποικιλιας τους σε αυτα τα παιχνιδια σε συγκριση με το τι συμβαινει στο Demons Souls, εδω υπαρχουν καποιες πολυ ωραιες ιδεες και ενας μεγαλος αριθμος απο bosses εχει πραγματικα μοναδικα χαρακτηριστικα (με puzzle στοιχεια πολλες φορες) που σε βαζουν να κατσεις και να σκεφτεις την προσσεγγιση (οπως συνεβαινε και με το Demons).

      Σε οτι αφορα το Frame Pacing, τοσο το Bloodborne οσο και το Dark Souls III τρεχουν στα 30 fps σταθερα (αυτο δεν συνεβαινε απο την αρχη, ειδικα στο bloodborne που το ειχα αγορασει κοντα στο launch υπηρχαν θεματα με τα loading times και το frame rate που στην πορεια διορθωθηκαν πληρως και το παιχνιδι ειδε μεγαλο performance boost μεσω των patches). Ωστοσο αν πιασεις το window του ενος δεπτερολεπτου που μεσα υπαρχουν αυτα τα 30 frames αυτο που συμβαινει ειναι οτι το καθε frame γινεται deliver με χρονικες εναλλαγες.

      Σαν παραδειγμα σκεψου το εξης, θελεις μεσα σε 2 seconds να προβαλεις 2 εικονες ακολουθιακα, ο πιο smooth τροπος για να το κανεις ειναι να προβαλεις την πρωτη στο πρωτο δεπτερολεπτο και τη δευτερη στο δευτερο δεπτερολεπτο. Αυτο που συμβαινει στο bloodborne και το DSIII ειναι οτι η πρωτη προβαλεται πχ στο πρωτο 1.5 δεπτερολεπτο και η επομενη στο 1/2 του δεπτερολεπτου που απομενει. Και στις 2 περιπτωσεις εχεις 2 εικονες καθε 2 δεπτερολεπτα αλλα στην πρωτη αυτο σου φαινεται οτι γινεται με ομαλο τροπο ενω στην δευτερη η εναλλαγη σου φαινεται αποτομη-ανιση. Κατα συνεπεια, παροτι τα παιχνιδια τρεχουν σε 30 fps η ροη τους δεν φαινεται ομαλη (παροτι θα επρεπε) και αυτο εχει να κανει με το pacing των frames μεσα στο window του καθε δεπτερολεπτου. Ελπιζω να το ειπα καλα . Αυτα που γραφω μπορεις να τα παρατηρησεις btw, εννοω οτι δεν ειναι pc master race η κουβεντα που κανω . Θελω να πω πως αν μεταβεις απο καποιο αλλο παιχνιδι σε αυτα σου προκαλειται μια ζαλη και σαν φαινομενο ειναι πληρως εμφανες παροτι μιλαμε για χρονικα κλασματα μεσα σε ενα δεπτερολεπτο κλπ.

      Δεν ξερω αν ειναι θεμα hardware αλλα πιστευω οτι περισσοτερο εχει να κανει με τη μηχανη γραφικων, btw το ιδιο προβλημα ειχε και το Destiny αλλα η Bungie το εφτιαξε μετα απο καποιο καιρο (για την ακριβεια πλεον εχει το πιο smooth 30αρι που εχω δει ακομα και οταν γινεται ο κακος χαμος στην οθονη).
      Last edited by nooto; 06-10-2016, 11:44 PM.

      Comment


      • #4
        Και το Orange Box στο 360 είχε τέτοια θέματα, αλλά έχω την αίσθηση ότι στο 30αρι δε φαίνεται όσο στο 60άρι. Γίνεται αντιληπτό μόνο όταν υπάρχει frame lock, γιατί διαφορετικά who cares? Τουλάχιστον αν δεν αλλάζει η ανταπόκριση του χειριστηρίου τα πράγματα είναι λίγο καλύτερα. Για ζάλη που αναφέρεις δε νομίζω ότι υπάρχει τέτοιο θέμα. Το μόνο game που μου είχε προκαλέσει ζαλάδα είναι του Duke Nukem στο Saturn, και αυτό γιατί μου μπήκε μια πιξελούρα στο μάτι. Προσωπικά δε μ'ενοχλεί ιδιαίτερα. Το ζουμί είναι στις αναλύσεις αυτήν την περίοδο.

        Comment


        • #5
          Λίγο άσχετο ίσως,αλλά μιας και πιάσατε και κουβέντα για τα frames,ας το πω εδώ.Όταν με το καλό γυρίσω Αθήνα θα κάτσω να τελειώσω επιτέλους το DS1 και μετά σκέφτομαι το εξής.
          Bloodborne που είναι πιο δύσκολο,αλλά μικρότερο ή DS2 SOTFS που είναι μεγαλύτερο μεν,αλλά πιστεύω φεύγει πιο εύκολα;Και κάτι ακόμα.Το δεύτερο είναι στα 60fps αντί στα 30 και δεν ξέρω μήπως μου φαίνεται αργό το ΒΒ.Τι προτείνετε;
          Carpe diem

          Comment


          • #6
            Μην πολυ σκας με το τεχνικό κομμάτι του ζητήματος, κοιτά ποια εμπειρία θέλεις να ζήσεις. Δεν ζω παίξει DS2, αλλά όλοι λένε για κατώτερη εμπειρία συγκριτικά με το Bloodborne, οπότε θα σου πρότεινα το τελευταίο. Εγώ έχω αφιερώσει πλέον 130 ώρες κι άνετα θα το έπαιζα ξανά από το μηδέν. Έχει άλλο pacing και λόγω μικρής διαρκείας, Γρηγόρης μάχης κι έντονου skill based συστήματος, νομίζω ότι είναι το ιδανικό παιχνίδι της σειράς για χαλαρά και γρήγορα sessions. Προσωπικά είναι μάλλον το αγαπημένο μου από τα 3 SoulsBorne που έχω παίξει.

            Nooto, ωραίες εντυπώσεις. Από το ποτά σου βέβαια αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι δεν αξίζει να αφιερώσω χρόνο, μιας και δε θα δω κάτι ουσιαστικά και ούριο :Ρ .

            Comment


            • #7
              Σε οτι αφορα το DSII θα ελεγα και εγω οτι ειναι το χειροτερο της σειρας με την εννοια οτι εχει τον πιο απλοικο σχεδιασμο. Και παλι ειναι πολυ καλο παιχνιδι αλλα σαν εμπειρια ειναι αρκετα σκαλια πιο κατω απο τα υπολοιπα. Στα θετικα ειναι το battle system και φυσικα αξιζει να δεις τα DLC μιας και ειναι φανταστικα και κλασεις ανωτερα απο το βασικο παιχνιδι. Το Bloodborne σε οσα frames και να τρεχει αποκλειεται να σου φανει πιο αργο . Ειναι πολυ ιδιαιτερο παιχνιδι (μην περιμενεις full αντιστοιχια με τα Souls) και σαν project πολυ πιο φιλοδοξο. Αν εχεις λοιπον να επιλεξεις αναμεσα στα 2 εννοειται οτι θα προτεινα Bloodborne και για το φρεσκο της εμπειριας αλλα και επειδη ειναι must see σαν game γενικοτερα (ενω το DSII δεν ειναι αν πχ εχεις παιξει το πρωτο Dark Souls). Συμφωνω απολυτα με τον evans και αυτη τη στιγμη ειναι απο τα αγαπημενα μου παιχνιδια σε αυτη τη γενια και φυσικα θελω να το δω και εγω σιγουρα ακομη μια φορα (4η για την ακριβεια).

              Evans ναι αν περιμενεις μια εμπειρια τοσο φρεσκια οσο αυτη του Bloodborne τοτε θα απογοητευτεις πιστευω απο το DSIII. Το πρωτο ξανασημειωνω οτι ειναι πολυ πιο φιλοδοξο project ενω εδω παταμε σε παραδοσιακες βασεις. Απο κει και περα το φρεσκο στοιχειο που εισαγεται οπως σημειωσα ειναι η κλιμακα και το μεγεθος του κοσμου και θεωρω οτι αυτο προσφερει στο να διαφοροποιησει τον τιτλο απο τα υπολοιπα παιχνιδια της σειρας. Περα απο την προσφορα στην ουσια του τιτλου ειναι επιπλεον και εντυπωσιακο να βλεπεις αυτη τη σχεδιαστικη λογικη σε τεραστια επιπεδα κλπ. Γενικα παντως ειναι δυσκολο να εκφερω ακομα συγκεκριμενη αποψη δεδομενου οτι εχω παιξει ολα τα παιχνιδια της σειρας και θεωρω οτι ακομα ειναι νωρις παροτι εχω τοσες ωρες στο game.

              Comment


              • #8
                Μιας και εχω ξαναπιασει το 3 για να δω τα DLCs, βαζω ενα βιντεο απο την μαχη μου με τον Sulyvahn. Γενικα αυτο που διαπιστωσα ειναι οτι εχω γινει τρομερα rusty, φαινεται στο δευτερο μισο της μαχης, αλλα διατηρω ακομα τη ψυχραιμια μου . Το βιντεο το ανεβαζω πιο πολυ επειδη σε αυτο το playthrough κανω λιγο practice τα parry mechanics, οποτε η μαχη ειναι 3 parries και λιγο magic για να σκοτωνω καθε φορα τον κλωνο στη δευτερη φαση. Πολυ ωραια μαχη, rythm battle καθαρα (αν την παιζεις με dodges και parries), το μονο που δεν ου αρεσει στο 3 ειναι οτι μου φαινεται λιγο υπερβολικο το tracking που υπαρχει μερικες φορες. Τα δυο πραγματα που εκαναν στο 3 ειναι οτι γενικα τα moves δεν ειναι τοσο telegraphed οσο στα 1,2 και το tracking που εχουν καποια heavy moves. To πρωτο ειναι βελτιωση, το δευτερο το θεωρω λιγο cheap ωρες ωρες (υπηρχε και στο 2). Anyway βαζω το video και θα γραψω εντυπωσεις απο το expansion οταν με το καλο φτασω εκει (θα τα βλαω εδω γιατι δεν εχει νοημα να ανοιξουμε topic τωρα, 2 χρονια μετα).

                Btw θελω να κανω και ενα βιντεο με τη τοπογραφια του κοσμου, ειναι παρα πολυ εντυπωσιακο το να καταλαβαινεις που ακριβως εισαι σε σχεση με την αρχικη περιοχη και γενικα η ολη δομη ειναι αρκετα ευρηματικη.

                Comment


                • #9
                  Βαζω ενα ακομα video αυτη τη φορα Champion Gundyr και η μαχη πηγαινει μονο με parries. To συγκεκριμενο boss στο βασικο παιχνιδι ηταν το μονο που εβγαλα με npc phantom καθως θεωρουσα οτι ηταν αδυνατο να βγει χωρις να μπω στο τρελαδικο. Το προβλημα ειναι βασικα η δευτερη φαση που ο Gundyr εχει unlimited stamina και κατα συνεπεια δεν υπαρχει μεγαλο κενο για heal ή ακομα και για να πετυχεις καποιο χτυπημα. Anyway NG+ και ειπα να δοκιμασω να το παω solo αυτη τη φορα και μονο με parries σαν στοχο, στη δευτερη φαση με κανει κομματια αλλα αυτη τη φορα, σε καποια σημεια τουλαχιστον, εχει να κανει με το οτι γινεται partial ή fail το parry σε επιθεση που θα μπορουσα να εχω κανει απλα dodge οποτε υπαρχει επιπλεον αναγκη για healing. Btw grass shield προκειμενου να υπαρχει και ενα επιπλεον challenge λογω του μικροτερου window σε σχεση με τις parry shields και unembered.



                  Πανω κατω εχω φτασει στο τελος το game και μπαινω στο expansion οποτε συντομα θα δωσω feedback για οποιον ενδιαφερεται. Και γαμω τα games παντως, αντε να βγει το ps5 να το παιξω στα 60 fps (περα απο την πλακα ζηλευω γιατι το εχω δει πως τρεχει στο pc και ειναι απο τα games που μετραει παρα πολυ η διαφορα στο performance).

                  Comment


                  • #10
                    Και εγω rusty ημουν στο remaster, στο πρώτο run πέθανα 3-4 φορες απο capra demon φαντάσου. Εντάξει στα 4-5 runs μετα βγαινει με κλειστα ματια πλεον ολο το παιχνίδι, btw το εκανα 100% οποτε εχω ds1/ds2/ds3/bb 100% μονο το DeS λειπει αλλα αυτό αν βγει remaster μονο. Στο 3 δεν ξερω γιατι αρκετοι ειχαν προβλημα με τον Gundyr, απλα θυμάμαι να πηγαίνω στα δεξια του κυκλικά και τα περισσότερα attacks έκαναν miss το ιδιο περίπου με τον pursuer (αυτος ηταν ευκολοτερος με rolls οκ).

                    Παντως το ιδανικο ds (βγάζω απεξω το bb) θα πρεπει να εχει το level design του 1, build variety/weapons/armors του 2 και το combat system/mechanics/art του 3..

                    Και εγω καπως ετσι ειμαι, απλα εχω κανει και το DeS 100% και μου λειπει το DS 3. Επισης συμφωνω με αυτο που λες για τη σειρα συνολικα και θεωρω και εγω οτι το 2 εχει τις δικες του αρετες που ειναι μοναδικες σε ενα βαθμο και δεν υπαρχουν στα αλλα επεισοδια της σειρας παροτι νομιζω απο το περισσοτερο κοσμο θεωρειται υποδεεστερο. Τωρα για τον Gundyr, προσωπικα μου φιανεται το πιο δυσκολο Boss του παιχνιδιου λογω της δευτερης φασης που δεν επιτρεπει λαθη και ειναι μια απο της αγαπημενες μου μαχες ever. Δεν ξερω αν υπαρχει τροπος να τον κανεις exploit αλλα ναι θεωρω λογικο να φαινεται στον κοσμο δυσκολος (σου λεω και εγω νομιζα την πρωτη φορα οτι δεν βγαινει ).

                    Τελειωσα με το Ashes of Ariandel, γενικα μου αρεσε παρα πολυ σχεδιαστικα και ως προς το lore που εισαγει, οπως επισης και η ολη περιοχη που εχει πιο ανοιχτο χαρακτηρα απο αυτες του main game. Η αληθεια βεβαια ειναι οτι μου φανηκε αρκετα μικρο (μια μονο περιοχη και 1.5 boss, το μισο το βαζω γιατι το optional boss στην πραξη ειναι ενα mob με boss bar) και δεν ξερω αν θα αξιζε στα 15 ευρω (ή δολαρια δεν θυμαμαι) που ηταν η αρχικη του τιμη. To Ringed City διαβασα οτι ειναι πολυ μεγαλυτερο παροτι ηταν στην ιδια τιμη. Φαινεται παντως οτι τα 2 dlcs ηταν 1 (συνδεονται κιολας) και τα σπασανε μαλλον για να υπαρχει season pass.

                    Σε οτι αφορα το Boss, το επαιξα πανω απο 50 φορες και μπανει και αυτο στις αγαπημενες μου μαχες. Το κακο ειναι οτι δεν ειναι τελειως καινουργιο, μιλαμε για την Lady Maria του Old Hunters on steroids, και γενικα η ολη λογικη βγαζει πολυ Bloodborne (κοιτωντας την τελικη φαση, οι αλλες εχουν νεα στοιχεια που εχουν παρα πολυ ενδιαφερον). Ειναι παντως κατι διαφορετικο οταν παρουσιαζεται στον κοσμο τον DS και εχει πολυ ενδιαφερον το γεγονος οτι ειναι μεν πολυ επιθετικο αλλα μπορεις να το κανεις stagger παρα πολυ ευκολα και να σπασεις την επιθετικοτητα (κατι που ισοδυναμει με bloodborne, οσο πιο επιθετικος εισαι τοσο περισσοτερο κερδιζεις). Βαζω παρακατω το video, συνολικα θα ελεγα οτι εχω επανελθει πληρως παροτι οπως εγραψα εχασα κοντα στις 50 φορες προκειμενου να φτασω σε αυτο που φαινεται στο video.



                    Προχωραω στο Ringed City και θα γραψω τελικες εντυπωσεις!

                    Comment


                    • #11
                      Τελος το Ringed City και μου μενει μονο ο Midir για να παω σε NG++ και 100%. To κακο τελικα με αυτα τα expansions της From ειναι οτι εχει μια παραδοση να βαζει το τελος της ιστοριας και του παιχνιδιου στa dlc. Δεν θα ελεγα οτι συνεβει τοσο με το Bloodborne και με το πρωτο Dark Souls (παροτι εχουν τρομερα σημαντικο υλικο σε οτι αφορα την ιστορια) αλλα με το Dark Souls 2 και 3 πραγματικα το τελος βρισκεται στα season pass. Ειδικα στην περιπτωση του 3, η επιλογη να εισαγει
                       
                      την πολη των ανθρωπων και τους pygmies, κατι που προσωπικα περιμενα να δω για χρονια, και να μιλησει και να εξηγησει τι ειναι το dark sign αλλα και εν τελει να ανλυσει το ιδιο το dark soul
                      δεν ξερω κατα ποσο ηταν σωστη, ενα τοσο γαματο content επρεπε να ειναι κομματι του main game και να το δει ολος ο κοσμος.


                      Το καλο ειναι οτι το Ring City ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ και εχει το proper κλεισιμο της σειρας και οπως εγραψα εχει το επικοτερο content που θα μπορουσε να εχει. Η θεματικη με την οποια καταπιανεται την περιμενα απο τοτε που τελειωσα το πρωτο παιχνιδι και πανω σε αυτο το θεμα μεσα σε αυτα τα χρονια εγιναν απειρες συζητησεις...και ναι πλεον το εχουμε σαν in game content. Συνολικα εμεινα πραγματικα παρα πολυ ευχαριστημενος και θεωρω οτι αυτα τα 2 πακετα ηταν το καλυτερο αντιο απο την σειρα προς του fans, δεν θα ελεγα οτι εχω κατι αλλο να περιμενω. Το μονο αρνητικο που υπαρχει κατα τη γνωμη μου ειναι οτι τα bosses εχουν υπερβολικα hp κατι που δεν θεωρω οτι ηταν αναγκαιο σαν επιλογη (μπορει να φταιε που ημουν NG+ αλλα ναι σε καποιες στιγμες ενιωσα οτι οι μπαρες ηταν τοσο μεγαλες που το παιχνιδι δεν ηταν fair).


                      Βαζω την τελικη μαχη με τον Gael, πολυ ωραιο σκηνικο απο την αρχη μεχρι το τελος.



                      Αυτα, συνολικα το δευτερο run οπως αναμενοταν ηταν πολυ πολυ πιο ευχαριστο και διασκεδαστικο απο το πρωτο.

                      Comment


                      • #12
                        Μετεφερα τα posts εδω, κλασσικα δεν ηξερα οτι υπηρχε θεμα (το οποιο το ειχα ανοιξει και εγω ). Μενει σιγουρα ακομα ενα playthrough οποτε την μεταφορα την κανω πιο πολυ για να ξερω που θα γραψω στη συνεχεια .

                        Comment


                        • #13
                          Τελικά κατάφερα και νίκησα τον Midir lvl 57. Ήθελα να καλέσω τη Shira (γενικά μου αρέσει να καλώ NPC summons όπου είναι διαθέσιμοι) αλλά κατέληγε να κάνει τη μάχη δυσκολότερη και τον Midir πιο απρόβλεπτο. Τώρα σειρά έχει ο Halflight (υποθέτω δεν είναι optional αν έχω σκοπώ να φτάσω στο Gael;). Έχω γίνει summon ως Spear of the Church 3-4 φορές όπου οι τύποι είχαν το πιο εύκολο kill ever (400-500HP OHKO ) αλλά εγώ μόνο τον Halflight έχω δει όσες φορές προσπάθησα. Τουλάχιστον τη μία από όλες τις φορές που με κάλεσε το covenant ο τύπος είχε 2 summons (πού τα βρήκε δε ξέρω, έχω να δω summon από τη Friede, μάλλον φίλοι) και τον Patches αλλά του πήρε κάνα δεκάλεπτο να με σκοτώσει γιατί έτρεχα γύρω γύρω.
                          Originally posted by Squall Leonhart
                          I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                          Originally posted by 丹野
                          Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                          Originally posted by Ryu_gr
                          υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                          Comment


                          • #14
                            Τελικά παίδες, εσείς που έχετε τιμήσει όλα τα souls, ποιο θεωρείτε ότι είναι το καλύτερο; Από πολλούς ακούω πως το ΙΙΙ τα ξεπερνάει όλα. Προσωπικά θεωρώ πως το 1 είναι το καλύτερο αλλά η δική μου άποψη δεν είναι και η πιο έγκυρη καθώς δεν έχω παίξει το τρίτο.

                            Αν είναι να κλέψω λίγο και να συμπεριλάβω και το Bloodborne, τότε ψηφίζω δαγκωτό το τελευταίο.


                            Tidy!

                            Do not blame me.Blame yourself or God.
                            In Matsuno we trust.

                            Comment


                            • #15
                              Απο αποψη content+replayability+fun θα τα εβαζα (μαζι με ολα τα DLC)

                              Ds2>BB>Ds3>Ds1>DeS

                              Απο αποψη first playthrough+level design+mechanics+αντικειμενικα καλυτερο παιχνιδι για εμενα ειναι:

                              BB>DeS>Ds1>Ds3>Ds2

                              Αλλα ολα ειναι παρα πολυ κοντα imo, ανετα το τελευταιο δικο μου μπορει να ειναι #1 για καποιον αλλο και το αντιθετο. Μπορει να με ρωτησεις σε ενα μηνα και να στα πω με εντελως διαφορετικη σειρα επισης.

                              Comment

                              Working...
                              X