1) Η πόλη που έχουν φτιάξει τώρα έχει κανονικά τρένα με κανονικά δρομολογία για να πας τριγύρω
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Star Citizen
Collapse
X
-
Last edited by straier; 21-10-2018, 10:48 AM.Originally posted by Squall LeonhartI used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chestOriginally posted by 丹野Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...Originally posted by Ryu_grυπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.
-
Μολις πήρα το πακετο με το Mustang Alpha. To εγκαθιστώ στον ssd.
Comment
-
Κάνοντας βολτες στο διάστημα, απο μόνο του απολαυστικό
Last edited by BigBOSS; 27-10-2018, 07:26 PM.
Comment
-
Eχοντας παιξει πάνω απο δέκα ώρες ως τώρα μπορώ να πω πως η CGI πάει σίγουρα να κάνει κάτι πολύ μεγάλο και πρωτογνωρο για τον χώρο τον videogames. Oι τύποι δημιουργούν βήμα βήμα ενα ολοκληρο σύμπαν, με πλανητες,, δορυφορους,τεχνητους δορυφορους κτλ με πραγματικές αποστάσεις και το ολο πράγμα δειχνει να λειτουργει άψογα. Ταξιδευεις με την ταχυτητα του φωτος (quantum travel) προκειμενου να καλυψεις τις τεραστιες αποστάσεις, προσγειώνεσαι κανονικα σε πλανητες υπο πραγματική κλιμακα, καθε πλανητης εχει δικες του συνθηκες, οπως βαρυτητα ή συνθεσης ατμοσφαιρας. Εάν δεν απομακρυνθεις αρκετά απο έναν πλανητη και βγεις απο το σκάφος σου θα σε τραβηξει η βαρύτητα. Σε πλανητες με μη καταλληλες για ανθρωπο συνθηκες καταναλώνεις το οξυγονο της στολής σου το οποιο τελειωνει μετα απο μια με μιαμιση ώρα και χρειάζεται ανανέωση. Σχετικά με τα σκάφη, μπορώ προς το παρον να οδηγησω δυο, το Aurora και το Mustang, τα οποια εχουν περιπου την ιδια τελική ταχύτητα (1200m/sec) και τον ιδιο οπλισμο, με το πρώτο να έχει περισσοτερο χώρο εσωτερικά και το δεύτερο να ειναι πιο ευκινητο και να έχει λιγο καλυτερη επιτάχυνση. Στην αρχη δυσκολευτηκα να οδηγησω τα σκάφη και ταξιδευα οπως να ναι, ουτε να προσγειωθω μπορουσα χωρις να συντριψω το σκάφος στο έδαφος, οχι επειδη ειναι κακος ο χειρισμος, αλλά επειδη δεν τον ειχα μάθει ακομη. Γενικά ο χειρισμος ειτε σε σκάφος, ειτε με τα ποδια, πρωτου τριτου προσωπου ειναι άψογος.
Στην παρουσα φάση που βρισκεται το παιχνιδι, αλφα 3.2.2 έκδοση, μπορεις να ταξιδεψεις και να προσγειωθεις στους τρεις τεχνητους δορυφους του γιγαντα αεριων Crusader, καθως και σε εναν πλανητοειδη, τον Delamar. Σε καθε login παντα ξεκινας απο τον σταθμο Port Olisar που βρισκεται σε τροχια γυρω απο τον Crusader. Εκει πας σε μια κεντρική αιθουσα και διαλεγεις το σκάφος με το οποιο θελεις να ταξιδέψεις, το οποιο εννοειται πρεπει να το κατέχεις. Επισης υπάρχουν διαφορα καταστηματα απο τα οποια αγοράζεις οπλα, στολές, ρουχα, εξαρτηματα για τα σκαφη σου, η παραγγελνεις νεο σκάφος. Η 3.3 εκδοση απέχει μερικές εβδομάδες με εναν μηνα, και νομιζω η σε αυτην ή στην 3.3.2 θα προστεθει ο πλαντης Hurston με τους πεντε δορυφορους του. Ειναι ο πλανητης με την τεράστια πολη με τα τρενα που εδεικαν πριν μερικές ημέρες. Η 3.3 πέρα των άλλων απο οτι διαβάζω φέρνει και πολυ μεγάλη βελτιωση στην βελτιστοποιηση του παιχνιδιού, το οποιο ομως και στην παρουσα φάση, τουλάχιστον σε εμένα, τρέχει πολύ καλά για Alpha έκδοση.
Η κλιμακα του παιχνιδιου ειναι κάτι το πρωτογνωρο, ενα ενδεικτικο παράδειγμα ειναι μια προσγειωση που εκανα σε εναν τεράστιο κρατηρα, στον πλανητοειδη Delamar.
Επισης τράβηξα και ενα βιντεο απο την εξερευνηση ενος χωρου εξορυξης στον δορυφορο Daymar το οποιο θα το ανεβάσω.
Η τεχνολογια πισω απο το παιχνιδι ειναι κάτι το πρωτογνωρο. Τα παντα ολα ειναι υψηλης αναλυσης. Το SC ειναι ως παιχνιδι immersive που λενε και στο χωριο, το μυστηριο, το άγνωστο, το ταξιδι, η εξερευνηση ειναι μερικες λεξεις που το χαρακτηριζουν. Στην ολη ατμοσφαιρα βοηθανε και τα μουσικά κομματια τα οποια ειναι εφαμιλλης ποιοτητας με τους υπολοιπους τομεις του παιχνιδιού. Αν και στην 3.2.2 μπορεις κανονικά να αναλαβεις αποστολες (quests) δεν εχω κανει τιποτα μεχρι στιγμής, απλώς προσγειωνομαι στον Daymar και εξερευνώ, απο μονο του αυτο ειναι κατι το απολαυστικο στο παιχνιδι.
εδώ πολλές εικονες https://imgur.com/a/kFajm1O
Comment
-
Xθες πήγα σε μια τοποθεσια εξορυξης στον Daymar και κατά τυχη βρηκα ενα σκαφος της ΑΕGIS, με το οποιο προφανως κάποιος αλλος ταξιδεψε ως εκει, και το σουφρωσα. Προκειται για ενα σκάφος λιγο μεγαλυτερο απο το Aurora και Mustang με αρκετο χώρο για μεταφορα προσωπικου και αντικειμένων.
Το σκάφος απο έξω
Το σκάφος απο μέσα
πιλοτηριο
Υπνοδωματιο πισω απο πιλοτηριο
Χωρος αποθηκευσης/μεταφοράς προσωπικού
ΒΤW O Crusader (γιγαντας αεριων) εχει τρεις φυσικούς και όχι τεχνητους δορυφορους οπως έγραψα, τους Daymar, Υela και Cellin, ολοι με συνθηκες ακατάλληλες για ανθρωπινη ζωή. O πλανητης αυτος με τους δορυφορους του ανήκουν στο ηλιακο συστημα Stanton, όπως και ο πλανητοειδης Delamar καθως και οι πλανητες Hurston (με πεντε φυσικους δορυφορους) και Arccorp πλανητες με συνθηκες κατάλληλες για να ζησουν ανθρωποι, και οι δυο έχουν πολεις, ειδικά ο Arccorp ειναι ενας πλανητης/πολη, εδειξαν σχετικο gameplay περυσι
Comment
-
Στο Star Citizen οι αποστάσεις ειναι πραγματικές και δεν υπάρχει skybox.
Ταξιδι απο Port Olisar σε Daymar (χωρις quantum travel) σε 9 ώρες και 42 λεπτά με ταχυτητα 1236m/sec (μια αποσταση περιπου 43000 χιλιομέτρων).
Last edited by BigBOSS; 01-11-2018, 09:19 AM.
Comment
-
-
Η 3.3 έχει κυκλοφορήσει εδώ και λιγες ημέρες (περασμένο Σάββατο) και μεταξύ αλλων έφερε VOIP καθως και πολύ μεγάλη αύξηση στο frame rate λογω του Object Container Streaming, μιας τεχνολογιας που αναπτυχθηκε απο την Cloud Imperium και η οποία με απλά λογια επιτρέπει υψηλά frame rate σε αχανεις και πολύπλοκες περιοχές σε πλανητική/συμπαντική κλίμακα.
Η 3.3.5. που προσθέτει τον πλανήτη Hurston με τα τέσσερα φεγγάρια του (στον οποιο πλανητη υπάρχει μια τεράστια πολη ονοματι Lorville) εχει ηδη κυκλοφορησει δοκιμαστικά για μερικούς backers στο PTU και αναμένεται να κυκλοφρήσει live σε περιπου δυο εβδομάδες.
Συγκριση 3.3 με την προηγουμενη 3.2
Ορισμενα βιντεο απο Hurston/ Lorville
Create a free Star Citizen account with 5000UEC extra credits and support this channel with Referral Code: STAR-HK4K-MKXV https://robertsspaceindustries.com...
As 3.3.5 the patch went to OpenPTU, started streaming some Hurston gameplay, featuring Loreville !Create a Star Citizen account with 5000eUEC extra credits a...
Comment
-
Αυτο κανουν καθε μηνα, πανε και βελτιωνουν τις υπαρχουσες τοποθεσιες; Και πιστευετε εσεις οτι αυτο το πραγμα θα κυκλοφορησει...
Comment
-
Θα έχει free fly απο 23 έως 30 Νοεμβριου οπου θα μπορει κάποιος να πετάξει με ολα τα σκάφη που υπάρχουν αυτη τη στιγμή, καθε μέρα με σκάφη ενος διαφορετικου κατασκευαστή. Επισης το πακετο του παιχνιδιου θα πωλειται με εκπτωση οπως και διάφορα σκάφη. Με το που ξεκινησει το free fly θα κυκλοφορησει live και ο πλανητης Hurston μαζι με τα φεγγάρια του.
Εδώ το πλήρες προγραμμα.
Comment
-
Kυκλοφορησε η 3.3.6 η οποια προσθέτει τον πλανήτη Hurston με την μεγαλουπολη Lorville (που εδειξαν σε gameplay video πριν εναμησι μηνα) και τα τέσσερα φεγγάρια του. To παιχνιδι πλεον αρχιζει να δειχνει τι "τέρας" με την καλη έννοια θα ειναι. Επισης οπως προειπα αυτη την εβδομαδα λαμβάνει χώρα δωρεάν δοκιμή του παιχνιδιού οπου θα μπορούν να δοκιμασθούν 80 διαφορετικά σκάφη δημιουργημενα με πολύ μεγάλη λεπτομέρεια, με το καθένα να έχει το δικο του διαφορετικο animation εισοδου εξοδου του πιλοτου στο πιλοτηριο και φυσικά λεπτομερες εσωτερικό. Προς το παρον στον Hurston δεν υπάρχουν quests αλλά αναμένεται να προστεθούν σύντομα και απο την άλλη η 3.4 αναμένεται σε λιγοτερο απο ένα μήνα.
Ορισμένες εικονες απο την 3.3.6
και ενα μικρο βιντεο απο Lorville την πιο απαιτητική περιοχή, που προς το παρον μπορεις να πεταξεις μέχρι ενα συγκεκριμένο ύψος πάνω απο την πόλη.
Last edited by BigBOSS; 26-11-2018, 07:09 PM.
Comment
Comment