Announcement

Collapse
No announcement yet.

Death Stranding-A Hideo Kojima Game

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Το death stranding επίσημα είναι στην κατηγορία Action, Horror, Sci-Fi,

    και κανείς δεν ξέρει πως θα παίζεται και τι πλοκή θα έχει . Ξέρει μόνο ο roronoa XD



    Για όσους έχουν χαθεί !


    https://youtu.be/QPbLaR90AH8


    https://youtu.be/ZSgROXLK5yE



    Last edited by majorfox; 13-09-2019, 11:38 PM.

    Comment


    • Το παιχνιδι θα πουλησει κι αυτο εχει σημασια στην τελικη. Τα υπολοιπα ειναι αποψεις-προτιμησεις. Η επιτυχια του τιτλου και του Κοτζιμα ειναι οτι καταφερνει να κανει το κοινο να ασχολειται μαζι του και με τις δημιουργιες του.

      Comment


      • και κανείς δεν ξέρει πως θα παίζεται και τι πλοκή θα έχει . Ξέρει μόνο ο roronoa XD
        Ο Roronoa σε ολα αυτα τα games εχει early access λογω του epic pc. Καθε παιχνιδι πριν γινει gold, απο pc μεχρι και nintendo, στελνεται πρωτα στον roronoa για testing σε legendary settings και αν ο roronoa δωσει το ok τοτε η εταιρεια προχωράει.

        Το νεο video δεν το εχω δει ακομα (δυστυχως αυτον τον καιρο δεν εχω χρονο επειδη εχω γυρισει παλι Αγγλια και εχω χασει πολλα επεισοδια) αλλα μολις το κανω θα ξαναποσταρω!

        Comment


        • Originally posted by majorfox View Post
          Το death stranding επίσημα είναι στην κατηγορία Action, Horror, Sci-Fi,

          και κανείς δεν ξέρει πως θα παίζεται και τι πλοκή θα έχει . Ξέρει μόνο ο roronoa XD

          Κρινω τι βλεπω απο τα gameplay videos, νομιζω πως ο κοτζιμας εχει δοσει ενα αρκετα καλο δειγμα, αλλα και εγω περιμενω κατι εξτρα απο gameplay. Φαινεται πως εχουν ριξει πολυ δουλεια στους μηχανισμους του περπατηματος και ο κοτζιμας μιλαει συνεχεια για αυτο, οποτε θα ειναι μεγαλο μερος του παιχνιδιου και ισως το σημαντικοτερο.

          Comment


          • Originally posted by Roronoa View Post
            Κρινω τι βλεπω απο τα gameplay videos, νομιζω πως ο κοτζιμας εχει δοσει ενα αρκετα καλο δειγμα, αλλα και εγω περιμενω κατι εξτρα απο gameplay. Φαινεται πως εχουν ριξει πολυ δουλεια στους μηχανισμους του περπατηματος και ο κοτζιμας μιλαει συνεχεια για αυτο, οποτε θα ειναι μεγαλο μερος του παιχνιδιου και ισως το σημαντικοτερο.

            Καλά ο ρεαλισμός είναι και θέμα τεχνολογικών εξελίξεων δεν είναι κάτι . Από το mgs2 mgs3 του ps2 μέχρι το 4 του ps3 το animation ήταν ίδιο δεν άλλαξε ,όχι ότι δεν μπορούσαν να το κάνουν αλλά στα games του kojima έχει σημασία η ιστορία και η ατμόσφαιρα . Το mgs5 έχει ρεαλισμό αλλά έχει πολλά κενά αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία που ξέρουν και οι πέτρες. Το death stranding έχει κάποια στοιχεία του mgs5 στο gameplay στο animation βασικά και κάποιες λεπτομέρειες για το βάρος του. Ωραίες λεπτομέρειες ναι αλλά υπάρχει ένα στορυ από πίσω. Ακόμα και τα τρέιλερ των mgs στο ίδιο στυλ ήταν. Το mgs3 μέχρι να κυκλοφορίσει μόνο δυο τρέιλερ είχαν βγει στο ιντερνετ με τον snake να δείχνει συνέχεια να περπατάει μέσα στο δάσος .

            Comment


            • Kαλά πέρα απο την πλάκα για το παιχνίδι εάν κυκλοφορήσει και στο pc θα το αγοράσω, και εδώ που τα λέμε δεν θα ειναι και οτι πιο έξυπνο απο μεριάς Κοτζίμα να αγνοήσει την τεράστια αγορά του pc gaming.
              Star Citizen videos Star Citizen gallery

              Comment


              • Φαίνεται πως προσπαθεί να κάνει κάτι ιδιαίτερο ο τίτλος,θα τον δούμε όταν βγει.Μπορεί να είναι και μούφα,αλλά μόνο που προσπαθεί για κάτι διαφορετικό,ανυπομονώ να τον δω.
                Carpe diem

                Comment


                • Originally posted by BigBOSS View Post
                  Kαλά πέρα απο την πλάκα για το παιχνίδι εάν κυκλοφορήσει και στο pc θα το αγοράσω, και εδώ που τα λέμε δεν θα ειναι και οτι πιο έξυπνο απο μεριάς Κοτζίμα να αγνοήσει την τεράστια αγορά του pc gaming.
                  Χωρις publisher δεν θα μπορουσε να χρηματοδοτησει τον τιτλο απο μονος του, δεν νομιζω να ηταν επιλογη του. Λογικα πηγε με την sony γιατι θα ειχαν καλες σχεσεις, κριμα που δεν βρηκε καποιον αλλο third party να βγει multiplatform.
                  Τωρα ελπιζουμε η συμφωνια τους να τον αφησει να το βγαλει και σε PC εστω και αργοτερα. Δεν ξεχναμε πως στο πρωτο Q&A που βγαλαν για το παιχνιδι αναφεροταν πως θα κυκλοφορουσε και για PC αλλα το αφαιρεσαν πολυ γρηγορα. Ηταν λαθος ή απλα δεν ηθελαν να το αποκαλυψουν ακομα, θα το δειξει ο χρονος.

                  Και εγω εχω ενα μικρο ενδιαφερων για το παιχνιδι, tbh εχει μια γοητεια και το walking simulator, αυτο εχει κατι απο trekking και ορειβασια που μου αρεσει.

                  Comment


                  • Η συμφωνια με την Sony ηταν οτι καλυτερο θα μπορουσε να κανεις ως παραγωγος ο Κοτζιμαγκας. Η μακροχρονια σχεση του με την εταιρεια και το κομματακι αποκλειστικοτητα, οπωσδηποτε ανεβαζει την δημοφιλια του τιτλου και γιατι οχι και τις αυξημενες πωλησεις του. Στην σημερον ημερα δεν υπαρχουν πολλες εταιρειες publishers που να σε εμπιστευονται και να σε αφηνουν να φτιαξεις οπως εχεις φανταστει το δημιουργημα σου. Ολο κατι θα κοψουν, ολο κατι θα απαιτησουν να βαλεις ως εξτρα περιεχομενο για φραγκα και κουτοπονηριες. Να προτιμουσε ποια;Την EA, Ubisoft, Take-Two; Απαπαπα.

                    Comment


                    • Εγώ αυτό που είδα απο πλευράς gameplay "ομολογεί" μια γλυκιά λοξή ματιά στο no boundaries traversal των AC με την διαφορά ότι η αναρρίχηση γίνεται με εργαλεία και όχι με τα χέρια ή με παρκουριές, και εμπλουτίζεται με την γεωμορφολογία και τα φυσικά στοιχεία εν γένει. Εν έτη 2019 δεν χρειάζεται καν να είναι θέμα συζήτησης ότι το οποιοδήποτε πολύγωνο εμφανίζεται στην οθόνη πρέπει να είναι προσπελάσιμο. Αν δε ο χάρτης εμπλουτιστεί και σε περιεχόμενο (items,missions,weapons κλπ κλπ) ως πρέπει, εγώ θα είμαι πολύ ευχαριστημένος. Ταυτόχρονα, όπως είχα γράψει και παλαιότερα, το πέρασμα του shooting σε δεύτερο πλάνο για μένα δίνει έξτρα ενδιαφέρον στον τίτλο, και ούτε μια σφαίρα να πέσει που λέει ο λόγος δεν θα χω κανένα απολύτως πρόβλημα. Επίσης φαίνεται ότι ο παίκτης θα κληθεί να οξύνει και την οργανωτικότητα του, μιας και η μεταβολή στο βάρος του φορτίου παίζει εξέχον ρόλο. Έτσι λοιπόν ακόμα και αν το gameplay έμεινε καιρό κρυμμένο απο το κοινό (χαρακτηριστικό των παιχνιδιών του Kojima άλλωστε) με κάθε νέο στοιχείο που έρχεται στο φως εμένα με γοητεύει ως concept ολοένα και περισσότερο. Με κλειστά τα μάτια Day 1.

                      Και ολόκληρο το trailer απο την TGS :

                      Comment


                      • Λογικα πηγε με την sony γιατι θα ειχαν καλες σχεσεις, κριμα που δεν βρηκε καποιον αλλο third party να βγει multiplatform.


                        H Sony εχει αποκτησει ενα ονομα τα τελευταια χρονια οτι ειναι πιο χαλαρη σαν producer απο αλλα μεγαλα ονοματα. Και με τα δικα της studio ακομα δεν ειναι της λογικης ''θα βγαζετε killzone μεχρι να πεθανετε'' αλλα φαινεται οτι δινει μια ελευθερια και αυτος ειναι ο λογος που εχουμε και πολλα καινουργια ips ενω και παλια franchises που ''κλεινουν'' αν ο developer θεωρει οτι πρεπει να σταματησουν. Τελος ειναι και η εταιρεια που εχει χρηματοδοτησει πολλες underground παραγωγες, αλλα με ΑΑΑ budget, που φαινομενικα τουλαχιστον δεν δειχνουν οτι θα φερουν τα λεφτα τους πισω (στο αμεσο μελλον). Οποτε συμφωνω με τον Ren, ηταν η καλυτερη δυνατη επιλογη (και θεωρω οτι ηταν επιλογη και οχι αναγκαιοτητα) ειδικα σε σχεση με τους μεγαλους 3rd parties, ακομα και αν το παιχνιδι δεν ειναι multiplatform. Για το Death Stranding δεν μπορω να φανταστω αυτη τη στιγμη αλλον publisher (με την υποθεση οτι μιλαμε για walking simulator και απο οσα εχουμε δει μεχρι στιγμης) που θα εδινε λεφτα για εναν τετοιο τιτλο χωρις να επεμβει κιολας.

                        Προσωπικα θεωρω οτι ο τιτλος θα ερθει και στο pc παντως, και η Sony εχει δειξει ενδιαφερον και ουτως ή αλλως μεσω του ps now αυτη τη στιγμη δειχνει οτι με τον εναν ή τον αλλο τροπο προσπαθει να φερει τα παιχνιδια και εκει.
                        Last edited by nooto; 17-09-2019, 08:11 PM.

                        Comment


                        • Σωστό insight αυτό για τη συμπεριφορά της Sony ως εκδότριας. Θα πρέπει να συνυπολογιστεί και η βαρύτητα του ονόματος Κοτζίμα και η εμπιστοσύνη που μπορεί να του έχει μια εταιρεία πλέον μετά από αυτή τη διαδρομή.

                          Comment


                          • Originally posted by Naked Snake View Post
                            Εγώ αυτό που είδα απο πλευράς gameplay "ομολογεί" μια γλυκιά λοξή ματιά στο no boundaries traversal των AC με την διαφορά ότι η αναρρίχηση γίνεται με εργαλεία και όχι με τα χέρια ή με παρκουριές, και εμπλουτίζεται με την γεωμορφολογία και τα φυσικά στοιχεία εν γένει. Εν έτη 2019 δεν χρειάζεται καν να είναι θέμα συζήτησης ότι το οποιοδήποτε πολύγωνο εμφανίζεται στην οθόνη πρέπει να είναι προσπελάσιμο. Αν δε ο χάρτης εμπλουτιστεί και σε περιεχόμενο (items,missions,weapons κλπ κλπ) ως πρέπει, εγώ θα είμαι πολύ ευχαριστημένος. Ταυτόχρονα, όπως είχα γράψει και παλαιότερα, το πέρασμα του shooting σε δεύτερο πλάνο για μένα δίνει έξτρα ενδιαφέρον στον τίτλο, και ούτε μια σφαίρα να πέσει που λέει ο λόγος δεν θα χω κανένα απολύτως πρόβλημα. Επίσης φαίνεται ότι ο παίκτης θα κληθεί να οξύνει και την οργανωτικότητα του, μιας και η μεταβολή στο βάρος του φορτίου παίζει εξέχον ρόλο. Έτσι λοιπόν ακόμα και αν το gameplay έμεινε καιρό κρυμμένο απο το κοινό (χαρακτηριστικό των παιχνιδιών του Kojima άλλωστε) με κάθε νέο στοιχείο που έρχεται στο φως εμένα με γοητεύει ως concept ολοένα και περισσότερο. Με κλειστά τα μάτια Day 1.

                            Και ολόκληρο το trailer απο την TGS :


                            Και φαντάσου να μην δούμε τίποτα από αυτά που μας έδειξαν στα τρειλερς . Κάτι σαν mgs2

                            Comment


                            • Major ιερόσυλο τομάρι, καντον κανα report

                              Star Citizen videos Star Citizen gallery

                              Comment


                              • Δεν ασχολούμαι με ηλίθιους.
                                Last edited by majorfox; 22-09-2019, 05:34 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X