22ωρες πλέον μόλις χωρίστηκα από τον 9S. 28 ή 29 level με αρκετά sidequests ολοκληρωμένα. Σχεδόν ό,τι άνοιγε το έκανα αμέσως./
Μέχρι στιγμής δεν πρόκειται gameplay wise για την σποκάλυψη που περίμενα. Είναι ένα αξιοπρεπές action rpg με σχετικά καλό battle system. Στα boss fights κάτι γίνεται... Στα απλά fights με εχθρούς, η στρατηγική πάει περίπατο, απλώς παίζει ρόλο το πόσο υπομονή έχεις να κάνεις evade( που έχει πολύ γενναιοδωρία όσον αφορά τα invincibility frames ειδικά με το range+)και να κάνεις σιγά σιγά dmg( τους gold δεν τους πάλεψα τους άφησα στην ησυχία τους, δε θα κάτσω μισή ώρα να κάνω chip dmg έλεος)
Γενικά πολύ επανηλψιμότητα των εχθρων μέχρι στιγμής, το ότι στο hard το lock on απενεργοποείται είναι τραγική απόφαση imo( ειδικά από τη στιμή που η κάμερα δεν είναι και για σεμινάριο), γιἀυτό πλέον για μένα το normal είναι μονόδρομος.
Οι sidequests κάτι πάνε να κάνουνε μερικές φορές, αλλά το αίσθημα συμπάθειας που προσπαθούν να σου γεννήσουν χάνεται μέσα στο frustration του fetching, και της συνοδεάις NPCs που δεν πρέπει να πάθουνε dmg... Μέχρι στιγμής στο Forest Kingdom πέτυχα έναν NPC που πραγματικά ήταν πετυχημένος ο τρόπος με τον οποίο αλληλεπιδράς και το πώς αποτυπώνεται ο χαρακτήρας του( προσωπικά μιλώντας σχεδόν συγκινήθηκα) Κάτι τέτοιες στιγμές είναι που αξίζουν για μένα στον τίτλο... Ειδικά το Forest Kingdom με το φανταστικό κάστρο ήταν λόγος που με έκανε να αναθαρρήσω.
Από την άλλη, χωρίς να θέλω να κάνω spoiler, τα 2d shmup sections είναι πολύ μέτρια... Δεν έχουν καμμία σχέση καν με αξιοπρεπές shmup... Τα hitboxes των mechs/ bullets είναι τελείως άκυρα με αποτέλεσμα τα όποια "bullethell" attacks απλώς να αυξάνουν το frustration.( βσκ απλώς κρατάς πατημένο το R1 και κάνεις melee attacks με ένα πολύ πολύ βασικό evade σε απόλυτα προβλέψιμα patterns) Επιπλέον οι μηχανισμοί δανεισμένοι άπο radiant silvergun/ Ikaruga απλώς δεν βρίσκουν σωστή εφαρμογή... Το secion που έβγαλα στην Flooded City κρατούσε υπερβολικά πολύ και ήταν imo πολύ βαρετό από ένα σημείο και έπειτα.
Επίσης δεν ξέρω για εσάς, αλλα παρατήρηασ πως τα περιβάλλονται είναι( εκτός του Forest Kingdom) πολύ άδεια και με κάποιες εξαιρέσεις, αρκετά μουντά... Μεγάλοι κενοί χώροι, με τους ίδιους εχθρούς διασκορπισμένους για να σπάει η όποια μονοτονία-οι οποίο από ένα σημείο και μετά ακόμη και στο hard είναι cannon fodder. Πολλά σημεία που νομίζεις πως χωράς να περάσεις ή να εξερευνήσεις πχ σε πολυκατοικίες που είναι απλώς invisible walls etc...
Εν κατακλείδι; Μέχρι στιγμής καλό/αξιοπρεπές action jrpg αλλά ως εκεί...
Το όλο ζήτημα androids/ lifeforms/ robots/ machines ελπίζω να κάνει κάτι εκπληκτικό στο τέλος γιατί το Do androids dream of electric sheep? δεν το φτάνει ούτε στο ελάχιστο...
Μουδιασμένος ελαφρά προς το παρόν, συνεχίζω...
EDIT:
To ΟST έχει τις στιγμές του, αλλά αυτά τα φωνητικά και τα επαναλβανόμενα κομμάτια από ένα σημείο και μετά με σπρώξανε να βάλω δική μου μουσική υπόκρουση στο background... Από την άλλη, όταν το OST γίνεται καλό, γίνεται πραγματικά καλό.
Μέχρι στιγμής δεν πρόκειται gameplay wise για την σποκάλυψη που περίμενα. Είναι ένα αξιοπρεπές action rpg με σχετικά καλό battle system. Στα boss fights κάτι γίνεται... Στα απλά fights με εχθρούς, η στρατηγική πάει περίπατο, απλώς παίζει ρόλο το πόσο υπομονή έχεις να κάνεις evade( που έχει πολύ γενναιοδωρία όσον αφορά τα invincibility frames ειδικά με το range+)και να κάνεις σιγά σιγά dmg( τους gold δεν τους πάλεψα τους άφησα στην ησυχία τους, δε θα κάτσω μισή ώρα να κάνω chip dmg έλεος)
Γενικά πολύ επανηλψιμότητα των εχθρων μέχρι στιγμής, το ότι στο hard το lock on απενεργοποείται είναι τραγική απόφαση imo( ειδικά από τη στιμή που η κάμερα δεν είναι και για σεμινάριο), γιἀυτό πλέον για μένα το normal είναι μονόδρομος.
Οι sidequests κάτι πάνε να κάνουνε μερικές φορές, αλλά το αίσθημα συμπάθειας που προσπαθούν να σου γεννήσουν χάνεται μέσα στο frustration του fetching, και της συνοδεάις NPCs που δεν πρέπει να πάθουνε dmg... Μέχρι στιγμής στο Forest Kingdom πέτυχα έναν NPC που πραγματικά ήταν πετυχημένος ο τρόπος με τον οποίο αλληλεπιδράς και το πώς αποτυπώνεται ο χαρακτήρας του( προσωπικά μιλώντας σχεδόν συγκινήθηκα) Κάτι τέτοιες στιγμές είναι που αξίζουν για μένα στον τίτλο... Ειδικά το Forest Kingdom με το φανταστικό κάστρο ήταν λόγος που με έκανε να αναθαρρήσω.
Από την άλλη, χωρίς να θέλω να κάνω spoiler, τα 2d shmup sections είναι πολύ μέτρια... Δεν έχουν καμμία σχέση καν με αξιοπρεπές shmup... Τα hitboxes των mechs/ bullets είναι τελείως άκυρα με αποτέλεσμα τα όποια "bullethell" attacks απλώς να αυξάνουν το frustration.( βσκ απλώς κρατάς πατημένο το R1 και κάνεις melee attacks με ένα πολύ πολύ βασικό evade σε απόλυτα προβλέψιμα patterns) Επιπλέον οι μηχανισμοί δανεισμένοι άπο radiant silvergun/ Ikaruga απλώς δεν βρίσκουν σωστή εφαρμογή... Το secion που έβγαλα στην Flooded City κρατούσε υπερβολικά πολύ και ήταν imo πολύ βαρετό από ένα σημείο και έπειτα.
Επίσης δεν ξέρω για εσάς, αλλα παρατήρηασ πως τα περιβάλλονται είναι( εκτός του Forest Kingdom) πολύ άδεια και με κάποιες εξαιρέσεις, αρκετά μουντά... Μεγάλοι κενοί χώροι, με τους ίδιους εχθρούς διασκορπισμένους για να σπάει η όποια μονοτονία-οι οποίο από ένα σημείο και μετά ακόμη και στο hard είναι cannon fodder. Πολλά σημεία που νομίζεις πως χωράς να περάσεις ή να εξερευνήσεις πχ σε πολυκατοικίες που είναι απλώς invisible walls etc...
Εν κατακλείδι; Μέχρι στιγμής καλό/αξιοπρεπές action jrpg αλλά ως εκεί...
Το όλο ζήτημα androids/ lifeforms/ robots/ machines ελπίζω να κάνει κάτι εκπληκτικό στο τέλος γιατί το Do androids dream of electric sheep? δεν το φτάνει ούτε στο ελάχιστο...
Μουδιασμένος ελαφρά προς το παρόν, συνεχίζω...
EDIT:
To ΟST έχει τις στιγμές του, αλλά αυτά τα φωνητικά και τα επαναλβανόμενα κομμάτια από ένα σημείο και μετά με σπρώξανε να βάλω δική μου μουσική υπόκρουση στο background... Από την άλλη, όταν το OST γίνεται καλό, γίνεται πραγματικά καλό.
Comment