Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Legend of Zelda: Link's Awakening (Switch)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Εμενα δε με ενοχλησε καθολου. Το παρατηρησα αλλα δε με ενοχλησε. Συνηθως ηταν οταν εβγαινες στο overworld, σιγουρα ειχε να κανει με background loading. Ευτυχως δεν ηταν κατι που θα συνεβαινε σε δυσκολα σημεια πχ καποια κρισιμη μαχη - οχι πως ειχε τετοιες γενικα. Τεσπα σημασια εχει οτι στο metacritic ειναι πανω απ το Death Stranding.
    Do a barrel roll!

    Comment


    • #47
      Τελος μετα απο 25 ωρες, Hero dificulty και κανοντας τα παντα περα απο το dungeon maker που δεν ασχοληθηκα καθολου. Απο πλευρας δυσκολιας στο hero το βρηκα πολυ καλο και επισης πολυ ικανοποιητικη μου φανηκε και η διαρκεια, δεν ξερω γιατι ολοι ελεγαν οτι ειναι μικρο. Υποθετω βεβαια οτι αν ξερεις τι κανεις ή αν εχεις παιξει το original ισως σου παρει πολυ λιγοτερο μιας και μερος αυτων των ωρων εχει να κανει με το ψαξιμο για να δεις πως πας παρακατω. Σε σχεση με το τελευταιο, το παιχνιδι εχει κλασσικη δομη 90s οπου και δεν υπαρχουν waypoints και γενικα μπορεις να ψαχνεις για ωρες μεχρι να καταλαβεις τι εννοει το εκαστοτε hint. Επισης κατι που ειχα παρατηρησει και σχολιασει και στο Ocarina of Time, η γραμμη αναμεσα στο τι ειναι optional και τι οχι ειναι παρα πολυ λεπτη και πραγματα που μπορει να νομιζεις οτι ειναι optional μπορει μετα απο ωρες το παιχνιδι να στα ζητησει ως κομματι του main quest. Σχεδιαστικα να πω βεβαια οτι αυτο ειναι refreshing δεδομενου του πως ειναι το σημερινο gaming, ειδικα για οποιον δεν εχει βιωσει το gaming των 90s.

      Τωρα, το να πω οτι το παιχνιδι δεν μου αρεσε ή οτι δεν ηταν καλοδουλεμενο θα ηταν ψεμα, ξεκινησα με πολυ αρνητικη προκατάληψη αλλα εν τελει με κερδισε. Πολυ ιδιαιτερος τιτλος, με πολυ ωραια θεματικη, επισης το art για οποιον ξερει τι παιζει με το σεναριο, θεωρω οτι ειναι πολυ ταιριαστο στο setting του παιχνιδιου. Μουσικα μου αρεσε επισης, σε επιπεδο gameplay ειναι κλασσικο Zelda ζωρις εκπληξεις, και ιδιαιτερη αναφορα θελω να κανω στον σχεδιασμο του κοσμου οπου παροτι ειναι παρα μα παρα πολυ μικρος, ειναι οπως εγραψα παρα πολυ πυκνος, με πολυ πληροφορια και με πολυ εξυπνα shortcuts καθως ξεκλειδωνεις νεα abilities. Αυτο συνεπαγεται φυσικα και μια πολυ ευχαριστη εξερευνηση αλλα και αισθηση του progression. Τελος τα dungeons επισης μου αρεσαν πολυ, ξεκινουν να ειναι παρα πολυ απλα, τυπου τα τελειωνεις σε 5 λεπτα, και γινονται ολο και πιο πολυπλοκα σταδιακα μεχρι που φτανεις στα 2 τελευταια τα οποια και ειναι πολυ εξυπνα σχεδιασμενα και τεραστια.

      Στα αρνητικα:

      1) Θα ηθελα καποια επιπλεον qol improvements σε οτι αφορα τα shortcuts για τα αντικειμενα, πχ το jump να ειναι μονιμα σε ενα κουμπι και 4 αντικειμενα να γινονται map στο dpad (πατας το dpad και το αντιστοιχο αντικειμενο γινεται map στο x, κλασσικα πραγματα) ωστε να μην ανοιγεις καθε τρεις και λιγο το menu. To ιδιο ισχυει και για τον χαρτη, θα ηθελα να μπορεις να τον βλεπεις πατωντας L1, οπως γινεται και με το Hollow Knight για παραδειγμα.

      2) Παροτι ο overworld ειναι εκπληκτικα σχεδιασμενος και πανεμορφος, η δουλεια που εχει γινει στα dungeons δεν ειναι αντιστοιχη δυστυχως. Μπροστα στον overworld φαινονται πολυ απλα οπτικα, οποτε θα ηθελα ενα καλυτερο ρετουσαρισμα εδω, αντιστοιχο με αυτο του υπολοιπου παιχνιδιου.

      3) Performance, ενταξει τα ειπαμε και η αληθεια ειναι οτι εχουν δικιο τα παιδια, απο ενα σημειο και μετα σταματησα να ασχολουμαι και να με ενοχλει παροτι ποτε δεν σταματησα να το παρατηρω. Να πω μονο οτι σε αντιθεση με αυτα που ακουγονται οτι το παιχνιδι εχει προβλημα μονο οταν αλλαζεις περιοχη κλπ, θα πω οτι ο τιτλος δεν ειναι σχεδον ποτε stable. Ναι τα μεγαλα drops ειναι στις εναλλαγες τοποθεσιας, αλλα υπαρχουν drops ή frame pacing issues (σε μικροτερο βαθμο) σχεδον παντου, ακομα και στα dungeons που δεν ειναι καθολου απαιτητικά, στα 2d sections που δεν υπαρχει τιποτα σχεδον στην οθονη, ακομα και στους τηλεφωνικους θαλαμους που απεικονιζεται μονο ενα τηλεφωνο ξερω γω (και οταν το σηκωνεις και ζουμαρει η καμερα, παντα το παιχνιδι βουταει για λιγο).

      Αυτα, γενικα πολυ καλος και ιδιαιτερος τιτλος, τον ευχαριστηθηκα σε μεγαλο βαθμο, θα το εβαζα πολυ πιο ψηλα βεβαια αν δεν ειχε τα προβληματα που ανεφερα και φυσικα αν κυκλοφορουσε σε μια πιο χαμηλη τιμη. Παντως αξιζει να τον δειτε οσοι δεν το εχετε ηδη κανει.
      Last edited by nooto; 11-05-2020, 07:17 PM.

      Comment


      • #48
        Ο τεχνικος τομεας ειναι οντως παραλογα κακος, ειναι να απορεις πώς επετρεψαν να κυκλοφορησει το παιχνιδι. Δε μιλαμε για κατι game breaking, αλλα δε γινεται να μην απορησει κανεις πώς κατι το οποιο στο ματι φαινεται να ειναι κατι που δε θα επρεπε να ζοριζει μια τετοια κονσολα, παρολαυτα καταφερνει να τη γονατισει απλα λογω κακου optimization ή ο,τι εγινε τελοσπαντων.

        Ειχα παιξει το πρωτοτυπο τελευταια φορα πριν 15 χρονια πανω κατω οποτε θα ελεγα πως επι της ουσιας δε θυμομουν τιποτα απο τις οποιες ουσιαστικες προκλησεις ή τους γριφους του τιτλου. Πρσοωπικα σε λιγες φορες βρηκα τον εαυτο μου να μην ξερει τι ακριβως να κανει και απ' οσο θυμαμαι εστω, καθε φορα που πηγαινα στο τηλεφωνο επαιρνα καποιο σχετικα επαρκες hint, αλλα μπορει να κανω και λαθος.

        Το παιχνιδι αναμφισβητητα εχει βεβαια ενα retro feeling of.. crypticness. Σιγουρα οποιος δεν επαιζε παιχνιδια στα 90ς θα απορησει με το πώς το παιχνιδι επικοινωνει (ή για την ακριβεια δεν επικοινωνει) πολλα πραγματα.

        Αυτο που κρατησα εγω περαν του οτι ηταν ενα πολυ καλο remake, ηταν το ποσο καλο ηταν προς το τελος του. Θυμαμαι ιδιως το 7ο dungeon με ειχε εντυπωσιασει, και το 8ο ηταν επισης αρκετα καλο. Νομιζω πως τα 5 πρωτα πανω κατω ηταν περιπατος παντως, οποτε ηταν λιγο κριμα το να νιωθω πως χαθηκαν ευκαιριες για πιο ουσιαστικο content. Οπως και να χει μιλαμε για αλλες εποχες οποτε δεν ξερω ποσο αυστηρα πρεπει να το κρινω.

        Θυμαμαι ακριβως πριν το πιασω εκανα replay το ALTTP και σιγουρα η διαφορα δυσκολιας μεταξυ των 2 ηταν χαοτικη. Και παλι πιστευω πως το LA δεν υπολειπεται κατα πολυ του ALTTP και σε καποια σημεια ισως να ειναι και καλυτερο. Η αντιθεση μεταξυ των 2 τιτλων σε υφος, gameplay focus, scope κτλ ειναι πολυ ενδιαφερουσα οπως και να χει και μου εφερε στο μυαλο την αντιστοιχη περιπτωση μεταξυ Mario World (SNES) και Mario Land 2 (GB).

        Comment


        • #49
          Θα αναγκαστω να διαγραψω ποστς γιατι διαβαζω πολλες ανακριβειες.
          Do a barrel roll!

          Comment

          Working...
          X