Καλά, το αν ένα παιχνίδι είναι ή όχι spiritual succesor, έχει να κάνει με το αν έχεις party ή overworld map; Το βασικότερο είναι τα mechanics, και δεν αναφέρομαι στο σύστημα με τα ζάρια, έτσι κι αλλιώς και το DA κάτι παρόμοιο χρησιμοποιεί. Τα δύο παιχνίδια παίζονται πολύ διαφορετικά, έχω παίξει το μισό dragon age στο PC (Nightmare) και σε PS3 και ενώ όντως έχεις επιλογή να το παίξεις με RtwP τρόπο, δεν έχει νόημα - σου παίρνει περισσότερη ώρα, και δεν είναι πολύ αποδοτικότερο σε σχέση με το να χρησιμοποιήσεις τα κατάλληλα tactics, εκτός αν θες να φροντίσεις κάποιο ambush. Μπορούσες να κάνεις τόσο φανερά lure στο Baldur's Gate; Όντως το έχω παίξει πριν αρκετό καιρό, και μπορεί σ' αυτό το σημείο να μην το θυμάμαι σωστά, αλλά νομίζω η πλειοψηφία των encounters ήταν fixed (με την έννοια ότι πάλευες 1 μάγο και 3 kobolds, δεν μπορούσες να πλησιάσεις, να σε δουν τα kobolds, να τα τραβήξεις και να τα παλέψεις, και μετά να παλέψεις τον μάγο μόνο.) Άσε που αν πεθάνει κάποιος στο BG, πεθαίνει, αν πεθάνουν όλοι στο DA και νικήσεις την μάχη... δεν έγινε τίποτα. Αυτό είναι ουσιαστικότατη διαφορά, το πνεύμα των δύο παιχνιδιών είναι τελείως αντίθετο στους μηχανισμούς - κι αυτοί είναι που μετράνε στην ουσία. World map, random encounters, party, isometric camera, character creation (απίστευτα ωραίο το screen του character creation!) έχει και το Fallout (2 χρόνια πριν το BG). Αυτά όμως δεν είναι βασικά στοιχεία του παιχνιδιού, είναι βασικά στοιχεία του είδους. Όταν ψάχνουμε αν είναι spiritual succesor, βλέπουμε αν κρατάει τα στοιχεία που κάνουν το BG ξεχωριστό, και σίγουρα, ωραία αναφορά το "You must gather your party, before venturing forth", αλλά αναφορά, όχι κάτι παραπάνω (αν ήταν δύσκολο να μαζέψεις το party, όπως στο BG, τότε το συζητάμε, lol).
Για το BGA, το πρώτο έχω τελειώσει μόνο και σαν παιχνίδι συμφωνώ, ήταν ένα απλό, ευχάριστο hack 'n' slash, αλλά ρε Vanyard, αφού συμφωνείς ότι δεν έχουν σχέση με BG, μόνο στο όνομα, αυτό δεν σημαίνει ότι χρησιμοποιήθηκε το όνομα για να πουλήσει; Αν τα λέγαν Watedeep: Dark Alliance θα είχες καταλάβει διαφορά;
Επίσης μην κάνεις αυτό το κακό στον εαυτό σου, άσε το NWN2, τουλάχιστον το OC. Αν επιμένεις όμως, όντως το Mask of the Betrayer είναι πολύ καλό και διαφορετικό από τα cliche. Σε modules, εκτός από το Mysteries of Westgate, προτείνω το Trinity, πολύ καλοδουλεμένο με skill checks που δεν τα περιμένεις. Αν θες να τα παίξεις με έναν χαρακτήρα, πήγαινε Trinity -> Mysteries of Westgate -> κάτι -> Mask of the Betrayer (ή μπορείς να πας κατευθείαν στο Mask και να κάνεις εκεί level up). Μερικά άλλα για τα οποία έχω διαβάσει καλά λόγια είναι τα Conan Chronicles και Prophet. Πάντως το NWN (το πρώτο), αν και μετριότατο, είχε μερικά πολύ καλά modules!
Αυτές τις εικόνες έχουμε από το Mac release (ακόμα τίποτα για το PC...)
Και κάπως έτσι μπορεί να παίξει κανείς ήδη το παιχνίδι:
Τα γραφικά στις εικόνες φαίνονται πιο smooth, αλλά οι εικόνες είναι αρκετά blurry για να βγει συμπέρασμα.
Για το BGA, το πρώτο έχω τελειώσει μόνο και σαν παιχνίδι συμφωνώ, ήταν ένα απλό, ευχάριστο hack 'n' slash, αλλά ρε Vanyard, αφού συμφωνείς ότι δεν έχουν σχέση με BG, μόνο στο όνομα, αυτό δεν σημαίνει ότι χρησιμοποιήθηκε το όνομα για να πουλήσει; Αν τα λέγαν Watedeep: Dark Alliance θα είχες καταλάβει διαφορά;
Επίσης μην κάνεις αυτό το κακό στον εαυτό σου, άσε το NWN2, τουλάχιστον το OC. Αν επιμένεις όμως, όντως το Mask of the Betrayer είναι πολύ καλό και διαφορετικό από τα cliche. Σε modules, εκτός από το Mysteries of Westgate, προτείνω το Trinity, πολύ καλοδουλεμένο με skill checks που δεν τα περιμένεις. Αν θες να τα παίξεις με έναν χαρακτήρα, πήγαινε Trinity -> Mysteries of Westgate -> κάτι -> Mask of the Betrayer (ή μπορείς να πας κατευθείαν στο Mask και να κάνεις εκεί level up). Μερικά άλλα για τα οποία έχω διαβάσει καλά λόγια είναι τα Conan Chronicles και Prophet. Πάντως το NWN (το πρώτο), αν και μετριότατο, είχε μερικά πολύ καλά modules!
Αυτές τις εικόνες έχουμε από το Mac release (ακόμα τίποτα για το PC...)
Και κάπως έτσι μπορεί να παίξει κανείς ήδη το παιχνίδι:
Τα γραφικά στις εικόνες φαίνονται πιο smooth, αλλά οι εικόνες είναι αρκετά blurry για να βγει συμπέρασμα.
Comment