Announcement

Collapse
No announcement yet.

Baldur's Gates

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Καλά, το αν ένα παιχνίδι είναι ή όχι spiritual succesor, έχει να κάνει με το αν έχεις party ή overworld map; Το βασικότερο είναι τα mechanics, και δεν αναφέρομαι στο σύστημα με τα ζάρια, έτσι κι αλλιώς και το DA κάτι παρόμοιο χρησιμοποιεί. Τα δύο παιχνίδια παίζονται πολύ διαφορετικά, έχω παίξει το μισό dragon age στο PC (Nightmare) και σε PS3 και ενώ όντως έχεις επιλογή να το παίξεις με RtwP τρόπο, δεν έχει νόημα - σου παίρνει περισσότερη ώρα, και δεν είναι πολύ αποδοτικότερο σε σχέση με το να χρησιμοποιήσεις τα κατάλληλα tactics, εκτός αν θες να φροντίσεις κάποιο ambush. Μπορούσες να κάνεις τόσο φανερά lure στο Baldur's Gate; Όντως το έχω παίξει πριν αρκετό καιρό, και μπορεί σ' αυτό το σημείο να μην το θυμάμαι σωστά, αλλά νομίζω η πλειοψηφία των encounters ήταν fixed (με την έννοια ότι πάλευες 1 μάγο και 3 kobolds, δεν μπορούσες να πλησιάσεις, να σε δουν τα kobolds, να τα τραβήξεις και να τα παλέψεις, και μετά να παλέψεις τον μάγο μόνο.) Άσε που αν πεθάνει κάποιος στο BG, πεθαίνει, αν πεθάνουν όλοι στο DA και νικήσεις την μάχη... δεν έγινε τίποτα. Αυτό είναι ουσιαστικότατη διαφορά, το πνεύμα των δύο παιχνιδιών είναι τελείως αντίθετο στους μηχανισμούς - κι αυτοί είναι που μετράνε στην ουσία. World map, random encounters, party, isometric camera, character creation (απίστευτα ωραίο το screen του character creation!) έχει και το Fallout (2 χρόνια πριν το BG). Αυτά όμως δεν είναι βασικά στοιχεία του παιχνιδιού, είναι βασικά στοιχεία του είδους. Όταν ψάχνουμε αν είναι spiritual succesor, βλέπουμε αν κρατάει τα στοιχεία που κάνουν το BG ξεχωριστό, και σίγουρα, ωραία αναφορά το "You must gather your party, before venturing forth", αλλά αναφορά, όχι κάτι παραπάνω (αν ήταν δύσκολο να μαζέψεις το party, όπως στο BG, τότε το συζητάμε, lol).

    Για το BGA, το πρώτο έχω τελειώσει μόνο και σαν παιχνίδι συμφωνώ, ήταν ένα απλό, ευχάριστο hack 'n' slash, αλλά ρε Vanyard, αφού συμφωνείς ότι δεν έχουν σχέση με BG, μόνο στο όνομα, αυτό δεν σημαίνει ότι χρησιμοποιήθηκε το όνομα για να πουλήσει; Αν τα λέγαν Watedeep: Dark Alliance θα είχες καταλάβει διαφορά;

    Επίσης μην κάνεις αυτό το κακό στον εαυτό σου, άσε το NWN2, τουλάχιστον το OC. Αν επιμένεις όμως, όντως το Mask of the Betrayer είναι πολύ καλό και διαφορετικό από τα cliche. Σε modules, εκτός από το Mysteries of Westgate, προτείνω το Trinity, πολύ καλοδουλεμένο με skill checks που δεν τα περιμένεις. Αν θες να τα παίξεις με έναν χαρακτήρα, πήγαινε Trinity -> Mysteries of Westgate -> κάτι -> Mask of the Betrayer (ή μπορείς να πας κατευθείαν στο Mask και να κάνεις εκεί level up). Μερικά άλλα για τα οποία έχω διαβάσει καλά λόγια είναι τα Conan Chronicles και Prophet. Πάντως το NWN (το πρώτο), αν και μετριότατο, είχε μερικά πολύ καλά modules!

    Αυτές τις εικόνες έχουμε από το Mac release (ακόμα τίποτα για το PC...)





    Και κάπως έτσι μπορεί να παίξει κανείς ήδη το παιχνίδι:


    Τα γραφικά στις εικόνες φαίνονται πιο smooth, αλλά οι εικόνες είναι αρκετά blurry για να βγει συμπέρασμα.

    Comment


    • #62
      Ksanapaikse kai ta 2 kai tha katalaveis tis omoiothtes, den xreiazete na pw parapanw pragmata.
      "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
      But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
      Kindred, this blade and I.
      "

      "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
      Greek Gaming Videos
      Greek Final Fantasy Forum

      Comment


      • #63
        Lure υπήρχε στο Baldur's Gate, αλλά συνήθως η τοποθέτηση των εχθρών ήταν τέτοια που το έκανε δύσκολο και καμιά φορά απλά κάνανε rush με το που σε βλέπανε. Κλασσική μάχη που το χρησιμοποίησα εκτενώς ήταν στη Thieves Guild του BG2.

        Το ότι δε σε βόλευε/ δε μπορούσες να παίξεις το Dragon Age με isometric camera δε λέει κάτι, πάρα πολύς κόσμος το έκανε και του φάνηκε βολικό. Σε μάχες μεγάλης κλίμακας ειδικά απλά δε γινόταν να παίξεις διαφορετικά.

        Το permanent death είναι η μόνη σημαντική διαφορά και με ενόχλησε που δεν υπήρχε στο Dragon Age.

        Τώρα, για τα βασικά στοιχεία του είδους που αναφέρεις, προφανώς συγκρίνεις ομοειδή παιχνίδια. Αν συνεχίζεις όμως να τεμαχίζεις έτσι τους μηχανισμούς εντοπίζοντας ομοιότητες και διαφορές, θα καταλήξεις στο ότι δεν έχουμε δει ακόμα τον πνευματικό διάδοχο του Baldur's Gate 1 γιατί στο 2 ο χάρτης εμφανιζόταν με διαφορετικό τρόπο, συν το ότι το πρώτο είναι low-level campaign ενώ το δεύτερο ξεκινά mid με τις αντίστοιχες επιπτώσεις στο αρχικό gameplay, συν μια ελαφρά steampunk αισθητική του 2 σε κάποια σημεία. Δεν καταλήγουμε κάπου εξετάζοντας αυστηρά μικρολεπτομέρειες στα mechanics.
        Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

        Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

        Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

        Comment


        • #64
          ακρως διαφωτιστικο post για την σκηνη του nvn2 τιτε θα βοηθησει τον επομενο μηνα

          τωρα για το spiritual successor thing ειναι διαχυτη σε ολο το πρωτο DA η επιθυμια των devs να εξεληξουν/αλλαξουν/μετατρεψουν τον σκελετο και την φορμα των BG μεσα απο το DA και να μεταφερουν μια παρομοια οσο το δυνατον εμπειρια προσαρμοσμενη στις τασεις/τεχνολογια της εποχης , γι'αυτο και καποιες λεπτομεριες ειναι διαφορετικες και καποιες αλλες οχι η τελειως διαοφορετικα υλοποιημενες

          σιγουρα δεν ειναι τοσο προφανες ολα αυτα σε σχεση πχ με το ''spiritual successor'' που ειδαμε απο το demons στο dark souls, αλλα heell πιστεψε με αν το πρωτο dragonage το λεγανε baldur's gate 3 :dragonage δεν θα προκαλουσε καμια εντυπωση στο περισσοτερο κοσμο

          τωρα για το Dark alliance εχεις δικαιο για την χρησιμοποιηση του ονοματος, αλλα ξερεις τι? απο την στιγμη που ο τιτλος ητανε αξιοπρεπεστατος (σε ενα συγγενικο μεν αλλα διαφορετικο subgenre) με αποδοχη απο τον τυπο και χρηστες κονσολων ειναι αδικο να μιλαμε για αρπαχτη

          αν θες να δεις τον ορισμο της απραχτης/mlking δες το καινουργιο RE:Racoon city θα με θυμηθεις η τις δεκαδες επανεκδοσεις επανεκδοσεων σε διαφορα αλλα γνωστα IPs

          Comment


          • #65
            Ένα παιχνίδι μπορεί να είναι spiritual successor κάποιου άλλου έχοντας αρκετά έως εντελώς διαφορετικού μηχανισμούς.
            Το SotC απέχει πάρα πολύ από το ICO αλλά συγχρόνως είναι spiritual successor του. Είναι η αίσθηση που σου βγάζει το όλο σαν εμπειρία.
            Originally posted by Squall Leonhart
            I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
            Originally posted by 丹野
            Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
            Originally posted by Ryu_gr
            υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

            Comment


            • #66
              Σωστός ο straier το έθεσε πολύ σωστά το θέμα περί spiritual successor.


              Baldur’s Gate: Enhanced Edition comes to OSX, multiplayer cross-platform support confirmed
              Beamdog’s Trent Oster has revealed more interesting details about their upcoming enhanced edition of Baldur’s Gate. First and foremost, this new version will be coming to OSX and there will be multiplayer cross-platform support between Mac/PC and iOS devices. According to Trent, the team had a Mac, iPad and PC joined into a game together, which … Continue reading Baldur’s Gate: Enhanced Edition comes to OSX, multiplayer cross-platform support confirmed →



              Beamdog’s Trent Oster has revealed more interesting details about their upcoming enhanced edition of Baldur’s Gate. First and foremost, this new version will be coming to OSX and there will be multiplayer cross-platform support between Mac/PC and iOS devices. According to Trent, the team had a Mac, iPad and PC joined into a game together, which is pretty cool, right?

              Oster has also revealed that there will be some new text only dialogue for original characters in Baldur’s Gate: Enhanced Edition, however they will be not adding new VO to those old characters.

              What’s also really interesting is that players will be able to import their characters from Baldur’s Gate: Enhanced Edition to Baldur’s Gate 2: Enhanced Edition. In addition, the team is planning to add a cloud saving option, although it has not been officially confirmed yet.

              Baldur’s Gate: Enhanced Edition is currently planned for a Summer release on Mac/PC and iOS devices!

              Comment


              • #67
                Σωστό αυτό που λέει ο straier.

                Η αίσθηση που έχω παίζοντας BG: Μπαίνεις σε έναν ήδη υπάρχοντα κόσμο με τον χαρακτήρα σου, οι NPCs έχουν τις ζωές τους οπότε κάποιες φορές έχουν μπελάδες στους οποίους χρειάζονται βοήθεια, δεν είσαι ποτέ περισσότερο δυνατός απ' ότι θα έπρεπε (ούτε στο equipment, ούτε στα stats, εκτός φυσικά αν κάνεις powergamming - βάλεις κάποια mods), ο κόσμος έχει την δική του ιστορία πριν από 'σενα, θα συνεχίσει να υπάρχει μετά από 'σενα, πρέπει να προσέχεις που θα κάνεις rest, ποια spells θα χρησιμοποιήσεις, τα hp σου έχουν όλη την ώρα σημασία, γιατί δέχτηκα τον Minsc στο party;

                Η αίσθηση που έχω παίζοντας DA: Θα φτιάξουμε έναν κόσμο για να μπεις μέσα, να βρεις τα πιο δυνατά όπλα/builds, ό,τι υπάρχει, υπάρχει για να το βρεις εσύ κι όχι για άλλο λόγο, τα quests επίσης υπάρχουν για να έχεις κάτι να κάνεις (φτιάξε 15 health poultices, πήγαινε εκεί σκότωσε αυτόν), όταν τερματίσεις το παιχνίδι, ο κόσμος παύει να υπάρχει, όλα γενικά κινούνται γύρω από 'σενα, δεν είσαι ένα κομμάτι του κόσμου, δεν διώχνω την Morrigan απ' το party.

                Comment


                • #68
                  Mono pou to BG kai to DA einai omoia ws spiritual saccessor sta shmeia pou exoun hdh eipwthei.
                  "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                  But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                  Kindred, this blade and I.
                  "

                  "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                  Greek Gaming Videos
                  Greek Final Fantasy Forum

                  Comment


                  • #69
                    Παιδιά βγαίνουμε επικίνδυνα off topic. Υπάρχει μια διαφορά οπτικής, ας μην κάνουμε την τρίχα τριχιά και ας επικεντρωθούμε σε ό,τι αφορά το remake.
                    Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                    Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                    Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                    Comment


                    • #70
                      Παιδιά έχω πολύ καλό νέο.Αν τα αναβαθμισμένα bg σημειώσουν εμποορική επιτυχία θα προχωρήσουν και σε επανέκδοση των icewind dale!!!

                      Πάρα πολύ καλά νέα.Ειδικά το icewind dale 1 χρειάζεται ένα λιφτινγκ.

                      Σελίδα Uh oh ... it's a 404! (Page Not Found) - Ο πιο έγκυρος προορισμός για την αγορά των videogames, του hardware, του κινηματογράφου και των gadgets.


                      Tidy!

                      Do not blame me.Blame yourself or God.
                      In Matsuno we trust.

                      Comment


                      • #71
                        με αυτα και με αυτα εβαλα λιγο το nwn2 και μπορω να πω οτι δεν εχει γερασει πολυ καλα (το τρεχω σε ultra settings) επισης το art direction θυμομουν οτι ηταν καλυτερο...δεν ξερω ισως εγω να εχω καλομαθει πλεον , παντως βρηκα και τα saves μου τελικα ειμαι πριν το last boss αλλα δεν ειχα πειραξει τα expansions θα εχουνε την τιμητικη τους σε ανυποπτο χρονο κατα διαστηματα

                        Comment


                        • #72
                          Το NWN 2 είχε απίστευτα πολύ bloom. Οπτικά και αισθητικά ποτέ δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο, αν εξαιρέσεις το ότι μπορούσες να φορέσεις πλατύγυρο καπέλο (σαν εμένα) και να γυρνάς σε όλο το παιχνίδι σαν το Ντ'Αρτανιάν.

                          Ευχάριστα όντως τα νέα για Dale αν και αναμενόμενα. Θα χαρώ πολύ να ξαναδώ το πρώτο (το δεύτερο όχι και τόσο για να πω την αλήθεια).
                          Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                          Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                          Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                          Comment


                          • #73
                            δεν με πειραξε το bloom αλλα τα textures, το animation και τα battle effects που απογοητευουν ακομα και για 2006 νομιζω, ξαναλεω οτι το πιθανοτερο ειναι να εχω καλομαθει πλεον αλλα αν ειχε καλυτερο art δεν θα ελεγα τιποτα μαλλον

                            Comment


                            • #74
                              Εμένα πάντως το πρώτο neverwinter δεν μου είχε αρέσει καθόλου.To βρήκα εντελώς ανούσιο να παίζεις dnd παιχνίδι και να ελέγχεις μόνο έναν(!) χαρακτήρα(άντε 2 μαζί με το sidekick σου).Δεν υπάρχει καθόλου στρατηγική στις μάχες,απλά ρίχνεις buffs και ορμάς.Αναγνωρίζω πάντως πως το construction kit ήταν εξαιρετική ιδέα και πως μπορούσες να φτιάξεις πολύ καλές περιπέτειες.

                              Το nwn2 τι λέει σαν παιχνίδι;Παρόλο που το έχω δεν μπόρεσα να το δοκιμάσω-δεν έχω αρκετά δυνατό υπολογιστή.

                              Το icewind dale 1 το έιχα λιώσει αλλά το 2 δεν το προχώρησα πολύ.Το 1 θεωρείται καλύτερο του 2;

                              Άσχετο,τίτε πολύ καλά το mods για το baldurs gate που είχες ποσταρει σε προηγούμενο ποστ.Θα τα δοκιμάσω σίγουρα στο μέλλον.


                              Tidy!

                              Do not blame me.Blame yourself or God.
                              In Matsuno we trust.

                              Comment


                              • #75
                                στο δευτερο icewind παιζεις μπαλα με την 3η edition σε αντιθεση με το πρωτο ισως γι΄αυτο δεν το ειδανε μερικοι με καλο ματι, για μενα ητανε πολυ ποιο ενδιαφερον ταχτικα απο τα bgs και το πρωτο icewind ειχανε ομως σε ατμοσφαιρα και design σε σχεση με το πρωτο

                                το nvn2 ειναι μαλλον love it or hate it , υπαρχει αξιολογο mod community απο πισω, εντυπωσιαστηκα με αυτα που ειδα απο τα links του τιτου, σιγουρα αξιζει να το δεις αν εχεις χρονο ειναι πολυ καλυτερο του πρωτου nvn που ουτε και εγω το ειχα δει με καλο ματι

                                Comment

                                Working...
                                X