soul calibur,tekken,virtua fighter,bloody roar...και άλλα που δε μου'ρχονται τώρα.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Castlevania Judgement [Wii]
Collapse
X
-
soul calibur,tekken,virtua fighter,bloody roar...και άλλα που δε μου'ρχονται τώρα.
[/b]
Αντίθετα το C:JD είναι πλήρως 3D. Όταν πατάς το πάνω ο χαρακτήρας τρέχει στο βάθος και δεν πηδάει.
Comment
-
Εμ όχι.Τα Soul Calibur,Virtua Fighter και Tekken είναι real 3d.
Comment
-
Εμ όχι.Τα Soul Calibur,Virtua Fighter και Tekken είναι real 3d.
[/b]
αλλά αυτή η κίνηση γινόταν μόνο με πλάγια βήματα και όχι με χρήση του αναλογικού μοχλού για πλήρη κίνηση οπουδήποτε μέσα στον χώρο.
Γι'αυτό λέω ότι ουσιατικά είναι 2D.
Comment
-
Μάλλον η τελευταία φορά ήταν σε psone η DC(VF)-no offence.Πλέον oι χαρακτήρες κινούνται κανονικά στο βάθος.Για να κάνεις άλμα στο SC για παράδειγμα πρέπει να κρατάς την άμυνα.Αν πατήσεις πάνω ο χαρακτήρας κινείται στο βάθος.Φυσικά ένα game fighitng δεν είναι 3d μόνο από αυτό το στοιχείο.Η evade κίνηση στο βάθος και σε τρισδιάστατη αρένα καθώς και η κίνηση όταν είσαι πεσμένος κάτω σε διάφορες κατευθύνσεις,οι κινήσεις που αποφεύγονται με βηματισμό,η διαφορετικη΄αντίληψη και διαχείριση του χώρου τα κάνουν άλλο είδος από τα 2d fighiting που η φιλοσοφία είναι εντελώς διαφορετική.
http://www.youtube.com/watch?v=Ru1fVzBlwFQ
http://www.youtube.com/watch?v=z_zYnw5RD50
http://www.youtube.com/watch?v=Bpnx34D0dLk
Επίσης τα Power Stone είχαν ακολουθήσει πλήρως τη συνταγή της πλήρους 3d arena με διαφορά στο terrain και αποτέλεσαν υπέροχα games.Σε αντιθεση με το μάλλον απλά καλό Ehrgeiz.Μάλλον με αυτά θελει να μοιάσει το Judgment.
Τέλος πάντων ας μη βγούμε άλλο off topic.
EDIT:
Μάλλον έχω μείνει πίσω ή δεν θυμόμουν καλά. biggrin.gif
Ακόμα κι έτσι όμως πάλι πιστεύω ότι σαν στήσιμο τα SC και VF πιο κοντά σε 2D με 3D στοιχεία μου φέρνουν παρά σε full 3D με πλήρη κίνηση στην αρένα.
Sorry για το off topic. [/b]
http://www.youtube.com/watch?v=otOWRIjKEzc
Απλά τα fighting που είναι όντως 3d απεικονίζουν πολύ ρεαλιστικά και τις πραγματικές μάχες.Ωστόσο σε κάποια games προφανώς αυτό δε λειτουργεί γι'αυτό δε θα δούμε και δεν πρέπει να δούμε imo ποτέ SF σε 3d για παράδειγμα(h fireball θα γίνεται evade ή θα πιάνει χωρο σε πλάτος-βάθος της arena με αποτέλεσμα απλά να κάνεις defence κ.ά. πόσα)Αν ασχοληθείς έστω λιγο με VF 5 για παράδειγμα θα αντιληφθείς αυτό που σου περιγράφω.
Comment
-
Μάλλον η τελευταία φορά ήταν σε psone η DC(VF)-no offence.Πλέον oι χαρακτήρες κινούνται κανονικά στο βάθος.Για να κάνεις άλμα στο SC για παράδειγμα πρέπει να κρατάς την άμυνα.Αν πατήσεις πάνω ο χαρακτήρας κινείται στο βάθος.Φυσικά ένα game fighitng δεν είναι 3d μόνο από αυτό το στοιχείο.Η evade κίνηση στο βάθος και σε τρισδιάστατη αρένα καθώς και η κίνηση όταν είσαι πεσμένος κάτω σε διάφορες κατευθύνσεις,οι κινήσεις που αποφεύγονται με βηματισμό,η διαφορετικη΄αντίληψη και διαχείριση του χώρου τα κάνουν άλλο είδος από τα 2d fighiting που η φιλοσοφία είναι εντελώς διαφορετική.
Επίσης τα Power Stone είχαν ακολουθήσει πλήρως τη συνταγή της πλήρους 3d arena με διαφορά στο terrain και αποτέλεσαν υπέροχα games.Σε αντιθεση με το μάλλον απλά καλό Ehrgeiz.Μάλλον με αυτά θελει να μοιάσει το Judgment.
Τέλος πάντων ας μη βγούμε άλλο off topic.
[/b]
Ακόμα κι έτσι όμως πάλι πιστεύω ότι σαν στήσιμο τα SC και VF πιο κοντά σε 2D με 3D στοιχεία μου φέρνουν, παρά σε full 3D με πλήρη κίνηση στην αρένα.
Sorry για το off topic.
Comment
Comment