Announcement

Collapse
No announcement yet.

Chrono Trigger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Δε ξέρω πως δείχνει το PS1 στο PS3, αλλά στο PSP δείχνει πραγματικά εκπληκτικά. Μιλάμε ότι ακόμα και τίτλοι που, ανέκαθεν, έδειχναν πολύ μέτρια, στο PSP δείχνουν μια χαρά. Δυσκολεύομαι πάντως να πιστέψω ότι το Silent Hill πχ, δείχνει καλύτερα σε HDTV απ’ ότι στην οθόνη του PSP.

    Εδώ το The Divide: Enemies Within, τίτλος PS1 με 3D γραφικά του 1996 (ούτε καν 98 ή 99, αλλά 96), που πάντα είχε μέτρια γραφικά και ειδικά αν το έβαζα τώρα στο PS1 θα δάκρυζαν τα μάτια μου, στο PSP παίζεται μια χαρά.

    Βασικά, όσο υπερβολικό κι αν ακουστεί, τολμώ να πω ότι μερικοί τίτλοι του PS1 στην οθόνη του PSP δείχνουν σχεδόν σαν PSP games. Όταν έβαλα Ridge Racer 4 στο PSP έπαθα πλάκα. Ανέκαθεν ήταν εντυπωσιακό, αλλά WTF. Το ίδιο και με τα Crash Bandicoot, όπου ακόμα και το πρώτο δείχνει υπερβολικά όμορφο. Τα δε 2D games τύπου Lomax είναι απλά αλλού.

    Για μένα πάντως που δεν έχω PS3, το PSP είναι ο απόλυτος τρόπος για PS1 gaming.

    PSP = EPIC WIN
    There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
    Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

    Comment


    • #77
      Το PS3 κάνει up scaling και smoothing στα γραφικά, το χειρότερο που μπορείς να δεις είναι αυτό ακριβώς που έβλεπες στο PSone, το καλύτερο είναι αυτό το αποτέλεσμα με smoothed pixels. Προσωπικά δε με χαλάει καθόλου, πόσο μάλιστα όταν είμαι σπίτι, αραχτός στο κρεβάτι. Μου είναι απείρως πιο βολικό να κρατάω ένα dual shock και να κοιτάω σε μια τηλεόραση, παρά ένα PSP.

      Δεν ξέρω τι καταλάβατε από το προηγούμενο post μου, υφάκι δεν είχα, απλώς ήθελα να σας πω ότι και στο PS3 τα αποτελέσματα είναι εξαιρετικά.

      Comment


      • #78
        H alhtheia einai pws to Vagrant story kai to FF7 pou ta epaiksa ksana se PS3 deixnoun poly kala, kamia allagh se sxesh me to pws ta thymwmoun.
        Tha symfwnhsw epishs omws pws ta palia games tou PSOne deixnoun pragmatika san PSP games otan ta paizeis ekei.

        A kai epeidh ksexasa na to sxoliasw poio prin, den exw paiksei pote to FF7 me to mod sta anthrwpakia, merikes empeiries den thelw na tis allazw katholou, eipame h nostalgia einai dynato pragma

        P.S deite thn Tifa kai thn Scarlet na paizoun sfaliares panw sto kanoni tou Jeuno, apla den yparxei kati kalytero!!!
        "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
        But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
        Kindred, this blade and I.
        "

        "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
        Greek Gaming Videos
        Greek Final Fantasy Forum

        Comment


        • #79

          P.S deite thn Tifa kai thn Scarlet na paizoun sfaliares panw sto kanoni tou Jeuno, apla den yparxei kati kalytero!!!


          Kαι λίγο νωρίτερα η τολμηρή "θέα" στο τραπέζι που κάθεται η Scarlet
          «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

          Comment


          • #80
            Originally posted by Evans View Post

            Δεν ξέρω τι καταλάβατε από το προηγούμενο post μου, υφάκι δεν είχα, απλώς ήθελα να σας πω ότι και στο PS3 τα αποτελέσματα είναι εξαιρετικά.

            Σε τι ανάλυσης τηλεόραση το έχεις δοκιμάσει;
            I'm back bitches... Version 2.0

            Το νέο forum για το αυτοκίνητο: PetrolHeads

            Comment


            • #81
              Κάθε φορά που αναφέρεται αυτό το όνομα "FF7", διαβάζω απίστευτα πράγματα -Γέρασε άσχημα, δεν είναι και τόσο καλό κτλ κτλ -

              Θα αναφέρω μερικά δεδομένα :

              1. Κυκλοφόρησε το 1997 και θεωρείται από πάρα πολλούς ότι ανήκει στα καλύτερα Games όλων των εποχών για το Playstation 1 που σταμάτησε το 2004.

              2. Αναφέρθηκε, το επαναλαμβάνω κι εγώ. Εάν το FF7 θεωρείται γερασμένο, τα περισσότερα 3d games του DS τι είναι?

              Γραφικά δεν είναι μόνο τα πολύγωνα των χαρακτήρων αλλά το σύνολο που παρουσιάζει το παιχνίδι. Τα FMVs, backrounds, special effects, animations είναι αξιοπρεπέστατα ακόμη και σήμερα.

              Τέσπα, σχετικά με το Chrono Cross Που αναφέρθηκε πολύ πίσω...είναι ένα υπέροχο παιχνίδι που όμως μπορεί να αφήσει αδιάφορο κάποιον ~ή και απογοητευμένο~ εαν περιμένει ενα διάδοχο του θρυλικού CHrono Trigger. Δεν είναι και δεν έχουν καμία σχέση
              " You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?

              Authenticity sir, authenticity. "

              Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)



              Comment


              • #82
                Originally posted by Scatman View Post
                Τέσπα, σχετικά με το Chrono Cross Που αναφέρθηκε πολύ πίσω...είναι ένα υπέροχο παιχνίδι που όμως μπορεί να αφήσει αδιάφορο κάποιον ~ή και απογοητευμένο~ εαν περιμένει ενα διάδοχο του θρυλικού CHrono Trigger. Δεν είναι και δεν έχουν καμία σχέση
                Το οποίο ανέφερα πριν και έχω ο ίδιος.
                sigpic

                Comment


                • #83
                  Τερμάτισα το συγκεκριμένο παιχνίδι και με λίγες από τις εναλλακτικές ιστορίες τέλους του.

                  Τα γραφικά του ακόμα παραμένουν ως έχουν και δεν τα έχουν πειράξει καν στο σύνολο, όπως και έγινε με το FF4 remake. Με λίγα λόγια, 2D retrospective! Το μόνο που νομίζω άλλαξαν, είναι η προσθήκη στα anime κινηματογραφικά με σύνθεση Akira Toriyama και ένα fix στα γραφικά των τοπίων και των χαρακτήρων και των γραμμάτων, για να το κάνουν πιο ωραίο.

                  Τίποτα δεν έχει αλλάξει, όπως λένε και κάποια reviews από τα ξένα sites. Δεν άλλαξε ούτε και το σύστημα μάχης, το οποίο είναι real-time turn-based strategy.

                  Από ιστορικής άποψης, δεν ξέρω τι άλλαξε ακριβώς εκεί, αλλά όχι μόνο συμπεριελήφθηκε η κεντρική ιστορία με τον Crono και τους φίλους του, αλλά και οι εναλλακτικές ιστορίες τους που έκαναν ένα τρελό overpower τους χαρακτήρες όλους φτάνοντας τους στο 999 HP και 99 MP ως απώτατο όριο. Θα χαρακτήριζα το στυλ της περισσότερο περιπετειώδης και μυστήριο και πολύ λιγότερο κωμωδία. Η ιστορία είναι μεν ωραία, αλλά έχει και κάποια κενά εκεί που πιστεύω ως σήμερα παραμένουν μυστήρια.

                  Τα παρακάτω είναι για όσους το έχουν παίξει...

                   
                  Πως εξαφανίστηκε έτσι η Πριγκίπισσα Nadia, αλλιώς Marie, πολύ πριν ανακαλυφθούν οι χρονοπυλές από το πουθενά? Πως παρέμεινε έτσι ανένεργος ο Robo τόσο καιρό με αποτέλεσμα να τον διορθώνει με πολύ ίδρωτα η Lucca? Τι απέγινε και πέθανε έτσι ο Belthasar, ο guru του Χρόνου, με αποτέλεσμα να ανακαλύπτουμε ένα Νu με το μυαλό του? Τέλος, στην εναλλακτική ιστορία τι απέγινε η αδερφή του Janus, αλλιώς Magus, Schala, μετά την καταστροφή του υπόθαλάσσιου παλατιού και γιατί παλάβωσε από το πουθενά η μητέρα τους?


                   
                  Εγώ λύσσαξα από τα γέλια με τα σχόλια της μητέρας του Crono και των φίλων του, ειδικά αυτό με τον Frog(Βάτραχο). αλλιώς Glenn, που έλεγε στον Crono να μην φέρνει τα ζώα μέσα στο σπίτι και ο Glenn έλεγε ότι είναι ένας Κύριος... Ιππότης. :xp:


                  Η μουσική ήταν πολύ ωραία. όπως αρμόζει τον Nobuo Uematsu.

                  Το μόνο αρνητικό στο παιχνίδι είναι τα ταξίδια στο χρόνο που σ' εκαναν να σκεφτείς πάρα πολύ να λύσεις χωρίς walkthrough τις λύσεις με αποτέλεσμα η μία λύση να βρίσκεται στην μία εποχή στην άλλη και να κυμαίνεται ο χρόνος παιξίματος από 50 σε 70 ώρες.

                  Το συνιστώ ανεπιφύλακτα να το παίξουν όλοι!
                  sigpic

                  Comment


                  • #84
                    Το τι παίζει με την schala εξηγείται σε ένα από τα endings του παιχνιδιού(το οποίο προστέθηκε στην ds έκδοση) ή ακόμα καλύτερα στο chrono cross,όπου αποτελεί και ένα από τα κυριότερα θέματα της ιστορίας.Δεν θα σου πω τι ακριβώς παίζει γιατί είναι τεράστιο spoiler.

                    Επίσης την μουσική δεν την έγραψα μόνο ο uelatsu αλλά συνέβαλε και ο mitsuda τον οποίο θεωρώ ισάξιο αν όχι καλύτερο του uematsu.


                    Tidy!

                    Do not blame me.Blame yourself or God.
                    In Matsuno we trust.

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by Deus View Post
                      Το τι παίζει με την schala εξηγείται σε ένα από τα endings του παιχνιδιού(το οποίο προστέθηκε στην ds έκδοση) ή ακόμα καλύτερα στο chrono cross,όπου αποτελεί και ένα από τα κυριότερα θέματα της ιστορίας.Δεν θα σου πω τι ακριβώς παίζει γιατί είναι τεράστιο spoiler.

                      Επίσης την μουσική δεν την έγραψα μόνο ο uelatsu αλλά συνέβαλε και ο mitsuda τον οποίο θεωρώ ισάξιο αν όχι καλύτερο του uematsu.
                       
                      Την βρήκα στο Τέλος 13 που προστέθηκε στην DS έκδοση που έχω να είναι boss με τον άλλον Lavos, οπότε γιαυτό αναρωτήθηκαπως έγινε έτσι.

                      Πάλι καλά που έχω το Chrono Cross και θα το ψάξω κάποια στιγμή, όταν βάλω το PS στην πρίζα.
                      sigpic

                      Comment


                      • #86
                        An mporeseis kai kseperaseis to eleino systhma maxhs paikse, egw den ta katafera
                        Eftyxws yparxoun kai faqs.
                        "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                        But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                        Kindred, this blade and I.
                        "

                        "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                        Greek Gaming Videos
                        Greek Final Fantasy Forum

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by Ground_zero View Post
                          An mporeseis kai kseperaseis to eleino systhma maxhs paikse, egw den ta katafera
                          Eftyxws yparxoun kai faqs.
                          Έχω πρώτες εντυπώσεις για το Chrono Cross.

                          Τα γραφικά, εκτός από τις διαφορές στα HUBs θυμίζουν Final Fantasy VIII. Το gameplay είναι μια χαρά και ο χειρισμός το ίδιο. Μόνο το σύστημα μάχης είναι ελλέινο. Είχες δίκιο, G_Z.

                          Μου πήρε 4-5 προσπάθειες να μάθω το σύστημα μάχης μέχρι που κατάλαβα ότι συνδυάζονται 4-5 φορές τα χτυπήματα και με τελικό χτύπημα ή ένα κίτρινο χτύπημα ή ένα μαγικό για να τα εξουδετερώσεις.

                          Σεναριακά δεν ξέρω τι παίζει, γιατί είμαι ακόμα στην αρχή και το έχω προχωρήσει λίγο-λίγο και σιγά-σιγά.

                          Μπορεί κάποιος mod να μετονομάσει το θέμα Chrono Trigger + Chrono Cross ή Chrono Saga. Ευχαριστώ...
                          sigpic

                          Comment


                          • #88
                            Το καλό είναι πως αν και οι μάχες όντως δεν είναι καλές είναι πολύ λίγες και κρατάνε λίγο οπότε δεν ενοχλεί πάρα πολύ.
                            Originally posted by Squall Leonhart
                            I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                            Originally posted by 丹野
                            Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                            Originally posted by Ryu_gr
                            υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                            Comment

                            Working...
                            X