Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bayonetta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • straier
    replied
     
    Άνοιξα τα spoiler tags πριν διαβάσω την εισαγωγή. Χο χο χο.

    Leave a comment:


  • Ryu_gr
    replied
    Λοιπόν αποφάσισα να το βάλω στο PC και έπαιξα λίγο. Ακολουθεί review χιλίων λέξεων γιατί μου έκανε εντύπωση.

     

    1 εικόνα, χίλιες λέξεις, χιχι σας την έσκασα

    Leave a comment:


  • 丹野
    replied
    Λοιπόν, τελειώνοντας το παιχνίδι στην πιο σκληρή δυσκολία(Infinite Climax Difficulty), θέλω να πω ότι είχε μία πολύ αισθητή δυσκολία.

    1) Οι χαρακτήρες είναι ίδιοι με του Hard, αλλά πιο τσαντισμένοι.
    2) Χωρίς Witch Time ήταν παλούκι και είχαν τρελό hit counter.
     
    3) Από τα πιο δύσκολα bosses ήταν η last μορφή της Jeanne, γιατί αυτό το τσ......ι μου τα έπρηξε με το να χώνει εδώ κι εκεί τα Wicked Weaves. 2ο πιο δύσκολο ήταν τα bosses με τους δράκους, γιατί χρειάστηκε να αποφεύγω και να χτυπάω 2-3 φορές το κεφάλι και πάει λέγοντας. Πόσο μάλλον το 3ο πιο δύσκολο ήταν μέσα στον ναό που χώθηκε το κεφάλι του δράκου και αναγκάστηκα να μένω μακριά του καθώς τον πυροβολώ... Ευτυχώς που ήξερα απ' έξω κι ανακατωτά τις συνήθειες τους.

    Leave a comment:


  • 丹野
    replied
    Μόλις τερμάτισα στο hard την κοπελιά. Μου μένει να κάνω το Infinite Climax Difficulty(Hell) για να πάρω το τελευταίο ach. Δεν την παλεύω χωρίς Witch Time. Θα μου πάρει 2-3 μέρες να το τελειώσω και να συνηθίσω την ταχύτητα χωρίς αυτήν την Witch Time.

    Leave a comment:


  • 丹野
    replied
    Είμαι στο Επεισόδιο XIV και κοντεύω να το τελειώσω στο Hard. Δεν την παλεύω. XD Θέλω οπωσδήποτε να το τερματίσω σήμερα για να ξεκλειδώσω μαζί και τα άλλα achievements όλα μαζί και μετά να ασχοληθώ με κάποιο από τα RPG.

    Ξεκλείδωσα και το Χαμένο Επεισόδιο και θα του ρίξω αργότερα μία ματιά. Το Χαμένο Επεισόδιο είναι αυτό το ξενέρωτο mini game που λέγατε ?

    Αισθητά η διαφορά δυσκολιάς είναι απλά η αντικατάσταση των εχθρών σε κάποιες πίστες και, όπως παρατήρησα, και η έλλειψη Witch Time σε κάποια σημεία. Τα mini bosses ήταν πολύ γρήγορα, λες και τσαντίστηκαν(Σαν να φόραγα το Seal of Despair).

    Παρατήρησα κι ένα μικρό glitch. Είναι στην Διαδρομή 666 και δεν παλευόταν η φάση με τα σκαμπανεβάσματα του δρόμου. 2-3 φορές έπεσα στο κενό... ~_~ Όποιος tester το έπαιξε πρέπει να ήταν φλώρος και δεν σκέφτηκε να το εξετάσει με μεγάλη ταχύτητα με αποτέλεσμα να παραμένει αυτό το glitch στα σκαμπανεβάσματα...

    Leave a comment:


  • Loggo
    replied
    Originally posted by Xeno View Post
    αλλα εγω δε βρισκω νοημα στο να εχεις δεκαδες combos με συνδυασμους τυπου PKPKPKPPPPKPKPK οταν εν τελει η ουσια ειναι στην κινηση, την αποφυγη και την επαναληψη (ως επι τω πλειστω) 1-2 combos γιατι εν τελει μονο αυτα εχουν νοημα.
    Χαχαχα signed στο άπειρο.

    Ανεξαρτήτως της ποιότητας των τίτλων, κι εγώ με τη σειρά μου, πλέον, βρίσκω το συγκεκριμένο είδος φοβερά αδιάφορο.

    Leave a comment:


  • 丹野
    replied
    Μην πω και για πολλές τεχνικές να παραμένεις στον αέρα...

    Leave a comment:


  • Sinclair
    replied
    A ok. Στο bayonetta τα ίδια ταλαιπώρησαν πολύ κόσμο- συμπερλιμβανομένου και του αδερφόυ μου που το τελείωσε νομίζω, εγώ το άφησα γιατί δεν ήμουν στο mood- αλλά από όσο έχω ακούσει καταφεύγεις εν τέλει σε κάποιους λίγους συνδυασμούς που σε βολεύουν ή που χρησιμεύουν. Όταν με το καλό ασχοληθώ κανονικά θα το διαπιστώσω αν ισχύει.

    Leave a comment:


  • Xeno
    replied
    Οντως ειναι αρκετα arcade, απλα ηθελα να πω πως εχω μεινει στα ακομα πιο arcade τυπου Contra, 1 shot=death.
    Προφανως και καποιος θα μου πει πως το παρακατω δεν ισχυει αλλα εγω δε βρισκω νοημα στο να εχεις δεκαδες combos με συνδυασμους τυπου PKPKPKPPPPKPKPK οταν εν τελει η ουσια ειναι στην κινηση, την αποφυγη και την επαναληψη (ως επι τω πλειστω) 1-2 combos γιατι εν τελει μονο αυτα εχουν νοημα.

    Leave a comment:


  • Sinclair
    replied
    Προσωπικά θεωρώ πάντως τίτλους όπως το Bayonetta, DMC, God Hand, Ninja Gaiden είναι εντελώς arcade λογικής μιας και η δυσκολία υπάρχει( έστω επιλέξιμη) όπως και το skill building με την τριβή στο battle system. Οκ το Ninja Gaiden 2 με κούρασε από νωρίς βέβαια ελέω χαζής δυσκολίας. Ο πιλγκριμ τώρα θα γελάει βέβαια

    Leave a comment:


  • Xeno
    replied
    Στα χναρια του Tanno κι εγω τελειωσα το Bayonetta.
    Καλο ηταν δε μπορω να πω, αλλα πηρα τη δοση μου απο action games για 1 χρονο τουλαχιστον. Ωραιο το στησιμο, ωραια τα παντα, αλλα δε βρισκω ευχαριστηση στο gameplay αυτων των τιτλων. Μαλλον προτιμω τις πιο arcade καταστασεις στα action games, τι να πω.

    Οπως και να χει το παιχνιδι αυτο που θελει να πετυχει το κανει παρα πολυ καλα. Ωραιες και οι παρενθεσεις που σε καποια μερη υπαρχει αποδιδεται tribute σε αλλες εποχες, οπως με το Afterburner part κτλ.

    Στο ending part το ματωσαν παντως, απορω γιατι το κουρασαν τοσο πολυ. Οπως και να χει μαλλον μονο αυτη η ομαδα εχει βρει τη συνταγη για σωστα 3d action games, ολοι οι αλλοι φαινεται να χουν μεινει χρονια πισω και λογικα θα φανει αυτο και τωρα που η Capcom θα βγαλει DMC χωρις τον Κamiya και την ομαδα του (οκ βαλαν τη Ninja Theory, ωραιο υποκαταστατο, αυτο ειναι σαν να κοβεις τις μπριζολες και να το ριχνεις στο spam ).

    Leave a comment:


  • Xeno
    replied
    DMC=Capcom.

    Αντε και καλο achievement hunting.

    Leave a comment:


  • 丹野
    replied
    Θέλω να πω την προσωπική μου γνώμη για την Bayo-γκόμενα.

    Τα γραφικά τέλεια, η κλασσική μουσική ως τη Μπαρόκ πολύ όμορφη, μαζί με την εξαγγελία των Αγγέλων. η μάχη ήταν εκρηκτική και γαμάτη.

    Οι πιο επικές μάχες ήταν αυτές με τους τεράστιους αγγέλους. Ακόμα πιο επική ήταν με το last boss.
     

    Η πίστα που ξεχώρισε ήταν με τον πύραυλο. Δεν την πάλευα με τπτ και πατούσα συνέχεια "Dodge" για να αποφύγω τις πυρόσφαιρες τους.


    υπήρχαν και κωμικά στοιχεία που μ' έκαναν να γελάω, τα οποία ήταν ο Luka και το striptease show της Bayo-πίπινας.

    Φαντάζομαι, αν γίνουν τα γενέθλια της Sega και ενσωματωθούν το Devil May Cry και η Bayonetta, θα γινόταν επικές μάχες με την Bayonetta εναντία τον Dante και την Jeanne εναντία του Nero.

     
    Από τα Alfheim, στο PS3, νίκησα με την μία αυτό με το "Stay in the air for 20 minutes" και μάλιστα χωρίς την τεχνική του μαστίγιου "Double Jump --> Hold Y" επαναλάμβάνοντας την. Χρησιμοποίησα και μία άλλη τεχνική. Την τεχνική "Circle Shooting" με την μία και όλοι έμειναν άφωνοι που πέρασα την πίστα.


    Ξεκλείδωσα τώρα 33 achievements και τώρα θέλω να δω πως θα ξεκλειδώσω και τα υπόλοιπα achs.

    Leave a comment:


  • 丹野
    replied
    Τελείωσα στο Normal την Bayo-γκόμενα.

    Μπορώ να πω ότι η γκόμενα, αντί να είναι μάγισσα, θα έπρεπε να λέγεται Κυνηγός Αγγέλων. Το αστείο στην υπόθεση ήταν τα κωμικά σκηνικά και το striptease show της. Ακόμα γελάω με τον Luka που τον έλεγε Chesire.

    Φαντάζεστε τι θα γινόταν αν πάλευαν Dante VS Bayonetta. Επικές μάχες θα έλεγα !

    Leave a comment:


  • Laharl
    replied
    Originally posted by Imrahil View Post

    Τανο, 12 λίρες το πήρα από αμαζον(επειδή είσαι και λίγο επικίνδυνος εσύ, δεν εννοώ τη ζούγκλα)


    Τάννο το πιο φθηνό είναι εδώ

    http://www.game.co.uk/Games/Xbox-360/Action-Adventure-Adventure/Bayonetta/~r336360/?s=bayonetta

    13 λίρες και άλλες 3 τα μεταφορικά,βγαίνει στα 18-19 ευρώ.Σε τέτοια τιμή καρα-αξίζει

    Εγώ βρίσκομαι 14ο κεφάλαιο και το παιχνίδι παραμένει πολύ ωραίο.Αν και τα νέα όπλα που σου δίνει δεν μου αρέσουν(που είναι η κιθάρα ωρέ?)και έχω μείνει με τα κλασσικά και την κατάνα.Πάντως για εμένα Devil May Cry Killer δεν είναι,ίσως φταίει ο Dante και οι απείρος πιο ουσιώδες εχθροί του DMC.

    Όσο για τα άπειρα ζουμ και τα ξεγυμνώματα της Bayonetta για το climax έχουν την πλάκα τους.

    Leave a comment:

Working...
X