μπα δεν θα μου αρεσε και τοσο να εχεις μεταλλαγμενους και κομματιασμενους χαρακτηρες, ενω ακουγετε αστειο ειναι ψιλοβλακεια κατα τη γνωμη μου. παντως με το να αναφερουν κι αλλες εταιρειες στο βιβλιαρακι δινουν ελπιδες για καμποσους χαρακτηρες επιπλεον κι απο τη Namco κι απο τη Square Enix αν και τελικα απο τι φαινετε η μονη που καταφεραν να συνενοηθουν νωρις ειναι η Konami με τον Snake. προφανως γινεται αυτο που ειπες Wii_Master_Link αλλα για να αναφερουν ΜΟΝΟ τον Νecrid κι οχι ολους τους χαρακτηρες του παιχνιδιου, σημαινει κατι παιζει μονο με αυτον...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Super Smash Bros. Brawl
Collapse
X
-
δε νομιζω να τον βαλουν για χαρακτηρα, ειναι πολυ "βιαιος" ας πουμε. απο την αλλη ομως κι ο Snake στην ιδια κατηγορια ανηκει, οπως και να το κανουμε δεν ειναι παιδικος. αλλα και παλι γιατι αυτος ? ειναι πολυ ασημαντος και γνωστος μονο στη σειρα Soul Calibur. μαλλον το βιβλιαρακι θα τους αναφερει απλα καπως ετσι "Diddy who appeared along side Banjo and Krunch in Diddy Kong Racing..." , "Link was an unlockable character along with Necrid in Soul Calibur..." , "Mario appeared in Super Mario RPG created by Squaresoft..." oπως ειδα να γραφουν στην ιδια σελιδα στο ιδιο τοπικ του φορουμ που ποσταρε ο Wii_Master_Link...
Comment
-
Θα μπορούσε όμως δε θα γίνει έτσι γι τον εξής λόγο: Γιατί να αναφέρουν την εμφάνιση του Link στο Soul Calibur 2 και αν το κάνουν γιατί να γίνει αναφορά στον Necrid ο οποίος δεν είχε καμία σχέση μαζί του στο game και όχι πχ στον Raphael ο οποίος ήταν και ο destined αντιπαλός του?
(Btw o Link δεν ήταν από την αρχή επιλέξιμος στο SC2 ?)
Ή το ότι ο Mario εμφανίστηκε στο super Mario RPG. Για ποιό λόγο να δώσουν τέτοιου είδους πληροφορίες?
Comment
-
βασικα δεν γνωριζω τι παιζει με τον Necrid κι αναφερουν μονο αυτον κι οχι ολους τους υπολοιπους. επισης ειχα την εκδοση για Ps2 οποτε δεν ξερω αν ηταν απτην αρχη επιλεξιμος ο Link. μυστηριο παντως να ξεθαψουν αυτον τον χαρακτηρα και να μην εχουν πχ μια animated version του Nightmare (αν οντως παιζει καποιος απτο παιχνιδι στο SSBB)...
το Super Mario RPG παντως μπορει να αναφερετε απλα ως παιχνιδι που συμμετειχε ο Mario οπως κι ολα τα αλλα απο την αρχη της καριερας του. μπορει απλα να πηραν καποιο στοιχειο απο εκει και να υπαρχει σαν trophy ή αλλο item μεσα στο παιχνιδι, κι επειδη ειναι δημιουργημα της Square Enix να επρεπε να την αναφερουν.
o Banjo κι ο Krunch παλι ? γιατι μονο αυτοι οι δυο ενω στο Diddy Kong's Racing παιζαν αλλοι τοσοι χαρακτηρες ?
μυστηρια πραγματα, αλλα σε λιγο καιρο θα ξερουμε με σιγουρια...
προς το παρον παρτε νεα:
Manaphy
It’s Manaphy! This Pok?mon also appeared in a movie.
This Manaphy is quite different from the other Pok?mon that appear in this game. So much so that you’ll think, is this even possible?! Or words to that effect.
μεχρι εδω φαινεται να μην εχει κανει τιποτα...
...μετα ομως αρχιζει το μπερδεμα...
αυτο που κανει ουσιαστικα ειναι να αλλαζει χαρακτηρα, δηλαδη αυτος ο χαρακτηρας που ελεγχες αλλαζει και ελεγχεις τον αλλον, τον αντιπαλο σου, ετσι χτυπας και κανεις ζημια στον εαυτο σου, στον χαρακτηρα που επελεξες αρχικα, για οσο διαρκει η συγκεκριμενη κινηση μεχρι να ξαναεπιστρεψουν στα κανονικα τους. αν πχ επελεξα τον Donkey Kong τοτε με την κινηση του Manaphy ελεγχω την Zelda για λιγο και μπορω να χτυπησω και τον Donkey που επελεξα αρχικα.
Comment
-
Iwata asks... Sakurai
http://us.wii.com/iwata_asks/ssbb/vol1_page1.jsp
ένα ενδιαφέρον απόσπασμα:
Iwata
Well, I had considered what I would do if you turned me down and decided that I would need to take the existing Smash Bros. title, Super Smash Bros. Melee for the Nintendo GameCube, and try to make it Wi-Fi capable while preserving as much balanced game play as possible in the event you didn?t want to get involved. Maybe it?s more appropriate to say that I realized we wouldn?t be able to add any new elements to the game without your help and I think I said as much when we discussed it at the hotel. It wasn?t right, but you might even say I used it as a threat of sorts.[/b]
Super Smash Bros. Staff Break Down
wtf...700 άτομα development team (100 μόνιμα συν 600 επιπλέον για βοήθεια)
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p...3&postcount=137
μπορεί να μην μου αρέσει η σειρά αλλά της δίνεται τουλάχιστον η δέουσα προσοχή
Comment
-
Irvine gt goustareis toso pou tha bei o ness?Afou o lucas tha exei tis mises kiniseis idies mafton.Dn leei....
Episis paidia min arxizete ypotheseis gia akirous chars.Akouw sinexeia gia cloud kai sephiroth alla kai dante!!!Ma eiste sovaroi?Ti sxesi exoun me ti nintendo?
Tespa oso pio polloi chars toso to kalitero.
Panw apo 200 wres to subspace re paidia???Adinaton!!!
Dn tha varethw pote!!!
Comment
-
Irvine gt goustareis toso pou tha bei o ness?Afou o lucas tha exei tis mises kiniseis idies mafton.Dn leei....[/b]
Shadow, δεν αναφερόμουν σε σένα φίλε μου. Συγνώμη αν παρεξηγήθηκες. Για διάφορους άλλους που επέμεναν σε διάφορα fora οτι ο Ness δεν πρόκειται να μπεί.In the darkest corner of my mind, I see a boy with a crooked smile...
Comment
-
μ'αυτην την λογικη ο luigi και αυτος δεν θα επρεπε να μπει αφου οι κινησεις του ειναι πανομοιοτυπες με τον mario.
το update δεν το βαζουμε σημερα? ποιος θελει να εχει την χαρα?
εχει πλακα να περασεις και απο τους 8 κοσμουςlol. με 240 ωρες δεν θα μου εκανε καμια εκπληξη εαν γινεται κατι τετοιο. ελπιζω οντως να ειναι τοσες ωρες και τελος ελπιζω να μην βγαλουν κανεναν απο τους παλιους χαρακτηρες και να τους δωσουν νεες κινησεις.
Comment
-
Shadow, δεν αναφερόμουν σε σένα φίλε μου. Συγνώμη αν παρεξηγήθηκες. Για διάφορους άλλους που επέμεναν σε διάφορα fora οτι ο Ness δεν πρόκειται να μπεί.
[/b]
Saturnman7 εχεις δικιο εν μεροι γιατι μπορει να μπει ο αλλος να ενημερωθει απλα και να διαβασει ενα σωρο χαρακτηρες που καποιος θα θελε να προστεθουν, αλλα οκ σε φορουμ ειμαστε και λογικο ειναι ο καθενας να γραφει τα δικα του, τι χαρακτηρες θα ηθελε, τι φανταζεται για το παιχνιδι κλπ.
ο Luigi παντως μπορει να μην εχει και ιδιες κινησεις με τον Μario, αφου μεχρι και δικο του παιχνιδι εχει πλεον, ετσι ισως τον δεις με καμια σκουπα να ρουφαει και γενικα να εχει αρκετες διαφορες πιστευω, και γιαυτο δεν εμφανιστκε ακομα!
τεσπα παρτε screens απτη νεα πιστα, αν και δεν ξερω αν εμφανιζονται κανονικα, εμενα τα προηγουμενα δεν βγαινουν...
Mushroom Kingdom.
This time around, we’ve designed a stage that recreates the layout of World 1-1 in Super Mario Bros.—but with rich backgrounds added to the mix.
The stage scrolls forward at a leisurely pace.
The kingdom you once knew has turned to ruins over the long years, and it is now your battlefield.
You’ll get to enjoy a wide range of familiar structures. Also, since the stage slowly scrolls sideways, battles here will require you to come up with a very different strategy for winning.
Oh, and when you select this stage it will occasionally load an alternate underground stage.
This is the famous World 1-2.
Comment
-
Αλητείες...θα ήθελα ένα wiiware SMB 2d/3d remake σε αυτό το στυλ.
Iwata Asks: Super Smash Bros. Brawl Vol. 2 - For first time gamers
Iwata: Can you tell me about the things that first came to mind when you thought about developing a new Smash Bros. game?
Sakurai: I felt that a large premise of the project was that this was not a series that would continue indefinitely. After all, it wasn?t possible to keep on increasing the characters that are entitled to take the field in Smash Bros. And even if you try to utilize new familiar characters that resonate with the fans, you can?t get each and every gamer to be happy. Just like its predecessor then, we decided to design the game as if it was the last one in the series.[/b]
Iwata: As I mentioned in the beginning, Smash Bros. Brawl for the Wii was a title that many players wanted for Wi-Fi play. Therefore, making Super Smash Bros. Brawl available online in one form or another was a necessary premise.
Sakurai: Right. This was conveyed to me at the E3 in May of 2005 and two months later on July 7, 2005, I finished the project plan document for Super Smash Bros. Brawl.
Iwata: Since it was you that wrote the document, most of the features found in the final version of Smash Bros. Brawl are extremely close to what was written in the document.[/b]
4 νέα βιντεάκια:
Nintendo Wi-Fi Connection: Test Battle: Tokyo vs. Kyoto
http://www.gametrailers.com/player/29935.html
http://www.smashbros.com/en_us/gamem...i/wi-fi06.html
While it?s true you can battle over Wi-Fi, your connection environment and the distance between players can cause great changes in speed. That fact probably makes you a little uneasy.
So, we conducted an online battle between Nintendo?s headquarters in Kyoto and the development team in Tokyo. The distance between Kyoto and Tokyo...is nearly the same distance between Los Angeles and Las Vegas.[/b]
και
?5 minutes of gameplay?
http://www.gametrailers.com/player/29932.html
?home run contest?
http://www.gametrailers.com/player/29933.html
Comment
Comment