Ισως να μας κανεις μια αναλυση του τι εννοεις επανασταση Heavy Rain, για να εχουμε οντως κοινη γραμμη πλευσης. Γιατι εαν μιλας περι σεναριακης επαναστασης, οκ πασο. Εαν ομως μιλας περι επαναστασης στους μηχανισμους, στα γραφικα ή στο design, τοτε νομιζω οτι εχουμε αντιθετη αποψη... Τα quick time events δεν παυουν να ειναι quick time events. Το πώς τα χρησιμοποιει το παιχνιδι ειναι αλλο θεμα. Σε τι ακριβως εφερε την επανασταση του Heavy Rain, γιατι προσωπικα αδυνατω να το καταλαβω, και δεν νομιζω οτι αν το τερματισω θα καταλαβω κατι τετοιο...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
I just finished
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Για να καταλαβεις το τι σημαινει επανασταση για την βιομηχανια.
Επαναστατικο ειναι ενα παιχνιδι το οποιο αλλαζει τελειως τα δεδομενα στην βιομηχανια, ειτε στο ειδος του ειτε γενικοτερα.
Επαναστατικο ηταν το Mario64 το οποιο εφευρε την 3D κινηση.
Επαναστατικο ηταν το Zelda: Ocarina of Time το οποιο εφευρε την 3D battle/targeting λογικη.
Επαναστατικο ηταν το GoldenEye και το HALO που εφεραν τα FPS στις κονσολες, το πρωτο με απειρες πρωτιες και το δευτερο με την ΑΙ και τα set pieces του.
Επαναστατικο ειναι το Half-Life 2 που αλλαξε για παντα τον τροπο με τον οποιο το gameplay αποδιδει το storytelling και τους χαρακτηρες, χωρις ιχνος cut-scene.
Επαναστατικο ηταν το Deus Ex το οποιο εφευρε τις διαφορετικες προσεγγισεις και το ιβριδιο FPS/RPG.
Επαναστατικο ηταν το StarCraft που ορισε ολους τους μηχανισμους και την ισορροπια στα strategy.
Επαναστατικο ηταν το Counter-Strike το οποιο εδειξε πως το modding ανηκε 100% πλεον στο gaming και εβαλε την mod σκηνη μεσα στον χαρτη της mainstream βιομηχανιας.
Επαναστατικο ηταν το Metal Gear Solid, το οποιο εβαλε στα videogames τον ορο Cinematic Gameplay.
Επαναστατικο ηταν το Final Fantasy VII για χιλιους λογους.
Επαναστατικο ηταν το Neverwinter Nights το οποιο καταφερε να εχει τον πρωτο ολοκληρωμενο Editor για ενα παιχνιδι.
Επαναστατικο ηταν το EverQuest που ηταν το πρωτο MMO που υποστηριχτηκε απο μια συνεχη κοινοτητα, και εχει expantions ακομα και σημερα.
Επαναστατικο ειναι το World of WarCraft που εκανε το Online gaming μια τελειως mainstream εμπειρια και πραγματικοτητα.
Εαν θες να μου πεις οτι το Heavy Rain εχει τοσο μεγαλη επιδραση στην βιομηχανια, που να καταφερει να αλλαξει τελειως την προσεγγιση στο ειδος των adventure και να το ακολουθησουν ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ, τοτε τι να πω... Παντως επαναστατικο μια φορα ΔΕΝ ειναι. Εκπληκτικο παιχνιδι, αριστα στημενο, πολυ δυνατο σεναριακα και στον τεχνικο τομεα ειναι και το παραδεχονται ολοι. Επανασταση ΔΕΝ ειναι.:tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:
Comment
-
Για να ξεκινήσουμε από κάπου, το FF VII δεν έφερε καμία απολύτως επανάσταση, οποιοδήποτε άλλο JRPG τέτοιου μεγέθους να έβγαινε στην Ευρώπη, την ίδια αίσθηση θα προκαλούσε. Το Deus Ex δεν ήταν επαναστατικό, επειδή υπήρξε το System Shock νωρίτερα, το ίδιο ισχύει και με τα Half-Life 1 και 2, όπως και με το Counter Strike. Το NeverWinter Nights έγινε επαναστατικό επειδή έδωσαν ένα tool μαζί του; Δηλαδή και η Bethesda έκανε τη δικιά της επανάσταση με το Morrowind;
Οσον αφορά το MGS τώρα, με την ίδια ακριβώς λογική (κινηματογραφικό gameplay) θα μπορούσε ο οποιοσδήποτε να υποστηρίξει ότι και το Heavy Rain αποτελεί επανάσταση, γιατί προσφέρει κάτι απείρως ανώτερο του MGS: "αλληλεπιδραστικό" gameplay. Είναι το μοναδικό παιχνίδι για το οποίο θα μπορούσαμε να πούμε ότι ισχύει ο όρος αλληλεπίδραση, κανένα άλλο δεν το προσεγγίζει ούτε στο ελάχιστο. Δεν μπορείς καν να φανταστείς τον τρόπο με τον οποίο εξελίσσεται η ιστορία-δράμα με βάση τις επιλογές που κάνει ο παίχτης. Ρωτάς αν πρέπει να το παίξεις για να έχεις άποψη; Προφανώς...
Τέλος πάντων, κολλάς σε πράγματα ανούσια, το παιδί βγήκε και είπε ότι το HR είναι επανάσταση και εσύ βγήκες και άρχισες να του λες τι πάει να πει επανάσταση στη "βιομηχανία" (btw πολύ common έγινε αυτή η λέξη τον τελευταίο καιρό) και παρέθεσες και ολόκληρη λίστα, από την οποία τα μισά παιχνίδια όχι απλώς δεν είναι επαναστατικά, αλλά ούτε καν πρωτοποριακά... Ας ηρεμίσουμε λίγο, δε χρειάζεται όλα να τα περνάμε από κόσκινο και να ακριβολογούμε, ούτε να γινόμαστε ελιτιστές. Στην προκειμένη περίπτωση μάλιστα ο BigBoss ό,τι και να πει θα έχει δίκιο, γιατί μιλάει για παιχνίδι που τερμάτισε και λάτρεψε, εσύ δεν το έχεις παίξει καν...
Στην τελική εσύ κάποτε είχες πει ότι το LBP είναι επαναστατικό. Ποιος επηρεάστηκε; Νομίζεις ότι τα επόμενα platforms θα πατήσουν πάνω του; Οχι.
Comment
-
Η λογικη Play - Create - Share ειναι ομως επανασταση και το ModRacers (ή οπως λεγεται τελος παντων αυτο το πραγμα, δε θυμαμαι) ειναι ενα αποτελεσμα της επιτυχιας του LBP.
Το Morrowind βγηκε πολυ αργοτερα απο οτι το πρωτο NWNights, και στο Nights επισης ειχες την ικανοτητα να γινει DM και να ελεγχεις απολυτα το τι κανουν οι παικτες στο οποιοδηποτε mod.
Το Deus Ex δεν εχει καμια απολυτως σχεση με το system shock.
Τελος παντων, αυτη ειναι η γνωμη μου, την υποστηριξα, τελειωσα. Εαν ειναι επαναστατικη η εξελιξη της ιστοριας του Heavy Rain τοτε καλως.
Επισης αλληλεπιδραστικο gameplay: δεν ειναι οξυμωρος ο ορος; Το gameplay δεν στηριζεται στην αλληλεπιδραση με τον παικτη;:tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:
Comment
-
Aυτη η κουβεντα περι επαναστατικων παιχνιδιων ειναι μεγαλη και δεν τελειωνει σχεδον ποτε σε κοινα συμπερασματα.
Αν λεγεται επαναστατικο ενα παιχνιδι που σε κανει να σηκωθεις απο τον καναπε ή σε κανει να νιωσεις οπως ενιωσες οταν επαιζες για πρωτη φορα βιντεο games,τοτε τα lbp και heavy rain ειναι επαναστατικα.Δεν ξερω αν ειναι για την βιομηχανια,αλλα εκαναν επανασταση στην δικη μου ''gaming'' ρουτινα..
Comment
-
Μη μπερδεύουμε όμως τους εξαιρετικούς, ή και αριστουργηματικούς αν θέλετε, τίτλους με τους επαναστατικούς. Χωρίς να έχω παίξει το Heavy Rain (το οποίο δεν έχω ιδέα τι κάνει και πως), ρωτώντας από καθαρή περιέργεια, καλοπροαίρετα και μόνο, θα ήθελα να μου εξηγήσει κάποιος που το θεωρεί επαναστατικό, γιατί είναι επαναστατικό.
Επίσεις να σημειώσω ότι η επανάσταση δεν είναι υποκειμενική.
Τέλος, sorry Κωστή, άλλα ο Evans έχει δίκιο, πολλοί από τους τίτλους που παρέθεσες δεν είναι επαναστατικοί. Μπορεί, οι περισσότεροι, να είναι σημαντικοί για το medium, αλλά επαναστατικοί δεν είναι.There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.
Comment
-
Originally posted by Loggo View PostΜη μπερδεύουμε όμως τους εξαιρετικούς, ή και αριστουργηματικούς αν θέλετε, τίτλους με τους επαναστατικούς. Χωρίς να έχω παίξει το Heavy Rain (το οποίο δεν έχω ιδέα τι κάνει και πως), ρωτώντας από καθαρή περιέργεια, καλοπροαίρετα και μόνο, θα ήθελα να μου εξηγήσει κάποιος που θεωρεί το Heavy Rain επαναστατικό, γιατί είναι επαναστατικό.
Γιατι να ειναι το 2ο επανασταση και οχι το πρωτο ας πουμε.
Τωρα περι heavy raιn εγραψα στο προηγουμενο ποστ μου.
Βtw η αποψη της Epic για το heavy rain.
by combining elements we’ve seen before in an excellent manner it appears as if Heavy Rain has birthed a new genre
Comment
-
Ενταξει, αυτη ειναι η δικη μου αποψη. Αυτο το οποιο πιστευω, αυτο και δικαιολογω, και νομιζω οτι δικαιολογησα και την αποψη μου, δεν την πεταξα απλα στον αερα.
Ας μου πει κι εμενα καποιος τον λογο για τον οποιο ειναι οντως επαναστατικο το Heavy Rain να τον καταλαβω.
EDIT: Στην Epic δεν εχουν ξαναπαιξει adventure games?:tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:
Comment
-
Originally posted by hideo View PostΣυμφωνω οτι δεν ειναι υποκειμενικη η επανασταση,αλλα πρεπει να δουμε τι ακριβως εννοουμε με τον ορο επανασταση.Κατι που νιωθεις οτι επαναστατει στην gaming ρουτινα σου,οπως εγραψα παραπανω ή το παιχνιδι που επηρεαζει την βιομηχανια.
Γιατι να ειναι το 2ο επανασταση και οχι το πρωτο ας πουμε.
Ακόμα, η εξίσωση της επανάστασης στο medium, με τον κάθε νεωτερισμό που μπορεί να εισάγει ένας τίτλος, γενικά, είναι πέρα για πέρα λανθασμένη.
Ρητορικό ερώτημα:
Το Shenmue ήταν επαναστατικό;
Αν ναι γιατί;
Κι αν όχι, επίσης, γιατί;There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.
Comment
-
Originally posted by Loggo View PostΔεκτό, κι εμένα μπορεί να επαναστατεί τη gaming ρουτίνα μου το Kula, δε σημαίνει ομως ότι είναι και επαναστατικό.
Εγω δεν θα πω αν ειναι επαναστατικο ή οχι το shenmue,οπως δεν θεωρησα δεδομενο οτι ειναι το heavy rain επαναστατικο,αλλα θεωρω οτι για την πλειοψηφια των gamers(και οχι μονο για μενα),το heavy rain ηταν επαναστατικο για την gaming ρουτινα τους.
Comment
-
Originally posted by hideo View PostΕγω δεν θα πω αν ειναι επαναστατικο ή οχι το shenmue,οπως δεν θεωρησα δεδομενο οτι ειναι το heavy rain επαναστατικο
Originally posted by hideo View Postθεωρω οτι για την πλειοψηφια των gamers(και οχι μονο για μενα),το heavy rain ηταν επαναστατικο για την gaming ρουτινα τους.There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.
Comment
-
-
Χαχαχα ναι, όντως, είχα λόγο που το έβαλα.
Κάποια στιγμή αν είναι να ανοίξουμε ένα θέμα να τα συζητήσουμε αυτά, μπορεί να έχει ενδιαφέρον.There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.
Comment
-
Ακόμα, η εξίσωση της επανάστασης στο medium, με τον κάθε νεωτερισμό που μπορεί να εισάγει ένας τίτλος, γενικά, είναι πέρα για πέρα λανθασμένη.
Με τη λιστα του dj διαφωνω και εγω σε καποια σημεια πχ FFVII αλλα θα ελεγα πως οντως το θεμα εχει διαφορετικη ερμηνεια αναλογα με την πλευρα απο την οποια το κοιτας . Το HR btw περιμενω να το ξαναπιασω γιατι δεν εχω ολοκληρωμενη αποψη, το εχω τερματισει μονο μια φορα οποτε δεν εχω δει το συνολο αυτων που δινει ο τιτλος. Σε αυτο το σταδιο παντως θα ελεγα οτι του ταιριαζει περισσοτερο ο χαρακτηρισμος ξεχωριστο παρα επαναστατικο...
Comment
-
Originally posted by nooto View PostΑκριβως...Σαν μια απαντηση απεναντι στο shenmue θα ελεγα οτι ηταν επαναστατικο αν παρουμε σαν βαση τους νεοτερισμους και ταυτοχρονα δεν ηταν επαναστατικο αν δουμε αποκλειστικα την επιδραση που ειχε στο ειδος αλλα και τη βιομηχανια γενικοτερα. Με βαση την δευτερη οπτικη ας πουμε θα μπορουσε να πει κανεις οτι το gears of war ειναι απο τα πιο επαναστατικα παιχνιδια ever... Διαμορφωσε την οπτικη οχι μονο του ειδους στο οποιο ανηκει αλλα καταφερε να αποτελεσει τον κανονα των μηχανισμων ακομα και σε παντελως διαφορετικες κατηγοριες παιχνιδιων.There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.
Comment
Comment