No announcement yet.

Final Fantasy XIV

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Eisai sigouros oti thes na to arxiseis twra?
    Giati den perimeneis mexri na vgei to kainourio?
    "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
    But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
    Kindred, this blade and I.
    "

"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
    Greek Gaming Videos
    Greek Final Fantasy Forum

Comment

• Βασικά το πήρα πάνφτηνα για συλλογή μιας και είπες ότι το καταστρέφουν και θα είναι συλλεκτικό και σπάνιο πλέον,οπότε όταν έρθω Αθήνα,λέω να το βάλω να το δω για λίγο καιρό,δεν πρόκειται να ασχοληθώ σοβαρά.Θα το'θελα,αλλά με το backlog που έχω να με περιμένει,δεν παίζει αυτό.
      Carpe diem

Comment

• Ah ok tote.
        Pantws na ksereis oti an ksekinhseis to game, otan vgei to 2.0 tha exeis pali enan mhna dwrean an theleis na rikseis ena mati.
        "

Greek Gaming Videos

Comment

• Ναι το ξέρω.Ε όλο και κάτι θα παίξω έτσι για το γαμώτο,όσο προλάβω.
          Carpe diem

Comment

• A Realm Reborn - TGS 2012 Trailer

Comment

• Den to evala giati den deixnei tipote kainourio.
              Tha tolmousa na pw pws einai kako trailer kiolas.
              "

Greek Gaming Videos

Comment

• Behemoth Chocobo:

Yparxoun kai White mage kai Black Mage, an exete poly wra sthn diathesh sas deite to video:

"

Greek Gaming Videos

Comment

• Emfanistikan kainouria artworks, kathws kai to User Interface tou playstation 3:

White Mage Chocobo:

Black Mage Chocobo:

Dragoon Chocobo:

O Hein apo FFIII epishs kanei thn emfanish tou:
                  (EDIT: O Sygekrimenos xarakthras exei thn emfanish tou Hein, alla telika to onoma tou einai Amon.
                  O Amon kai o Hein einai to idio teras se emfanis, alla allazei to xrwma tou, apoti fenetai mperdepsan ta mpoutia tous ligo).

"

Greek Gaming Videos

Comment

• Kainouries eikones apo to character build tou ARR:

"

Greek Gaming Videos

Comment

• Το παιχνίδι δεν έχει samurai/ninja class όπως το 11?

Comment

• Oute to 11 eixe sthn arxh afta ta classes, mphkan meta me expansions.
                        O Producer omws exei anaferei pws tha mpei kai Ninja kai Samurai job sto game argotera.
                        O Ninja tha einai dual weild.
                        "

Greek Gaming Videos

Comment

• O Yoshida edwse merikes eikones apo to stress test pou ekanan prin to official lauch ths Alpha version stis 29 tou mhna.
                          Vlepoume adventurers enantion enos Adamantoise kai enos Iron Giant o opoios einai pragmatika terastios!

"

Greek Gaming Videos

Comment

• Character creation ths Alpha version:

Epishs to kainourio arthro tou MMORPG.com gia to game:

Entharryntika pragmata:
                            I want to ride a chocobo, build a house, and build new friendships in a world that is an amalgamation of Final Fantasy concepts. I want to lay the deathblow on a Marlboro by stabbing it with a spear. I want to jump in Eorzea (Jumping will be in A Realm Reborn) and give a reborn world a shot at surviving another umbral era with my help.

More than anything else though, I want to be there to see if Naoki Yoshida's vision for the game and the development team's hard work on A Realm Reborn was really worth the heartache that came with watching the struggles FFXIV had to become worthwhile.

That's a momentous occasion that should make any gamer quiver with excitement: A Realm Reborn may very well be a defining moment in the history of MMO and game development. It's history in the making, and it all depends on whether or not we give it a chance and decide its future fairly.
                            "

Greek Gaming Videos

Comment

• Shmera ksekinaei to telos tou kosmou BTW.
                              Tha krathsei 10 meres kai stis 11 tou mhna no more...
                              "

Greek Gaming Videos

Comment

• Arxisame lol!

Den yparxoun apla terata pleon, o kosmos gemise me Bosses pou emfanizontai tyxaia pantou:

"

Greek Gaming Videos

Comment

Working...
                                X