Announcement

Collapse
No announcement yet.

Final Fantasy XIV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Altair
    replied
    Για όσους έχουν την έκδοση στο ΠΣ3.Έχει μέσα καθόλου συνδρομή ο τίτλος ή πρέπει με το που ξεκινήσεις να πληρώσεις;Επίσης με τους σέρβερς τι παίζει;Μπορώ να μπω σε αμερικάνικο/ευρωπαϊκό με το κανονικό μου προφίλ ή πρέπει να φτιάξω αμερικάνικο λογαριασμό για το αντίστοιχο region πχ;
    Επίσης κανονίστε που θα είστε να σας βρω,θα το πάρω και όσο παίξω (αν παίξω).

    Leave a comment:


  • Sinclair
    replied
    Τώρα όυτως ή άλλως δεν πρόκειται να παίξω άλλο μιας και είμαι κομμάτια. Μόλις πάρω καμμιά day off θα αφοσιωθώ όπως πρέπει. Bασικά race Miqo'te female έφτιαξα με class Gladiator- την class που είχα διαλέξει και στην beta δλδ.

    Δεν μπορώ στην παρούσα φάση να γράψω πολλά- βασικά σχεδόν τπτ- πέραν του ότι τα production values ακόμη και για τον ps3 τίτλο είναι απίστευτα και ο τεχνικός τομέας μου φάνηκε βελτιωμένος από την beta. Μεγάλο plus αυτό που διάβασα για την αυτόματη αναβάθμιση στην ps4 έκδοση σε όσους έχουν ήδη το game σε ps3...

    Επίσης- αν και σίγουρα θα έχετε βαρεθεί να το ακούτε-


    EDIT:
    η collector's τα σπάει... Πολύ όμορφο box και box art, άψογο artbook σκληρόδετο, soundtrack, art cards, bonus blu ray για 55€ πρπ που βγήκε από το amazon uk είναι κυριλέ... Ειδικά δίπλα με το Sky coffee table book είναι κόσμημα.
    Ξέχασα να αναφέρω, το blu ray πέραν του παραπάνω vid- που έχω λιώσει- έχει κάτι σαν την MGS Database με πάρα πάρα πολλές πληροφορίες για το σύμπαν του FF XIV- βέβαια σου βγαίνουν τα μάτια να διαβάσεις τόσα πράγματα στην TV, αλλά οκ πολύ καλή κίνηση σαν extra από την S-E.( ειδικά για μένα που από το πρώτο μέρος του FF14 δεν ήξερα τπτ...)

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    Opou theleis paikse den yparxei kanena provlhma re, to game einai MMORPG alla yposthrizei para poly to solo pera apo kapoia ypoxrewtika dungeons.
    Egw to game to paizw kai se diaforetiko epipedo opote katalavainw to na mhn thelei kapoios na erthei tsampa se enan Amerikaniko server mono kai mono gia na kanoume parea.

    Oti goustareis kai agapas kane.

    Leave a comment:


  • Sinclair
    replied
    Παίδες δεν το θυμομουν κι έφτιαξα στον Lich μιας κ ήταν ο μόνος eu server ελεύθερος.βεβαια μπορώ να φτιάξω αλλο char δεν έγινε κ τπτ 15' έπαιξα..

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    To vrhka kai to postarw gia osous theloun na to doun:

    The waning of the sixth sun.

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    Nai pleon den yparxei kanena provlhma.
    O xarakthras mou vrisketai ston Sargatans.

    Ean theleis erxesai, ean den theleis yparxei kai o Server tou Vaynard.

    Kanena link gia to video apo to DVD yparxei?
    Egw den to exw dei akomh

    Leave a comment:


  • Napster
    replied
    Originally posted by Sinclair View Post
    Έχει ομαλοποιηθεί η κατάσταση με τα log in queues?
    Yeap! Έχουν αυξήσει το max capacity απ' όσο ξέρω.

    Ακόμα και όταν δε θα μπορείς να μπαίνεις επειδή είναι full, σε πετάει σε queue και σε λίγα δευτερόλεπτα συνδέεται απο μόνο του στον server.

    Leave a comment:


  • Sinclair
    replied
    Μόλις έβαλα το disc στο ps3 άρχισε το downloading από τα updates... Έχει ακόμη 45 λεπτά και βάλε. Έχει ομαλοποιηθεί η κατάσταση με τα log in queues? Δεν ξέρω επίσης ποιον server να διαλέξω. Ελπίζω να προλάβω να παίξω λίγο απόψε.
    Είδα χθες το videάκι από τοextra blu ray που περιγράφει τα γεγονότα- εν συντομία- του FFXIV 1.0 που οδήγησαν στο realm reborn. Καιρό είχα να ανατριχιάσω με vid από game τόσο. Έπος απλά...

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    Nai anevazoun to capacity kai fysika ksekleidwnoun alla kainouria pragmata kathe fora.

    Mporeis na allakseis se Bard an theleis, den exei kai poly shmasia epeidh oso anevazeis Bard anevainei kai o Archer.

    Leave a comment:


  • Napster
    replied
    Ααα καλά τότε. Μιας και μιλάμε για seals, τα ranks στα Grand Companies είναι για να ανεβάζουν το capacity των seals μόνο?

    Κάτι άλλο, να ανεβάσω τον Archer μου πρώτα (να τον πάω 50lvl) ή στα 30lvl να τον παρατήσω για να ανεβάσω Pugilist (15lvl) για να μπορεσω να γίνω Bard?

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    Ta seals ta pairneis gia plaka se afto to game

    Leave a comment:


  • Napster
    replied
    Το παιχνίδι έχει πιο ενδιαφέρον story απο τα "offline" Final Fantasy παιχνίδια.

    DAMN! 10.000 seals για να κάνω reset τα stats, τι πήγα και έβαλα points στο strength ο βλάκας. Μάλλον όταν τον πάω 50lvl θα κάνω reset.

    Leave a comment:


  • nooto
    replied
    Πω πολλα μπραβο, βλεπω οτι υπαρχει αποδοχη απο τον τυπο αυτη τη φορα και ολοι λενε πως προκειται για πολυ καλη εμπειρια (συν τα οσα ο γραφει ο ground εδω και τοσο καιρο και συγχαρητηρια για ολο αυτο το feedback που δινει αυτους τους μηνες). Ρε γαμωτο ψηνομαι πολυ να το αγορασω εστω για να παιξω το main quest... φαινεται τοσο τελειο...

    H collectors edition τα σπαει σε οτι αφορα το art

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    Early reviews sto metacritic:

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    A nai mallon afto tha einai.

    Leave a comment:

Working...
X