Announcement

Collapse
No announcement yet.

Σύγχρονη εξέλιξη στα ανατολικά RPG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    και να τους βάλω να πάρουν την δυνατότητα Double Hit(Final Fantasy X), γιατί έχω να αντιμετωπίσω το last boss το τεράστιο εναντία του Time Attack...
    Den kserw gia poio game milas alla afto den einai FF, poso malon to FF10 pou les.
    "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
    But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
    Kindred, this blade and I.
    "

    "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
    Greek Gaming Videos
    Greek Final Fantasy Forum

    Comment


    • #17
      Μιλάει για το σημείο που πρέπει να τουμπανιάσεις τo Sin για να μπεις μέσα του (αν κατάλαβα καλά). Εκεί έχει time attack .

      Συμφωνώ με όλα όσα λέει ο Straier, για το FF X ειδικά ανέφερα ακριβώς τα ίδια πράγματα σε ένα φόρουμ που με διώξανε.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Ground_zero View Post
        To FF12 mporei na to vreis "ligo" senariaka, dhladh den tha se xortasei, alla olo to ypoloipo paixnidi emena proswpika me sklavwse, den mporw na skeftw tipote asxhmo na kritikarw.
        Αν με καλύψει σε άλλους τομείς το παιχνίδι δε θα με πειράξει τόσο πολύ αυτό. Αν σε επίπεδο gameplay είναι τόσο καλό, το σενάριο, εφόσον δεν είναι κακό, δε θα με πειράξει. Εξάλλου προσωπικά είμαι κάθετα ενάντια της λογικής, ενδιαφέρον σενάριο μέσα από gameplay – αγγαρεία.
        There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
        Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

        Comment


        • #19
          Αν με καλύψει σε άλλους τομείς το παιχνίδι δε θα με πειράξει τόσο πολύ αυτό. Αν σε επίπεδο gameplay είναι τόσο καλό, το σενάριο, εφόσον δεν είναι κακό, δε θα με πειράξει. Εξάλλου προσωπικά είμαι κάθετα ενάντια της λογικής, ενδιαφέρον σενάριο μέσα από gameplay – αγγαρεία.
          Χωρίς υπερβολές το σύστημα μάχης του είναι ό,τι καλύτερο έχει εμφανιστεί σε RPG (W ή J). Το σενάριο δεν είναι σε καμιά περίπτωση κακό και η παρουσίαση του είναι καταπληκτική μέσα από πολύ προσεγμένα cut-scenes.
          Originally posted by Squall Leonhart
          I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
          Originally posted by 丹野
          Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
          Originally posted by Ryu_gr
          υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

          Comment


          • #20
            Originally posted by straier View Post
            Χωρίς υπερβολές το σύστημα μάχης του είναι ό,τι καλύτερο έχει εμφανιστεί σε RPG (W ή J).
            Knights of the Old Republic, Baldur's Gate II, Neverwitner Nights 1, Planescape: Torment, Dragon Age: Origins...

            Το συστημα μαχης ειναι καλυτερα να το χαρακτηριζες "ενδιαφερον", αλλα ο,τι καλυτερο δεν ειναι σε καμια μα καμια περιπτωση σε σχεση με τα Western RPGs, γιατι πολυ απλα τα παραπανω παιχνιδια διαχειριζονται καλυτερα το pacing της μαχης, ή μαλλον σου δινουν την δυνατοτητα να το διαχειριστεις, μη αφαιροντας παραλληλα την στρατιγικη προσεγγιση που ειναι απολυτως απαραιτητη.
            :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

            Comment


            • #21
              Giati pws to 12 afairei thn stratigikh prosengish?
              To systima tou einai idio me ta parapanw games.
              (Sto dragon age ta gambits den doulevan teleia pantos, exw parapona.)
              "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
              But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
              Kindred, this blade and I.
              "

              "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
              Greek Gaming Videos
              Greek Final Fantasy Forum

              Comment


              • #22
                Ειπα εγω ρε μαστορα οτι το 12 αφαιρει κατι απο στρατηγικη προσεγγιση; Ομως τα gambits ουσιαστικα ειναι μια παραλλαγη παλαιοτερων συστηματων απο αυτα τα παιχνιδια που αναφερω, αντι να κανεις pause και να δινεις εντολες, δινεις γενικες κατευθυνσεις - gambits και αναλογως πορευεσαι. Το FF12 εχει απλως μια παραλλαγη αυτου του συστηματος που υπηρχε χρονια στα δυτικα rpgs.
                :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                Comment


                • #23
                  καλυτερο δεν ειναι σε καμια μα καμια περιπτωση σε σχεση με τα Western RPGs, γιατι πολυ απλα τα παραπανω παιχνιδια διαχειριζονται καλυτερα το pacing της μαχης, ή μαλλον σου δινουν την δυνατοτητα να το διαχειριστεις, μη αφαιροντας παραλληλα την στρατιγικη προσεγγιση
                  Afto den eipes?

                  Anyway to Dragon Age pou anafereis den metrei giati to kanei xeirotera apo to FF12.

                  Ta ypoloipa den ta exw paiksei distyxws, an kai skopevw na to kanw sto mellon.

                  Pantws endeiktika diafwnw kai egw me to sxolio tou Straier.
                  Entaksei gia mena proswpika einai isws to kalytero, alla amfivalw an ksepernaei otidhpote yparxei ekei eksw.
                  "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                  But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                  Kindred, this blade and I.
                  "

                  "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                  Greek Gaming Videos
                  Greek Final Fantasy Forum

                  Comment


                  • #24
                    To Dragon Age στις κονσολες μπορει, στο pc ομως ειναι πολυ μπροστα. Και επιμενω οτι το συστημα gambits ειναι η μεταφραση του συστηματος μαχης των western rpgs οπως του Baldur's Gate II στις κονσολες, απλως παραλαγμενο για να χωραει στην λογικη του controller. Επειδη στις κονσολες ειναι τελειως αδυνατο να κανεις καθε φορα pause και να επιλεγεις ελευθερα (κοινως "ποντικισια") την οποιαδηποτε εντολη θες να δωσεις με οποιαδηποτε σειρα θελεις, τα gambits βαζουν μεσα σε πλαισια ομαδες εντολων κατα περιπτωση. Ειναι παρα πολυ καλο, ειναι φοβερο, αλλα δεν παυει να ειναι κατι το οποιο εχουμε ξαναδει (εαν δεν απατομαι το KotOR καπως ετσι λειτουργουσε).


                    Εαν θελετε να μου πειτε οτι τα gambits ειναι οτι καλυτερο σε Jrpgs, τοτε ειμαι μαζι σας 100% και ακομα παραπανω.
                    :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                    Comment


                    • #25
                      Το Dragon Age το παρατησα λογω μαχων, να καθεσαι να νταντευεις μερικα ηλιθια bots.
                      Do a barrel roll!

                      Comment


                      • #26
                        To Dragon Age στις κονσολες μπορει, στο pc ομως ειναι πολυ μπροστα.
                        Το Dragon Age το παρατησα λογω μαχων, να καθεσαι να νταντευεις μερικα ηλιθια bots.
                        Afto akrivws...
                        Sto PC epaiksa to Dragon Age kai to AI tou exei para polla provlhmata.

                        Επειδη στις κονσολες ειναι τελειως αδυνατο να κανεις καθε φορα pause και να επιλεγεις ελευθερα (κοινως "ποντικισια") την οποιαδηποτε εντολη θες να δωσεις με οποιαδηποτε σειρα θελεις
                        Ma afto akrivws ekanes sto FF12, patouses to X, ekanes pause opoiadhpote stigmh kai epeleges otidhpote htheles me opoia seira htheles.

                        Den amfivalw oti mporei na einai metafrash tou systhmatos tou Baldur's Gate, aplws lew pws den exei kati meinoektikotero apo ta alla paixnidia pou aneferes.
                        "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                        But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                        Kindred, this blade and I.
                        "

                        "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                        Greek Gaming Videos
                        Greek Final Fantasy Forum

                        Comment


                        • #27
                          Οκ, καμια αντιρηση.Δεν ειναι ομως θεμα το γεγονος οτι ενα συστημα το οποιο τα Wrpgs ειχαν πριν απο μια δεκαετια, να θεωρειται revelation ή και επανασταση ακομα για τα Jrpgs;

                          Επισης η ΑΙ του Dragon Age στο PC ειναι οχι απλως μια χαρα, αλλα ειδικα στο hard θελει να εισαι σχεδον στρατηγος του ειδους για να ανταπεξελθεις...
                          :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                          Comment


                          • #28
                            Μη την AI του Party σου ομως τι γινεται;

                            Θυμαμαι πηγα σε ενα boss και με 2 χτυπηματα μου σκοτωνε οποιονδηποτε απο την ομαδα. Δηλαδη τι επρεπε να κανω; Να παταω pause καθε 5" και να λεω σε αυτον που χει χασει τη μιση health του να τρεχει μακρια;
                            Do a barrel roll!

                            Comment


                            • #29
                              Επισης η ΑΙ του Dragon Age στο PC ειναι οχι απλως μια χαρα, αλλα ειδικα στο hard θελει να εισαι σχεδον στρατηγος του ειδους για να ανταπεξελθεις...
                              Epeidh to systhma den vohthaei katholou
                              Alla epeidh mallon den katalaves den milame gia to AI tou exthrou (to opoio einai fovero) alla tou party sou.


                              EDIT: Kai gia na eimai sygekrimenos:
                              - Vazeis ena xarakthra na xtyphsei enan exthro, alla ean o exthros metakinhthei apo thn thesh tou, oi pithanothtes einai 50-50 an tha ton akolouthisei o xarakthras gia na ton xtyphsei, mporei na katsei ekei kai na ton kitaei.

                              - Vazeis kapoion na toksefsei, alla ean aftos o exthros, (h kapoios allos) plhsiasei ton toksoth, xwris na dwseis kamia entolh o xarakthras gyrizei se melee weapons monos tou.
                              Idietaira spastiko giati xaneis ta buffs sou etsi kai prepei na perimeneis to cooldown gia na ksanagyrisei se tokso.

                              - Vazeis ton xarakthra sou na xtyphsei kapoion exthro kai mono epeidh vrisketai kapoio empodio mprosta tou (allos xarakthras h exthros), to AI tou ypologisth tha dialeksei aftomatws thn megalyterh diadromh gia na ftasei ston antipalo kai polles fores den ton xtypaei kan....

                              Mporw na pw ki alla, alla afta nomizw oti ftanoun.

                              Oso gia thn epanastash pou les,oxi den einai epanastash, aplws einai kati POLY diaforetiko apo afto pou eixame synithisei na vlepoume sta FF (kai JRPG) ws twra.
                              "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                              But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                              Kindred, this blade and I.
                              "

                              "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                              Greek Gaming Videos
                              Greek Final Fantasy Forum

                              Comment


                              • #30
                                Πωπω πώς φαίνεται ρε DJ ότι δεν έχεις παίξει σε βάθος το FF XII. Ούτε καν επιδερμικά δεν το έπιασες, αν κρίνω με βάση αυτά που διαβάζω. Πόσες φορές ακόμα θα πούμε ότι το "επαναστατικό" που είχε το ΧΙΙ δεν ήταν τα gambits; Τέλος πάντων, τα έχουμε πει πάρα πολλές φορές, κριτική σε ένα RPG (jRPG ή wRPG) μπορείς να κάνεις μόνο όταν έχεις ασχοληθεί πάρα πολύ μαζί του (μην πω τερματίσεις), από τις ελάχιστες ώρες που θα έχεις αφιερώσει σε έναν τίτλο δεν πρόκειται να βγάλεις συμπέρασμα, οι δε απόψεις σου δεν πρόκειται να έχουν βάση.

                                Comment

                                Working...
                                X