Announcement

Collapse
No announcement yet.

Γυναίκες και videogames

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aion
    replied
    Originally posted by i Have no Equal View Post
    Γυναίκες και VG δεν πάνε για μένα, θέλω και εγω τη γυναικα να εχει την κλασσικη θηλυκότητα η οποια δεν συμβαδιζει τοσο με το να λιωνει στο street fighter ας πουμε.. Θελω να λιωνω εγω και να μου λεει "Ελα ξεκολα απο αυτη τη βλακεια παμε να βγουμε εξω"

    Τα arcade στυλ bejeweled και zuma ειναι αλλη ιστορια ολες παιζουν τετοια μιλαω για hardcore games..
    Όντως... Έτσι είναι. Αυτό εξάλλου συμπεριλαμβάνεται στην μαγια της θηλυκότητας της.

    Ίσος κάνω άλλο θέμα στα off topics για τα άτομα που έχουν ξεχάσει πως είναι η γυναικα, να το αναλύσουμε εκεί καλύτερα.

    Leave a comment:


  • i Have no Equal
    replied
    Γυναίκες και VG δεν πάνε για μένα, θέλω και εγω τη γυναικα να εχει την κλασσικη θηλυκότητα η οποια δεν συμβαδιζει τοσο με το να λιωνει στο street fighter ας πουμε.. Θελω να λιωνω εγω και να μου λεει "Ελα ξεκολα απο αυτη τη βλακεια παμε να βγουμε εξω"

    Τα arcade στυλ bejeweled και zuma ειναι αλλη ιστορια ολες παιζουν τετοια μιλαω για hardcore games..

    Leave a comment:


  • Evans
    replied
    Βασικά Aion εμείς καταλάβαμε πολύ καλύτερα τι θέλεις να πεις από ότι έχεις καταλάβει εσύ ο ίδιος . Αν θέλεις να προσπεράσεις τα σχόλια μη λες ότι δε σε καταλάβαμε.

    Leave a comment:


  • wesker
    replied
    e re glentia agapite file ke xaderfe Aion esi vasika thelis tin jesica alba na pezi videogames mazi sou

    Leave a comment:


  • straier
    replied
    Αυτό με τον πήχυ το αφήνω ασχολίαστο. Πάντως είναι πολύ σεξιστικό και ένας καλός λόγος για να μην ασχολούνται οι γυναίκες με vg και τα παρελκόμενα (όπως forum).

    Αν διάβαζε κανείς τα λεγόμενά σου Aion θα νόμιζε πως τα vg είναι ένα μηχάνημα που κάνει ενέσεις ανδρογόνων σε γυναίκες... Κρύφτε τις κονσόλες από τις κοπέλες σας, κινδυνεύουν να μεταμορφωθούν σε άντρες. Ξέρω γυναίκες που δεν παίζουν και ανήκουν στην κατηγορία που ανέφερες και ξέρω και άλλες που παίζουν και είναι μια χαρά θηλυκές, κοκέτες κλπ. Βέβαια αν ο τύπος της γυναίκας που σου αρέσει είναι αυτός που περνάει τη μισή μέρα στο γυμναστήριο και την άλλη μισή ψωνίζοντας ρούχα, βάζοντας μακιγιάζ κλπ. τότε ναι, δεν υπάρχει χρόνος για vg. Καλή διασκέδαση πάντως στην οποιαδήποτε προσπάθειά σου να κάνεις συζήτηση που δε θα βαρεθείς σε 2 λεπτά.
    Καταλαβαίνω το γεγονός πως ίσως οι γυναίκες παίκτριες που γνώρισες δεν ήταν πολύ ελκυστικές (δεν πληρούσαν τα πολύ υψηλά specs σου) αλλά να καταλήγεις να θεωρείς τα παιχνίδια κατάρα για μια γυναίκα και πως όλες όσες ασχολούνται έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά είναι κάπως υπερβολικό. Αλήθεια η κοπέλα σου τι κάνει στον ελεύθερό της χρόνο;

    Leave a comment:


  • Aion
    replied
    Originally posted by Imrahil View Post
    1) Ή ίσως να φταίει πως έχεις μπερδέψει τον πήχυ με τη γυναίκα και τον έχεις ταράξει στο πήδημα.

    2) Αναφερόμουν σε θέματα που προέκυψαν στην εξέλιξη της συζήτησης και όχι στο post σου. Μπορείς να το καταλάβεις απ'το ότι στην αρχή δηλώνω ρητά πως αναφέρομαι στο original post, ενώ αργότερα σε κάποιο διαφορετικό, γενικότερο θέμα (hint: χρησιμοποιώ τη λέξη "θέμα")
    Ίσος ναι, αλλα δεν συμβαίνει.

    Όσον αφορά το άλλο, επειδή μου είπε κάτι παρόμοιο και ο Evans και επειδή είχες αρχίσει διαφορετικά και δεν το ξεκαθάρισες, έτσι μου φάνηκε. Όπως και να έχει, είναι off topic.

    Leave a comment:


  • Imrahil
    replied
    1) Ή ίσως να φταίει πως έχεις μπερδέψει τον πήχυ με τη γυναίκα και τον έχεις ταράξει στο πήδημα.

    2) Αναφερόμουν σε θέματα που προέκυψαν στην εξέλιξη της συζήτησης και όχι στο post σου. Μπορείς να το καταλάβεις απ'το ότι στην αρχή δηλώνω ρητά πως αναφέρομαι στο original post, ενώ αργότερα σε κάποιο διαφορετικό, γενικότερο θέμα (hint: χρησιμοποιώ τη λέξη "θέμα")

    Leave a comment:


  • Aion
    replied
    Originally posted by Imrahil View Post
    Το original post είναι ομολογουμένως αστείο, ειδικά στο σημείο που προσπαθεί να πείσει πως όσες γυναίκες παίζουν video-games είναι τριχωτές, μυρίζουν κάπως και σιχτιρίζουν ασύστολα, γι'αυτό αν θέλετε γυναίκα της προκοπής, κρατήστε την μακριά από κονσόλα.
    Ναι, είναι περισσότεροι οι άνδρες, ακόμη, αλλά νόμιζα είχαμε βγει από αυτό το ανασφαλές τούνελ εδώ και 4-5 χρόνια.
    Τώρα, στο θέμα αν κάποιος βλέπει "κάπως" τα video-games, λογικό μου φαίνεται, η προκατάληψη δε γνωρίζει σύνορα, πολλοί θεωρούν βλακεία χωρίς να το έχουν δοκιμάσει τις κεραμικές εστίες που καθαρίζουν δύσκολα, την κέτσαπ στον γύρο, τον σοσιαλισμό κ.ο.κ
    Το ότι το κάνει ο πατέρας του ground zero, ή οποιοσδήποτε άλλος, για οποιονδήποτε λόγο, το βρίσκω στατιστικά φυσιολογικό στα πλαίσια των πιθανοτήτων όπου κάποιος αντιμετωπίζει με αρνητική προκατάληψη κάτι, και δε λέει κάτι ιδιαίτερο για τα video-games.
    1. Ίσος να φταίει το ότι ο δικός σου πήχης για το πως είναι κάποια γυναικα να είναι κάποια... έτη φωτός χαμηλότερος από τον δικό μου.

    2. Για κάποιον... παράξενο λόγο, ούτε εσύ κατάλαβες το post μου. Γιατί έχεις την ιδέα ότι μίλησα για το ότι τα VideoGames ίσος κάποιοι να τα θεωρούν βλακεία η ντροπή? Μπορείς να μου κανεις copy paste? Καμια σχέση, άλλο είναι το θέμα μου.

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    δεν μπορω να ξερω με ποιους μιλας απο dojo ομως το οτι οτι επρεπε να ξερω οτι στανταρ παρακολουθεις τι γινεται επισης ειναι δικο σου συμπερασμα, ε μη μας δειρεις και ολας που σου γραφουμε κανα νεο, τοτε ομως θα επρεπε να ξερεις οτι αν μπεις αυτη την σιτγμη στο ''γνωστο forum'' και γραψεις οχι greeklish αλλα και αλλαμπουρνεζικα δε θα σου πει κανενας τιποτα
    Sorry alla ama mou kanoun malakia opws to ban pou efaga gia kapoious mhnes xwris proeidopoihsh gia kati kai meta to paroun pisw san na mhn egine tipote den tha me kanei ksafnika na symetexw.
    Den eimai Tira se afto to thema
    Kai 10000 sorry gia to sygekrimeno Off topic.

    Leave a comment:


  • Vaynard
    replied
    Epishs to oti den milaw sto forum epidh den me afinoun na xrhsimopoiw Greeklish den symainei oute oti den to diavazw oute oti den milaw me paidia apo katw alla oute kai oti apomakrynthika apo to community, afta einai dika sou symperasmata.
    δεν μπορω να ξερω με ποιους μιλας απο dojo ομως το οτι οτι επρεπε να ξερω οτι στανταρ παρακολουθεις τι γινεται επισης ειναι δικο σου συμπερασμα, ε μη μας δειρεις και ολας που σου γραφουμε κανα νεο, τοτε ομως θα επρεπε να ξερεις οτι αν μπεις αυτη την σιτγμη στο ''γνωστο forum'' και γραψεις οχι greeklish αλλα και αλλαμπουρνεζικα δε θα σου πει κανενας τιποτα

    alla kseroun na paizoun kai me combos kai me swsth amyna, epishs to SF den einai to monadiko fighting ekei eksw egw milaw gia Tekken kai Soulcalibur.
    αντε ρε δηλαδη σου περνανε και νικες?:O

    Leave a comment:


  • Imrahil
    replied
    Το original post είναι ομολογουμένως αστείο, ειδικά στο σημείο που προσπαθεί να πείσει πως όσες γυναίκες παίζουν video-games είναι τριχωτές, μυρίζουν κάπως και σιχτιρίζουν ασύστολα, γι'αυτό αν θέλετε γυναίκα της προκοπής, κρατήστε την μακριά από κονσόλα.
    Ναι, είναι περισσότεροι οι άνδρες, ακόμη, αλλά νόμιζα είχαμε βγει από αυτό το ανασφαλές τούνελ εδώ και 4-5 χρόνια.
    Τώρα, στο θέμα αν κάποιος βλέπει "κάπως" τα video-games, λογικό μου φαίνεται, η προκατάληψη δε γνωρίζει σύνορα, πολλοί θεωρούν βλακεία χωρίς να το έχουν δοκιμάσει τις κεραμικές εστίες που καθαρίζουν δύσκολα, την κέτσαπ στον γύρο, τον σοσιαλισμό κ.ο.κ
    Το ότι το κάνει ο πατέρας του ground zero, ή οποιοσδήποτε άλλος, για οποιονδήποτε λόγο, το βρίσκω στατιστικά φυσιολογικό στα πλαίσια των πιθανοτήτων όπου κάποιος αντιμετωπίζει με αρνητική προκατάληψη κάτι, και δε λέει κάτι ιδιαίτερο για τα video-games.

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    διαφωνω σε αυτο και εξηγησα παραπανω το γιατι, εκτος ποια και αν αν οντως ειχαμε τοσο μεγαλη αποκληση αθηνας με αλλες περιοχες της ελλαδας σε κοσμο και σε τιτλους στα arcades, αλλα και παλι αν λαβουμε υποψην και την εποχη και τις συνθηκες τοτε, δεν τολμουσες να πεις οτι παιζεις videogames, οχι να ασχοληθουνε σοβαρα με αυτα και γυναικες
    Profanos apo afta pou akouw nai yphrxe megalh apoklish.
    Ton kairo pou phgaina egw sta arcades mazevotan kosmos kai twn dyo fyllwn na dei tous agwnes kai ginontan kontres.

    ναι αλλα εσυ χρυσε μου ανθρωπε εχεις απομακρυνθει απο το community τον τελευταιο καιρο, που καλως η κακως ο πυρηνας του βρισκεται στην αθηνα δεν μπορεις να ξερεις τι γινεται γιατι το community (υποτιθεται) οτι εξελησετε οσο παιρναει ο καιρος δεν μενει στασιμο, εκτος και αν εχεις κατασκοπους η κανεναν κλωνο σου αορατο εδω κατω
    Epishs to oti den milaw sto forum epidh den me afinoun na xrhsimopoiw Greeklish den symainei oute oti den to diavazw oute oti den milaw me paidia apo katw alla oute kai oti apomakrynthika apo to community, afta einai dika sou symperasmata.

    οταν λεω οτι ξερουνε να πατανε τακουμπακια εννοω οτι ξερουνε να παιζουνε και ολας...τουλαχιστον special moves, ultras να κανουνε στοιχειωδη αμυνα να μην σπαμαρουνε οτι νανε ολη την ωρα κτλπ κτλπ τωρα αν εννοεις να κανουνε omg flashy combos να διαβαζουνε frames κτλπ παω πασο αν ηξερες τετοιες γυναικες
    E twra h milame h klanoume.
    Mporei frames na mhn meletane (afto den to kanoun poloi sovaroi paixtes tha perimenoume na to kanoun gynaikes?) alla kseroun na paizoun kai me combos kai me swsth amyna, epishs to SF den einai to monadiko fighting ekei eksw egw milaw gia Tekken kai Soulcalibur.
    Edit: akomh tis kserw

    Leave a comment:


  • Vaynard
    replied
    Telos nai yphrxe poly megalyterh periptwsh tote na se dei gomena kai na kollhsei, para otan den yphrxe kamia periptwsh na se dei opws ginetai twra.
    διαφωνω σε αυτο και εξηγησα παραπανω το γιατι, εκτος ποια και αν αν οντως ειχαμε τοσο μεγαλη αποκληση αθηνας με αλλες περιοχες της ελλαδας σε κοσμο και σε τιτλους στα arcades, αλλα και παλι αν λαβουμε υποψην και την εποχη και τις συνθηκες τοτε, δεν τολμουσες να πεις οτι παιζεις videogames, οχι να ασχοληθουνε σοβαρα με αυτα και γυναικες

    Fysika kai den milaw gia to community, oti ksereis esy kai o xeno gia to community to kserw kai egw, den yparxei logos anaforas.
    Twra egw sou milaw gia gynaikes paixtries pou kseroun na paizoun, oxi na patane ta koumpakia opws les esy.
    ναι αλλα εσυ χρυσε μου ανθρωπε εχεις απομακρυνθει απο το community τον τελευταιο καιρο, που καλως η κακως ο πυρηνας του βρισκεται στην αθηνα δεν μπορεις να ξερεις τι γινεται γιατι το community (υποτιθεται) οτι εξελησετε οσο παιρναει ο καιρος δεν μενει στασιμο, εκτος και αν εχεις κατασκοπους η κανεναν κλωνο σου αορατο εδω κατω
    οταν λεω οτι ξερουνε να πατανε τακουμπακια εννοω οτι ξερουνε να παιζουνε και ολας...τουλαχιστον special moves, ultras να κανουνε στοιχειωδη αμυνα να μην σπαμαρουνε οτι νανε ολη την ωρα κτλπ κτλπ τωρα αν εννοεις να κανουνε omg flashy combos να διαβαζουνε frames κτλπ παω πασο αν ηξερες τετοιες γυναικες

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    ποσο μαλλον για τα arcades της εποχης που μιλας εσυ των 90ς που εδω στην ελλαδα υπηρχανε μερικα μεν αλλα ητανε τρεις και ο κουκος σε οργανωση και σε τιτλους, λες και υπηρχε ποτε περιπτωση εκεινα τα χρονια να σε δει γκομενα να παιζεις και να κολησει και εκεινη . ουτε 1/1000, σημερα ειναι καλυτερα τα πραγματα
    Den kserw ti ginotan ekei katw alla edw panw eixame poly kosmo sta Arcades kai htan kai twn 2 fyllwn, epipleon mia xara arcadadika eixame kai se organwsh kai se titlous.
    Telos nai yphrxe poly megalyterh periptwsh tote na se dei gomena kai na kollhsei, para otan den yphrxe kamia periptwsh na se dei opws ginetai twra.

    το οτι εφερες εσυ την kiku ειναι ασχετο δεν ξερω γιατι το αναφερεις
    Esy aneferes thn Kiku kai thn Ayane.
    Aplws tonisa oti kai thn Kiku egw thn efera prws ta fighting games kai afth ta epaikse apo gynaikio egoismo.
    Den thn endieferan, aplos hthele na apodiksei oti kai oi gynaikes ta katafernoun.

    νομιζα εννοουσες γυναικες γνωστες στο community και οχι φιλες σου, απο τετοιες μπορω και εγω να σου πω οτι ξερω 3-4 που να πατανε τα κουμπακια ξερουνε στα fighting games αν και οι ιδιες προτιμουνε να παιζουνε αλλα genres
    Fysika kai den milaw gia to community, oti ksereis esy kai o xeno gia to community to kserw kai egw, den yparxei logos anaforas.

    Twra egw sou milaw gia gynaikes paixtries pou kseroun na paizoun, oxi na patane ta koumpakia opws les esy.

    Leave a comment:


  • Vaynard
    replied
    λιγο off topic αλλα anyway κουβεντα να γινεται

    Nai oles aftes pou hrthane me to bam pou ekane to SSF4 hrthan... ti math na kanw? oti nanai.
    Paliotera o kosmos evgaine eksw stis kafeteries na paiksei, o kathenas eferne thn kopelia tou gia kafe kai kathontan na paiksoun apo kamia fora, eniote evlepa kai 2 koritsia na paizoun diplo se Tekken 3 (oles psofagan gia howarang ftw) ktl ktl.
    H Fighting skhnh den yphrxe mono ta 3-4 xronia pou eixan eksafanistei ta Arcades kai argopaithene, yphrxe kai poio palia kai htan poly zwntanh.
    Apo thn stigmh pou den hrthan gynaikes ston xwro tote pou oi paixnidomhxanes htan eksw sta kafe, tha erxontan otan ta Fighting ta paizame mono mesa sta spitia mas?
    Entelws me tipote, opote oxi den kanw kamia plaka, eimai sigouros pws to 99,99% twn gynaikwn sthn Ellada den kserei kan ti einai to SSFIV oxi oti vghke kiolas, poso mallon na paiksoun kai sovara.
    οταν λεω do the math εννοω το προφανες οτι οσο περισσοτερος κοσμος ασχοληται με κατι τοσο μεγαλυτερες πιθανοτητες υπαρχουνε να ενδιαφερθουνε και γυναικες ειτε απο μονες τους ειτε βλεποντας φιλους/γνωστους/συγγενεις/γκομενους να ασχολουνται, ιδιαιτερα τα τελευταια χρονια που το gaming εχει γινει και μοδα

    ποτε δεν υπηρξε σοβαρο ενδιαφερον (αναλογικα με αλλες αναπτυγμενες χωρες) απο πολυ κοσμο για videogames και ιδιαιτερα για fighting games εδω στην ελλαδα

    ποσο μαλλον για τα arcades της εποχης που μιλας εσυ των 90ς που εδω στην ελλαδα υπηρχανε μερικα μεν αλλα ητανε τρεις και ο κουκος σε οργανωση και σε τιτλους, λες και υπηρχε ποτε περιπτωση εκεινα τα χρονια να σε δει γκομενα να παιζεις και να κολησει και εκεινη . ουτε 1/1000, σημερα ειναι καλυτερα τα πραγματα

    τωρα για τα fighting games συγεκριμενα και ''το σημερα'' ανοιξε αρκετα ο δρομος την μετα ssf4 εποχη και με τους τιτλους που ερχονται πιστευω ειναι καλυτερα απο ποτε και λογω συγκυριων σε αυτο φυσικα βοηθαει και η εξαπλωση του internet με ολα τα παραγωγα

    Enww gynaikes pou kseroun pou einai ta koumpia panw sta xeiristhria oxi thn Kiku kai thn Ayane, an kai twra pou to skeftomai kai thn Kiku egw thn efera.

    H mia legetai Jenny kai h allh Amalia, mhn psaxneis gamers mono sthn Athina den tous-tis exeis gnorisei olous-oles kathws poloi kaloi paixtes den exoun erthei kamia fora Greekdojo.
    το οτι εφερες εσυ την kiku ειναι ασχετο δεν ξερω γιατι το αναφερεις

    νομιζα εννοουσες γυναικες γνωστες στο community και οχι φιλες σου, απο τετοιες μπορω και εγω να σου πω οτι ξερω 3-4 που να πατανε τα κουμπακια ξερουνε στα fighting games αν και οι ιδιες προτιμουνε να παιζουνε αλλα genres

    Leave a comment:

Working...
X