Announcement

Collapse
No announcement yet.

Γυναίκες και videogames

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ground_zero
    replied
    μαλλον εσυ μου κανεις πλακα? μα το ssf4 εκανε το μπαμ στην fighting σκηνη μετα απο χρονια, αφου η σκηνη παρεμενε underground και αργοπεθαινε τουλαχιστον εκτος ιαπωνιας, εφερε νεο αιμα σε απιστευτα μεγαλο βαθμο στα fighting games, οποτε do the math?
    anyway βγηκαμε λιιιιγο off topic, νομιζω
    Nai oles aftes pou hrthane me to bam pou ekane to SSF4 hrthan... ti math na kanw? oti nanai.
    Paliotera o kosmos evgaine eksw stis kafeteries na paiksei, o kathenas eferne thn kopelia tou gia kafe kai kathontan na paiksoun apo kamia fora, eniote evlepa kai 2 koritsia na paizoun diplo se Tekken 3 (oles psofagan gia howarang ftw) ktl ktl.
    H Fighting skhnh den yphrxe mono ta 3-4 xronia pou eixan eksafanistei ta Arcades kai argopaithene, yphrxe kai poio palia kai htan poly zwntanh.
    Apo thn stigmh pou den hrthan gynaikes ston xwro tote pou oi paixnidomhxanes htan eksw sta kafe, tha erxontan otan ta Fighting ta paizame mono mesa sta spitia mas?
    Entelws me tipote, opote oxi den kanw kamia plaka, eimai sigouros pws to 99,99% twn gynaikwn sthn Ellada den kserei kan ti einai to SSFIV oxi oti vghke kiolas, poso mallon na paiksoun kai sovara.

    ποιες?

    μη μου πεις την κiku και την ayane?
    Enww gynaikes pou kseroun pou einai ta koumpia panw sta xeiristhria oxi thn Kiku kai thn Ayane, an kai twra pou to skeftomai kai thn Kiku egw thn efera.

    H mia legetai Jenny kai h allh Amalia, mhn psaxneis gamers mono sthn Athina den tous-tis exeis gnorisei olous-oles kathws poloi kaloi paixtes den exoun erthei kamia fora Greekdojo.
    Distyxws kamia apo tis 2 den synexise na paizei Fighting games, h mia to gyrise se J-RPG kai h allh se MMO :/

    Leave a comment:


  • Vaynard
    replied
    Nai tote pou eixame arcades den yphrxe kamia, twra me to SFIV perimenes na arxisoun, plaka mas kaneis?
    μαλλον εσυ μου κανεις πλακα? μα το ssf4 εκανε το μπαμ στην fighting σκηνη μετα απο χρονια, αφου η σκηνη παρεμενε underground και αργοπεθαινε τουλαχιστον εκτος ιαπωνιας, εφερε νεο αιμα σε απιστευτα μεγαλο βαθμο στα fighting games, οποτε do the math?

    anyway βγηκαμε λιιιιγο off topic, νομιζω



    iksera kai egw 2 gynaikes pou na paizoun fighting games alla entaksei
    ποιες?

    μη μου πεις την κiku και την ayane?

    ητανε και αλλη μια μου διαφευγει το nick της...ηθελε να παιξει taki στο sc3 , αλλα φυσικα αλλου ειχε το νου της στα gatherings...και εμεις το ιδιο O_o

    Leave a comment:


  • paixtis
    replied
    Originally posted by Tanno View Post
    Εδώ κάνετε λάθος. Πολλές κοπέλες ασχολούνται περισσότερο με το Wii. Μάλιστα στα γενέθλια του Μάριο, έπαιζα με μία πιπίνα το Mario Kart(Να 'ταν ο Παίκτης εκεί) στο Media Markt. Η κοπελιά ήταν dead last και στα 2 παιχνίδια κι εγώ 1ος και 3ος.

    Απλά σιγά-σιγά επανέρχεται η gaming εμπειρία πάλι στην Ελλάδα.

    Τέτοιες κοπελιές δεν βρίσκονται ΜΟΝΟ Ελλάδα, Ιαπωνία και Αμερική, αλλά ΠΑΝΤΟΥ!
    Εμ ναι...ήμουν εκεί βασικά(πήγαμε μετά από σένα) έπαιξα με όλους όσους το διοργάνωσαν.Δεν ήξεραν τον χριστό τους οι περισσότεροι/ρες.Ήμουν με διαφορά πρώτος αν και έπαιζα με το broken τιμονάκι-wiimote.Εκεί το μάθανε όσο το μάθανε.
    Υπάρχουν ελάχιστες γυναίκες που να ασχολούνται πραγματικά καλά με videogames.Ξέρω μια που παίζει WοW σε αρκετά υψηλό επίπεδο.Είναι πολύ λίγες μετρημένες στα δάχτυλα.

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    εαν υπηρχε πριν ssf4 εποχης ισως, αν ασχολιοτανε καμια κοπελα μετα πολυ δυσκολα αφου δεν πολυασχολεισαι πλεον
    Nai tote pou eixame arcades den yphrxe kamia, twra me to SFIV perimenes na arxisoun, plaka mas kaneis?

    Leave a comment:


  • ChrisTop
    replied
    Πάντως είναι γεγονός πως στην Ελλάδα 2004-2008 έπαιζαν τόσοι πολλοί CS που αναλογικά ήταν λογικό να υπάρχουν και 25 γυναίκες που παίζουν και πάνε καλά. Ενδεικτικά στο πανελλήνιο tour του GNET είχαν διαγωνιστεί, για 10 χιλιάρικα ευρώ νομίζω, πάνω απο 100 ομάδες σε όλη την Ελλάδα (πάνω απο 500 παίχτες δηλαδή που όλοι παίζανε σε semi-pro επίπεδο!) και το ίδιο είχε συμβεί και το 2007 σε επίσης πανελλήνιο tour του BNB! Πιστεύω τα νούμερα είναι τρομαχτικά για το μέγεθος της Ελλάδας.

    Και για να δείτε πόσο μπροστά ήταν οι γυναίκες στο CS: Οι Southpark Females ήταν σπονσοραρισμένες απο Ίντερνετ Καφέ (δηλαδή παίζανε τσάμπα και είχαν και κάτι μπλουζίτσες με λογότυπο της εταιρίας πάνω ) και είχε γίνει και Photoshooting για την προώθηση του Gaming στην Ελλάδα!!! Θα κάνω Edit αμα βρώ την εικόνα!

    Leave a comment:


  • Vaynard
    replied
    ean yphrxe kamia tha thn hksera prin apo esas.
    εαν υπηρχε πριν ssf4 εποχης ισως, αν ασχολιοτανε καμια κοπελα μετα πολυ δυσκολα αφου δεν πολυασχολεισαι πλεον




    Εγώ θα ρώταγα που είναι οι άντρες που παίζουν αυτά τα παιχνίδια ειδικά σε υψηλό επίπεδο.
    πλακα κανεις ετσι?

    και στην ελλαδα παιζουμε αρκετα ατομα (αναλογικα με τον πληθυσμο μας και με το χαμηλο επιπεδο της gaming κουλτουρας στην ελλαδα) και ακομη ΠΟΛΛΟΙ περισσοτεροι υπαρχουνε σε ευρωπη, αμερικη και ιαπωνια που εκει βεβαια γινεται χαμως

    Leave a comment:


  • 丹野
    replied
    Εδώ κάνετε λάθος. Πολλές κοπέλες ασχολούνται περισσότερο με το Wii. Μάλιστα στα γενέθλια του Μάριο, έπαιζα με μία πιπίνα το Mario Kart(Να 'ταν ο Παίκτης εκεί) στο Media Markt. Η κοπελιά ήταν dead last και στα 2 παιχνίδια κι εγώ 1ος και 3ος.

    Απλά σιγά-σιγά επανέρχεται η gaming εμπειρία πάλι στην Ελλάδα.

    Τέτοιες κοπελιές δεν βρίσκονται ΜΟΝΟ Ελλάδα, Ιαπωνία και Αμερική, αλλά ΠΑΝΤΟΥ!

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    Antres pou paizoun ta fighting games se ypshlo epipedo para poloi, twra 2D shootem up entaksei, den nomizw na yparxei kai polys kosmos pou na asxoleitai mazi me to eidos genika, poso mallon gynaikes.

    Hksera kai egw 2 gynaikes pou na paizoun fighting games alla entaksei... paizw apo "paizw" exei diafora

    Leave a comment:


  • straier
    replied
    Pou einai oi gynaikes pou paizoun fighting games omws?
    ...η tradional 2D Shooting παιχνίδια όπως Ikaruga;
    Εγώ θα ρώταγα που είναι οι άντρες που παίζουν αυτά τα παιχνίδια ειδικά σε υψηλό επίπεδο. Ξέρω τουλάχιστον 2 γυναίκες που παίζουν fighting games (η μία αρκετά φανατική αν και όχι στην Ελλάδα) αλλά παίζουν μόνο για χαβαλέ.


    Σε αυτά που είπε ο Αιον, δε νομίζω πως τίθεται θέμα θηλυκότητας. Δε χρειάζεται να παίζει κάποια κοπέλα vg για να συμπεριφέρεται σα μπετατζής και να μην προσέχει την εμφάνισή της ή αυτόματα αν παίζει σημαίνει πως δεν προσέχει την εμφάνισή της. Νομίζω πως κολλάς σε στερεότυπα. Ομολογώ πως με ξενερώνει όταν βρίζει μια κοπέλα (άλλωστε ούτε εγώ βρίζω) όπως και επίσης και όταν το παίζει υπερβολικά ναζιάρα...

    Τι να σου πώ, μπορεί να προτιμάνε τα ομαδικά παιχνίδια.
    Θεός.-

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    Apo thn arxh rhtorikh htan h erwthsh, ean yphrxe kamia tha thn hksera prin apo esas.

    Leave a comment:


  • Vaynard
    replied
    ε τι ρωτας και εσυ τωρα, αμα επαιζε καμια σε ελλαδα σε καλο lvl fighting games θα το βροντοφωναζαμε εδω εγω και ο xeno

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    οχι αυτα ητανε τρανταχτα παραδειγματα γυναικων που παιζουνε σχεδον σε pro lvl fighting games

    στην ιαπωνια και στην αμερικη λιγοτερο, ασχολουνται με fighting games αρκετες γυναικες

    για τα fighting games ρωτησες εκει σου απαντησα

    αλλα μεγεθοι τα fps και ειδικα το cs
    Den katalaves kala thn erwthsh mallon, profanws kai enwousa se ellada kai profanws enwousa se pro level.
    O Christop tou opoiou to topic exw kanei quote milaei gia clans gynaikwn pou paizoun se antagwnistiko epipedo.

    Leave a comment:


  • Vaynard
    replied
    οχι αυτα ητανε τρανταχτα παραδειγματα γυναικων που παιζουνε σχεδον σε pro lvl fighting games

    στην ιαπωνια και στην αμερικη λιγοτερο, ασχολουνται με fighting games αρκετες γυναικες

    για τα fighting games ρωτησες εκει σου απαντησα

    αλλα μεγεθοι τα fps και ειδικα το cs

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    στη γαλλια και στην ιαπωνια, εδω φυσικα και δεν θα βρεις καμια

    look for choco (female japan blanka player)

    AAAkayane (french chun li player) αυτη ειναι και πολυ χωμενη στο soul calibur γαλλικο community

    kayopolice crimson viper japan player


    γραψε απλα τα ονοματα τους στο youtube, στο google και θα βρεις ενα σωρο vids,info,interviews ktlp
    Kala afta einai 2-3 paradeigmata mprosta se ekatommyria pou den asxolountai kan.
    Edw o Chrostop eipe pws yparxoun 3-4 gynaikeia clan sthn Ellada sto CS!
    Yparxei apelpistika megalh diafora.

    Leave a comment:


  • Vaynard
    replied




    Leave a comment:

Working...
X