Announcement

Collapse
No announcement yet.

Και η γενιά καλά κρατεί με τα νέα IP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Και η γενιά καλά κρατεί με τα νέα IP

    Shadows of the Damned

    από την Grasshopper Manufacture, εκδίδει η ΕΑ. Από Mikami (Resident Evil) και Suda51 (No More Heroes) υπό τη μουσική υπόκρουση του Akira Yamaoka (Silent Hill) σε ένα αρρωστημένο, b-movie αίσθητικής σε grindhouse και ολίγον punk φόντο 3rd-person action/shooter. Για Xbox360/PS3.




    Anarchy Reigns

    από την Platinum Games, εκδίδει η Sega. Online beat'em up μακελειό εξ ανατολάς υπό τη διεύθυνση του Μasaki Yamanaka (Powerstone 2) και παραγωγή Atushi Inaba (Vanquish, MadWorld, Okami). Για Xbox360/PS3.




    El Shaddai: Ascension of the Metatron

    δημιουργεί και εκδίδει η Ignition Entertainment υπό τη διεύθυνση του Τakeyasu Sawaki, δημιουργό των χαρακτήρων στα Devil May Cry και Okami, έρχεται αυτό το αλλόκοτο και τόσο αξιοθαύμαστο action/platform. Για Xbox360/PS3.




    The Cursed Crusade

    από την Kylotonn, εκδίδει η Atlus. Mεσαιωνικό action/adventure με split-screen διπλό και online co-op. Για Xbox360/PS3/PC.




    Rage

    από την Id, εκδίδει η Bethesda. Βασισμένο στη νέα Id Tech 5 μηχανή γραφικών έρχεται φουριόζο το νέο βαρβάτο FPS της Id που θα συνδυάζει racing και sandbox στοιχεία στο gameplay του σε post-apocalyptic φόντο. Για Xbox360/PS3/PC




    Kingdoms of Amalur: Reckoning

    από τις 38 Studios και Big Huge Games, εκδίδει η EA. Σε διεύθυνση Ken Rolston (Morrowind, Oblivion), με lore δημιουργημένο από τον R.A. Salvatore και artwork δια χειρός Todd McFarlane έρχεται αυτό το φρέσκο action/rpg. Για Xbox360/PS3/PC.




    Asura's Wrath

    από την CyberConnect2 και Capcom σε έκδοση Capcom, το φρέσκο αίμα στα hack'n'slash εν πλήρη οργασμό εξ ανατολάς. Για Xbox360/PS3.




    Dragon's Dogma

    δημιουργεί και εκδίδει η Capcom. Aπό τους δημιουργούς των Resident Evil 4 και DMC 3/4 αυτό το νέο fantasy action/rpg τίγκα στην επικούρα και σε open world σχεδιασμό. Για Xbox360/PS3.




    L.A. Noire

    από τις Team Bondi και Rockstar σε έκδοση Rockstar, ήδη το LA Noire έχει κάνει πάταγο για την τεχνολογία του στο facial animation. No more comments. Για Xbox360 και PS3.





    Δεν συμπεριλαμβάνω καν τα digital σε PSN/XBLA (όσο κι αν ήθελα να βάλω το Journey) θέλοντας να περιορίσω τις κυκλοφορίες αυστηρά σε core high-budget προτάσεις, στο πυρήνα δηλαδή του σημερινού gaming.

    Ίσως τα παιχνίδια αυτά μπήκαν με βάση το προσωπικό μου γούστο περισσότερο, σίγουρα υπάρχουν κι άλλα νέα IPs. Πιστεύω όμως πως πρόκειται για αντιπροσωπευτικό δείγμα, βλέποντάς τα έτσι συγκεντρωμένα, και για το τι περιμένουμε και για την γενικότερη φάση που βρίσκονται αυτό τον καιρό τα σύγχρονα παιχνίδια.

    Θα σταθώ λίγο στο Dragon's Dogma της Capcom καθώς μετά το μπαμ του Demon's Souls, αυτός είναι ο δεύτερος τίτλος που φαίνεται να θέλει να αλλάξει το τοπίο του rpg σχεδιασμού εξ ανατολής προσφέροντας εντελώς διαφορετικά πράγματα με το fantasy στυλ του και το open world gameplay του, πλησιάζοντας ολοένα και περισσότερο τη δυτική φιλοσοφία πάντα βέβαια με την ιαπωνική πινελιά στην παρουσίαση και το art direction. Μεγάλο στοίχημα, μεγάλες -δεν το κρύβω- προσδοκίες, εξαιρετικό ενδιαφέρον έστω κι αν πρόκειται για αποτυχημένη προσπάθεια.

    Φαν των FPS με την αυστηρή έννοια του όρου δεν είμαι, προτιμώ single player τίτλους όπως τα Half Life 2, Βioshock και Doom 3 ενώ παιχνίδια όπως το Call of Duty, Killzone, Battlefield δεν μου λένε τίποτα. Το Rage εισάγεται στη πρώτη κατηγορία, η νέα μηχανή γραφικών σε συνδυασμό με το setting, τον open world σχεδιασμό και γενικά την καβλωμένη επιστροφή της Id στο χώρο δεν πρόκειται να την χάσω. Περιμένω να παίξω σούπερ στιγμές στο Rage και αναμένω με περισσότερο ενδιαφέρον το Doom 4.

    H σύμπραξη Rolston, Salvatore, McFarlen δείχνει επίσης εξαιρετικά ενδιαφέρουσα άσχετα αν ο τίτλος αρχικά προοριζόταν για MMO και γύρισε σε single player action/rpg. Το σύστημα μάχης του παραπέμπει περισσότερο σε hack'n'slash οπότε θα ήθελα πολύ να δω το τελικό αποτέλεσμα, είναι τίτλος που σίγουρα θα δοκιμάσω.

    Εξίσου και το Cursed Crusade, κυρίως για το spli-screen για κάτι πιο ελαφρύ ανάμεσα στα χαροπάλια του Dark Souls.

    Τα Asura's Wrath και Shadows of the Damned είναι καμμένα παιχνίδια για καμμένους gamers σαν κι εμάς πακεταρισμένα σε αυθεντική gaming διασκέδαση που απλά δεν χάνονται.

    Το El Shaddai τώρα πάει για τρελή cult-ίλα και πωλήσεις λίγο πιο κάτω από την κόλαση. Θα εκτιμηθεί από αυτούς που εκτιμούνται παιχνίδια σαν τα ICO και Okami και θα βρει κι αυτό τη θέση του στο πάνθεον αυτό. Εκτός κι αν γυρίσει ξαφνικά η Γη ανάποδα. Εξίσου αναμενόμενο μόνο και μόνο γιατί η αισθητική του μου θυμίζει ότι τα videogames μπορούν να εγείρουν ακόμα τη φαντασία.

    Το LA Noire από την άλλη βρίσκεται στο εντελώς αντίθετο άκρο απ'το παραπάνω παιχνίδι. Φουλ ρεαλισμός με τη μύξα να τρέχει real time. Γουστάρω και τέτοια σκηνικά αρκεί να βρίσκουν υλοποιήσεις σαν κι αυτές στο LA Noire. Εννοείται για day 1 πάει.
    sigpic

  • #2
    Ωραίος DD.Όλα φαίνονται αρκετά υποσχόμενα και τα περιμένω με αγωνία.Και σίγουρα υπάρχουν κι άλλα, νέα ΙΡ που περιμένουμε,για να μην αναφέρουμε και τα όσα έχουν ήδη βγει,γιατί τότε χάνεται εντελώς η μπάλα.ΙΜΟ η καλύτερη περίοδος για gaming,είναι αυτή που διανύουμε τώρα.
    Thumbs up και πάλι DD.
    Carpe diem

    Comment


    • #3
      Ναι κι εγώ πιστεύω ότι, ειδικά αν το δούμε συνολικά το πράγμα με XBLA/PSN/Steam και retail τίτλους μαζί, η περίοδος που διανύουμε είναι πολύ δυνατή.
      There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
      Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

      Comment


      • #4
        To Asuras Wrath den einai kainourio, perisi to eixame dei.
        Vevaia nomizw pws den katalava to thema tou topic na pw thn alhtheia
        "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
        But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
        Kindred, this blade and I.
        "

        "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
        Greek Gaming Videos
        Greek Final Fantasy Forum

        Comment


        • #5
          Originally posted by Ground_zero View Post
          To Auras Wrath den einai kainourio, perisi to eixame dei.
          Vevaia nomizw pws den katalava to thema tou topic na pw thn alhtheia
          xD
          Έχει να κάνει βασικά με τα νέα IP που περιμένουμε να βγούνε, παιχνίδια που δεν αποτελούν sequels, μέρος κάποιου γνωστού franchise ή "πνευματικός διάδοχος" ξέρω γω - σαν το Dark Souls ας πούμε. Φρέσκες δημιουργίες με λίγα λόγια. Από 'κει και πέρα ο καθένας μπορεί να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα
          sigpic

          Comment


          • #6
            A malista, ok topiasa, aplws den me eixe provlhmatisei pote h periptwsh tou na mhn yparxoun kainouria IPs fetos
            "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
            But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
            Kindred, this blade and I.
            "

            "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
            Greek Gaming Videos
            Greek Final Fantasy Forum

            Comment


            • #7
              Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για μένα το έχει - ποιό άλλο? - το LA Noire. Αν αυτό το παιχνίδι τα καταφέρει όπως πρέπει θα μιλάμε για τη σημαντικότερη gaming εμπειρία της χρονιάς (μην πω της πενταετίας) και πιθανότατα να επισκιάσει υπάρχοντα franchises. Αυτό που μου κινεί λιγότερο το ενδιαφέρον από τις κατηγορίες που ασχολούμαι είναι το Kingdoms of Amalur. Είναι ένα παιχνίδι που καταφέρνει να συγκεντρώσει όλα όσα σιχαίνομαι - ένα σχεδιαστή/ γραφίστα που τον θεωρώ εντελώς αποτυχημένο (το πού κατάντησε το Spawn είναι ενδεικτικό), ένα συγγραφέα που έχει ξεπεράσει την ανοχή μου εδώ και πολλά χρόνια και διεύθυνση του ανθρώπου που έδωσε ένα παιχνίδι που έδωσε το χειρότερο RPG αυτής της γενιάς κονσολών. Δε θα πάρω.
              Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

              Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

              Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

              Comment


              • #8
                Ως φανατικός οπαδός/προπαγανδιστής του Μadworld περιμένω πως και πως το Anarchy Reigns. Τώρα που είπατε και την μαγική λέξη "Power Stone 2" ψήθηκα ακόμα περισσότερο. Και παρόλο που σπάνια ενθουσιάζομαι με 3D action games όσο καλά και να είναι με το Asura's Wrath έμεινα με το στόμα ανοιχτό (ειδικά όταν είδα τον πρωταγωνιστή να σταματά ένα τεράστιο δάκτυλο που είναι όσο μια ήπειρος). Δεν περίμενα μια τέτοια καφρίλα από την CyberConnect2. Θα νόμιζε κανείς ότι είναι από τους δημιουργούς του God Hand (τ' οποίο αποθημένο έχω να το παίξω αλλά είναι απίστετα δύσκολο και με τα 3D action είμαι τελείως σκράπας).
                - Anime based on videogames list -

                Comment


                • #9
                  Να πω ότι μιλάμε για την καλύτερη περίοδο του gaming, θα ακουστώ σαν χαλασμένο γραμμόφωνο, αλλά θυμάμαι αρκετές συζητήσεις σε άλλα forum για τα πολλά sequels, την έλλειψη πρωτοτυπίας κτλ, που αυτή η λίστα και μόνο αποτελεί την καλύτερη απάντηση.

                  Πέρα από το L.A. Noire, για το οποίο πλέον προσπαθώ να ρίξω τις προσδοκίες που έχουν φτάσει στο θεό, μου προκαλούν το ενδιαφέρον το Asura's Wrath (προσωπικά είχα καιρό να δω τόσο καλή anime καφρίλα, δοσμένη τόσο όμορφα και με έψησε τρελά), και τα 3 RPGs, ειδικά για το Dragon's Dogma έχω μεγάλη περιέργεια.

                  Comment


                  • #10
                    Και πολύ μπράβο σου για την προσπάθεια σου. Εγώ υποστηρίζω ότι "Όσο ποιοτικό γίνεται, τόσο καλύτερα το ζεις".

                    Μην τολμήσει κανείς να βάλει εδώ μέσα οτιδήποτε casual. Εδώ είναι θέμα μόνο για hardcore σαν εμάς. :xp:
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Kαινούριο entry που έγινε γνωστό απόψε και θα έχει αποκλειστικότητα το Gameinformer στο τεύχος Αυγούστου.

                       


                      Ο τίτλος ονομάζεται Dishonored, εκδίδει η Bethesda και δημιουργεί η Αrkane Studios (Arx Fatalis, Dark Messiah of Might & Magic). To team συμπληρώνουν ο Ηarvey Smith, ένας εκ των δύο μυαλών πίσω από τα Deus Ex όπου θα τελεί χρέη co-creative direstor μαζί με τον Raf Colantonio της Arkane καθώς και ο Victor Antonov σε ρόλο lead designer, γνωστός και ως δημιουργός της City 17 στο Half-Life 2.

                      Το είδος του τώρα είναι fps/stealth/action-adventure ενώ σε σχόλιό του το Gameinformer αναφέρει χαρακτηριστικά:

                      "We've seen the game running, and now we share Colantonio and Smith's vision too. Dishonored is the antithesis of a edge-of-your-seat roller-coaster ride. It's a game about assassination where you don't have to kill anyone. It's a game about infiltration where you can set up traps and slaughter the entire garrison of an aristocrat's mansion rather than sneak in. It's a game about brutal violence where you can slip in and out of a fortified barracks with nobody ever knowing you were there. It's a game about morality and player choice where the world you create is based on your actions, not navigating conversation trees.


                      Προσωπικά ανέβηκα στο hype train και περιμένω μεγάλα πράγματα
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Χαλάρωσε. Το ότι ανακατεύονται 2 μεγάλα μυαλά της ποιοτικής σκηνής των παιχνιδιών, δεν σημαίνει ότι θα υπάρχει τρελό hype. Πρέπει να δούμε τι μπορούν να βγάλουν οι συνάδελφοι τους.
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          "We've seen the game running, and now we share Colantonio and Smith's vision too. Dishonored is the antithesis of a edge-of-your-seat roller-coaster ride. It's a game about assassination where you don't have to kill anyone. It's a game about infiltration where you can set up traps and slaughter the entire garrison of an aristocrat's mansion rather than sneak in. It's a game about brutal violence where you can slip in and out of a fortified barracks with nobody ever knowing you were there. It's a game about morality and player choice where the world you create is based on your actions, not navigating conversation trees.

                          All aboard the hype train.
                          Carpe diem

                          Comment


                          • #14
                            Προσωπικά ανέβηκα στο hype train και περιμένω μεγάλα πράγματα
                            All aboard the hype train.
                            HEY...........περιμένετε και εμένα!!! :xp:

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Tanno View Post
                              Χαλάρωσε. Το ότι ανακατεύονται 2 μεγάλα μυαλά της ποιοτικής σκηνής των παιχνιδιών, δεν σημαίνει ότι θα υπάρχει τρελό hype. Πρέπει να δούμε τι μπορούν να βγάλουν οι συνάδελφοι τους.
                              Πολύ δύσκολο. Αδύνατο. Το είδος σύμφωνα με τη περιγραφή παραπέμπει σε κράμα Deus Ex με Half Life 2. To μεν πρώτο είναι το καλύτερο videogame που έχω παίξει, το δε δεύτερο ένα από τα καλύτερα. ΤΣΑΦ ΤΣΟΥΦ ΤΣΑΦ ΤΣΟΥΦ!!!
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X