Shadows of the Damned
από την Grasshopper Manufacture, εκδίδει η ΕΑ. Από Mikami (Resident Evil) και Suda51 (No More Heroes) υπό τη μουσική υπόκρουση του Akira Yamaoka (Silent Hill) σε ένα αρρωστημένο, b-movie αίσθητικής σε grindhouse και ολίγον punk φόντο 3rd-person action/shooter. Για Xbox360/PS3.
Anarchy Reigns
από την Platinum Games, εκδίδει η Sega. Online beat'em up μακελειό εξ ανατολάς υπό τη διεύθυνση του Μasaki Yamanaka (Powerstone 2) και παραγωγή Atushi Inaba (Vanquish, MadWorld, Okami). Για Xbox360/PS3.
El Shaddai: Ascension of the Metatron
δημιουργεί και εκδίδει η Ignition Entertainment υπό τη διεύθυνση του Τakeyasu Sawaki, δημιουργό των χαρακτήρων στα Devil May Cry και Okami, έρχεται αυτό το αλλόκοτο και τόσο αξιοθαύμαστο action/platform. Για Xbox360/PS3.
The Cursed Crusade
από την Kylotonn, εκδίδει η Atlus. Mεσαιωνικό action/adventure με split-screen διπλό και online co-op. Για Xbox360/PS3/PC.
Rage
από την Id, εκδίδει η Bethesda. Βασισμένο στη νέα Id Tech 5 μηχανή γραφικών έρχεται φουριόζο το νέο βαρβάτο FPS της Id που θα συνδυάζει racing και sandbox στοιχεία στο gameplay του σε post-apocalyptic φόντο. Για Xbox360/PS3/PC
Kingdoms of Amalur: Reckoning
από τις 38 Studios και Big Huge Games, εκδίδει η EA. Σε διεύθυνση Ken Rolston (Morrowind, Oblivion), με lore δημιουργημένο από τον R.A. Salvatore και artwork δια χειρός Todd McFarlane έρχεται αυτό το φρέσκο action/rpg. Για Xbox360/PS3/PC.
Asura's Wrath
από την CyberConnect2 και Capcom σε έκδοση Capcom, το φρέσκο αίμα στα hack'n'slash εν πλήρη οργασμό εξ ανατολάς. Για Xbox360/PS3.
Dragon's Dogma
δημιουργεί και εκδίδει η Capcom. Aπό τους δημιουργούς των Resident Evil 4 και DMC 3/4 αυτό το νέο fantasy action/rpg τίγκα στην επικούρα και σε open world σχεδιασμό. Για Xbox360/PS3.
L.A. Noire
από τις Team Bondi και Rockstar σε έκδοση Rockstar, ήδη το LA Noire έχει κάνει πάταγο για την τεχνολογία του στο facial animation. No more comments. Για Xbox360 και PS3.
Δεν συμπεριλαμβάνω καν τα digital σε PSN/XBLA (όσο κι αν ήθελα να βάλω το Journey) θέλοντας να περιορίσω τις κυκλοφορίες αυστηρά σε core high-budget προτάσεις, στο πυρήνα δηλαδή του σημερινού gaming.
Ίσως τα παιχνίδια αυτά μπήκαν με βάση το προσωπικό μου γούστο περισσότερο, σίγουρα υπάρχουν κι άλλα νέα IPs. Πιστεύω όμως πως πρόκειται για αντιπροσωπευτικό δείγμα, βλέποντάς τα έτσι συγκεντρωμένα, και για το τι περιμένουμε και για την γενικότερη φάση που βρίσκονται αυτό τον καιρό τα σύγχρονα παιχνίδια.
Θα σταθώ λίγο στο Dragon's Dogma της Capcom καθώς μετά το μπαμ του Demon's Souls, αυτός είναι ο δεύτερος τίτλος που φαίνεται να θέλει να αλλάξει το τοπίο του rpg σχεδιασμού εξ ανατολής προσφέροντας εντελώς διαφορετικά πράγματα με το fantasy στυλ του και το open world gameplay του, πλησιάζοντας ολοένα και περισσότερο τη δυτική φιλοσοφία πάντα βέβαια με την ιαπωνική πινελιά στην παρουσίαση και το art direction. Μεγάλο στοίχημα, μεγάλες -δεν το κρύβω- προσδοκίες, εξαιρετικό ενδιαφέρον έστω κι αν πρόκειται για αποτυχημένη προσπάθεια.
Φαν των FPS με την αυστηρή έννοια του όρου δεν είμαι, προτιμώ single player τίτλους όπως τα Half Life 2, Βioshock και Doom 3 ενώ παιχνίδια όπως το Call of Duty, Killzone, Battlefield δεν μου λένε τίποτα. Το Rage εισάγεται στη πρώτη κατηγορία, η νέα μηχανή γραφικών σε συνδυασμό με το setting, τον open world σχεδιασμό και γενικά την καβλωμένη επιστροφή της Id στο χώρο δεν πρόκειται να την χάσω. Περιμένω να παίξω σούπερ στιγμές στο Rage και αναμένω με περισσότερο ενδιαφέρον το Doom 4.
H σύμπραξη Rolston, Salvatore, McFarlen δείχνει επίσης εξαιρετικά ενδιαφέρουσα άσχετα αν ο τίτλος αρχικά προοριζόταν για MMO και γύρισε σε single player action/rpg. Το σύστημα μάχης του παραπέμπει περισσότερο σε hack'n'slash οπότε θα ήθελα πολύ να δω το τελικό αποτέλεσμα, είναι τίτλος που σίγουρα θα δοκιμάσω.
Εξίσου και το Cursed Crusade, κυρίως για το spli-screen για κάτι πιο ελαφρύ ανάμεσα στα χαροπάλια του Dark Souls.
Τα Asura's Wrath και Shadows of the Damned είναι καμμένα παιχνίδια για καμμένους gamers σαν κι εμάς πακεταρισμένα σε αυθεντική gaming διασκέδαση που απλά δεν χάνονται.
Το El Shaddai τώρα πάει για τρελή cult-ίλα και πωλήσεις λίγο πιο κάτω από την κόλαση. Θα εκτιμηθεί από αυτούς που εκτιμούνται παιχνίδια σαν τα ICO και Okami και θα βρει κι αυτό τη θέση του στο πάνθεον αυτό. Εκτός κι αν γυρίσει ξαφνικά η Γη ανάποδα. Εξίσου αναμενόμενο μόνο και μόνο γιατί η αισθητική του μου θυμίζει ότι τα videogames μπορούν να εγείρουν ακόμα τη φαντασία.
Το LA Noire από την άλλη βρίσκεται στο εντελώς αντίθετο άκρο απ'το παραπάνω παιχνίδι. Φουλ ρεαλισμός με τη μύξα να τρέχει real time. Γουστάρω και τέτοια σκηνικά αρκεί να βρίσκουν υλοποιήσεις σαν κι αυτές στο LA Noire. Εννοείται για day 1 πάει.
από την Grasshopper Manufacture, εκδίδει η ΕΑ. Από Mikami (Resident Evil) και Suda51 (No More Heroes) υπό τη μουσική υπόκρουση του Akira Yamaoka (Silent Hill) σε ένα αρρωστημένο, b-movie αίσθητικής σε grindhouse και ολίγον punk φόντο 3rd-person action/shooter. Για Xbox360/PS3.
Anarchy Reigns
από την Platinum Games, εκδίδει η Sega. Online beat'em up μακελειό εξ ανατολάς υπό τη διεύθυνση του Μasaki Yamanaka (Powerstone 2) και παραγωγή Atushi Inaba (Vanquish, MadWorld, Okami). Για Xbox360/PS3.
El Shaddai: Ascension of the Metatron
δημιουργεί και εκδίδει η Ignition Entertainment υπό τη διεύθυνση του Τakeyasu Sawaki, δημιουργό των χαρακτήρων στα Devil May Cry και Okami, έρχεται αυτό το αλλόκοτο και τόσο αξιοθαύμαστο action/platform. Για Xbox360/PS3.
The Cursed Crusade
από την Kylotonn, εκδίδει η Atlus. Mεσαιωνικό action/adventure με split-screen διπλό και online co-op. Για Xbox360/PS3/PC.
Rage
από την Id, εκδίδει η Bethesda. Βασισμένο στη νέα Id Tech 5 μηχανή γραφικών έρχεται φουριόζο το νέο βαρβάτο FPS της Id που θα συνδυάζει racing και sandbox στοιχεία στο gameplay του σε post-apocalyptic φόντο. Για Xbox360/PS3/PC
Kingdoms of Amalur: Reckoning
από τις 38 Studios και Big Huge Games, εκδίδει η EA. Σε διεύθυνση Ken Rolston (Morrowind, Oblivion), με lore δημιουργημένο από τον R.A. Salvatore και artwork δια χειρός Todd McFarlane έρχεται αυτό το φρέσκο action/rpg. Για Xbox360/PS3/PC.
Asura's Wrath
από την CyberConnect2 και Capcom σε έκδοση Capcom, το φρέσκο αίμα στα hack'n'slash εν πλήρη οργασμό εξ ανατολάς. Για Xbox360/PS3.
Dragon's Dogma
δημιουργεί και εκδίδει η Capcom. Aπό τους δημιουργούς των Resident Evil 4 και DMC 3/4 αυτό το νέο fantasy action/rpg τίγκα στην επικούρα και σε open world σχεδιασμό. Για Xbox360/PS3.
L.A. Noire
από τις Team Bondi και Rockstar σε έκδοση Rockstar, ήδη το LA Noire έχει κάνει πάταγο για την τεχνολογία του στο facial animation. No more comments. Για Xbox360 και PS3.
Δεν συμπεριλαμβάνω καν τα digital σε PSN/XBLA (όσο κι αν ήθελα να βάλω το Journey) θέλοντας να περιορίσω τις κυκλοφορίες αυστηρά σε core high-budget προτάσεις, στο πυρήνα δηλαδή του σημερινού gaming.
Ίσως τα παιχνίδια αυτά μπήκαν με βάση το προσωπικό μου γούστο περισσότερο, σίγουρα υπάρχουν κι άλλα νέα IPs. Πιστεύω όμως πως πρόκειται για αντιπροσωπευτικό δείγμα, βλέποντάς τα έτσι συγκεντρωμένα, και για το τι περιμένουμε και για την γενικότερη φάση που βρίσκονται αυτό τον καιρό τα σύγχρονα παιχνίδια.
Θα σταθώ λίγο στο Dragon's Dogma της Capcom καθώς μετά το μπαμ του Demon's Souls, αυτός είναι ο δεύτερος τίτλος που φαίνεται να θέλει να αλλάξει το τοπίο του rpg σχεδιασμού εξ ανατολής προσφέροντας εντελώς διαφορετικά πράγματα με το fantasy στυλ του και το open world gameplay του, πλησιάζοντας ολοένα και περισσότερο τη δυτική φιλοσοφία πάντα βέβαια με την ιαπωνική πινελιά στην παρουσίαση και το art direction. Μεγάλο στοίχημα, μεγάλες -δεν το κρύβω- προσδοκίες, εξαιρετικό ενδιαφέρον έστω κι αν πρόκειται για αποτυχημένη προσπάθεια.
Φαν των FPS με την αυστηρή έννοια του όρου δεν είμαι, προτιμώ single player τίτλους όπως τα Half Life 2, Βioshock και Doom 3 ενώ παιχνίδια όπως το Call of Duty, Killzone, Battlefield δεν μου λένε τίποτα. Το Rage εισάγεται στη πρώτη κατηγορία, η νέα μηχανή γραφικών σε συνδυασμό με το setting, τον open world σχεδιασμό και γενικά την καβλωμένη επιστροφή της Id στο χώρο δεν πρόκειται να την χάσω. Περιμένω να παίξω σούπερ στιγμές στο Rage και αναμένω με περισσότερο ενδιαφέρον το Doom 4.
H σύμπραξη Rolston, Salvatore, McFarlen δείχνει επίσης εξαιρετικά ενδιαφέρουσα άσχετα αν ο τίτλος αρχικά προοριζόταν για MMO και γύρισε σε single player action/rpg. Το σύστημα μάχης του παραπέμπει περισσότερο σε hack'n'slash οπότε θα ήθελα πολύ να δω το τελικό αποτέλεσμα, είναι τίτλος που σίγουρα θα δοκιμάσω.
Εξίσου και το Cursed Crusade, κυρίως για το spli-screen για κάτι πιο ελαφρύ ανάμεσα στα χαροπάλια του Dark Souls.
Τα Asura's Wrath και Shadows of the Damned είναι καμμένα παιχνίδια για καμμένους gamers σαν κι εμάς πακεταρισμένα σε αυθεντική gaming διασκέδαση που απλά δεν χάνονται.
Το El Shaddai τώρα πάει για τρελή cult-ίλα και πωλήσεις λίγο πιο κάτω από την κόλαση. Θα εκτιμηθεί από αυτούς που εκτιμούνται παιχνίδια σαν τα ICO και Okami και θα βρει κι αυτό τη θέση του στο πάνθεον αυτό. Εκτός κι αν γυρίσει ξαφνικά η Γη ανάποδα. Εξίσου αναμενόμενο μόνο και μόνο γιατί η αισθητική του μου θυμίζει ότι τα videogames μπορούν να εγείρουν ακόμα τη φαντασία.
Το LA Noire από την άλλη βρίσκεται στο εντελώς αντίθετο άκρο απ'το παραπάνω παιχνίδι. Φουλ ρεαλισμός με τη μύξα να τρέχει real time. Γουστάρω και τέτοια σκηνικά αρκεί να βρίσκουν υλοποιήσεις σαν κι αυτές στο LA Noire. Εννοείται για day 1 πάει.
Comment