Announcement

Collapse
No announcement yet.

Αγαπημένα Box Arts

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Fanmade αλλά αν το official πλησιάζει έστω και λίγο μιλάμε για ένα απ'τα καλύτερα ever.

    Comment


    • #47
      Respect gia Legend of Zelda(πιο πολύ χάζευα το κουτί του παρά το έπαιζα), Secret of Mana, Longest Journey και Shadow of Destiny

      Comment


      • #48
        του shadow of destiny ήταν γαμάτο, αυτή η έκδοση ειδικά:



        που νομίζω ήταν το εξώφυλλο του booklet εδώ.


        Επίσης:





        κάποιοι δεν μπορούσαν με τίποτα να χορτάσουν αυτό το μοναδικά όμορφο εξώφυλλο...

         

        Comment


        • #49
          Gamato ekswfyllo to Shadow of Destiny, alla mou eixe spasei ta nevra sto "I do not have enough mana"...
          "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
          But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
          Kindred, this blade and I.
          "

          "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
          Greek Gaming Videos
          Greek Final Fantasy Forum

          Comment


          • #50
            Originally posted by sOLiD SNAKE View Post
            Flashback. Ποτε δεν ημουν μεγαλος πλατφορμας, παντα ομως ειχα ενα σοφτ σποτ για αυτην την συνομοταξια των adventurοειδει platform τυπου flashback,another world,oddworld,BlackThorne,Heart of Darkness. Ισως να ειναι και λογος που γουσταρω τοσο το ΙCO (παντα το εβλεπα σαν "συνεχιστη" αυτου του ειδους) .
            Ναι διάολε!

            Πάντως, κατά μια έννοια, άμεσος συνεχιστής του είδους σε 3D ήταν το Tomb Raider το οποίο και δανείστηκε ακόμα και το control scheme αυτής της κατηγορίας παιχνιδιών και, αργότερα βεβαίως, το Uncharted. Το Πάσχα έπαιξα το Uncharted 2 κι αν το παιχνίδι έφερε μια πιο ισορροπημένη αναλογία ανάμεσα σε Action και Adventure θα μιλάγαμε, τρόπον τινά, για το σύγχρονο Flashback. Αν βγει ποτέ Uncharted με cyberpunk θέμα και Action - Adventure σε αναλογία 50-50...

            Παρεμπιπτόντως, συμφωνώ απόλυτα με το παραλληλισμό του Ico, ειδικά με το Another World, τη πρώτη φορά που έπαιξα Ico έκανα ακριβώς την ίδια σκέψη.
            There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
            Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

            Comment


            • #51
              Πάντως, κατά μια έννοια, άμεσος συνεχιστής του είδους σε 3D ήταν το Tomb Raider το οποίο και δανείστηκε ακόμα και το control scheme αυτής της κατηγορίας παιχνιδιών και, αργότερα βεβαίως, το Uncharted. Το Πάσχα έπαιξα το Uncharted 2 κι αν το παιχνίδι έφερε μια πιο ισορροπημένη αναλογία ανάμεσα σε Action και Adventure θα μιλάγαμε, τρόπον τινά, για το σύγχρονο Flashback. Αν βγει ποτέ Uncharted με cyberpunk θέμα και Action - Adventure σε αναλογία 50-50...
              Συμφωνω σε ολα οσα λες, ειδικα για το Tomb Raider που ναι ειναι πραγματι ο 3d συνεχιστης. To Uncharted για εμενα ειναι κατι σαν συνεχιστης του συνεχιστη και εχει μια πιο "μακρινη συγγενεια" με το ειδος και λογο του κατεγιστικου ρυθμου του (σιγουρα αυτο εχει να κανει ως ενα σημειο και με την διαφορα του Hardware των gen) ξεφευγει αρκετα για εμενα .

              Το ICO απο την αλλη ειναι πιο low pace εχει και αυτο το "ρεαλιστικο" δυσκαμπτο (με το χαρακτηριστικο delay ) του χαρακτηρα και μαζι με τον φανταστικο κοσμο του (σε σχεση με τον ρεαλιστικο κοσμο των TR και Uncharted) το φερνει ολο και πιο κοντα στην λογικη των των τοτε λεγομενων cinematic platformers.

              Comment


              • #52
                Ναι, έτσι όπως τα λες είναι, εξάλλου το Uncharted είναι πολύ πιο Action σε σχέση με εκείνους τους τίτλους. Αν ήταν 50-50...




                Cliche το concept, αλλά και πάλι, Sonic vs Metal Sonic = win.

                Επίσης, χάζευα ένα αντίστοιχο thread στο forum του Sonic Retro και έπεσα πάνω σε 3 επικά box arts. Ως παραδοσιακός κονσολάς, ούτε που τα έχω ακούσει τα παιχνίδια, αλλά τα covers είναι άψογα.


                Έπος.


                Πόση τελειότητα.



                Γενικά, θα έλεγα ότι τα PC box arts (και λόγω θεματολογίας / κουλτούρας των τίτλων), συνήθως, έφεραν μια εικαστική ωριμότητα σε σχέση με τα αντίστοιχα των console games.
                There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                Comment


                • #53
                  Είμαι σίγουρος ότι είχε υπάρξει ξανά παρόμοιο τοπικ αλλά μάλλον είχε χαθεί με το πρόβλημα που είχε δημιοθργηθεί.

                  Total NBA 96


                  H εικόνα ήταν 3D-κινούμενη, δεν ξέρω πως να την χαρακτηρίσω.
                  Και συνέχεια με το 97...


                  Το πορτοκαλί ήταν από πλαστικό, σαν να έπιανες μπάλα του μπάσκετ.

                  Comment


                  • #54







                    Στην πραγματικότητα είναι 3D:



                    Και το cult:



                    Noooo! Ryu is down!
                    The illusion of free will is an illusion.

                    Comment


                    • #55
                      E όχι, πάντα πίστευα ότι η Capcom έχει στα μην βρέξει και μην στάξει τον Ryu και προσπαθεί πάντα να τον δείχνει σαν το μεγάλο παλικάρι. Άρα αυτός δεν είναι ο Ryu, είναι ο Mr. Bison με τις πιτζάμες του.

                      Comment


                      • #56
                        Xaaxaxaxaxaxa
                        Originally posted by Raf
                        Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

                        Comment


                        • #57
                          ehem...καντε λιγο στην ακρη....






                          ...ευχαριστω

                          Comment


                          • #58


                            Ωραίο cover για το RPG της Artdink
                            " You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?

                            Authenticity sir, authenticity. "

                            Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)



                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by Raf
                              Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

                              Comment


                              • #60
                                Λίγα από μένα!


                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X