Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wasteland 2: Kickstarter project από την inXile

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Wasteland 2: Kickstarter project από την inXile

    Το μοντέλο kickstarter έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον του Brian Fargo (Bard's Tale, Wasteland, ιδρυτής της Interplay) για την παραγωγή ενός νέου Wasteland! Μάλιστα ο Chris Avellone (Planescape: Torment, Fallout 2, blah blah blah) εκδήλωσε κι αυτός την στήριξή του στο project.

    Βέβαια, ακόμα πιο ενδιαφέρον μου φαίνεται ότι η ίδια η Obsidian σκέφτεται να χρησιμοποιήσει το crowdfunding. Ο Chris Avellone μάλιστα έκανε μια έρευνα για το τι θα ήθελε ο κόσμος σαν project. Εδώ είναι τα αποτελέσματα. Πρώτο: Planescape 2. (Και δεύτερο: isometric turn based!)




    (Βέβαια τώρα που ο Timothy Cain πήγε στην Obsidian ένα Arcanum 2 δεν θα ήταν καθόλου άσχημο!)

  • #2
    Νέο Wasteland; Ενδιαφέρον.

    Στη δύση πάντως ήταν δεδομένο ότι θα έβρισκε ανταπόκριση, θέλω να δω αν θα συγκινηθεί καθόλου η Ιαπωνία. Τι κωλόφαρδοι που είστε που έχετε να κάνετε με πιο ανοιχτόμυαλους.
    There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
    Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Heell View Post
      Το μοντέλο kickstarter έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον του Brian Fargo (Bard's Tale, Wasteland, ιδρυτής της Interplay) για την παραγωγή ενός νέου Wasteland! Μάλιστα ο Chris Avellone (Planescape: Torment, Fallout 2, blah blah blah) εκδήλωσε κι αυτός την στήριξή του στο project.

      Βέβαια, ακόμα πιο ενδιαφέρον μου φαίνεται ότι η ίδια η Obsidian σκέφτεται να χρησιμοποιήσει το crowdfunding. Ο Chris Avellone μάλιστα έκανε μια έρευνα για το τι θα ήθελε ο κόσμος σαν project. Εδώ είναι τα αποτελέσματα. Πρώτο: Planescape 2. (Και δεύτερο: isometric turn based!)

      (Βέβαια τώρα που ο Timothy Cain πήγε στην Obsidian ένα Arcanum 2 δεν θα ήταν καθόλου άσχημο!)
      Ζεσταίνεις την καρδιά μου με αυτά τα νέα. Δε με ενδιαφέρει τόσο το Bard's Tale όσο ένα TRUE Planescape Torment, ακόμα και με την παλιά Infinity Engine. Το isometric turn-based είναι μεγάλη ευχή, όπως και ένα Αrcanum 2.

      Νέο Skyrim βγαίνει το καλοκαίρι.
      Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

      Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

      Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

      Comment


      • #4
        Originally posted by Titus
        Ζεσταίνεις την καρδιά μου με αυτά τα νέα. Δε με ενδιαφέρει τόσο το Bard's Tale όσο ένα TRUE Planescape Torment, ακόμα και με την παλιά Infinity Engine. Το isometric turn-based είναι μεγάλη ευχή, όπως και ένα Αrcanum 2.
        Ένα θέμα με το PS:T είναι ότι τα δικαιώματα του Planescape τα έχει η WotC απ' όσο ξέρω, αλλά και ένας πνευματικός διάδοχος του τίτλου μια χαρά θα ήταν. Άσε που η WotC δεν νομίζω να είχε και ιδιαίτερο πρόβλημα, στην ουσία νομίζω το έχει παρατημένο το setting. Κι εγώ μαζί σου, θα έπαιρνα PS:T ακόμα και με την παλιά Infinity (κάτι λέει αυτό για την πορεία του είδους). Το μόνο που θα 'θελα θα ταν 'να φτιάξουν το combat (κι ας μην παλέψεις ποτέ στο παιχνίδι, lol).

        Προσπαθώ βέβαια να μην έχω πολύ μεγάλες προσδοκίες, αλλά σε τέτοιες περιπτώσεις ή δεν θα έχεις καθόλου, ή θα έχεις τεράστιες. Όταν βλέπω σε ένα post να αναφέρονται PS:T, Arcanum (τι πανέμορφο παιχνίδι!), isometric turn-based, ε δεν γίνεται να κρατηθώ!

        Πάντως για όσους τους ενδιαφέρει το συγκεκριμένο είδος, ρίξτε μια ματιά στο Knights of the Chalice. Είναι παραγωγή του 2009, εστιάζει περισσότερο στις μάχες παρά την ιστορία (χωρίς να σημαίνει ότι δεν είναι μια χαρά και το story) και γενικά είναι πολύ προσεγμένο (θυμίζει στους μηχανισμούς το Temple of Elemental Evil). Δεν το έχω παίξει αρκετά βέβαια και αυτές είναι πρώτες εντυπώσεις, αλλά νομίζω δεν κάνω λάθος. Εδώ ένα video για να καταλάβετε καλύτερα για τι μιλάω.

        Comment


        • #5
          Για το Baldur's Gate μάλλον κάποιο HD remake θα είναι, αν και ακούγεται ότι μπορεί να πρόκειται και για port σε iOS/Android. Πάντως οι moders έχουν ήδη φροντίσει για την εμφάνιση του παιχνιδιού.

          Άνοιξε η σελίδα του kickstarter για το Wasteland 2! Το Wasteland δείτε το σαν τον πνευματικό πρόγονο του Fallout, οπότε αν σας αρέσει το συγκεκριμένο είδος ρίξτε οπωσδήποτε μια ματιά. Τα extra χρήματα που μπορεί να μαζευτούν, θα πάνε στο παιχνίδι ώστε να είναι ακόμα μεγαλύτερο, πολύ καλό αυτό!
          Όσοι ενδιαφέρεστε: συνέντευξη του Brian Fargo στο RPG codex, του ιδίου στο Rock, Paper Shotgun και του Michael A. Stackpole (original designer κι αυτός στο Wasteland) στο RPG codex.

          Λογικά θα δώσω ή 50 ή 100 δολάρια!

          Comment


          • #6
            Το βάζω εδώ γιατί αναφέρεται περισσότερο στη βιομηχανία και λιγότερο σε συγκεκριμένο παιχνίδι.

            Fargo “not going to worry” about attracting inexperienced fans to Wasteland 2

            Όπου Fargo όχι η Wells Fargo με τις άμαξες στην Άγρια Δύση ή ταινία των αδερφών Κοέν, αλλά ο Brian Fargo, δημιουργός του Bard's Tale και που, μετά την επιτυχία του Schafer,. ενθουσιάστηκε με το Kickstarter και αποφάσισε να χρηματοδοτήσει έτσι το sequel του Wasteland 2, πρωτοπόρου RPG για την εποχή του και πατέρα των Fallout. Το πέτυχε, έχοντας μέχρι τώρα 1,5 εκ. δολ. και άλλες 20 μέρες στη διάθεσή του με στόχο 900 χιλ., και έχει κάνει μερικές πολύ ενδιαφέρουσες δηλώσεις. Η μία είναι πως προτείνει το 5% των καθαρών κερδών κάθε project να επιστρέφει στην κοινότητα με τη μορφή χρηματοδότησης σε άλλα project μέσω Kickstarter. Ένα quote με δική μου υπογράμμιση...

            Any developer that puts the "Kicking it Forward" badge on their Kickstarter project page is agreeing that they will put 5% of their finished product profits back into other Kickstarter projects. To be abundantly clear, this is only money that the developer earns as profit AFTER the project ships and AFTER they have paid their expenses. This is NOT a suggestion to invest money they received from people who invested into their project via Kickstarter.
            Once a project in this program has become profitable, the developer is going to spend this 5% profit, which is their own money, on whatever Kickstarter projects they want to support. They can determine unilaterally who they want to give it to and when. Neither myself nor a committee is going to tell successful developers what projects to invest in. Ultimately, this is an honor system at the end of the day. No one is going to audit their books to make sure they complied. In many ways Kickstarter is an honor system too, so this is no different. Of course some unscrupulous developer may not follow through with their promise but I believe the development community sticks together.
            Η άλλη πολύ ενδιαφέρουσα δήλωση που έκανε με δικαιώνει σαν PCά και hardcore cRPG παίκτη



            Brian Fargo has said he isn’t focused on pleasing those who don’t have a background in classic RPGs; Wasteland 2 isn’t for newcomers. RipTen asked Fargo how players who hadn’t experienced the original Wasteland and other RPGs of its ilk could possibly relate to Wasteland 2. “The thing about this project being fan-funded is that I’m not worried about this new group of people and how they might get it,” Fargo said. “This is being made for people that grew up playing Wasteland, Fallout and Fallout 2.”

            The veteran developer commented that he expects people new to the genre to enjoy Wasteland 2 should they try it, but in the end, they’re not the sequel’s intended audience. “I’m simply not going to worry about how I get these console guys to come over and like it, because there is no reason to,” he said
            “It’s not a putdown on the console product, it’s just that I’m not going to worry about how to get [fans of other genres].” Fargo knows quite a lot about juggling the pressures of his hardcore, old school fanbase and a newer crowd; he admits that The Bard’s Tale didn’t appease that core group of fans.
            Δηλαδή ο τύπος αναγνωρίζει πλήρως ότι η χρηματοδότηση προέρχεται από old - schoolers, καμένους παίκτες, λέει "θα φτιάξω ένα παιχνίδι για αυτούς" και "οι άλλοι να πάτε να πνιγείτε, αν το αντέχετε ελάτε". He's got balls of steel!!! Σα δήλωση δείχνει πολύ μεγάλο σεβασμό στη fanbase του (αναγνωρίζει το λόγο που πήρε αυτά τα χρήματα και τι περιμένουν από αυτόν) και σίγουρα χαίρομαι που δε θα δω νερωμένους μηχανισμούς και χειρισμό λόγω κάποιου console port, αλλά - ακόμα και αν το κάνεις και έχει κυριεύσει όλη σου τη σκέψη - δεν ξέρω πόσο δόκιμο ή έξυπνο είναι να βγαίνεις και να αποκλείεις ένα μεγάλο μέρος του κοινού. Πάντως του βγάζω το καπέλο και τώρα είμαι σίγουρος πως θα είναι παιχνίδι που θα μου αρέσει!

            Έχει και άλλα ενδιαφέροντα κομμάτια στο νέο, όπου μιλά γοα το remake του Bards Tale που προσωπικά μου είχε φανεί συμπαθέστατο και το διασκέδασα. Εδώ είναι link με τη συνέντευξη.

            Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

            Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

            Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

            Comment


            • #7
              Tίτε θα με συγχωρέσεις αλλά θα γίνω λίγο κακός τώρα.

              Σύμφωνα με το pc master,ο brian fargo είχε δηλώσει ότι τα παλιά turn based crpgs που όλοι ξέρουμε και αγαπάμε ήταν turn based και όχι action όχι λόγω σχεδιασμού αλλά συμβιβασμού επειδή δεν υπήρχε η απαραίτητη υπολογιστική ισχύς!!!Είχε πει χαρακτηριστικά ότι και τα παλιά rpgs ήθελαν να είναι στην πραγματικότητα action games.

              (Ψάχνω να βρω λινκ αλλά δεν βρίσκω κάτι,στο pc master διάβασα το νέο)

              Προφανώς είχε προβεί σε αυτήν την δήλωση για να προωθήσει το hunted the demons forge,αλλά καλά θα κάνει να προσέξει λίγο τι βγαίνει και λέει όταν ζητάει χρήματα από χομπιστες gamers για να αναπτύξει παιχνίδι τέτοιου στιλ.Ως γνωστόν,τα γραπτά μένουν και δεν θα μου φαινόταν περίεργο αν κάποιοι αποθαρρύνονταν να δώσουν χρήματα μόνο και μόνο εξαιτίας αυτής της δήλωσης.Προσωπικά θα γούσταρα πάρα πολύ ένα old school turn based crpg με party.


              Tidy!

              Do not blame me.Blame yourself or God.
              In Matsuno we trust.

              Comment


              • #8
                ειναι ακομα της Inxile η αναπτυξη η εχει αλλαξει studio? εδωσε περυσι το hunted που περασε σχετικα απαρατηρητο και δεν του αξιζε imo

                Comment


                • #9
                  Deus επί της ουσίας το Wasteland είναι με δήλωσή του turn-based και η ανάπτυξή γίνεται από την inXile. Δεν ξέρω για το Hunted αλλά το Bard's Tale ήταν μερακλίδικο παιχνίδι αν και action.

                  Τώρα, για τις δηλώσεις του...Σίγουρα δεν το έβλεπαν όλοι οι παίκτες και developers έτσι, αλλά όσοι ήθελαν να δημιουργήσουν μια real-time εμπειρία με ανάλογο βάθος (και όχι Diablo) δεν είχαν διέξοδο. Για αυτό το Baldur's Gate ήταν τόσο ρηξικέλευθο. Δεν ξέρω, μπορεί για κάποιους ή για τον ίδιο να ίσχυε. Αμφιβάλλω σίγουρα για το επιχείρημα περί υπολογιστικής ισχύος, περισσότερο το βλέπω ως εξής - ήταν υπερβολικά μεγάλο άλμα να ζητάμε εκείνη την εποχή action-based μάχη (squad based σε isometric ή τρίτο πρόσωπο ουσιαστικά) με στρατηγικό βάθος σε RPG.
                  Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                  Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                  Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                  Comment


                  • #10
                    Και έχω εξαιρετικά νέα για το Wasteland 2, ε-ξαι-ρε-τι-κά!

                    Η Obsidian θα μπει στο παιχνίδι της ανάπτυξης του Wasteland 2! Με την προϋπόθεση βέβαια να φτάσει τα 2.100.000$ το kickstarter, αλλά με το hype που θα δημιουργήσει η είδηση και 17 μέρες ακόμα να μένουν, πιστεύω ότι θα γίνει. Μέσα σε όλους θα είναι φυσικά και ο Chris Avellone, ο άνθρωπος πίσω από το Planescape: Torment (κορυφή στους διαλόγους). Μιλάμε πραγματικά για supergroup όπως λέει το άρθρο, αν αναλογιστείτε τι παιχνίδια έχουν φτιαχτεί απ' αυτούς μπορούμε μόνο να περιμένουμε τα καλύτερα.

                    Επίσης, η Obsidian θα ασχοληθεί μόνο με το design, όχι με το coding, οπότε γλυτώσαμε και τα bugs, lol, τουλάχιστον από την μεριά τους.

                    Comment


                    • #11
                      Εχω βαλει κι εγω υπενθυμιση μέσω kickstarter για το συγκεκριμενο project, με χαρα θα δωσω 15$ για να ψω το game day one και χωρις drm.
                      Do a barrel roll!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Titus View Post
                        Deus επί της ουσίας το Wasteland είναι με δήλωσή του turn-based και η ανάπτυξή γίνεται από την inXile. Δεν ξέρω για το Hunted αλλά το Bard's Tale ήταν μερακλίδικο παιχνίδι αν και action.

                        Τώρα, για τις δηλώσεις του...Σίγουρα δεν το έβλεπαν όλοι οι παίκτες και developers έτσι, αλλά όσοι ήθελαν να δημιουργήσουν μια real-time εμπειρία με ανάλογο βάθος (και όχι Diablo) δεν είχαν διέξοδο. Για αυτό το Baldur's Gate ήταν τόσο ρηξικέλευθο. Δεν ξέρω, μπορεί για κάποιους ή για τον ίδιο να ίσχυε. Αμφιβάλλω σίγουρα για το επιχείρημα περί υπολογιστικής ισχύος, περισσότερο το βλέπω ως εξής - ήταν υπερβολικά μεγάλο άλμα να ζητάμε εκείνη την εποχή action-based μάχη (squad based σε isometric ή τρίτο πρόσωπο ουσιαστικά) με στρατηγικό βάθος σε RPG.
                        Συμφωνώ απολύτως με όλα όσα λες.

                        Απλά ήθελα να πω ότι μου φαίνεται οξύμωρο ένας άνθρωπος να ξεκινάει εκστρατεία στο kickstarter για να αναπτύξει παιχνίδι ύφους παλιάς σχολής crpg ενώ είχε δηλώσει ότι τέτοια παιχνίδια αναγκαστικά έγιναν turn based λόγω περιορισμών υπολογιστικής ισχύος.

                        Αρχικά είχα κάποιες αμφιβολίες αλλά μετά τα τελευταία νέα,το ότι δηλαδή θα εμπλακεί στην ανάπτυξη η obsidian και άλλοι βετεράνοι των παλιών crpg,άλλαξα γνώμη και θα το δω σίγουρα το παιχνιδάκι.

                        Πάντως δεν μου αρέσει καθόλου το ότι υπάρχει μια τάση υποβάθμισης του turn based συστήματος μάχης.Πολλοί δεν καταλαβαίνουν ότι το turn based έχει φανατικούς οπαδούς και ότι από ΑΠΟΨΗ κάποια παιχνίδια σχεδιάζονται να είναι turn based.Προσωπικά τα λατρεύω τα turn based και είναι κρίμα που έχουν σχεδόν εξαλειφτεί.


                        Tidy!

                        Do not blame me.Blame yourself or God.
                        In Matsuno we trust.

                        Comment


                        • #13
                          Πάντως δεν μου αρέσει καθόλου το ότι υπάρχει μια τάση υποβάθμισης του turn based συστήματος μάχης.Πολλοί δεν καταλαβαίνουν ότι το turn based έχει φανατικούς οπαδούς και ότι από ΑΠΟΨΗ κάποια παιχνίδια σχεδιάζονται να είναι turn based.Προσωπικά τα λατρεύω τα turn based και είναι κρίμα που έχουν σχεδόν εξαλειφτεί.
                          +1000
                          Originally posted by Squall Leonhart
                          I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                          Originally posted by 丹野
                          Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                          Originally posted by Ryu_gr
                          υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                          Comment


                          • #14
                            Επίσης, ένα άρθρο που θα κάνει το Deus να γκαρίξει εξοργισμένος, και νιώθω τον πόνο του.

                            Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                            Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                            Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                            Comment


                            • #15
                              Παιδιά επειδή έχασα επεισόδια, μπορείτε να μου εξηγήσετε τι είναι το Wasteland;

                              Comment

                              Working...
                              X