Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wasteland 2: Kickstarter project από την inXile

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Το Wasteland είναι ένα CRPG του 1988, το οποίο εισήγαγε πολλά πράγματα στο είδος όπως NPCs που έρχονται στο party σου και δεν είναι υποχρεωμένοι να κάνουν ό,τι θες, πολλά και ουσιαστικά skill checks (πχ για να μπεις μέσα από κλειδωμένη πόρτα, μπορεί να χρησιμοποιήσεις το picklock skill, το climbing skill ή το strength attribute), επιλογές που δεν είναι ξεκάθαρα καλές ή κακές, persistent world και πολλά άλλα. Εισήγαγε δηλαδή στο είδος των CRPGs (που μέχρι τότε ήταν σχεδόν μόνο grid-based combat) ένα πρωτόγονο είδος RP (όχι ότι έχει προχωρήσει και πολύ από τότε...). Θεωρείται ο πνευματικός πρόγονος του Fallout, κλασικός και πολύ καλός τίτλος. Αν θες κι άλλες πληροφορίες, διάβασε αυτό το post του Chris Avellone.

    Comment


    • #17
      To Wasteland είναι ο πατέρας του Fallout. Ηταν ένα turn - based RPG που αναπτύχθηκε από την Interplay, με lead developer το Brian Fargo και ένα σωρό κόσμο που μετά έλαμψε στο χώρο των RPG - Chris Avellone (διάλογοι στο Torment), Tim Cain (υπεύθυνος της Troika) και διάφοροι άλλοι απίστευτα ταλαντούχοι άνθρωποι που μετά εργάστηκαν στη Bioware, τη Black Isle/ Obsidian και άλλες ομάδες. Σαν παιχνίδι παρουσίαζε για πρώτη φορά έννοιες όπως τον ανοιχτό σχεδιασμό και τις σημαντικές συνέπειες με ηθικό βάρος, προσφέροντας έτσι πολυεπίπεδες επιλογές. Το αποκαλούν πατέρα των Fallout όχι απλά σα φόρο τιμής αλλά επειδή ο Fargo δεν είχε τα δικαιώματα για να φτιάξει sequel του Wasteland έφτιαξε τα Fallout 1 + 2.

      Αυτά για την ιστορική αξία του παιχνιδιού - ένας λιγότερο γνωστός θεμέλιος λίθος, κυρίως επειδή η ραγδαία εξέλιξη του είδους τα αμέσως επόμενα χρόνια το άφησε κάπως στην αφάνεια.

      Τώρα, για το τι έγινε...Υπήρχε πάντα μια τρομερά συσπειρωμένη fanbase που ζητούσε sequel. Μετά την επιτυχία του Schafer, ο Fargo (έχοντας τις ίδιες και χειρότερες απόψεις περί publishers με το Schafer) ξεπετάχτηκε και ζήτησε 900.000$ για το Wasteland 2 μέσω Kickstarter. Τις πήρε μέσα σε ελάχιστες ώρες και όχι μόνο αυτό, με το project στα 1,6 εκ. ανακοίνωσε πως αν φτάσει τα 2,1 εκ. θα συνεργαστεί στην ανάπτυξή του η...Obsidian!

      Για περισσότερες λεπτομέρειες και μπόλικα links μπορείς να δεις αυτό το θέμα, είναι μόλις 5 σελίδες αλλά έχει πληροφορίες από το μηδέν.

      Wasteland Reboot in the Works "The fans started pinging me first," says Brian Fargo, CEO of inXile Entertainment and developer on franchises like Fallout, A Bard's Tale, Wasteland and a host of others. He's speaking about his recent decision, inspired by the success of Tim Schafer and Double Fine...


      Επίσης υπάρχουν διάφορα posts και εδώ στο GO απλά είναι διάσπαρτα. Μπορείς να δεις μερικά στις δύο τελευταίες σελίδες αυτού του θέματος.

      Και το Kickstarter του με updates, νέα και πληροφορίες.

      Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

      Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

      Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

      Comment


      • #18
        Μία διόρθωση στο post του Titus:
        Ο Chris Avellone και ο Tim Cain, δεν ήταν στην ομάδα του Wasteland αλλά ήταν λάτρεις του παιχνιδιού. Επίσης ο Fargo δεν έλαβε ενεργή δράση στα Fallout, απλά ήταν αρχηγικό μέλος της Interplay τότε (ο Tim Cain από την άλλη ήταν lead programmer, designer και producer του Fallout, designer του Fallout 2, ενώ ο Chris Avellone ήταν designer στο Fallout 2, καθώς και project director στα (άσχετα με τον Brian Fargo) Fallout: New Vegas, Dead Money, Old World Blues και Lonesome Road.)

        Σε νέα για το παιχνίδι, ο CA επιβεβαιώνει ότι η Obsidian θα ασχοληθεί μόνο στο narrative (που είναι και το καλύτερό της σημείο) στη συνέντευξη στο GameBanshee:http://www.gamebanshee.com/interview...interview.html.
        Έχουν μαζευτεί 1,867,062$ έως τώρα, με 15 μέρες ακόμα για να φτάσουν τα 2.100.000.

        Μαζεύω σε αυτό το post ό,τι ενδιαφέρον έχω βρει για το παιχνίδι, με χρονολογική (σχεδόν) σειρά:
        Chris Avellone on Wasteland 2 and Kickstarter: http://forums.obsidian.net/blog/1/en...nd-2-thoughts/
        No Mutants Allowed Brian Fargo interview: http://www.nma-fallout.com/article.php?id=60856
        Mark Morgan will be composer of Wasteland 2: https://twitter.com/#!/BrianFargo/st...34836419096576
        RPG Codex interview with Brian Fargo: http://www.rpgcodex.net/content.php?id=8005
        RPG Codex interview with Michael A. Stackpole: http://www.rpgcodex.net/content.php?id=8023
        RockPaperShotgun interview with Brian Fargo: http://www.rockpapershotgun.com/2012...n-wasteland-2/
        GameBanshee interview with Brian Fargo: http://www.gamebanshee.com/interview...interview.html
        RPG Codex interview with Brian Fargo on community feedback: http://www.rpgcodex.net/content.php?id=8046
        Ripten interview with Brian Fargo: http://www.ripten.com/2012/03/27/bri...ing-fun-again/

        Comment


        • #19
          Πολύ ωραίο Post Heell

          Δεκτή η διόρθωση, η μνήμη μου έχει αδυνατίσει και δεν έψαξα τα στοιχεία γιατί βιαζόμουν να ποστάρω.

          Για την Obsidian είναι καλό που ξεκαθαρίστηκε τι ακριβώς θα κάνει, επειδή για πολύ κόσμο είναι ταυτισμένη με bugs και ημιτελή παιχνίδια. Το παιχνίδι ή θα είναι αριστούργημα ή θα είναι απογοήτευση πυρηνικών διστάσεων.
          Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

          Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

          Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

          Comment


          • #20
            Thanks για τις πληροφορίες παιδιά, δεν είχα χρόνο να ψαχτώ, οπότε με καλύψατε και με το παραπάνω. Παρατήρησα ότι επικρατεί ένας πανικός τον τελευταίο καιρό γύρω από το όνομα του τίτλου και δεν ήξερα προς τι ο ντόρος.

            Comment


            • #21
              Δυστυχως το ποσο απο χθες εχει κολλησει υπερβολικα, το βραδυ ηταν ~1.864.000 και τωρα ειναι 1.867.724.
              Do a barrel roll!

              Comment


              • #22
                Originally posted by Titus View Post
                Πολύ ωραίο Post Heell
                Ευχαριστώ!

                Μερικά νέα, το ποσό έχει φτάσει τα 2,165,108$, οπότε πάει κι αυτός ο στόχος. Το Update #10 στη σελίδα του Kickstarter έχει μερικά ενδιαφέροντα πράγματα:

                All of the money we raise through Kickstarter is being spent on making the game. Most of the cost of development is in paying for the team to create the game. There will be a team of engine programmers, game-play programmers, UI engineers, character artists, environment artists, animators, effects artists, UI Artists, sound designers, composers, writers, game designers, systems designers, level scripters, and testers. Not to mention all the interns it will take to handle the mailing out of the physical goods. It is simple math that the bigger this budget gets, the more jobs it will create. The bigger the team, the deeper and bigger the game gets. If you want a deeper and larger game, and we think that you do, you want us to raise as much money as possible to spend on the game.


                Did I just hear all 43,000+ of you say ‘How can we help?’

                I am glad you asked!!

                One thing you will notice in that list of potential jobs above is that nowhere in that list do you see ‘Marketing Lady’ or ‘PR Guy’. That is because we don’t have these positions, nor do we plan to hire them. We want to spend the money on the game, and only the game.


                This is where you come in…


                All 43,000+ of you are our marketing and PR team. We need your help to get the word out that the Kickstarter countdown is on.
                Καλό νέο κατά την γνώμη μου, ήδη το παιχνίδι είναι γνωστό σε όσους ενδιαφέρονται και καλύτερα να είναι όσο το δυνατόν πιο γεμάτο και καλοφτιαγμένο γίνεται παρά να έχει metacritic score 9.

                Βέβαια έχουμε και το πρώτο concept art:

                Μεγαλύτερη εικόνα εδώ.

                Τα χρώματα θυμίζουν Deus Ex: Human Revolution, κι ακόμα κι αν το βρίσκω πολύ ωραίο κι ατμοσφαιρικό, απέχει πολύ αισθητικά από το Wasteland:



                Βέβαια, βλέποντας την φωτογραφία, μάλλον καλό είναι αυτό παρά κακό, lol (αν και το εξώφυλλο του παιχνιδιού είναι πολύ ωραίο, προσέξτε το λίγο.)

                Σε άλλα νέα, post του Michael Stackpole για Wasteland και Wasteland 2 στο blog του: http://www.michaelastackpole.com/?p=3095

                This is what so excites me about Wasteland II. I remember all the things we wanted to do but couldn’t, simply because of the limits of machines back then. The game’s scope will be huge, and the things players can do, the strategies that will win the game, will likewise expand. Being able to add atmosphere through music and voice acting will make the game that more immersive. In the original game we could only supply a small slice of a world, but now we’ll be able to provide a vast landscape overflowing with adventure and discovery.
                Συνέντευξη του Chris Avellone sto RockPaperShotgun: http://www.rockpapershotgun.com/2012...n-wasteland-2/

                RPS: Speaking of that, will you still go forward with your own Kickstarter if the Wasteland Kickstarter passes $2.1 million? Do you have a planned start date for it yet? Or is it just an idea right now?

                Chris Avellone: Yep, always in the cards. Our hope with Wasteland 2 is three-fold: First up, we want to support this publishing model. After being in the industry for over 16 years, the Double Fine foray into Kickstarter feels like a change for the better. Suddenly there was absolute proof that people do want adventure games just like I do, and they’re willing to support them. Same thing with Wasteland – there is a market for old-school turn based RPGs I love, and people will support that as well. There’s no way to get a publisher to bite on a pitch like that. You’ll lucky if they’re even listening after the first sentence.

                Comment


                • #23
                  Να προσθέσω ότι η εκτιμούμενη ημερομηνία κυκλοφορίας είναι Χριστούγεννα του 2013. Έχω μουδιάσει λίγο με τα συνεχή καρότα και δηλώσεις του Fargo (αν φτάοσυμε αυτό το στόχο θα κάνουμε αυτό και μετά αυτό και μετά αυτό, όμως πολύ μεγαλεπήβολα όλα) αλλά ελπίζω ολόψηχα να βγει όπως πρέπει να βγει. Η κατηγορία ξυπνά μετά από πολλά χρόνια και με το φετινό Jagged Alliance 2 και με το επερχόμενο XCOM της Firaxis, οπότε θέλω να είμαι αισιόδοξος. Προσωπικά δε το υποσήριξα γιατί έδωσα 15 στο Schafer, 15 στο Shadowrun και 15 στο preorder του Grimrock οπότε ξέμεινα, συν τοις άλλοις ήταν σίγουρο ότι θα έπιανε τα 2,1.
                  Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                  Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                  Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                  Comment


                  • #24
                    Συμφωνώ κι εγώ, ο Fargo έχει θέσει ψηλά τον πήχη με τις υποσχέσεις του και ειδικά για το συγκεκριμένο είδος είναι εύκολο να κάνει αρκετά πράγματα λάθος. Άλλωστε, αν δεν κάνω λάθος, έχει να ασχοληθεί από το Bard's Tale του 2004 ουσιαστικά με development, 8 χρόνια.

                    To Jagged Alliance: Back in Action το έχεις παίξει; Απ' όσα έχω διαβάσει θυμίζει περισσότερο RTS παρά TRPG, αλλά δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα.

                    Comment


                    • #25
                      Όχι όχι, δεν έχει σχέση με RTS. Απλά το TBS σύστημα έχει αντικατασταθεί από pause και εντολές σε στυλ Baldur's Gate. Σαν παιχνίδι δυστυχώς έχουν κόψει πολλά στοιχεία του 2 και πολλές τεχνικές λεπτομέρειες για όπλα κλπ που έδιναν αυθεντικότητα, το ΑΙ είναι μέτριο (σε κάποια πράγματα αρκετά καλό σε άλλα κάτω του μετρίου) τα production values είναι επίσης έτσι κι έτσι, αλλά τουλάχιστον οι μάχες είναι αρκετά tactical. Ο χειρισμός για κάποιο λόγο είναι αρκετά δύστροπος (περιττές ενέργειες, πίνακες κλπ). Γενικά σαν παιχνίδι δεν είναι για τα σκουπίδια, απλά σε σχέση με το αυθεντικό είναι πολύ λίγο - μπορεί να σε διασκεδάσει , ειδικά καθώς δε βγαίνουν τέτοια παιχνίδια σημερα. Το καλό είναι πως η κοινότητα ήδη έχει πάρει μπρος με mods κλπ, ενώ και οι developers έβγαλαν patch που διορθώνει αρκετά πράγματα (πχ προσθέτει fog of war, έλεος, επιτέλους).
                      Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                      Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                      Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                      Comment


                      • #26
                        I gave my money

                        Λατρεύω Fallout 2 και μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα η αναγέννηση του είδους. Ελπίζω μόνο να δούμε και κάτι διαφορετικό για το είδος!

                        Νομίζω τα 2.800.000 τα έχει στο τσεπάκι οπότε αναμένουμε κάτι 3 φορές καλύτερο από ότι είχαν στο μυαλό τους


                        Comment


                        • #27
                          Oρίστε και το πρωτο gameplay video.



                          Tidy!

                          Do not blame me.Blame yourself or God.
                          In Matsuno we trust.

                          Comment

                          Working...
                          X