Announcement

Collapse
No announcement yet.

Best Platformer Games

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Phantom Duck
    replied
    Τελείωσα το Castle of Illusion. Καλό παιχνιδάκι, τίποτα το ιδιαίτερο όμως. Πιστεύω πως του Mega Drive και του Master System είναι πολύ καλύτερα σε μηχανισμούς Το ευχαριστήθηκα πάντως για τους γνωστούς λόγους. Σιγά σιγά θα πάω και για το 100%. Όχι πως παίρνει και πολύ ώρα αλλά κουβέντα να γίνεται. Μέχρι να ακολουθήσει ανάλυση α-λα Epic Mickey, δείτε ένα μικρό απόσπασμα.



    Στην παραπάνω εικόνα όπως θα παρατηρήσατε, φαίνεται το καπάκι από το γάλα, το οποίο αναγράφει "For better health, MILK Mickey Mouse". Αυτό είναι αναφορά σε μία κονκάρδα που είχε βγει τη δεκαετία του '30 για διαφήμιση μιας εταιρίας γάλακτος. Βασικά εκείνη την περίοδο είχαν βγει του κόσμου οι κονκάρδες αλλά τέλος πάντων.



    Το θέμα είναι πως η μόνη γαλακτοκομική εταιρία της εποχής που θυμάμαι είναι η "Grand Rapids Creamery Co" η οποία είναι υπεύθυνη για έντυπες διαφημίσεις όπως η παρακάτω

    Leave a comment:


  • NickTG
    replied
    Το θέμα που ψάχνεις:

    Leave a comment:


  • Phantom Duck
    replied
    Κάπου πρέπει να είχαμε ένα thread για πάσης φύσεως ντοκιμανταίρ βιντεοπαιχνιδιών, όμως επειδή δεν το βρίσκω το βάζω εδώ. Μία τύπισσα έχει φτιάξει ένα κανάλι ονόματι Game Direct και μιλάει για την ιστορία κλασικών τίτλων. Είναι πολύ ψαγμένη, γενικά ό,τι λέει είναι πάρα πολύ ενδιαφέροντα. Ρίξτε της μια ματιά οι συνήθεις ύποπτοι. Μέχρι στιγμής έχει πει τα πάντα για την ιστορία των Crash Bandicoot, Conker, Metroid, Spyro the Dragon, Super Smash Bros και τώρα βγάζει για τα Banjo Kazooie. AAA πράμα δηλαδή. Βάζω και μερικά ενδεικτικά βίντεο για να υπάρχουν.








    Leave a comment:


  • Deus
    replied
    Για το valdis story έχω ακούσει πολύ καλά λόγια γενικά παρόλα τα θέματα με τον χειρισμό που έχει. Λένε ότι έχει μεγάλο βάθος, πολλά μυστικά, πολύ καλό σενάριο και πως θα προστίθεται επιπλέον δωρεάν περιεχόμενο με τον καιρό. Το έχω βάλει και εγώ στο μάτι.

    Το gianna sisters δεν με ενθουσίασε. Ο μηχανισμός της εναλλαγής με μπέρδεψε και σαν παιχνίδι δεν με έκανε να κολλήσω. Αναγνωρίζω βέβαια πως πρόκειται για πολύ καλή προσπάθεια.

    Leave a comment:


  • Phantom Duck
    replied
    Το Giana Sisters όντως έχει τα θεματάκια του στην τελική υλοποίηση, όμως είναι τέλειο στον οπτικοακουστικό τομέα. Πολύ καλό παιχνίδι εν τέλει, χωρίς όμως να είναι και κάτι το εξαιρετικό. Εννοείται πάντως πως προτείνεται σε όλους τους φαν του είδους.

    Το Valdis Story δεν το είχα πάρει χαμπάρι. Όντως μοιάζει με το Dust, το οποίο μου άρεσε πολύ. Θα το τσεκάρω κι αυτό κάποια στιγμή.

    Leave a comment:


  • i Have no Equal
    replied
    Εχω φαει κολλημα με αυτο, πολυ καλο metroidvania με τελειο art καλο itemization και ωραιο συστημα μαχης.. Και αρκετα δυσκολο, τα timed chests θελουν perfect execution δεν συγχωρούν λαθη ειναι υπολογισμενα στο δευτερολεπτο.. Πολλοι γκρινιαζουν για τα controls και τη δυσκολια και εχουν καποιο δικιο για το πρωτο αλλα ενταξει το συνηθίζεις, η δυσκολια μου αρεσει μεχρι στιγμης και δεν την βρισκω υπερβολικη(βεβαια παιζω normal..). Σε οσους αρεσε το dust και παρομοιο στυλ να το τσεκαρουν.

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Έχει τελειώσει κανείς το Giana Sisters Twisted Dreams;Μου έχουν μείνει 10 πίστες ακόμα.Το δεύτερο Boss μου πήρε 70 λεπτά να το βγάλω,έλεος.Παιχνιδάρα πάντως.

    Leave a comment:


  • Phantom Duck
    replied
    Έβαλα μπρος και το Castle of Illusion. Δεν έπαιξα περισσότερο από 10 λεπτά, όμως δεν μπορώ να πω πως με ενθουσίασε. Ίσως είναι αρχή ακόμα, θα δείξει.

    Αυτό που με ξένισε, είναι πως έβγαλαν το action button και απλά πηδάς στους εχθρούς για να τους σκοτώσεις. Το παιχνίδι χρησιμοποιούσε τον ίδιο μηχανισμό με το Ducktales, δηλαδή jump + action button για να πατήσεις πάνω στους εχθρούς, να εμφανίσεις κρυφά μπαούλα κλπ. Δεν μου άρεσε αυτή η απλοποίηση.

    Το κυριότερο όμως είναι πως παρατήρησα καθυστέρηση στις αποκρίσεις του χειρισμού, κυρίως όμως στο jump. Μιλάμε για αισθητή καθυστέρηση όμως, τόσο που καταντάει ενοχλητική. Σε αυτό κρατάω μια πισινή επειδή δεν ξέρω μήπως φταίει το αντίτυπο που ψώνισα. Χρησιμοποιώ την ΕΠΑΝΑΦΟΡΤΩΜΕΝΗ έκδοση if you know what I mean.

    Leave a comment:


  • i Have no Equal
    replied
    Originally posted by Ryu_gr View Post
    Παίδες στο Duck Tails στο PC είχε κανείς πρόβλημα με το pogo jump; Μερικές φορές το πατάω και δεν το κατοχυρώνει με αποτέλεσμα να πέφτω χύμα στους εχθρούς και να φεύγουν μπινελίκια. Κατα άλλα πολύ ωραίο, είχα ανάγκη να γυρίσω στα παλιά!
    Και εγω το ειχα αυτο..

    Leave a comment:


  • Phantom Duck
    replied
    Είχα διάφορα προβλήματα με το παιχνίδι, όμως η κατοχύρωση του κομβίου του pogo jump δεν ήταν ένα από αυτά.

    Leave a comment:


  • Ryu_gr
    replied
    Παίδες στο Duck Tails στο PC είχε κανείς πρόβλημα με το pogo jump; Μερικές φορές το πατάω και δεν το κατοχυρώνει με αποτέλεσμα να πέφτω χύμα στους εχθρούς και να φεύγουν μπινελίκια. Κατα άλλα πολύ ωραίο, είχα ανάγκη να γυρίσω στα παλιά!

    Leave a comment:


  • Phantom Duck
    replied
    Μέσες άκρες συμφωνώ κι εγώ. Αυτό για το normal και τις ζωές το έγραψα κι εγώ, ό,τι να 'ναι Αν και το normal μάλλον παραμένει πιο εύκολο λόγω των health power ups που βρίσκεις συνεχώς, ενώ στο hard είναι άφαντα.Το μόνο που δεν ξέρω είναι το pogo jump, μιας και με εκνεύριζε το να πατάω κάτω + hit, έτσι χρησιμοποίησα το default απλοποιημένο, που απλά πατάς hit όσο είσαι στον αέρα. Η επιπρόσθετη αυτή λειτουργία ήταν ένα πολύ ευχάριστο συν κατ' εμέ.

    Leave a comment:


  • Sinclair
    replied
    Τελείωσα χθες το game, μετά από δύο προσπάθειες στο τελευταίο level.
     
    το οποίο προς το τέλος του έχει ένα εκνευριστικότατο section ειδικά αν βγάλετε το boss fight και έχετε μείνει με μία ζωή

    Το ξεκίνησα αμέσως στο hard και το παιχνίδι είναι... ευκολότερο... Κατ'αρχάς στα levels μπορείς να βρεις extra ζωές ενώ στο normal τις παίρνεις μόνο από την κα Beakley. Το ότι λείπει ο χάρτης δεν είναι κάτι τόσο διαφορετικό μιας και με λίγο ψάξιμο βρίσκεις τα hidden objects etc.
    Εν τέλει δεν αλλάζει κάτι συνταρακτικό όσον αφορά την άποψή μου για το game. Είναι ένα καλό remake αλλά χάνει στην εκτέλεση ειδικά στο θέμα του χειρισμού, στο hit detection σε ορισμένα σημεία και στο κάπως παλαιολιθικό checkpoint σύστημα ειδικά στο normal- το οποίο καταλήγει να είναι πιο δύσκολο όπως έγραψα από το hard.
    Καλή προσπάθεια από τη Wayforward αλλα τελικά πάλι κάποιες επιλογές την αδικούν. Από εμένα ένα 6 με 7/10- το δεύτερο επειδή μου χτύπησε ευαίσθητες χορδές, ειδικά με το κλασικό theme και φυσικά το Moon theme... Πάντως, αν κάποια στιγμή βάλω ένα game για να πάρω τη δόση μου από DuckTales αυτό θα είναι το πρώτο στο NES- μόνο και μόνο λόγω χειρισμού.

    Leave a comment:


  • Sinclair
    replied
    Το τίμησα κι εγώ το Ducktales καθότι τεράστιος fan του παλιού game. Το παιχνίδι είναι πολύ πιο δύσκολο από το παλιότερο( όχι με σωστό τρόπο) και δυστυχώς- όπως φοβόμουν- η WayForward και οι περίεργες αποφάσεις της χτύπησαν και πάλι... Το pogo stick jump ήταν ένας μηχανισμός αρκετά άμεσος και αν τον έκανες master μπορούσες άνετα να τελειώσεις το game κάνοντας ακροβατικά. Με λίγα λόγια ήταν διασκεδαστικός. Μετά από λίγα play sessions το τερμάτιζε κανείς άνετα και επέστρεφε για βελτίωση των high scores και για να βρει τα κρυφά μονοπάτια.

    Πράγμα που προφανώς ενοχλεί εν έτει 2013 και σε τιμή 15$. Οπότε τραβάμε λίγο από τα μαλλιά την διάρκεια των levels και κάνουμε υποχρεωτικό το collecting θησαυρών, κρατάμε παράλληλα την oldschool λογική του παλιού όσον αφορά τα checkpoints και voila!! αυξήθηκε η διάρκεια!! To να προστεθούν 1-2 lvls και κάποια νέα treasures( έστω από το DuckTales 2 δεν ήταν και τόσο κακό game)δεν πέρασε καν από το μυαλό ή ήταν εν τέλει μάλλον πιο δαπανηρό.

    Στο Remastered, έχοντας παίξει το Amazon level, επιβάλλεται το να βρεις τα κρυφά μονοπάτια ενώ παράλληλα πρέπει να μαζέψεις coins για να φτάσεις στο boss. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το backtracking να γίνεται υποχρεωτικό ενώ έχω την αίσθηση- η οποία μάλλον πρόκεται για βεβαιότητα μετά από λίγο χρόνο που αφιέρωσα στο original σε emulator για να δω αν κάτι κάνω λάθος- πως το poggo jump είναι λιγότερο responsive σε σχέση με τον original τίτλο( ναι χρησιμοποιώ τον original χειρισμό) Επίσης το Amazon level, εχω την αίσθηση πως παρατραβάει σε διάρκεια, ειδικά αν συνυπολογίσουμε πως πρέπει να το επαναλάβεις από την αρχή αν χάσεις και φυσικά να μαζέψεις και πάλι όλα τα coins... Αυτό φυσικά δεν αποτελεί θέμα όταν με κάθε playthrough βελτιώνεσαι- πράγμα που επιτρέπουν και οι μηχανισμοί και η εξοικείωση με αυτούς-ωστόσο εδώ μιλάμε για περίεργο hit detection, ξεχείλωμα του μηχανισμού του poggo jump( mid air διακοπή του poggo jump και επανεκτέλεση του μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου σε πολύ περιορισμενο χώρο? really?) που κάνουν τον τίτλο να γέρνει περισσότερο σε λογικές cheap δυσκολίας και φέρνει αναμνήσεις παρελθόντων τίτλων της WayForward με παρόμοια "χαρίσματα"( BloodRayne, Contra 4 και εν μέρει το Double Dragon Remake) Πραγματικά το πρωτότυπο- έστω μέχρι τώρα- κάνει τα πάντα καλύτερα και με θλίβει απίστευτα πολύ που το γράφω μιας και περίμενα το remake με ανυπομονησία. Τέλος πάντων προς το παρόν- εχοντας έστω παίξει το amazon level- κρατάω μικρό καλάθι και ελπίζω να διαψευστώ.
    Στα θετικά τα όμορφα sprites που μοιάζουν να έχουν ξεπηδησει από το cartoon αν και μοιάζουν τελείως αταίριαστα με τα 3d γραφικά των levels, το υπέροχο OST και το voice acting.

    EDIT:

    Είμαι στο τελευταίο lvl. Βασικά εν αντιθέσει με το παλιότερο DuckTales παίζει ρόλο ποιο lvl θα ξεκινήσεις πρώτα. To Amazon lvl που πάντα μα πάντα ήταν το πρώτο level που έπαιζα στο original έχει αυξηθεί αρκετά σε δυσκολία- ο λόγος είναι και ο χειρισμός και η ανόητος τρόπος με τον οποίο κάνεις το pogo jump. Αλλά εφόσον έχει πάνω από 4 καρδιές είσαι κομπλέ. Κατά τα άλλα το παιχνίδι είναι μια χαρά, εκτός από το τελευταίο level που από μακριά φωνάζει WayForward στα χειρότερά της- oldschool λογική με τους πιο ενοχλητικούς εχθρούς, κακό hit detection ειδικά στα pits με τα καρφιά και instant deaths σε αρκετά σημεία... Aκόμη και το Bucky O Hare που ήταν γεμάτο με instant deaths δε θυμάμαι να είχε τόσο cheap deaths- ok βοηθούσαν και τα άπειρα continues βέβαια . Για απόψε πάντως η δόση από oldschool ήταν αρκετή.

    Το πρόβλημα του game εν τέλει είναι το pogo jump. Στο παλιότερο παιχνίδι καταγραφόταν η κίνηση όταν πατούσες κάτω+Β αν θυμάμαι καλά. Εδώ πρέπει κανείς να πατήσει το "κάτω" λίγο πριν το pogo button... Αρχικά φαίνεται σαν μικρή αλλαγή, αλλά το γεγονός πως απαιτείται ακρίβεια στην εκτέλεση χρονικά συν το ότι πρέπει να το εφαρμόσεις κάτω από απαιτητικές συνθήκες- πχ instant pogo σε μερικούς εχθρούς αυξάνει τη δυσκολία του τίτλου και το frustration... Δεν είναι τυχαίο πως αρκετοί fans ζητούν ένα patch για το χειρισμό, πέραν αυτού που θα διορθώνει διάφορα άλλα issues όπως random crashes, freezes, sound bugs( αυτό συνέβη σε μένα), λάθη με τα leaderboards στη Wii U version. Είναι απορίας άξιο σε ένα ουσιαστικά remaster- μιας και το game ως επί το πλείστον είναι το ίδιο αναβαθμισμένο σε HD με κάποια tweaks και προσθήκες- γιατί αλλάξανε το κυριότερο χαρακτηριστικό του και το 50% του fun factor δλδ το pogo jump...
    Για όσους newcomers
    Moon ή African Mines-->Transylvania-->Himalayas-->Amazon. Με αυτή τη σειρά νομίζω πως το παιχνίδι μπορεί κανείς να το απολαύσει όπως πρέπει ειδικά στο normal. Ενδεικτικό πως με αυτή τη σειρά- απλώς έπαιξα τελευταίο το Moon και προτελευταίο το amazon- δεν έχασα παρά δύο-τρεις ζωές σύνολο( το τελευταίο level είναι άλλο θέμα xD)

    Leave a comment:


  • Vaynard
    replied
    Originally posted by Imrahil View Post
    Super Meat Boy και Rayman Origins (ειδικά σε co-op) ξαναζωντάνεψαν την πλατφορμίλα για μένα (που για κάποιο λόγο είχε πεθάνει μετά από εκείνον τον Μάριο του '64)
    εδω ξαναζωντανεψες εσυ ο ιδιος την πλατφορμιλα θα κοιταμε

    Leave a comment:

Working...
X