Welcome to Gamers Odyssey forums where we talk about gaming, mostly in Greek language. If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Το καλύτερο παιχνίδι όλων των εποχών ήταν,είναι και θα είναι,το Castlevania Symphony of the Night.Οτιδήποτε άλλο,όσο καλό και να είναι,απλά θα έρχεται δεύτερο.
To Brothers το έπαιξες σε υπολογιστή σωστά;Εγώ το έπαιξα στο Χ360.Για μένα είναι από τους καλύτερους τίτλους που έχω παίξει,για σένα όχι.Κι όμως.Παρόλο που το έπαιξες σε δυνατότερο σύστημα με 4000p κι εγώ το έπαιξα στα 720 πήραμε την ίδια εμπειρία κι εγώ από όσα διάβασα στο ποστ σου το ευχαριστήθηκα περισσότερο.
Άρα τι μας δείχνει αυτό;Ότι όσο καλύτερα γραφικά και να έχεις από μένα αν το περιεχόμενο δεν σε καλύπτει,δεν έχει σημασία.Κι αυτό είναι fact.
Επιστροφή στην πλάνη σας οι πισάδες.
Σε 1280x1024 το επαιξα και λιγο παραπανω απο 30fps Σχεδον ιδιο με την 360 εκδοση δλδ.
Δεν υπαρχει καμια πλανη, τα καλυτερα γραφικα ειναι το ιδιο παιχνιδι απλα πιο ομορφο, ειναι κακο κατι να ειναι πιο ομορφο?
Καθόλου,ίσα ίσα.Απλώς λέω ότι καλό είναι να μη χάνουμε το νόημα ενός τίτλου το οποίο είναι η συνολική εμπειρία που αποκομμίζει κανείς από αυτό.
Κάτι άλλο.
Με το σκεπτικό όσων λένε ότι το TLOU δεν έχει gameplay και στηρίζεται στην ιστορία του,με αυτό το σκεπτικό κι εγώ μπορώ να πω πως τίτλοι τύπου Diablo που απλά πατάς αριστερό κλικ δεν είναι gameplay,για τα jrpg μπορώ να πω το ίδιο,αφού ουσιαστικά το μόνο που κάνεις είναι να επιλέγεις εντολές και να αφήνεις το παιχνίδι να τα κάνει μόνο του,τα point n click adventures είναι απλά clickfests και pixel hunting σε στατικές εικόνες προκειμένου να προχωρήσεις,και τα strategy απλά επιλέγεις τι θες να κάνει το παιχνίδι κι εκείνο το κάνει μόνο του.Είδατε πόσο εύκολο είναι να αφορίζεις κάτι;
Καθόλου,ίσα ίσα.Απλώς λέω ότι καλό είναι να μη χάνουμε το νόημα ενός τίτλου το οποίο είναι η συνολική εμπειρία που αποκομμίζει κανείς από αυτό.
Κάτι άλλο.
Με το σκεπτικό όσων λένε ότι το TLOU δεν έχει gameplay και στηρίζεται στην ιστορία του,με αυτό το σκεπτικό κι εγώ μπορώ να πω πως τίτλοι τύπου Diablo που απλά πατάς αριστερό κλικ δεν είναι gameplay,για τα jrpg μπορώ να πω το ίδιο,αφού ουσιαστικά το μόνο που κάνεις είναι να επιλέγεις εντολές και να αφήνεις το παιχνίδι να τα κάνει μόνο του,τα point n click adventures είναι απλά clickfests και pixel hunting σε στατικές εικόνες προκειμένου να προχωρήσεις,και τα strategy απλά επιλέγεις τι θες να κάνει το παιχνίδι κι εκείνο το κάνει μόνο του.Είδατε πόσο εύκολο είναι να αφορίζεις κάτι;
Έχει gameplay και καλό gameplay, αλλά όλοι οι διθύραμβοι δεν αφορούν αυτό. Αφορούν την ιστορία.
Πάω στοίχημα ότι και μέτριο gameplay να είχε πάλι τα ίδια θα λέγανε.
Και μιας που άνοιξα στο ΟΡ το θέμα περί TLOU θέλω να ξανατονίσω ότι το θεωρώ μια χαρά game. Αλλά αυτά που γράφτηκαν για το παιχνίδι από κριτικούς και κοινό είναι ε-ξ-ω-π-ρ-α-γ-μ-α-τ-ι-κ-ά.
Αν κάποιος που δεν έχει σχέση με τα videogames διάβαζε αυτά που γράφτηκαν θα νόμιζε ότι όλα τα games προ TLOU ήταν σε στυλ Flappy Bird και ξαφνικά ήρθε το TLOU, ο Citizen Kane και άλλαξε το gaming για πάντα.
Τέλος δεν ξαναμιλάω για το TLOU.
Άντε ένα τελευταίο:
Uncharted 2>Uncharted 3>Uncharted 1>>TLOU
Ta 60fps einai shmantika, ta 1080p den einai, oute kan ta 720p den einai.
"Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I." "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..." Greek Gaming Videos Greek Final Fantasy Forum
-Η πτώση της ιαπωνικής σκηνής δεν οφείλεται στην χαμηλή ποιότητα των ιαπωνικών τίτλων, αλλά στο ότι οι περισσότερες δυσκολεύονται να επιβιώσουν σε μία υπέρμετρη δυτικοποιημένη βιομηχανία. Και γι'αυτό φταίνε μόνο οι .
Δεν ισχύει αυτό, τουλάχιστον όχι στο βαθμό που πολλοί φαίνεται να πιστεύουν. Για την ακρίβεια, η ολοκληρωτική κυριαρχία της δύσης τα τελευταία χρόνια, οφείλεται, σε σημαντικό βαθμό, στη πτώση της Ιαπωνίας.
Η πτώση της ιαπωνικής βιομηχανίας (που δε περιορίζεται μόνο στο τομέα των videogames) έχει πολύ βαθύτερα αίτια, που ξεκινάνε από τη φούσκα της ιαπωνικής οικονομίας και το πρόβλημα υπογεννητικότητας που ταλανίζει τη χώρα, και φτάνουν μέχρι το μεθοδολογικό μοντέλο ανάπτυξης ενός τίτλου το οποίο, σε αντίθεση με τη δύση, στην Ιαπωνία δε προσαρμόστηκε ποτέ στις νέες συνθήκες (με αποτέλεσμα η ανάπτυξη ενός τίτλου, και ειδικά των μεγαλύτερων παραγωγών, να ανάγεται σε οδύσσεια).
There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.
Ola ta MK suckaroun se sxesh me to SF ektos apo to 9.
To MK9 einai swsto fighting game me vathos sto gameplay tou.
"Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I." "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..." Greek Gaming Videos Greek Final Fantasy Forum
Δεν ισχύει αυτό, τουλάχιστον όχι στο βαθμό που πολλοί φαίνεται να πιστεύουν. Για την ακρίβεια, η ολοκληρωτική κυριαρχία της δύσης τα τελευταία χρόνια, οφείλεται, σε σημαντικό βαθμό, στη πτώση της Ιαπωνίας.
Η πτώση της ιαπωνικής βιομηχανίας (που δε περιορίζεται μόνο στο τομέα των videogames) έχει πολύ βαθύτερα αίτια, που ξεκινάνε από τη φούσκα της ιαπωνικής οικονομίας και το πρόβλημα υπογεννητικότητας που ταλανίζει τη χώρα, και φτάνουν μέχρι το μεθοδολογικό μοντέλο ανάπτυξης ενός τίτλου το οποίο, σε αντίθεση με τη δύση, στην Ιαπωνία δε προσαρμόστηκε ποτέ στις νέες συνθήκες (με αποτέλεσμα η ανάπτυξη ενός τίτλου, και ειδικά των μεγαλύτερων παραγωγών, να ανάγεται σε οδύσσεια).
Πιστεύω ότι τα videogames ακολουθούν σιγά-σιγά την oδο του Χόλιγουντ. Δλδ. η δυτική αισθητική θεωρείται νορμάλ ενώ η ανατολική niche. Κλασικό παράδειγμα ένα animation τύπου Pixar/Dreamworks και ένα Miyazaki style. Το δεύτερο σε Ευρώπη και Αμερική θεωρείται περίεργο, για λίγους, niche.
Αυτό βλέπω να γίνεται και στα videogames.
Επί εποχών 8-16-32 bit ίσως και ps2 era όλα τα games είχαν ίδιες πιθανότητες επιτυχίας στην Δύση είτε είχαν ρεαλιστικά γραφικά, είτε καρτουνίστικα, είτε είχαν δυτική αισθητική, είτε anime.
Στην προηγούμενη γενιά που μπήκε ο φωτορεαλισμός για τα καλά στην ζωή μας τα ιαπωνικής αισθητικής παιχνίδια μειώθηκαν και φτάσαμε π.χ. ένα jrpg (εξαιρώντας τα FF) να τα θεωρούμε niche. Αυτό το παρατήρησα προσωπικά όταν δούλευα στα seven και είδα ότι η νέα γενιά δεν επιθυμούσε ασιατικής αισθητικής games όπως ακριβώς δεν επιθυμούσαν και ασιατικές ταινίες πχ.
Δεν είναι τυχαίο ότι εξαιρώντας την Nintendo όσα ιαπωνικά games κάνανε επιτυχία last gen είχαν δυτική αισθητική (Metal Gear, Resi) κτλ.
Π.χ. λέμε ότι δεν βγαίνουν καλά jrpgs πια. Και να βγουν δεν νομίζω ότι η δύση θα τα παίξει, τουλάχιστον στις home consoles. Στα φορητά υπάρχει μία διαφορά (απόδειξη οι καλές πωλήσεις του Bravely Default στην δύση), αλλά το κοινό στα φορήτα είναι "μαθημένο" σε ασιατική αισθητική.
Αυτό φαίνεται και από τις πωλήσεις. Βγάζοντας εκτός την Nintendo όλα τα εμπορικά games των PS360 είναι 100% δυτικής αισθητικής.
Comment