Ανοίγω θέμα για τον δημιουργό Hideo Kojima την φιλοσοφία του μέσα από τα παιχνίδια με ντοκιμαντέρ ,συνεντεύξεις making of και news…
Ο Χιντέο Κοτζίμα (Kojima Hideo) είναι Ιάπωνας σχεδιαστής βιντεοπαιχνιδιών Είναι ευρύτερα γνωστός για τη δημιουργία της σειράς Metal Gear Solid. Το 2005 ίδρυσε το τμήμα ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών Kojima Productions, υπό τον έλεγχο της Konami, ενώ το 2011 έγινε αντιπρόεδρος της Konami Digital Entertainment. Το 2015, η Kojima Productions αποσχίστηκε από την Konami και έγινε ανεξάρτητη εταιρεία παραγωγής.
Ο Κοτζίμα έχει δύο μεγαλύτερα αδέρφια. Γεννήθηκε στη Σεταγκάγια του Τόκιο .Η οικογένειά του μετακόμισε στην Οσάκα όταν ο ίδιος ήταν περίπου τριών ετών. Μαζί, παρακολουθούσαν ταινίες κάθε βράδυ και "δεν του επιτρεπόταν να πάει στο κρεβάτι μέχρι να τελειώσει η ταινία".
Όταν ήταν νεαρός, η οικογένειά του μετακόμισε σε μια μικρή πόλη ονόματι Σιρασάκι. Έπειτα, στο Καβανίσι του Χιόγκο. Ήταν 13 ετών όταν ο πατέρας του απεβίωσε και έτσι το θέμα του θανάτου τον επηρέασε νωρίς στη ζωή του.
Ήταν παιδί που γυρνούσε στο σπίτι του μετά το σχολείο έχοντας τα κλειδιά του περασμένα στο λαιμό και έπρεπε να προσέχει τον εαυτό του.
Το γεγονός ότι έμενε στο σπίτι μόνος του στην απομόνωση τον επηρεάζει ακόμα, καθώς δήλωσε σε συνέντευξή του το 2004 ότι: "[Κάθε φορά που] ταξιδεύω και μένω σε ένα ξενοδοχείο, ανοίγω την τηλεόραση μόλις μπω στο δωμάτιο, μόνο και μόνο για να αντιμετωπίσω το συναίσθημα την μοναξιάς".
Ήθελε να γίνει καλλιτέχνης, δημιουργός ταινιών ή εικονογράφος, αλλά ένοιωθε αποθαρρυμένος από την πίεση που ασκούσαν οι κοινωνικές νόρμες που προήγαγαν τις σταθερές και μισθωτές εργασίες και όχι τις δημιουργικές αναζητήσεις, αλλά και από τον καλλιτέχνη θείο του, ο οποίος δυσκολευόταν να βγάλει το προς το ζην.
Σε αυτό συνέβαλε και ο θάνατος του πατέρα του, εξαιτίας του οποίου οικογένεια του Κοτζίμα έγινε πιο φτωχή.
Ως νεαρός ενήλικας, ο Κοτζίμα ξεκίνησε να σπουδάζει οικονομικά, ενώ στον ελεύθερο χρόνο του έγραφε ιστορίες μικρού μήκους: μερικές από αυτές τις έδωσε σε περιοδικά, αλλά δεν εκδόθηκε τίποτε.
Ο Κοτζίμα ανέφερε ότι οι ιστορίες του ήταν συνήθως 400 σελίδες, τη στιγμή που τα περισσότερα περιοδικά επιθυμούσαν ιστορίες με περίπου 100 σελίδες. Τελικά, εστίασε την δημιουργική προσοχή του στη δημιουργία ταινιών με ένα φίλο του, που είχε κάμερα 8mm.
Σε συνέντευξη στη σειρά Icons του καναλιού G4, ο Κοτζίμα αποκάλυψε ότι ενώ σπούδαζε οικονομικά στο πανεπιστήμιο, έπιανε τον εαυτό του να παίζει βιντεοπαιχνίδια στον ελεύθερο χρόνο του, κυρίως στην κονσόλα NES . Την τέταρτη χρονιά του στο πανεπιστήμιο, ο Κοτζίμα εξέπληξε τους συμφοιτητές του όταν τους αποκάλυψε ότι θέλει να μπει στη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών, τη στιγμή που προσδοκούσε να γίνει σκηνοθέτης ταινιών. Ένοιωθε ότι μια καριέρα στον τομέα των βιντεοπαιχνιδιών θα ήταν πιο ικανοποιητική.
Η πλειοψηφία των φίλων και των συμφοιτητών του τον απέτρεπαν έντονα από το να κυνηγήσει αυτή την καριέρα, επειδή εκείνη την εποχή τα βιντεοπαιχνίδια θεωρούνταν ως ένα νέο μέσο που δεν ήταν σεβαστό, ούτε εξασφάλιζε οικονομική σιγουριά. Ωστόσο, η μητέρα του παρέμενε ενθαρρυντική και αναπτέρωνε την αυτοπεποίθησή του στο να κυνηγήσει το όνειρό του.
Ο Χιντέο Κοτζίμα (Kojima Hideo) είναι Ιάπωνας σχεδιαστής βιντεοπαιχνιδιών Είναι ευρύτερα γνωστός για τη δημιουργία της σειράς Metal Gear Solid. Το 2005 ίδρυσε το τμήμα ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών Kojima Productions, υπό τον έλεγχο της Konami, ενώ το 2011 έγινε αντιπρόεδρος της Konami Digital Entertainment. Το 2015, η Kojima Productions αποσχίστηκε από την Konami και έγινε ανεξάρτητη εταιρεία παραγωγής.
Ο Κοτζίμα έχει δύο μεγαλύτερα αδέρφια. Γεννήθηκε στη Σεταγκάγια του Τόκιο .Η οικογένειά του μετακόμισε στην Οσάκα όταν ο ίδιος ήταν περίπου τριών ετών. Μαζί, παρακολουθούσαν ταινίες κάθε βράδυ και "δεν του επιτρεπόταν να πάει στο κρεβάτι μέχρι να τελειώσει η ταινία".
Όταν ήταν νεαρός, η οικογένειά του μετακόμισε σε μια μικρή πόλη ονόματι Σιρασάκι. Έπειτα, στο Καβανίσι του Χιόγκο. Ήταν 13 ετών όταν ο πατέρας του απεβίωσε και έτσι το θέμα του θανάτου τον επηρέασε νωρίς στη ζωή του.
Ήταν παιδί που γυρνούσε στο σπίτι του μετά το σχολείο έχοντας τα κλειδιά του περασμένα στο λαιμό και έπρεπε να προσέχει τον εαυτό του.
Το γεγονός ότι έμενε στο σπίτι μόνος του στην απομόνωση τον επηρεάζει ακόμα, καθώς δήλωσε σε συνέντευξή του το 2004 ότι: "[Κάθε φορά που] ταξιδεύω και μένω σε ένα ξενοδοχείο, ανοίγω την τηλεόραση μόλις μπω στο δωμάτιο, μόνο και μόνο για να αντιμετωπίσω το συναίσθημα την μοναξιάς".
Ήθελε να γίνει καλλιτέχνης, δημιουργός ταινιών ή εικονογράφος, αλλά ένοιωθε αποθαρρυμένος από την πίεση που ασκούσαν οι κοινωνικές νόρμες που προήγαγαν τις σταθερές και μισθωτές εργασίες και όχι τις δημιουργικές αναζητήσεις, αλλά και από τον καλλιτέχνη θείο του, ο οποίος δυσκολευόταν να βγάλει το προς το ζην.
Σε αυτό συνέβαλε και ο θάνατος του πατέρα του, εξαιτίας του οποίου οικογένεια του Κοτζίμα έγινε πιο φτωχή.
Ως νεαρός ενήλικας, ο Κοτζίμα ξεκίνησε να σπουδάζει οικονομικά, ενώ στον ελεύθερο χρόνο του έγραφε ιστορίες μικρού μήκους: μερικές από αυτές τις έδωσε σε περιοδικά, αλλά δεν εκδόθηκε τίποτε.
Ο Κοτζίμα ανέφερε ότι οι ιστορίες του ήταν συνήθως 400 σελίδες, τη στιγμή που τα περισσότερα περιοδικά επιθυμούσαν ιστορίες με περίπου 100 σελίδες. Τελικά, εστίασε την δημιουργική προσοχή του στη δημιουργία ταινιών με ένα φίλο του, που είχε κάμερα 8mm.
Σε συνέντευξη στη σειρά Icons του καναλιού G4, ο Κοτζίμα αποκάλυψε ότι ενώ σπούδαζε οικονομικά στο πανεπιστήμιο, έπιανε τον εαυτό του να παίζει βιντεοπαιχνίδια στον ελεύθερο χρόνο του, κυρίως στην κονσόλα NES . Την τέταρτη χρονιά του στο πανεπιστήμιο, ο Κοτζίμα εξέπληξε τους συμφοιτητές του όταν τους αποκάλυψε ότι θέλει να μπει στη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών, τη στιγμή που προσδοκούσε να γίνει σκηνοθέτης ταινιών. Ένοιωθε ότι μια καριέρα στον τομέα των βιντεοπαιχνιδιών θα ήταν πιο ικανοποιητική.
Η πλειοψηφία των φίλων και των συμφοιτητών του τον απέτρεπαν έντονα από το να κυνηγήσει αυτή την καριέρα, επειδή εκείνη την εποχή τα βιντεοπαιχνίδια θεωρούνταν ως ένα νέο μέσο που δεν ήταν σεβαστό, ούτε εξασφάλιζε οικονομική σιγουριά. Ωστόσο, η μητέρα του παρέμενε ενθαρρυντική και αναπτέρωνε την αυτοπεποίθησή του στο να κυνηγήσει το όνειρό του.
1987 | Metal Gear | Σκηνοθέτης, συγγραφέας, σχεδιαστής |
1988 | Snatcher | Συγγραφέας, σχεδιαστής |
1990 | Metal Gear 2: Solid Snake | Σκηνοθέτης, συγγραφέας, σχεδιαστής |
1990 | SD Snatcher | Συγγραφέας |
1994 | Policenauts | Σκηνοθέτης, συγγραφέας, σχεδιαστής |
1998 | Metal Gear Solid | Σκηνοθέτης, συγγραφέας, σχεδιαστής |
2001 | Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty | Σκηνοθέτης, συγγραφέας, σχεδιαστής |
2003 | Boktai: The Sun is in Your Hand | Σχεδιαστής |
2004 | Metal Gear Solid: The Twin Snakes | Συγγραφέας, σχεδιαστής |
2004 | Metal Gear Solid 3: Snake Eater | Σκηνοθέτης, συγγραφέας, σχεδιαστής |
2008 | Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots | Σκηνοθέτης, συγγραφέας, σχεδιαστής |
2010 | Metal Gear Solid: Peace Walker | Σκηνοθέτης, συγγραφέας, σχεδιαστής |
2014 | Metal Gear Solid V: Ground Zeroes | Σκηνοθέτης, συγγραφέας, σχεδιαστής |
2014 | P.T. | Σκηνοθέτης, σχεδιαστής |
2015 | Metal Gear Solid V: The Phantom Pain | Σκηνοθέτης, συγγραφέας, σχεδιαστής |
2019 | Death Stranding | Σκηνοθέτης, συγγραφέας, σχεδιαστής |
Comment