Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hideo Kojima

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hideo Kojima

    Ανοίγω θέμα για τον δημιουργό Hideo Kojima την φιλοσοφία του μέσα από τα παιχνίδια με ντοκιμαντέρ ,συνεντεύξεις making of και news…


    Ο Χιντέο Κοτζίμα (Kojima Hideo) είναι Ιάπωνας σχεδιαστής βιντεοπαιχνιδιών Είναι ευρύτερα γνωστός για τη δημιουργία της σειράς Metal Gear Solid. Το 2005 ίδρυσε το τμήμα ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών Kojima Productions, υπό τον έλεγχο της Konami, ενώ το 2011 έγινε αντιπρόεδρος της Konami Digital Entertainment. Το 2015, η Kojima Productions αποσχίστηκε από την Konami και έγινε ανεξάρτητη εταιρεία παραγωγής.

    Ο Κοτζίμα έχει δύο μεγαλύτερα αδέρφια. Γεννήθηκε στη Σεταγκάγια του Τόκιο .Η οικογένειά του μετακόμισε στην Οσάκα όταν ο ίδιος ήταν περίπου τριών ετών. Μαζί, παρακολουθούσαν ταινίες κάθε βράδυ και "δεν του επιτρεπόταν να πάει στο κρεβάτι μέχρι να τελειώσει η ταινία".

    Όταν ήταν νεαρός, η οικογένειά του μετακόμισε σε μια μικρή πόλη ονόματι Σιρασάκι. Έπειτα, στο Καβανίσι του Χιόγκο. Ήταν 13 ετών όταν ο πατέρας του απεβίωσε και έτσι το θέμα του θανάτου τον επηρέασε νωρίς στη ζωή του.

    Ήταν παιδί που γυρνούσε στο σπίτι του μετά το σχολείο έχοντας τα κλειδιά του περασμένα στο λαιμό και έπρεπε να προσέχει τον εαυτό του.

    Το γεγονός ότι έμενε στο σπίτι μόνος του στην απομόνωση τον επηρεάζει ακόμα, καθώς δήλωσε σε συνέντευξή του το 2004 ότι: "[Κάθε φορά που] ταξιδεύω και μένω σε ένα ξενοδοχείο, ανοίγω την τηλεόραση μόλις μπω στο δωμάτιο, μόνο και μόνο για να αντιμετωπίσω το συναίσθημα την μοναξιάς".

    Ήθελε να γίνει καλλιτέχνης, δημιουργός ταινιών ή εικονογράφος, αλλά ένοιωθε αποθαρρυμένος από την πίεση που ασκούσαν οι κοινωνικές νόρμες που προήγαγαν τις σταθερές και μισθωτές εργασίες και όχι τις δημιουργικές αναζητήσεις, αλλά και από τον καλλιτέχνη θείο του, ο οποίος δυσκολευόταν να βγάλει το προς το ζην.
    Σε αυτό συνέβαλε και ο θάνατος του πατέρα του, εξαιτίας του οποίου οικογένεια του Κοτζίμα έγινε πιο φτωχή.

    Ως νεαρός ενήλικας, ο Κοτζίμα ξεκίνησε να σπουδάζει οικονομικά, ενώ στον ελεύθερο χρόνο του έγραφε ιστορίες μικρού μήκους: μερικές από αυτές τις έδωσε σε περιοδικά, αλλά δεν εκδόθηκε τίποτε.
    Ο Κοτζίμα ανέφερε ότι οι ιστορίες του ήταν συνήθως 400 σελίδες, τη στιγμή που τα περισσότερα περιοδικά επιθυμούσαν ιστορίες με περίπου 100 σελίδες. Τελικά, εστίασε την δημιουργική προσοχή του στη δημιουργία ταινιών με ένα φίλο του, που είχε κάμερα 8mm.

    Σε συνέντευξη στη σειρά Icons του καναλιού G4, ο Κοτζίμα αποκάλυψε ότι ενώ σπούδαζε οικονομικά στο πανεπιστήμιο, έπιανε τον εαυτό του να παίζει βιντεοπαιχνίδια στον ελεύθερο χρόνο του, κυρίως στην κονσόλα NES . Την τέταρτη χρονιά του στο πανεπιστήμιο, ο Κοτζίμα εξέπληξε τους συμφοιτητές του όταν τους αποκάλυψε ότι θέλει να μπει στη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών, τη στιγμή που προσδοκούσε να γίνει σκηνοθέτης ταινιών. Ένοιωθε ότι μια καριέρα στον τομέα των βιντεοπαιχνιδιών θα ήταν πιο ικανοποιητική.
    Η πλειοψηφία των φίλων και των συμφοιτητών του τον απέτρεπαν έντονα από το να κυνηγήσει αυτή την καριέρα, επειδή εκείνη την εποχή τα βιντεοπαιχνίδια θεωρούνταν ως ένα νέο μέσο που δεν ήταν σεβαστό, ούτε εξασφάλιζε οικονομική σιγουριά. Ωστόσο, η μητέρα του παρέμενε ενθαρρυντική και αναπτέρωνε την αυτοπεποίθησή του στο να κυνηγήσει το όνειρό του.





    1987 Metal Gear Σκηνοθέτης, συγγραφέας, σχεδιαστής
    1988 Snatcher Συγγραφέας, σχεδιαστής
    1990 Metal Gear 2: Solid Snake Σκηνοθέτης, συγγραφέας, σχεδιαστής
    1990 SD Snatcher Συγγραφέας
    1994 Policenauts Σκηνοθέτης, συγγραφέας, σχεδιαστής
    1998 Metal Gear Solid Σκηνοθέτης, συγγραφέας, σχεδιαστής
    2001 Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty Σκηνοθέτης, συγγραφέας, σχεδιαστής
    2003 Boktai: The Sun is in Your Hand Σχεδιαστής
    2004 Metal Gear Solid: The Twin Snakes Συγγραφέας, σχεδιαστής
    2004 Metal Gear Solid 3: Snake Eater Σκηνοθέτης, συγγραφέας, σχεδιαστής
    2008 Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Σκηνοθέτης, συγγραφέας, σχεδιαστής
    2010 Metal Gear Solid: Peace Walker Σκηνοθέτης, συγγραφέας, σχεδιαστής
    2014 Metal Gear Solid V: Ground Zeroes Σκηνοθέτης, συγγραφέας, σχεδιαστής
    2014 P.T. Σκηνοθέτης, σχεδιαστής
    2015 Metal Gear Solid V: The Phantom Pain Σκηνοθέτης, συγγραφέας, σχεδιαστής
    2019 Death Stranding Σκηνοθέτης, συγγραφέας, σχεδιαστής

  • #2
    Τι βλέπει ο Hideo Kojima όταν μπει σε δωμάτιο ενός gamer ?
    δείτε μια μικρή συνέντευξη από το κανάλι PlayStation France

    Last edited by majorfox; 21-08-2021, 01:49 AM.

    Comment


    • #3
      Νέο ντοκιμαντέρ

      Νοέμβριος 2001:
      Πως ο Kojima έγραψε ιστορία με το MGS2

      Comment


      • #4
        Why MGS2 was the "Hollywood game"

        Last edited by majorfox; 07-02-2022, 06:24 AM.

        Comment


        • #5
          The American meme ( Metal Gear Solid 2 retrospective )

          Last edited by majorfox; 07-02-2022, 06:20 AM.

          Comment


          • #6
            Μια χαμενη συνέντευξη του Hideo Kojima από το 2004 λίγους μήνες πριν κυκλοφορήσει το MGS3.



            Comment


            • #7
              8 Μαρτίου 2022 .

              Σήμερα το MGS2 κλείνει 20 χρόνια ακριβώς. Κυκλοφόρησε στην Ευρώπη στις 8 Μαρτίου 2002. Ακόμα έχω την απόδειξη στην τελευταία σελίδα από το artbook του Yoji Shinkawa ! Δείτε το αφιέρωμα από το DF.


              A Hideo Kojima masterpiece

              Comment


              • #8
                Flow of the Ages : the Life & Legends of MGS3

                Last edited by majorfox; 02-05-2022, 01:53 AM.

                Comment


                • #9
                  Ο Hideo Kojima ανέβασε μια φωτο που δείχνει να κάνει ρεντερ 30 λεπτών cut scene και ο Geoff Kenley σχολιάζει !
                  Ίσως ανακοινώσει το νέο έπος του στο Summer Game Fest σε λιγες ώρες …
                  Attached Files
                  Last edited by majorfox; 08-06-2022, 12:26 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Δεν έχω παίξει ποτέ το Boktai του Kojima αλλά βλέποντας τυχαία το εξώφυλλο του με τον τίτλο “the sun is in your hand” μου θύμισε αυτό του death stranding «tomorrow is in your hands» και μετά έπεσα σε αυτό το βίντεο !
                    Μήπως το death stranding είναι ένα απωθημένο του Kojima από το Boktai ?

                    Comment


                    • #11
                      Έρχεται ανακοίνωση Kojima στο Tokyo Game Show 2022
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Ο Kojima teasάρει το “Silent Hills”
                        Attached Files
                        Last edited by majorfox; 12-08-2022, 05:51 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Ο Kojima ανέβασε φωτο με την Ηθοποιό Elle Fanning να την σκανάρει για το νέο παιχνίδι



                          Comment


                          • #14
                            Ένα διάλειμμα της ηθοποιού από το motion capture για φαγητό . Ο κοτζιμα είναι τόσο κουλ και τρώει και αυτός μαζί τους !

                            Αναρωτιέμαι τι είδος σκηνή φτιάχνει στην φωτο και από που…

                            ελπιζω να το αποκαλύψει στο game awards !


                            FA786C9C-06F5-40C3-9399-0A87ACB0D633.jpg
                            55791A21-6945-4775-80B2-F819DBA9CECA.jpg
                            Last edited by majorfox; 02-12-2022, 11:36 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Ο Kojima παρουσίασε το νέο του στούντιο και δείχνει εκπληκτικό !

                              Δείτε το βίντεο στο εδώ


                              Comment

                              Working...
                              X