Announcement

Collapse
No announcement yet.

Blizzard has fallen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Πολύ λογικό (και αναμενόμενο) αυτό που είπε. Η αγορά κινείται ξεκάθαρα σε multiplatform ή timed-exclusives με ακόμα και first party τίτλους να εμφανίζονται σε αντίπαλες κονσόλες (λόγω development costs υποθέτω).
    Προφανώς και δεν είναι RIP Sony (πόσο μάλλον Nintendo 😂) αλλά όχι ότι τα FPS και τα Call of Duty είναι αδιάφορα για τη Sony, αποτελούν τεράστια αγορά και κινητήρια δύναμη των service (PS+) εσόδων τους.
    Μπορεί να σου είναι αδιάφορα σαν παιχνίδια (για εμένα ακόμα περισσότερο αφού δεν παίζω καν fps) αλλά αυτό δε σημαίνει πως είναι ασήμαντα για την αγορά, μην συγχέουμε τις προσωπικές προτιμήσεις με την πραγματικότητα.
    Και όχι η αγορά δε διψάει για κινηματογράφο τρίτου προσώπου, δεν είμαστε στο PS3...
    Originally posted by Squall Leonhart
    I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
    Originally posted by 丹野
    Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
    Originally posted by Ryu_gr
    υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

    Comment


    • #17
      Τεραστια κινηση απο την Microsoft, που ανεξαρτητα απο το τι προσωπικα λεμε (οτι μας ενδιαφερουν ή οχι τα παιχνιδια της Activision-Blizzard) αλλαζει και θα αλλαξει τις ισορροπιες. Υποθετω οτι ο λογος που αυτα γινονται τωρα, 3 γενιες μετα την εισαγωγη της MS στο παιχνιδι, αφορα στο Gamepass και την εδραιωση του ως πλατφορμα (τελικα δεν ηταν αστειο οταν ελεγαν πως θα προσπαθησουν η πλατφρομα να εχει πανω απο 100m συνδρομητες). Τωρα το αν ολα αυτα τα παιχνιδια θα συνεχισουν να κυκλοφορουν και σε αλλα συστηματα ως full price releases θα το δουμε, δεν ειναι ουτε ξεκαθαρο ουτε σαφες και πιθανολογω οτι καθε φορα θα κρινεται με βαση τον τιτλο και τις συνθηκες. Δεν ειναι οτι εχει ξαναγινει κατι τετοιο αλλωστε.

      Απο τη μια μπορει κανεις να χαρει γιατι η MS ταρακουναει τα νερα και μαλλον θα αναγκασει την Sony και να βελτιωσει τις υπηρεσιες της, και να ξανασκεφτει την γελοια πολιτικη με τα 80αρια η οποια στην παρουσα φαση δεν βλεπω να εφαρμοζεται σε ΑΑΑ παιχνιδια μεγαλου κοστους, αντιθετα υπαρχει καταχρηση και την ακολουθει ο καθε πικραμενος, απο την αλλη δεν ξερω κατα ποσο μου αρεσει αυτη η προσεγγιση με τις εξαγορες. Μπορει μεχρι εδω ισως να βελτιωσει την ανταγωνιστικοτητα αλλα δεν ειμαι σιγουρος οτι θα σταματησει εδω, γιατι να μην εξαγοραζουν την EA, την Ubisoft, και την Take 2 at this point. Σε κατι τετοιο δεν υπαρχει περιθωριο αντιδρασης απο τις αλλες εταιρειες (που δεν εχουν τοσα λεφτα και δεν μπορουν να παιξουν αυτο το παιχνιδι) και πηγαινουμε σε μια μορφη της αγορας που ειναι μονοπωλειο.

      Τελος παντων θα δουμε, σε καθε περιπτωση πρεπει να περιμενουμε μιας και η MS δεν εχει δειξει δειγμα απο κατι, αυτη η συμφωνια κλεινει του χρονου, και η στρατηγικη που θα ακολουθησει με την προηγουμενη (Bethesda) δεν ειναι ακομα ξεκαθαρη.

      Comment


      • #18
        Το μέλλον της Sony δεν βασίζεται για ένα παιχνίδι που εξαγόρασε η MS. Αν θελήσει να το κάνει αποκλειστικό στο μέλλον η Sony έχει την λύση.

        Comment


        • #19
          Originally posted by straier View Post



          Όπου να'ναι παιδιά έρχεται και το Apple (core) gaming να τους διαλύσει όλους τώρα που έχουν και καλό performance τα Mac. 🤣

          Τι εννοείς αντίστροφο represseion; Μια χαρά κρατούν τέτοιες συμπεριφορές σε όλες τις βιομηχανίες, δεν είναι ότι είμαστε nerds εμείς, είναι που αυτοί είναι ελεεϊνά υποκείμενα...
          Δεν κατάλαβα ακριβώς που το πήγαινες με την Apple, αλλά η Microsoft σίγουρα θα μπορούσε να κυνηγήσει το μοντέλο του Netflix στο gaming, ακριβώς όπως πήγαινε να κάνει και η Google με το Stadia. Έχει και την ιστορία και τις υποδομές και πλατφόρμες με παρόμοια αρχιτεντονική στην οποία είναι portable όλες οι σύγχρονές ΑΑΑ παραγωγές. Προσωπικά δεν θα πω αν είναι καλό ή κακό αυτό και γενικά δεν είμαι της απόλυτης γνώμης οτί το centralization είναι εξ ορισμού αρνητικό, ειδικά στην περίπτωση της Activision/Blizzard δεν χαλιέμαι για παράδειγμα.

          Από την άλλη δεν είμαι και πολύ αντικειμενικός γιατί δουλεύω τεχνολογίες της Microsoft στην εργασία μου και σε ό,τι έχει να κάνει με Software Engineering έχει κάνει απίστευτα θετική πρόοδο τα τελευταία 4-5 χρόνια οπότε με κάνει να πιστεύω οτί και στα υπόλοιπα departments δουλεύει πιο ώριμα.


          Με το αντίστροφο repression εννοώ οτί άμα μαζεύεις πολλούς "νέρντουλες" σε έναν χώρο να κάνουν κουμάντο είναι φυσικό επόμενο να δημιουργούνται τοξικότητες τύπου bro culture, περίεργης εξέφρασης σεξουαλικότητας κτλ. Η σεξουαλική παρενόχληση από αρπακτικά είναι μια πιο ακραία περίπτωση που όντως δεν εξαρτάται (μόνο) από την κουλτούρα και σίγουρα δεν συμβαίνει μόνο στις Gaming εταιρείες, αλλά επίσης δεν είναι απλά κάποια ελεϊνα υποκείμενα, παράγωγα διαστρεβλωμένης διαπαιδαγώγησης προς το σεξ και καταπίεσης είναι (εκτός αλλων...). Τα παιχνίδια τα θεωρώ ένα από τα χειρότερα μέσα όσον αφορά το πώς να αποκτήσεις υγιή πρότυπα γύρω από το σεξ οπότε διόλου περίεργο δεν θεωρώ να μαζεύει τέτοιους ανθρώπους σε μεγαλύτερο βαθμό από άλλες βιομηχανίες.
          Last edited by ChrisTop; 21-01-2022, 06:34 PM.

          Comment


          • #20
            ΛΟΛ

            Το τοπικ ξεκίνησε με σκοπό να μιλήσουμε για το πόσο παραπαίει η Activision Blizzard και μια μέρα μετά εξαγοράστηκε από την Microsoft, νομίζω πως αυτό δεν έχει σχολιαστεί ακόμα.

            Τεράστιο νέο και είναι κάτι που σίγουρα θα ταρακουνήσει την Sony. Τα franchises που ανήκουν σε αυτές είναι εκατοντάδων εκατομμυρίων, πρόκειται για την πιο επιθετική κίνηση που έχουμε δει εδώ και πάρα πολύ καιρό. ( Μετά την ανακοίνωση του expansion plus για το Nintendo Switch online φυσικά ).

            Τώρα όσον αφορά το πόσο θα επηρεάσει τις άλλες 2... Την Ninendo θα έλεγα όχι και πολύ. Έτσι και αλλιώς οι κονσόλες της πουλάνε σταθερά σε ένα συγκεκριμένο κοινό και για συγκεκριμένους λόγους, τα games της Activision Blizzard δεν είχαν ποτέ σημαντική παρουσία σε αυτές.

            Όσον αφορά τη Sony, σίγουρα θα επηρεαστεί μακροπρόθεσμα. Λέω μακροπρόθεσμα επειδή αφενός η συμφωνία θα πάρει ένα χρονικό διάστημα μέχρι να ολοκληρωθεί οπότε η τρέχουσα κατάσταση θα συνεχίσει ως έχει και αφετέρου εδώ και χρόνια έχει φτιάξει μια πολύ αξιόλογη βιβλιοθήκη αποκλειστικών ΑΑΑ τίτλων, πολύ υψηλής ποιότητας, που της δίνουν ένα μεγάλο προβάδισμα. Το Playstation brand έχει συνδεθεί με το gaming εδώ και δεκαετίες και αυτό είναι κάτι που δεν θα ξεριζωθεί εύκολα. Η Microsoft έχει αγοράσει πάρα πολλά studios, κάποια από αυτά μάλιστα είναι και πολύ αξιόλογα (Obsidian, Ninja Theory) αλλά θα περάσουν χρόνια μέχρι να δούμε τους τίτλους τους και έτσι για καιρό ακόμα δεν θα έχει αποκλειστικότητες η κονσόλα.

            Παρόλα αυτά σε βάθος χρόνου σίγουρα το Xbox θα πουλήσει πολλές κονσόλες, πολύ περισσότερες από όσες περιμέναμε. Το Game Pass είναι ότι πιο vfm υπάρχει αυτήν την στιγμή και σίγουρα θα αυξηθούν πάρα πολύ οι συνδρομητές του κάτι το οποίο θα λάβουν σοβαρά υπόψιν οι της Sony καθώς το Xbox θα γίνει πολύ πιο ανταγωνιστικό.

            Όσον αφορά τις κατηγορίες περί βιασμών και παρενοχλήσεων, σε σημείο κοπέλα να φτάσει στο σημείο να αυτοκτονήσει ομολογώ ότι δεν γνώριζα τίποτα. Ελπίζω να τιμωρηθούν όπως πρέπει αυτά τα... άτομα και να υπάρξει έτσι και ένα πολιτικό προηγούμενο καταδίκης τέτοιων συμπεριφορών για να αρχίσει να εξαλείφεται το φαινόμενο σιγά σιγά. Λογικά πάντως όλα αυτά τα άτομα θα απολυθούν.

            Christop εγώ θα έλεγα πως οι σεξουαλικώς στερημένοι είναι αυτοί που πραγματικά έχουν θέματα και είναι αντικοινωνικοί και δεν μπορούν να βρουν ταίρι. Σε αντίθεση με το παρελθόν gamer δεν θεωρείται πλέον ο κατεστραμμένος νερντ που δεν έχει ζωή αλλά θεωρείται ένα φυσιολογικό χόμπι το οποίο μάλιστα (ευτυχώς) το εξασκούν και πάρα πολλές κοπέλες. Εγώ θα έλεγα πως αυτοί που παρενοχλούν είναι άτομα που θεώρησαν πως είναι μεγάλοι και τρανοί λόγω της θέσης τους στη βιομηχανία και της οικονομικής τους επιφάνειας και θέλησαν να το εκμεταλλευτούν αναλόγως.

            Τέλος, ο Phil Spencer είναι εξαιρετικά δυναμικός και αποτελεσματικός όσον αφορά την προώθηση του Xbox brand. Ο αντίστοιχος της Sony δεν φαίνεται να ακολουθεί τις εξελίξεις. Ας ελπίσουμε μετά τα τελευταία νέα να δραστηριοποιηθεί το τμήμα του Playstation και να διορθώσει κάποια από τα κακώς κείμενα με την τελευταία της κονσόλα που την κάνουν να υστερεί σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Για αρχή, κινήσεις όπως άρση της κοστολόγησης στα 80, βελτίωση του UI της κονσόλας και της next gen upgrade τίτλων (πιο άβολο πραγματικά δεν μπορεί να γίνει) θα ήταν πολύ καλοδεχούμενες. Στη συνέχεια αν βλέπαμε μια υπηρεσία στα χνάρια του GamePass αλλά με Playstation exclusives και legacy titles θα γινόταν δεκτή με ενθουσιασμό από το κοινό. Άντε να δούμε. Σίγουρα πάντως θα έχουν πολύ ενδιαφέρον οι εξελίξεις.



            Tidy!

            Do not blame me.Blame yourself or God.
            In Matsuno we trust.

            Comment


            • #21
              Λινκάρω σε αυτό το ενδιαφέρον κείμενο που παρουσιάζει την άποψη πως η πρακτική της Sony για συνεχείς, στρατηγικές συμφωνίες αποκλειστικότητας ανάγκασε τη MS να προχωρήσει σε αυτές τις δραστικές κινήσεις εξαγοράς με σκοπό τη βιωσιμότητα του Xbox ως brand και την παραμονή του στο παιχνίδι.

              με άλλα λόγια το κείμενο λέει πως

              1) η Sony, χρησιμοποιώντας την ισχύ που έχει στην αγορά, για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα απέτρεπε μέσω συμφωνιών αποκλειστικότητας τη δημιουργία fanbase στο Xbox για πολλά και κρίσιμα ΙPs (moneyhatting)
              2) με παραδείγματα ισχυρίζεται το πώς είναι αποδεκτή κάθε συμφωνία αποκλειστικότητας για τη Sony αλλά μη αποδεκτή και αντιμέτωπη με backlash για τη MS ακριβώς επειδή ο κόσμος έχει συνηθίσει να περιμένει ΟΛΑ τα third party στο PS day 1
              3) η στρατηγική της Sony ειδικά γι' αυτή τη γενιά ήταν να αποτελειώσει το Xbox εφόσον θα το καθιστούσε περιθωριακό σαν brand ως εκ τούτου η MS με μια σειρά απο κινήσεις με αποκορύφωμα την πρόσφατη εξαγορά της Activision εξασφαλίζει την παραμονή της στην αγορά και χρησιμοποιώντας κεφάλαιο φέρνει τη Sony στη γωνία

              έχει ενδιαφέρον αυτή η ανάγνωση και θα ήθελα τη γνώμη σας, ειδικά στον απόηχο ενός αφηγήματος που έχει προκύψει στο ίντερνετ περί πανίσχυρης και κακιάς MS και στριμωγμένης ωσάν πληγωμένη αντιλόπη Sony

              Comment


              • #22
                Πολύ ενδιαφέρον το post που παραθέτεις Raf. Σε βάζει να σκεφτείς και φυσικά αποτελεί τροφή για σκέψη.

                Όταν το είχα διαβάσει το πρώτο μου συμπέρασμα ήταν ότι συμφωνώ με το περιεχόμενο του, πως δηλαδή η πολιτική της Sony περιθωριοποίησε την Microsoft, κατάφερε στην συνείδηση των gamers να συνδεθεί με το gaming γενικότερα και, ως αποτέλεσμα, η δεύτερη ξεκίνησε μια πολύ επιθετική πολιτική εξαγοράς διαφόρων studio με σκοπό να καταφέρει να αντιστρέψει την δυσμενή κατάσταση στην οποία έχει βρεθεί. Μετά από σκέψεις όμως και συζητήσεις με τα παιδιά στο discord αναθεώρησα και πλέον πιστεύω πως το ζήτημα είναι αρκετά πιο σύνθετο.

                Αρχικά να πω το εξής. Η Microsoft δεν ξεκίνησε τα τελευταία χρόνια να αγοράζει gaming studios. Πρόκειται για πρακτική που χρησιμοποιούσε ανέκαθεν, από το μακρινό 2000 και μάλιστα μερικά από αυτά ήταν πολύ γνωστά και μας έδωσαν σημαντικά games που αγαπήθηκαν πολύ. Αναφέρω μερικά από αυτά που μου έρχονται στο μυαλό. Ensemble, Lionhead, Rare.

                Επίσης να πω κάτι που νομίζω δεν αναφέρεται ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια καθώς σε μεγάλο βαθμό έχει ξεχαστεί από τους gamers. Σημαντικότατη ευθύνη για την δυσμενή κατάσταση στην οποία έχει βρεθεί η Microsoft φέρει η ίδια και όχι η επιθετική πολιτική της Sony που την αποκλείει από γνωστά franchises, έστω για περιορισμένο χρονικό διάστημα, όπως Final Fantasy και Call of Duty. Στην τελική η Sony, όπως κάθε gaming εταιρεία που έχει την δική της κονσόλα, προσπαθεί να επικρατήσει του ανταγωνισμού. Υπενθυμίζω ότι η ίδια η Microsoft κατάφερε να απογοητεύσει τους καταναλωτές όταν, επί Xbox 360, εστίαζε σε υπηρεσίες, Kinect και casual gimmick games και από εκεί έχασε πάρα πολύ σε δυναμική. Τα λάθη συνεχίστηκαν με την λανθασμένη προώθηση του Xbox One και τα απίστευτα επικοινωνιακά και όχι μόνο λάθη, αποτέλεσμα των οποίων ήταν οι καταναλωτές να θεωρήσουν πως αν θέλουν παραδοσιακή gaming κονσόλα πρέπει να το αποφύγουν και να στραφούν στο Playstation 4. Η Sony φυσικά, όπως όλοι θυμόμαστε, εκμεταλλεύτηκε και με το παραπάνω την δυσμενή κατάσταση στην οποία είχε περιέλθει η Microsoft.

                Η συνέχεια είναι σε όλους γνωστή, η Microsoft γύρισε το παιχνίδι με την ανάπτυξη και προώθηση του Pass και το backwards combatibility.

                Κλείνοντας, για να απαντήσω στο ποστ που παραθέτεις Raf, η απάντηση δεν μπορεί να είναι ένα απλό ναι ή όχι για λόγους που εξήγησα ήδη. Η εξαγορά studios δεν είναι καινούρια πρακτική για την Microsoft. Άρα, δεν πρόκειται για κίνηση που απαντάει στην πολιτική της Sony. Αυτό που αλλάζει είναι το ότι ένας από τους βασικότερους λόγους που τις αγοράζει είναι για να διατεθούν τα παιχνίδια τους στο Pass προωθώντας έτσι την καινούρια της υπηρεσία. Αυτό που μένει να δούμε βέβαια είναι το αν και το κατά πόσο θα δοθεί δημιουργική ελευθερία σε όλους αυτούς τους developers να ξεδιπλώσουν το ταλέντο τους. Θα αφήσουν την Obsidian, ας πούμε, να δημιουργήσει το επόμενο μεγάλο της rpg ή απλά θα παραγγέλνει από αυτούς τους developers το επόμενο μεγάλο blockbuster το οποίο θα ακολουθεί την πεπατημένη και θα είναι μια από τα ίδια γιατί αυτό πουλάει; Θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε τι παιχνίδια θα παραχθούν από όλη αυτήν την διαδικασια.

                Edit: Να προσθέσω κάτι ακόμα. Έχει μια βάση αυτό που λέει το άρθρο, πως τώρα γίνεται έντονα συζήτηση για τις μεγάλες εξαγορές της Microsoft ενώ αν τις αντίστοιχες αγορές έκανε η Sony τότε δεν θα αντιδρούσε κανένας. Συμφωνώ σε αυτό αλλά θα πω το εξής. Αν ο μέσος gamer ( όχι το fanboy προφανώς) καταλάβει ότι μια κονσόλα αξίζει περισσότερο τα χρήματά του τότε δεν έχει πρόβλημα να αφήσει την παραδοσιακή του κονσόλα και να αγοράσει την καινούρια. Όλοι αγοράσαμε 360 και σνομπαραμε το Playstation3 γιατί πολύ απλά άξιζε πολύ περισσότερο σαν μηχάνημα. Αντίστοιχα, σήμερα πάρα πολλοί εκφράζουν την επιθυμία να αγοράζουν Xbox Series S/X για τους ίδιους λόγους.
                Last edited by Deus; 23-01-2022, 10:52 PM.


                Tidy!

                Do not blame me.Blame yourself or God.
                In Matsuno we trust.

                Comment

                Working...
                X