Announcement

Collapse
No announcement yet.

Γιατι το PS3 πλησιάζει το 360, συν Wii & 3rd parties

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Αν ειναι δυνατον να μην ξεφυγουμε με το Wii. Θα πω ομως στον Link μερικα πραγματα και απο κει και περα δε θα συνεχισω η συζητηση σε αυτο το topic.

    Σωτηρη λες καποια πραγματα δεκτα, οντως δεν υπαρχουν παραγωγες ΑΑΑ περα απ'της Nintendo στο Wii, εννοωντας τιτλους του 9 και πανω.

    Σε βρισκω υπερβολικο σε οτι αφορα τους casual τιτλους. Δηλαδη τι το κακο εχει η επιτυχια του Wii Fit? Θα πρεπε μηπως εγω να ντρεπομαι που με ενδιαφερει;

    Επισης εχει φαει σκαλωμα με την επιτυχια του Wii Play, σου χω εξηγησει κι απο κοντα οτι το παιχνιδι πουλαει λογω χειρηστηριου. Στην Αμερικη κοστιζει μολις 10$ πανω απο ενα σκετο remote.

    Τελος αφου και ο ιδιος το λες οτι δεν κανουν αξιολογες προσπαθειες οι 3rd parties πως να περιμενουν καλες πωλησεις;

    Εμενα η αποψη μου γενικοτερα ειναι οτι η αγορα σημερα κινειται απ'το hype κι αν στο Wii δε πουλανε 3rd party games ειναι γιατι εκει οι εταιρειες δεν εχουν σπρωξει πολυ τα παιχνιδια τους.

    Αν υπαρχει κατι που μπορει να κανει η Nintendo κατ'εμε και πραγματικα θα το ηθελα ειναι να περιορισει τις κυκλοφοιες της. 10 τιτλοι nintendo σε μια χρονια ειναι too much imo. Ελπιζω να δωσουν χωρο στις αλλες εταιρειες.
    Do a barrel roll!

    Comment


    • #47
      Ενα απο τα σωστοτερα πραγματα που ακουστηκαν ειναι το γεγονος πως η Ιαπωνια ειναι ουσιαστικα αυτη που καθοριζει το ποιος τυπικα θα βγει πρωτος...γι αυτο και η microsoft ειναι καταδικασμενη να στοχευει για την δευτερη η την τριτη θεση . Το γεγονος ειναι πως οι προτιμησεις της ανατολης δινουν ενα αβανταζ των 10 με 20m (καθαρα δημογραφικα μιας και μιλαμε για οικιακα συστηματα ) το οποιο ειναι πολυ σημαντικο και μπορει να ξεπεραστει μονο σε περιπτωσεις τυπου playstation 2 οπου οι αλλες αγορες εδιναν πωλησεις 80m ( κατι το οποιο ειναι δυσκολο για την συγκεκριμενη γενια ) . Εξαιρωντας την Ν που ουσιαστικα παιζει σε αλλο γηπεδο οι πωλησεις των αλλων 2 θα εξαρτηθουν απο το ποσο επιθετικη θα ειναι η πολιτικη που θα ακολουθησουν με την sony να εχει καποιο προβαδισμα λογω brand και οχι λογω καλυτερης παροχης επιλογων ( με λενε software ) τουλαχιστον μεχρι στιγμης. Αλλωστε , πραγματικα μπορει η sony να μην εχει καταφερει να πεισει οτι το μηχανημα της ειναι χρησιμο ακομη , αλλα συνεχιζει να πειθει πως ο ''ορος'' playstation ειναι απαραιτητος στον gamer ειτε εχει ειτε οχι κατι αξιοσημειωτο να δειξει ( αλλωστε 100m+ αγοραστων δεν μπορουν να σβηστουν απο τη μια στιγμη στην αλλη )...και αυτο ειναι ενα κεκτημενο που κανενα wii δεν μπορει να το διαγραψει ( ειδικα με τις πρακτικες που ακολουθει η παρασκευαστρια εταιρια ) .

      Για το wii τωρα , θεωρω τουλαχιστον θλιβερο το γεγονος πως η κονσολα θα συνεχισει να πουλαει ακομα και αν σταματησει να βγαζει software...και επειδη ακουστηκαν καποια πραγματα για τις επιτευξεις των nes-playstation η γνωμη μου ειναι πως αυτο που πετυχαν οι συγκεκριμενες κονσολες ουδεμια σχεση εχει με αυτο που κανει το wii στην παρουσα φαση...η ουσιαστικη μαζικοποιηση της βιομηχανιας ειναι τελειως διαφορετικη εννοια απο την πλασματικη αυξηση του κοινου των gamers...και αυτο το λεω για τον ιδιο λογο που δεν μπορω να θεωρησω επιτευγμα για την βιομηχανια το οτι πχ 100 εκ ανθρωποι επαιζαν φιδακι στο κινητο τους πριν καποια χρονια... με την ιδια λογικη τα κινητα τηλεφωνα προσεγγισαν τον περισσοτερο κοσμο απο καθε αλλον στη βιομηχανια. Εν ολιγοις το οτι ενας τεραστιος αριθμος ανθρωπων παιζει φιδακι η tetris η wii sports δεν σημαινει οτι θα ασχοληθει με το mass effect πχ . Θα παραμεινει εκει...μπορειτε να το δοκιμασετε με τους γονεις σας Και ειναι κατι το οποιο ηδη μπορουμε να δουμε απο το potential (απο πλευρας πωλησεων ) των ''κανονικων'' και των casual τιτλων. Γι αυτο και συμφωνω με τον link πως τελικα η nintendo το μονο που εκανε ειναι να διατηρησει τον πηχη της ποιοτητας στους δικους της ''κυριους'' τιτλους κρατωντας παραμοιες πολιτικες (με αυτες του παρελθοντος) απεναντι στους 3rd parties , οι οποιοι βρηκαν το παραθυρακι και αντι να βγαλουν κατι ουσιαστικο ( που κακα τα ψεματα , με wii mote θα μπορουσαμε να δουμε θαυματα ) αξιοποιωντας τις εκπληκτικες ιδιαιτεροτητες του μηχανηματος , δινουν τιτλους ''οτι να ναι'' και οπως κατσει . Δεν ειναι λογικο στην παρουσα χρονικη περιοδο να ξεχωριζουν τιτλοι οπως το RE:uc οταν οι αλλοι 2 δινουν φανταστικα πραγματα . Τεσπα γενικα ειμαι πολυ αρνητικος απεναντι στην σημερινη ''οικιακη'' ninty ... οχι απεναντι στο μηχανημα , απεναντι στον τροπο που τελικα αξιοποιειται...Οσο ιδιοφυες μου φαινεται οι portable στρατηγικες της εταιριας αλλο τοσο τραγικες μου φαινονται οι home επιλογες της για τον απλουστατο λογο οτι ειναι...παρομοιες

      Comment


      • #48
        Boy δεκτό αυτό για το Smash, αλλά ξανάλεω πως πρόκειται για Nintendo τίτλο σε Nintendo κονσόλα, ποτέ δεν υπήρχε πρόβλημα στις Nintendo κονσόλες για Nintendo τίτλους, πάντα πουλάγανε σε βαθμό προβληματικό μάλιστα για τους 3rd party όπως ξέρεις, για την ποιότητα της βιβλιοθήκης του Wii είμαι κάθετος είναι εύκολα η λιγότερο ποιοτική εκ των τριών, παρά το γεγονός πως φέρει μερικά top games.

        Και προφανώς εγώ κρίνω με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, εάν αύριο τα δεδομένα είναι διαφορετικά τα ξανασυζητάμε υπό άλλη βάση, σήμερα αυτά είναι τα δεδομένα και αντικατοπτρίζονται από σύσσωμη τη βιομηχανία και ξανάλεω, κοιτώντας τα επερχόμενα games για το Wii εν παραδείγματι, δεν φαίνεται να αλλάζει κάτι, πάλι τα Nintendo games είναι αυτά που θα κλιθούν να ανεβάσουν την ποιότητα στην βιβλιοθήκη του Wii, πάλι το 3rd party support όσον αφορά τις σοβαρές παραγωγές είναι σχεδόν ανύπαρκτο, πάλι ένα σορό casual τίτλοι (απόλυτα λογικό κατ εμέ).

        Εάν μετά την E3 για παράδειγμα αλλάξουν τα πράγματα, ο πρώτος θα με που θα βγω να το πω, αλλά σήμερα δε μπορώ να κρίνω με υποθετικά δεδομένα.

        Μπορεί το κόστος παραγωγής στο Wii να είναι μικρότερο από το HD development, ξέρεις όμως που είναι το πρόβλημα Boy?

        Καταρχήν στο γεγονός πως ολόκληρη η βιομηχανία πιάστηκε απροετοίμαστη από το φαινόμενο Wii, πριν την κυκλοφορία των τριών κονσόλων η βιομηχανία έριξε πολλά χρήματα σε νέες τεχνολογίες, νέες μηχανές γραφικών, physics, A.I. γενικότερα έπεσε πολύ research σε τεχνολογίες που αφορούσαν το development για 360 και PS3, αψηφώντας το Wii, το γεγονός αυτό, δύσκολα θα αφήσει την πλειοψηφία των περισσότερων developer να ασχοληθεί σοβαρά με το Wii development παρά το γεγονός του μικρού κόστους παραγωγής.

        Επίσης είναι αρκετά δύσκολο να αλλάξει ο τωρινός τρόπος προσέγγισης των developer απέναντι στο Wii ο οποίος και στηρίζεται γύρω από την εξής λογική.

        Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι η διαθέσιμη userbase του Wii αδιαμφισβήτητα έχει μεγαλύτερη δυναμική από casual άποψη παρά από hardcore ή mainstream.
        Γιατί να χαλάσω 20 x δολάρια και 20 x χρόνου για να φτιάξω ένα ποιοτικό, σοβαρής παραγωγής, παιχνίδι το οποίο ίσως και να πουλήσει καλά στην κονσόλα (2μυρια πχ) και να μην χαλάσω 2 x δολάρια και 2 x χρόνου και να φτιάξω έναν casual τίτλο, ο οποίος αποδεδειγμένα θα απευθύνεται στην μεγαλύτερη βάση της userbase της κονσόλας έχοντας έτσι τη δυνατότητα να πουλήσει ακόμα παραπάνω, αλλά ακόμα και λιγότερο να πουλήσει (200.000), το κέρδος είναι σίγουρο.

        Ειδικά σε μια εποχή που το development σε 360 και PS3 απαιτεί πολλά χρήματα και πολύ χρόνο, οι πιθανότητες να συμβεί το πρώτο στο Wii όχι μόνο φαντάζουν ολοένα και λιγότερες, αλλά η τελευταία κατάσταση δείχνει να βολεύει τους developers έτσι ώστε να βγάζουν εύκολο χρήμα στο Wii και να το επενδύουν στις άλλες κονσόλες, το χρειάζονται περισσότερο από ποτέ άλλωστε.
        There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
        Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

        Comment


        • #49
          Πολυ καλα τα λες Songoku, απλα πρεπει να κανουμε εναν διαχωρισμο.

          Η Nintendo σαν επιχειρηση ειναι απλα πανεξυπνη με τις τελευταιες κινησεις της. Σε χρονο μηδεν γυρισε ολη την αγορα αναποδα και πηρε κεφαλι.
          Η καθε εταιρεια στοχευει στη μεγιστοποιηση του κερδους της παραδοσιακα και το πετυχαινει αυτο με τον καλυτερο τροπο.

          Δεν εχει σημασια ποιους παει να ικανοποιησει και τι θα πουν οι οπαδοι ή οι ψαγμενοι κτλ.

          Απο το πρισμα του gamer λογικο ειναι πολλοι να εχουν παραπονα, αλλα καμια εταιρεια δε θα νοιαστει για τις ιδιοτροπιες του καθενος.
          Προσωπικα δεν εχω Wii, γιατι ακομα δε με εκφραζει απολυτα, αλλα στο ολο R&D, Marketing, Sales etc department της βγαζω το καπελο.

          Σε λιγα χρονια θα διαβαζουμε σε βιβλια επιχειρησιακης στρατηγικης case studies για το φαινομενο Nintendo.. To μεγαλο μπαμ, η μεγαλη πτωση και η επιστροφη στην κορυφη με τον πιο εξυπνο τροπο.

          Market diversification ftw..

          Comment


          • #50
            Η Nintendo σαν επιχειρηση ειναι απλα πανεξυπνη με τις τελευταιες κινησεις της. Σε χρονο μηδεν γυρισε ολη την αγορα αναποδα και πηρε κεφαλι.
            Η καθε εταιρεια στοχευει στη μεγιστοποιηση του κερδους της παραδοσιακα και το πετυχαινει αυτο με τον καλυτερο τροπο.

            Δεν εχει σημασια ποιους παει να ικανοποιησει και τι θα πουν οι οπαδοι ή οι ψαγμενοι κτλ.
            [/b]
            Ακριβώς αυτό.

            Ραμπίδη, καταρχήν να σου πω πως συμφωνώ απόλυτα με την τελευταία σου πρόταση, ΑΛΛΑ θα θέσω ένα απλά ρητορικό ερώτημα.

            Ποια θα ήταν η κατάσταση σήμερα στο Wii από πλευράς ποιότητας εάν η Nintendo δεν είχε βγάλει τόσους τίτλους στην κονσόλα μέχρι τώρα?

            Κατά τ’ άλλα δεν έχω απολύτως κανένα πρόβλημα ούτε με το Wii Fit ούτε με το Wii Play, τα παραδείγματα ήταν απλά για να δείξω που βρίσκεται η μεγαλύτερη δυναμική της userbase της κονσόλας, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
            There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
            Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

            Comment


            • #51
              ΙΜΗΟ το θεωρώ επίτευγμα διότι σκάνε 250-άρια για την κονσόλα (και πολύ παραπάνω σε e-bay κτλ.), ενώ ας πούμε στα κινητά τα παιχνίδια είναι απλά μια έξτρα λειτουργία μιας συσκευής που ήδη έχουν.
              Εδώ ως οπαδός κι εγώ δεν θεωρώ ότι ακόμα πρέπει να σκάσω το ίδιο ποσό για την κονσόλα, ή να πληρώνω 50 άρια για τους τίτλους ακόμα και τους αντικειμενικά ΑΑΑ και προτιμώ να τους βρίσκω σε καλύτερη τιμή.
              Αρνήθηκα να το κάνω ενώ είχα την επιλογή... (για να μην παρεξηγηθώ μιλάω για μένα πάντα)
              Το ότι το κάνουν λοιπόν άτομα που μέχρι χτες θεωρούσαν ανούσιο χάσιμο χρόνου ή ακόμα και πληγή τα vg, ναι είναι επίτευγμα.


              Τώρα για το πόσο software αγοράζουν οι wii owners,σε προηγούμενο ποστ δόθηκε το τοπ 50.
              Να πω πάντως ότι βάσει NPD, στο all formats top 100 είχαμε 16 τίτλους Χ360, και 20 για Wi, εκ των οποίων οι 5 μόνο ήταν 1st party games.
              http://www.gamers-odyssey.com/forum/index....wtopic=27&st=30
              Επίσης το tie ratio της κoνσόλας (αναλογία πόσα games αντιστοιχούν στο κάθε μηχάνημα) είναι παραπάνω από όσο ήταν του Χ360 14 μήνες μετά το λανσάρισμά του και μεγαλύτερο του ps3,τόσο σε Αμερική αλλά ειδικά σε Ιαπωνία
              http://www.gamers-odyssey.com/forum/index....owtopic=27&st=0


              Καταρχήν στο γεγονός πως ολόκληρη η βιομηχανία πιάστηκε απροετοίμαστη από το φαινόμενο Wii, πριν την κυκλοφορία των τριών κονσόλων η βιομηχανία έριξε πολλά χρήματα σε νέες τεχνολογίες, νέες μηχανές γραφικών, physics, A.I. γενικότερα έπεσε πολύ research σε τεχνολογίες που αφορούσαν το development για 360 και PS3, αψηφώντας το Wii, το γεγονός αυτό, δύσκολα θα αφήσει την πλειοψηφία των περισσότερων developer να ασχοληθεί σοβαρά με το Wii development παρά το γεγονός του μικρού κόστους παραγωγής.

              Επίσης είναι αρκετά δύσκολο να αλλάξει ο τωρινός τρόπος προσέγγισης των developer απέναντι στο Wii ο οποίος και στηρίζεται γύρω από την εξής λογική.[/b]
              Συμφωνώ με αυτό. Έχουμε όμως περιπτώσεις όπου εταιρείες αφιερώνουν ολόκληρα studios ή ομάδες τους αποκλειστικά στο wii. Πέραν αυτού, οι μικρότερες οικονομικά εταιρείες που θα επιλέξουν να κινηθούν ;
              Οι συγχωνεύσεις και οι εξαγορές δίνουν και παίρνουν.

              Τέλος έχουμε περιπτώσεις που απλά η wii έκδοση πουλά καλύτερα από τις άλλες,ή έστω το ίδιο κοστίζοντας όμως παράλληλα πολύ λιγότερο...





              Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι η διαθέσιμη userbase του Wii αδιαμφισβήτητα έχει μεγαλύτερη δυναμική από casual άποψη παρά από hardcore ή mainstream.
              Γιατί να χαλάσω 20 x δολάρια και 20 x χρόνου για να φτιάξω ένα ποιοτικό, σοβαρής παραγωγής, παιχνίδι το οποίο ίσως και να πουλήσει καλά στην κονσόλα (2μυρια πχ) και να μην χαλάσω 2 x δολάρια και 2 x χρόνου και να φτιάξω έναν casual τίτλο, ο οποίος αποδεδειγμένα θα απευθύνεται στην μεγαλύτερη βάση της userbase της κονσόλας έχοντας έτσι τη δυνατότητα να πουλήσει ακόμα παραπάνω, αλλά ακόμα και λιγότερο να πουλήσει (200.000), το κέρδος είναι σίγουρο.[/b]
              Βασικά ένας mass market τίτλος πραγματικά καλοδουλεμένος θα τον τιμούσε πολύ περισσότερο από το 10% της κονσόλας (2Μ αυτή τη στιγμή). Όποιος αδράξει πρώτος την ευκαιρία θα εξοικονομήσει $$$.
              Σωστό αυτό που λες περι απόσβεσης με casual games αλλά είναι μακροπρόθεσμη στρατηγική αυτό;
              Για κάθε 1 Carnival games υπάρχουν 10 boogie,gt pro, life coach κτλ. από πίσω που απέτυχαν.
              Πόσους τίτλους θα δώσει;
              NDS themes

              Comment


              • #52
                <div class='quotetop'></div>
                Πολυ καλα τα λες Songoku, απλα πρεπει να κανουμε εναν διαχωρισμο.

                Η Nintendo σαν επιχειρηση ειναι απλα πανεξυπνη με τις τελευταιες κινησεις της. Σε χρονο μηδεν γυρισε ολη την αγορα αναποδα και πηρε κεφαλι.
                Η καθε εταιρεια στοχευει στη μεγιστοποιηση του κερδους της παραδοσιακα και το πετυχαινει αυτο με τον καλυτερο τροπο.

                Δεν εχει σημασια ποιους παει να ικανοποιησει και τι θα πουν οι οπαδοι ή οι ψαγμενοι κτλ.

                Απο το πρισμα του gamer λογικο ειναι πολλοι να εχουν παραπονα, αλλα καμια εταιρεια δε θα νοιαστει για τις ιδιοτροπιες του καθενος.
                Προσωπικα δεν εχω Wii, γιατι ακομα δε με εκφραζει απολυτα, αλλα στο ολο R&D, Marketing, Sales etc department της βγαζω το καπελο.

                Σε λιγα χρονια θα διαβαζουμε σε βιβλια επιχειρησιακης στρατηγικης case studies για το φαινομενο Nintendo.. To μεγαλο μπαμ, η μεγαλη πτωση και η επιστροφη στην κορυφη με τον πιο εξυπνο τροπο.

                Market diversification ftw..[/b]
                Συμφωνω με αυτο που λες...Οσον αφορα στο marketing μιλαμε για θαυμα επιχειρηματικης ευφυιας . Απλα η ολη ιστορια μου μοιαζει με συμφωνια με το διαβολο κατα καποιο τροπο...θα καταφερω να κανω το θαυμα , το come back στην κορυφη αλλα το πως και το σε ποια τελικα κορυφη μη ρωτησετε .

                Comment


                • #53
                  True... Απλα εκει στην κορυφη καποιος θα τριβει τα χερια του και θα γελαει με ολους εμας και τα never-ending arguments στο καθε forum .

                  Comment


                  • #54
                    Καταρχήν πριν σου απαντήσω Boy, να ομολογήσω πως η όλη συζήτηση είναι πολύ ποιοτική και όλα τα posts από την αρχή του θέματος (πριν βγούμε off topic) είναι πολύ αξιόλογα και έχουν επίπεδο, παρά τις όποιες διαφωνίες μπορεί να έχουμε κάποιοι σε μερικά θέματα η συζήτηση αποδεικνύει ότι τελικά υπάρχουν πολλές παιχτούρες στο forum αυτό και ίσως κάναμε λάθος που δε το είπαμε paixtoura.com.

                    Τώρα στα ερωτήματα σου, όπως καταλαβαίνεις δε μπορώ να απαντήσω σε όλα, κάποια πρέπει να τα κάνεις στους developers, εγώ δεν είμαι, ούτε συμμερίζομαι την τωρινή κατάσταση το μόνο που έκανα είναι να υποδείξω τον διαφαινόμενο τρόπο σκέψης τους, δε πάει να πει ότι συμφωνώ κι όλας, νομίζω το ξέρεις άλλωστε. ;)

                    Όσον αφορά το θέμα για τα ειδικά Wii studio ισχύει, αλλά δεν είναι τόσο θετικό όσο δείχνει κι αυτό γιατί τις περισσότερες φορές, αφορά είτε εξειδικευμένα casual studios (βλέπε EA), είτε λιγότερο ταλαντούχες ομάδες developer οι οποίες παίρνουν το χρίσμα, καθώς τα main studio αναπτύσσουν για 360 και PS3.

                    Όσον αφορά τους μικρούς developers, θα πάνε και ναι να πάνε στο Wii μαζί τους είμαστε όλοι.
                    Αλλά ακόμα κι αυτοί στο shovelware το ρίξανε, όταν ακόμα και οι μικρές ομάδες από τις οποίες περιμένεις να δείξουν κάτι, να εκμεταλλευτούν την αδικαιολόγητη στάση των μεγάλων developer απέναντι στην κονσόλα για να φανούν και να πετύχουν οικονομικά, όταν ακόμα κι αυτοί το ρίχνουν στο shovelware και στα casual games, τότε πραγματικά γιατί να περιμένει κανείς διαφορετική αντιμετωπίσει από τους μεγάλους;
                    Αν οι μεγαλοdevelopers είναι λάθος, οι μικροί με τη μέχρι τώρα στάση τους, είναι απλά απαράδεκτοι.
                    There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                    Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                    Comment


                    • #55
                      Καταρχήν πριν σου απαντήσω Boy, να ομολογήσω πως η όλη συζήτηση είναι πολύ ποιοτική και όλα τα posts από την αρχή του θέματος (πριν βγούμε off topic) είναι πολύ αξιόλογα και έχουν επίπεδο, παρά τις όποιες διαφωνίες μπορεί να έχουμε κάποιοι σε μερικά θέματα η συζήτηση αποδεικνύει ότι τελικά υπάρχουν πολλές παιχτούρες στο forum αυτό και ίσως κάναμε λάθος που δε το είπαμε paixtoura.com.

                      Τώρα στα ερωτήματα σου, όπως καταλαβαίνεις δε μπορώ να απαντήσω σε όλα, κάποια πρέπει να τα κάνεις στους developers, εγώ δεν είμαι, ούτε συμμερίζομαι την τωρινή κατάσταση το μόνο που έκανα είναι να υποδείξω τον διαφαινόμενο τρόπο σκέψης τους, δε πάει να πει ότι συμφωνώ κι όλας, νομίζω το ξέρεις άλλωστε. ;)

                      Όσον αφορά το θέμα για τα ειδικά Wii studio ισχύει, αλλά δεν είναι τόσο θετικό όσο δείχνει κι αυτό γιατί τις περισσότερες φορές, αφορά είτε εξειδικευμένα casual studios (βλέπε EA), είτε λιγότερο ταλαντούχες ομάδες developer οι οποίες παίρνουν το χρίσμα, καθώς τα main studio αναπτύσσουν για 360 και PS3.
                      [/b]

                      Όντως . Γενικά αν γίνεται gaming συζήτηση με σωστά επιχειρήματα και μακριά από εντάσεις, μόνο εποικοδομητική κι ευχάριστη είναι αυτή, γι αυτό άλλωστε συχνάζουμε στα φόρα. ;)


                      Τέσπα, πέρι 3rd party support... Προσωπικά πάντως πιστεύω θα ξεκαθαρίσει η κατάσταση μέσα στο 2008...δλδ. αν θα έχουμε βελτίωση της κατάστασης ή διαιώνισή της.

                      Ας πούμε από Αtlus, Capcom,EA, πλέον κτλ. έχουμε συγκριτικά καλό output σε σχέση με αίσχη τύπου Ubi ενώ οι δυτικές το υπολογίζουν πολύ σοβαρότερα τώρα.

                      Παλιότερα είχα πει ότι καλώς ή κακώς, πρέπει η ίδια η Ν να δείξει τον δρόμο τουλάχιστον σε genres που παραδοσιακά είχε έλλειψη...οι περισσότερες wii 3rd parties απλά κοιτάνε τι κάνει η Ν και το αντιγράφουν,όπως κάναν και στο ds αρχικά, εν συνεχεία όμως είδαμε και βλέπουμε πολλά διαμαντάκια βασισμένα επάνω στις ιδιαιτερότητές του.
                      Πολύ απλά όπως και το DS απλά δεν μπορούν να το αγνοήσουν πλέον, το ίδιο πιστεύω θα γίνει και με το wii.Με τον καιρό περισσότερο ανεβαίνουν τα στάνταρ και οι απαιτήσεις του κοινού και οι πειραματισμοί και οι αρπαχτές δεν είναι μακροπρόθεσμη στρατηγική.



                      Και φτάνουμε πάλι στο συμπέρασμα ότι ο χρόνος θα δείξει


                      Για τώρα πάντως και προσωπικά, ως μελλοντικός κάτοχος θέλω από 3rd party μεριά:
                      1.καλές αποκλειστικότητες (τύπου FF4 κτλ.)
                      2. καλοδουλεμένες multi εκδόσεις όπου έχουν νόημα αυτές (π.χ.στο PES αν αποδειχτεί τόσο καλό) -γιατί για τα υπόλοιπα το wii θα συνοδευτεί με μια εκ των 2 hd κoνσολών- ενώ τέλος,
                      3.ιδιαίτερους τίτλους τύπου Trauma Center, Endless ocean,BBlox κτλ.
                      4.και τυχόν αξιόλογα wiiware projects.
                      NDS themes

                      Comment


                      • #56
                        Τοο many facts boyz, I was away in a talk like this...Damn...

                        Να πω λιγο για την Nintendo.
                        Δεν θυμαμαι ποτε, σε καμια περιοδο της βιομηχανιας απο εποχης NES και μετα η Nintendo να εχει φτιαχνει λιγοτερα παιχνιδια απο της third party εταιριες που ειχε στις κονσολες της. Παντα οι τιτλοι οι οποιοι πουλουσαν σαν τρελοι ηταν made in Kyoto, με φωτεινες εξαιρεσεις τρανταχτα franchises οπως τα FF, τα οποια και εκαναν εκει το ονομα τους. Αρα λοιπον λεμε ουσιαστικα το αυτονοητο&#33;&#33;&#33; Δεν υπαρχει ποτε περιπτωση η "μαμα" να δωσει περισσοτερο χωρο στους third party developers γιατι ετσι ειναι η πολιτικη της.

                        Ας σκεφτουμε λοιπον το εξης: ποια ειναι τα παιχνιδια τα οποια πραγματικα εκμεταλευονται το hardware του Wii (Wii-mote) και του DS (τtouch screen); Οh my god, ειναι τα παιχνιδια της Nintendo&#33;&#33;&#33; Οταν η Nintendo βγαζει στην αγορα δυο μηχανηματα τα οποια εχουν τεραστιο potential και εκτος απο αυτην ελαχιστοι αλλοι developers δεν εκμεταλευονται τις δυνατοτητες τους, αυτο τι σημαινει; Σημαινει οτι οντας η εμπνευστρια εταιρια του hardware και του τι μπορει να κανει, γνωριζει καλυτερα απο τον καθενα τι παιχνιδια μπορει να δωσει το μηχανημα. Οταν λοιπον κατασκευαζει αυτα τα παιχνιδια, θελετε να τα πειτε casual games, θελετε να τα πειτε hardcore, θελετε να τα πειτε οπως θελετε, και αυτα τα παιχνιδια πουλανε σαν παλαβα, ΤΙ ΧΩΡΟΣ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΓΙΑ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ DEVELOPERS;;; Οταν ο μεσος κατοχος Wii θα αγορασει 10 παιχνιδια τον χρονο για το Wii του, και 9 στα δεκα ειναι developed by Nintendo, τοτε ποια η προοπτικη του να φτιαξεις εναν "σοβαρο" τιτλο για την κονσολα; Και απο την στιγμη που βλεπεις οτι η κοτα γεναει χρυσα αυγα που πανω γραφουν casual, ποιος ο λογος να μην εκμεταλευτεις αυτο το περιφημο πλεον νεο δημογραφικο φαινομενο και να μην φτιαξεις κι εσυ εναν "εξυπνο casual" τιτλο; Δειτε το λιγο εκ των εσω και ελατε στην θεση του καθε developer...

                        Για το PS3: νομιζω οτι παλι λεμε τα αυτονοητα. Εαν θυμαστε οι πιο παλιοι φιλοι και χρηστες του gamepro.gr forum, ημουν απο τους πρωτους που σιχτηριζε την SONY για την τιμη του PS3. Αυτη λοιπον επεσε, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΛΟΓΙΚΟ&#33; Λεγαμε οτι δεν εχει παιχνιδια η κονσολα. Πλεον εχει. Λεγαμε οτι το online μερος του 360 ειναι αχτυπητο. Πλεον ΔΕΝ ειναι. Λεγαμε πραγματα τα οποια ΕΚΕΙΝΟ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΗΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. Πού ειναι το παραλογο; Πιστευε κανεις σοβαρα οτι το PS3 ΔΕΝ θα πουλουσε; Πιστευε οτι η SONY θα καθοταν ετσι, με τα χερια στις τσεπες, πονταροντας στο brand "PlayStation" και μονο; Οι κινησεις που κανει αυτον τον καιρο και που δειχνει να κανει μεσα στο 2008 ειναι ΟΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΛΟΓΙΚΕΣ&#33;

                        Σε ο,τι αφορα την MS. Νομιζω οτι η εταιρια ειναι πιο προθυμη να αγορασει με τον οποιονδηποτε δυνατο τροπο και ποσο την Yahoo&#33; για να παρει την αποκλειστικοτητα στο messenger και το συντριπτικα μεγαλυτερο μεριδιο του e-mailing στον κοσμο παρα να κοιταξει το gaming κομματι αυτη την στιγμη. ΟΚ,λογικο. Αλλα κινησεις οπως αυτη του διαχωρισμου Silver και Gold Membership, επιλεκτικα downloads και φρενο στην χωρητικοτητα των Arcade τιτλων ειναι για μενα απαραδεκτες προς τον πελατη και ουσιαστηκα η εταιρια πυροβολει τα ποδια της. Ο πελατης - gamer θελει να βλεπει την κονσολα του σαν μια επενδυση για το gaming μελλον του και οχι σαν ενα μηχανημα το οποιο τυχαινει να μπορει να παιζει παιχνιδια. Η εποχη του MegaDrive και του PlayStation εχει περασει ανεπιστρεπτη, και θα πρεπει να το καταλαβει η MS. Ενω λοιπον αρχισε πραγματικα πολυ καλα την ζωη του το 360, με φανταστικο lineup τιτλων, φανταστικη online κοινοτητα και αμεση ικανοποιηση του gamer, τα λαθη πλεον διαδεχονται το ενα το αλλο. Ειδικα το θεμα με τα 3 rings of death ηταν μια παρα πολυ καλη απαντηση στην ερωτηση "Τι μπορει να χαλασει την εικονα και την φημη μιας κονσολας". Πιστευω απολυτα οτι εαν δεν ειχε συμβει αυτο το φαινομενο τα αποτελεσματα στις πωλησεις θα ηταν πολυ διαφορετικα οσων αφορα μονο το 360. Πολυς κοσμος τρομοκρατηθηκε και απογοητευτηκε απο αυτη την κατασταση, και ειναι απολυτα λογικο.

                        Για μενα το PS3 θα ειναι απολυτως λογικο να δειξει τα δοντια του επιτελους μεσα στο 2008. Αυτο το οποιο μου σπαει πραγματικα τα νευρα ειναι η κατασταση με τα bundles και τα χειριστηρια. Ποιος θα δωσει τωρα Dual Shock 3 σε οσουν αγορασαν κονσολες με το SiXXXXXXXXXXXXaxis (οκ Sparda, καλα το ειπα;;;; ). Ποιος ξερει ποια ειναι η καλυτερη επιλογη αναμεσα στο νορμαλ 360 και το Elite ή το Basic; Οταν δινεις επιλογες στον καταναλωτη οι οποιες τον μπερδευουν και τον κανουν να κουραζετε αντι να του δωσεις μια ξεκαθαρη επιλογη, τοτε τα πραγματα ειναι λογικο να πανε στραβα.

                        Τα πραγματα που πρεπει να γινουν ειναι τα εξης: Η MS να θυμηθει οτι ειναι ακομα νεα στο παιχνιδι και δεν εχει εδραιωσει ακομα τιποτα οσων αφορα το μελλον της στο gaming, η SONY οτι μονο το ονομα PlayStation δεν φτανει να κανει πωλησεις η κονσολα της και πως μια φορα γινονται θαυματα, και η Nintendo οτι περαν απο αυτην και τα παιχνιδια που θελει να πλασαρει στο κοινο της υπαρχουν και καποιοι developers οι οποιοι εχουν ορεξη να βγαλουν παιχνιδια για το Wii και το DS αλλα οχι και τα απαραιτητα εφοδια και υποστηριξη, κατι το οποιο δινουν αμεσα οι ανταγωνιστες της.
                        :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                        Comment


                        • #57
                          <div align="left">Καταρχήν με τις εκτενείς σας αναφορές και στο wii βγήκατε κάπως εκτός θέματος κάποιοι.

                          Τώρα γιατι το ps3 ξεπερνάει το xbox 360 σε Iαπωνία, Ευρώπη και το πλησιάζει πάρα πολύ στις Η.Π.Α. ; Κατά τη γνώμη μου αυτό συμβαίνει για τους εξής λόγους:</div>

                          <div align="left">Πριν ένα χρόνο μιλούσαμε πάνω σε άλλα δεδομένα, το 360 ήταν κατά πολύ φθηνότερο του ps3, κατά 200 ή 250 ευρώ, κι έτσι ακόμη και αν το ps3 όσον αφορά το hardware (και εννοώ blu ray και μετά wi fi κτλ) προσέφερε περισσότερα απ&#39;ότι το 360, εντούτοις για εκείνη την περίοδο (δηλαδή πέρυσι) το 360 είχε καλύτερο συντελεστή κόστους αγοράς/προσφερόμενων υπηρεσιών, καθώς και πιο πολλά και ποιοτικότερα games είχε, και πολύ καλύτερη online υπηρεσία είχε (βέβαια δεν ήταν δωρεάν αλλά ήταν πολύ καλύτερη από την αντίστοιχη του ps3 που τότε βρίσκονταν σε εμβρυιακό στάδιο). Έτσι αν και το ps3 προσέφερε πράματα που έλειπαν από το 360 (δωρεάν online ή το μεγάλο του όπλο το blu ray) αυτά δεν συγκίνησαν τότε μεγάλο μέρος των υποψήφιων αγοραστών κονσόλας new gen διότι είτε βρίσκονταν σε εμβρυιακό στάδιο αν και δωρεάν (ps network) είτε δεν είχαν τότε και πολύ νόημα (blu ray, τότε δεν είχε κριθεί ακόμη η μάχη των format). Kαι φυσικά το 360 είχε περισσότερα ποιοτικά games.
                          </div>
                          <div align="left">Όμως τώρα τα πράματα έχουν αλλάξει, μια η μεγάλη μείωση της τιμής του ps3, η επικράτηση του blu ray, η διεύρινση της βιβλιοθήκης του ps3 με αρκετά καλά έως πάρα πολύ καλά games, η μεγάλη βελτίωση του ps network (που είναι δωρεάν) και όλα αυτά μαζί με την δύναμη που έχει το brand playstation και που ουδέποτε έπαψε να μην την έχει, σε συνδιασμό με τα λάθη της microsoft στη γενικότερη στρατηγική της όσον αφορά στην προώθηση του 360 (λέτε να φταίει η αποχώρηση Moor; ), τον χειρότερο πλέον συντελεστή που έχει το 360 στο κόστος αγοράς/προσφερόμενων υπηρεσιών, καθώς και η κατάρα αλλά και ωμή πραγματικότητα των "ring of death" που κυνηγάει το 360 εδώ και πολύ καιρό συνέβαλαν όλα αυτά μαζί στο να μείνει πίσω το 360 σε σχέση με το ps3. Πάντως πέρα από όλα αυτά και δέκα φορές καλύτερη κονσόλα να ήταν το 360 από το ps3 στην Ιαπωνία λογικά πάλι πίσω του θα ήταν.</div>
                          Star Citizen videos Star Citizen gallery

                          Comment


                          • #58
                            Αυτη ειναι η δημοκρατια σου Link, να λεω εγω την αποψη μου και να ερχεσαι και να μου απαντας;

                            Τεσπα χωρις πλακα η συζητηση ξεφυγε τελειως. Ειπα αρχικα να απαντησω στον Songoku και ειδα υστερα ολα τα αλλα posts κι εχω χαθει. Ημαρτον με τα κατεβατε, ανοιχτε blogs αν θελετε.

                            Anyway, μερικα σκορπια points:

                            - Goku λες οτι το νεο κοινο του Wii δε θα ασχοληθει με games οπως mass effect. Δηλαδη απ&#39;τα 120 εκ. του PS2 ποσοι ασχοληθηκαν με τους hardcore τιτλους του; Κι αν ειναι θλιβερο το οτι το Wii θα συνεχισει να πουλαει χωρις software, δεν ειναι εξισου θλιβερο το οτι η Sony δηλωνε πριν ενα χρονο πως και χωρις καθολου παιχνιδια το PS3 θα πουλαγε αμεσως 2 εκ. Ή μηπως το PS3 εφτασε σχεδον τα 10 εκ λογω παιχνιδιων κι οχι λογω ονοματος;

                            Οτι εκανε το PS, κανει τωρα το Wii.

                            - Σωτηρη εχεις κοιταξει ποσα παιχνιδια εκανε publish η N το 2007?
                            Wario Ware
                            Excite Truck - Crazy waving controls included
                            Mario Strikers Charged - No skills confirmed
                            Super Paper Mario
                            Big Brain Academy
                            Mario Party 8 - New content, seriously
                            Super Mario Galaxy
                            Metroid Prime 3
                            Battalion Wars ii - Kuju Strikes back
                            Fire Emblem
                            Endless Ocean
                            Donkey Kong Barrel Blast - What was nintendo thinking?
                            Pokemon Battle Revolution - 3D Pokemons, woohooooo&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;
                            Link&#39;s Crossbow Training

                            Καποια απ&#39;αυτα δεν ηρθαν Ευρωπη μεσα στο 2007 οπως και το endless ocean κυκλοφορησε τωρα Αμερικη ομως δε νομιζω οτι ολοι αυτοι ειναι top τιτλοι. Κι ουτε τελικα πουλησαν καλα καποια απ&#39;αυτα. Βγηκαν απλα για να υπαρχουν.

                            Οποτε δε νομιζω οτι το Wii ειχε τοσο πολυ αναγκη αυτη τη μεγαλη υποστιριξη απο τιτλους nintendo. Το 3rd party support ειναι χαμηλο αλλα ας δουμε λιγο τις προσπαθειες που γινονται. Χτες ειχα τη πρωτη επαφη με το Zak & Wiki και - αναξερτητα απ&#39;το σε ποσους θα αρεσει - ειναι ενα παρα πολυ καλοδουλεμενο παιχνιδι με φρεσκιες ιδεες. Επισης το No More Heroes εχει αποσπασει πολλες θετικες κριτικες απ&#39;τον ειδικο τυπο κι απ&#39;οτι φαινεται ειναι ενα αρκετα ασυνηθιστο και cult game. Δειτε και το Pro Evolution Soccer, ειδικη εκδοση στο Wii κι οσο κι αν ξενιζει μερικους η νεα προσεγγιση, τα previews ειναι πολυ θετικα.

                            Προσωπικα δε φοβαμαι για την υπαρξη ποιοτικων τιτλων. Με αποσχολει περισσοτερο το κακο online και η ελλειψη demo και μεγαλυτερου αποθηκευτικου χωρου.
                            Do a barrel roll!

                            Comment


                            • #59
                              Eτσι βγηκαν να μιλησουν οι παλιες καραβανες DJ και Big Boss
                              Περα απο την πλακα δεν πιστευω οτι η MS θα αλλαξει και πολλα απο την πολιτικη η οποια σαφως δεν ειναι επιθετικη οσο της Sony απλα οτι θα προσπαθησει να μαθει οσο περισσοτερα μπορει απο αυτην την γενια για την επομενη ετσι ωστε να ειναι πιο επιθετικη και να ξαναδιεκδικησει την πρωτια πορους εχει επισης κακα τα ψεματα για να φτασει το PS3 το xbox 360 θελει κανα 1.5 χρονο ακομα (αν ολα πανε οπως τα θελει η Sony και δεν αλλαξει η ταση της αγορας με το GTA4 ) και δεν πιστευω οτι η MS θα κατσει με σταυρωμενα τα χερια να δεχτει την ηττα κατι θα κανει (κατι ακουγεται για 199&#036; price drop)


                              Aντρέας Παγουλάτος

                              Comment


                              • #60
                                Δεν παρακολούθησα την συζήτηση, άρα αυτόματα δεν θα εναντιωθώ σε κάποιον, και αν κάτι που έχω γράψει έχει γραφτεί ήδη συγχωρέστε με.

                                Θεωρώ καλύτερη κονσόλα το Xbox 360 απο πολλές πλευρές. Το Wii πουλάει σαν τρελό και μάλλον στο τέλος αυτό θα βγει πρώτο σε πωλήσεις, αλλά είναι πολύ φτωχή κονσόλα. Τα Mario και τα λοιπά είναι απίστευτα παιχνίδια [παίζω το Galaxy αυτές τις μέρες] αλλά δεν είναι ούτε στο ελάχιστο ικανά να ανταγωνιστούν το πλούσιο line-up του Xbox 360. Το Wii πουλάει όμως για λόγους γνωστούς και "ερευνημένους", χιλιοσυζητημένους.

                                Εδώ έρχεται το PS3. Δεν υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους δεν έκανε καλή αρχή, είναι μόνο η τιμή του. Οι άνθρωποι δεν έχουν λεφτά ή δεν είναι καμμένοι για να δίνουν 500 και 600 ευρώ σε μία κονσολίτσα. Τώρα η τιμή του έπεσε, οι πωλήσεις του ανεβαίνουν. Όσο θα πέφτει μελλοντικά η τιμή του, τόσο πιο πολύ θα πουλάει. Και το PS2 δεν είχε παιχνίδια τον πρώτο χρόνο αλλά πούλησε.

                                Δυστυχώς όπως το βλέπω, και πάντα μιλώντας σε πωλήσεις, θα βγει πρώτο το Wii, δεύτερο το PS3 και τρίτο το Xbox 360 ενώ ποιοτικά, είναι σχεδόν αντίθετα..

                                Comment

                                Working...
                                X