Μωρέ μπράβο το PSP! Μακάρι να τα δούμε αυτά τα rpg εκτός Ιαπωνίας.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Role Players Realm
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
100% δεν ξέρω προσωπικά...
Για δες κι εδώ: http://www.romhacking.net/trans/868/
Toυ SNΕS πάντως είναι στα αγγλικά μιας κι είχε κυκλοφορήσει Β. Αμερική ενώ του NES υπάρχει μεταφρασμένη.
Front Mission 2089
screens
http://www.jeux-france.com/news24460_front...9-illustre.html
Comment
-
Comment
-
Κατάφερα να κρατήσω κλειστό το ΧΒΟΧ360 για μία μέρα. Τόσο άντεξα.
Έβαλα Lost Odyssey σήμερα το πρωί (το είχα αφήσει στα Ipsilon Mountains και το συνέχισα από εκεί). Ως το πρώτο dungeon του παιχνιδιού, μπορώ να πω ότι ήταν καλό. Για κάποιο λόγο το πρώτο boss μου φάνηκε πολύ δύσκολο . Το παιχνίδι έχω την αίσθηση ότι κινείται σε πολύ πιο "κλισέ" μηχανισμούς από ότι το Blue Dragon (lol, πόσο πιο κλισέ). Random battles are back, οι επιλογές στις μάχες είναι ακριβώς οι ίδιες, εδώ δεν υπάρχει το charge αλλά τα rings (κατ'εμέ, στοιχείο πολύ πιο απλό από ότι τα Judgement Ring του Shadow Hearts Covenant, τα οποία μπορούσες να τα πειράξεις και να τα κάνεις όπως ακριβώς ήθελες). Προσθέτει σίγουρα κάποιο ενδιαφέρον, αλλά στην ουσία δεν αποτελεί τίποτα το ιδιαίτερο. Δεν μπορώ να μιλήσω για ανάπτυξη στρατηγικών κτλ επειδή τα skills μου είναι τραγικά περιορισμένα, ενώ οι επιθέσεις μου περιορίζονται στο attack και στα 3 βασικά μαγικά.
Η αισθητική φοβερή. Δεν ξέρω τι έχει ειπωθεί γενικότερα, εγώ βλέπω μία μίξη Final Fantasy VI και Shadow Hearts Covenant, κάτι που απλώς με τρελαίνει. Πολύ καλή δουλειά και ο Uematsu. Τα όνειρα είναι αυτά που προσφέρουν το κάτι παραπάνω στο αρχικό αυτό στάδιο του παιχνιδιού, που δε βλέπεις τίποτα περισσότερο. Φαίνεται να έχει πολύ ενδιαφέρον σαν παιχνίδι, παραμένει, όμως, στα στερεότυπα των JRPGs. Σίγουρα το concept και το σενάριο είναι φοβερά και η αισθητική μοναδική, προσωπικά είμαι ευχαριστημένος και μόνο από αυτά, αλλά για όσους ζητάνε το κάτι παραπάνω από μεριά μηχανισμών κτλ λογικά δε θα το βρουν εδώ (και λέω λογικά γιατί το έχω παίξει πολύ λίγο). Προσωπικά έχω ενθουσιαστεί.
Τα γραφικά, τέλος, έχουν όντως τα προβληματάκια τους . Κάποιες φιγούρες και κάποια περιβάλλοντα είναι ιδιαίτερα χοντροκομένα, αλλά δεν επηρεάζουν τη συνολική εικόνα του τίτλου. Ίσως αν έπαιζα σε HD τηλεόραση να μην έδινα καν σημασία. Φαίνονται, πάντως, μέχρι και σε αυτόν τον τομέα οι "επιρροές" από το Covenant.
Comment
-
Ε νταξ, πιστεύω ΚΑΘΕ ομάδα έχει κάνει <<λάθη>>...
[b]Final Fantasy VI Opera scene, live
Part A
http://www.youtube.com/watch?v=7NC45S948ss
Part B
http://www.youtube.com/watch?v=qJi6Hyu7-zo
Comment
-
Πριν 4 ημερες κυκλοφορησε το Poison Pink για PS2 που δειχνει για μια ακομη φορα την "αθανασια" της κονσολας.
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-...n-70-2f2f.html
http://www.poison-pink.com/
Προσωπικα το εκανα Order και οδευω σιγα σιγα προς 3ψηφιο αριθμο ps2 rpgs στην collection mου/
To Ps2 πραγματικα με εχει τρελανει/ Aντικειμενικουποκειμενικα Best console evah 1!
<div align="center">Μερικες screens ->
</div>" You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?
Authenticity sir, authenticity. "
Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)
Comment
-
Δες τι έλεγαν για το mass effect και μετά πέρνα από το σπίτι μου για καμιά βδομάδα, τερμάτισε το και πες μου αν έχω δίκιο ή όχι .
[/b]
Το Mass Effect είναι πολύ αξιόλογος τίτλος.Τα λάθη του τίτλου στον τεχνικό τομέα και στο A.I των συμμάχων και εχθρών θα μπορούσε να είχαν προσεχθεί πολύ περισσότερο αλλά ακόμα κι έτσι το αποτέλεσμα δεν είναι κακό καθώς ο τίτλος ανήκει σε ένα είδος που πρωτεύοντα σημασία λαμβάνει το story κάτι που εδώ η BioWare τα καταφέρνει περίφημα.Σημαντικότατο μειονέκτημα θεωρώ τις side quests που συμβαίνει να συμπίμπτουν με την εξερεύνηση των πλανητών.Εκεί τα πράγματα μπορεί να γίνουν πολύ κουραστικά για μερικούς.Το σενάριο,το animation των χαρακτήρων,τα voice overs και το sountrack είναι άψογα.Εσείς που λέτε περί μικρής πρόκλησης κτλ δοκιμάστε τον τίτλο με νέο χαρακτήρα φτιαγμένο από την αρχή στο επίπεδο δυσκολίας Insanity για να δείτε ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο πιστεύετε.
Τέλος θα συμφωνήσω με τον Evans ότι η BioWare δεν τήρησε όλες τις υποσχέσεις καθώς αυτό που μας έδωσε είναι μια γνωστή γεύση RPG με πιο shooter προσέγγιση αλλά παρόλ'αυτά η εταιρεία παραμένει ένας από τους καλύτερους Developers ever και κάποιοι τίτλοι που δεν προσφέρουν τα υψηλά αναμενόμενα π.χ. Mass Effect,Jade Empire δεν είναι ικανοί να την ρίξουν από την κορυφή.
Πάντως τι να πω τα χώνουμε σε μία εταιρεία που προσπαθεί λίγο ή πολύ να κάνει πειραματισμούς ( θα μπορούσε άνετα να φτιάχνει ένα στυλ KotoR κάθε 2 χρόνια) στα παιχνίδια της για να προσελκύσει περισσότερους αλλά και νέους gamers και περνάμε στα ψιλά προσπάθειες άλλων παρόμοιων βεληνεκούς εταιρειών όπως η Square Enix που στην πλειοψηφία των περιπτώσεων μας έχει ταράξει με την επανάληψη που διακατέχει τους τίτλους.
Ένα Final Fantasy XII δεν φέρνει την Άνοιξη ή την αλλαγή ειδικότερα όταν το 13ο μέρος σύμφωνα με διάφορες πηγές (διορθώστε με αν κάνω λάθος) επιστρέφει στις ρίζες του.
Comment
-
έλος θα συμφωνήσω με τον Evans ότι η BioWare δεν τήρησε όλες τις υποσχέσεις καθώς αυτό που μας έδωσε είναι μια γνωστή γεύση RPG[/b]
Τώρα όσον αφορά την Square Enix, δε φαντάζομαι να αναφέρεσαι σε μένα λέγοντας το "περνάμε στα ψιλά προσπάθειες άλλων παρόμοιων βεληνεκούς εταιρειών όπως η Square Enix που στην πλειοψηφία των περιπτώσεων μας έχει ταράξει με την επανάληψη που διακατέχει τους τίτλους". Ξέρεις πολύ καλά ότι δεν ασχολούμαι πλέον σε μεγάλο βαθμό με τα παιχνίδια αυτής της εταιρίας ακριβώς γιατί δεν έχουν κάτι να προσφέρουν. Από εκεί και πέρα, η SE δε διαφημίζει τα παιχνίδια της ως το "μεγάλο άλμα", όπως έκανε η Bioware με το Mass Effect.
Τέλος, δε λέω ότι το Mass Effect δεν είναι καλό παιχνίδι. Την εταιρία κριτικάρω και τις ενέργειες αυτής, καθώς και τα τελευταία παιχνίδια της.
Comment
-
Νο, cool, no worries, απλή συζήτηση κάνουμε.
Απλά με την φράση Ε νταξ, πιστεύω ΚΑΘΕ ομάδα έχει κάνει <<λάθη>>... θέλω να πω ότι ενώ έχουμε παραδείγματα λαθών που κάνουν κατά καιρούς οι διάφορες ομάδες ανάπτυξης, αυτό δεν σημαίνει ότι θα είναι πάντα έτσι η κατάσταση κι ότι όλοι οι τίτλοι τους εφεξής θα είναι έτσι.
Ας πούμε κι η ΕΑD π.χ.. δεν ανταποκρίθηκε σε αυτά που υποσχόταν με το ΤΡ κι απογοήτευσε πολλούς, αλλά επανέκαμψε κατά γενική ομολογία με το SMG.
That's all.
Comment
-
Αυτό με το Twilight πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει.
Το twilight ήταν και είναι το πιο άρτια φτιαγμένο TLoZ που φτιάχτηκε ποτέ. Όσο και να παραπονιούνται μερικοί ήταν το μεγαλύτερο σε διάρκεια σε gameplay και σε σενάριο TLoZ.
Γραφικάρες από τα καλύτερα της γενιάς που μας πέρασε και επίσης ένας σχεδιαστικά γεμάτος κόσμος χωρίς loading times και πολύ καλό animation στους χαρακτήρες.
Τώρα το μόνο κακό σημείο στον τίτλο πραγματικά ήταν η μουσική του που δεν ήταν ενορχηστρωμένη και είχε καλά εκτελεσμένα midis.
Εδώ κράζετε το Mass Effect το TLoZ δεν θα κράζετε......Και πάνω από όλα γουστάρετε Blue Dragon και Lost Odyssey και μιλάμε μέτα για ετεροχρονισμένα παιχνίδια τι να πω γούστα είναι αυτά.
Comment
-
Αυτό με το Twilight πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει.
Το twilight ήταν και είναι το πιο άρτια φτιαγμένο TLoZ που φτιάχτηκε ποτέ. Όσο και να παραπονιούνται μερικοί ήταν το μεγαλύτερο σε διάρκεια σε gameplay και σε σενάριο TLoZ.
Γραφικάρες από τα καλύτερα της γενιάς που μας πέρασε και επίσης ένας σχεδιαστικά γεμάτος κόσμος χωρίς loading times και πολύ καλό animation στους χαρακτήρες.
Τώρα το μόνο κακό σημείο στον τίτλο πραγματικά ήταν η μουσική του που δεν ήταν ενορχηστρωμένη και είχε καλά εκτελεσμένα midis.
Εδώ κράζετε το Mass Effect το TLoZ δεν θα κράζετε......Και πάνω από όλα γουστάρετε Blue Dragon και Lost Odyssey και μιλάμε μέτα για ετεροχρονισμένα παιχνίδια τι να πω γούστα είναι αυτά.
[/b]
Comment
Comment