Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Πανω στην ερωτηση του Ieon στο topic της sony , ο τριτος δισκο στο LO ειναι απο πλευρας δομης οπως ο πρωτος δηλαδη κυριως story driven , με αποκαλυψεις εξελιξη του σεναριου κλπ . Καμια σχεση με τον δευτερο που και εμενα προσωπικα με κουρασε και μπορω να πω με ξενερωσε και καπως . Γενικα πιστευω οτι οι περισσοτεροι παρατανε τον τιτλο μετα τον δευτερο δισκο γιατι ο συνδιασμος dungeon crawling - random battles - φραγη των level κανει το παιχνιδι κουραστικο ... Κατα τα αλλα οταν προχωρησεις στον τριτο δισκο το παιχνιδι ξαναπαιρνει τα πανω του κατα πολυ . Ο τεταρτος ειναι στο στυλ των ff οπου μπορεις πλεον να ασχοληθεις με απειρα πραγματα πριν το τελικο boss . Πολυ θετικο βρηκα οτι αρκετα απο τα sidequests του 4ου δισκου εξηγουν πραγματα της ιστοριας που δεν μπορεις να μαθεις διαφορετικα...γενικα δεν παρουσιαζονται ως κατι ασχετο με το κυριο σεναριο οπως πχ στο ff12 .

Οπως εχω πει το κυριο θεμα με το LO ειναι οτι οντως μπορει να καταντησει κουραστικο σε μερη που εμμενουν στις πολυπληθης μαχες . Ευτυχως ειναι μονο ενα κομματι του παιχνιδιου και μαλιστα μαζεμενο . Κατα τα αλλα συνολικα φτανει πολυ ψηλα.

Evans περιμενω εντυπωσεις οταν το προχωρησεις και προτεινω προς το τελος να μαζεψεις και να διαβασεις ολα τα μερη του one thousand years of dreams . Αντε και μετα να κανουμε καμια συζητηση πανω στο σεναριο καθως αφηνονται καποια πραγματα ανοικτα .

Comment

• Χαίρομαι πολύ με αυτά που διαβάζω. Το πήρα πολύ θερμά το ζήτημα και θα το παίξω. Φοβόμουν σε άκυρες καταστάσεις δεύτερου δίσκου (τον οποίο και θεωρώ κάκιστο από κάθε άποψη, μέχρι και οι σκηνές του σεναρίου ήταν απαίσιες ΙΜΗΟ) αλλά αφού λες ότι τα πράγματα εξελίσσονται ομαλά είμαι καλυμένος.

Με τα sidequests θα ασχοληθώ και γενικά θα το ψάξω το παιχνίδι όσο αντέχω. Πήρα λίγο πιο χαλαρά και το one thousand years of dreams και άρχισα να διαβάζω κάποια όνειρα που άφησα (βασικά δύο ήταν όλα κι όλα ).

Πάντως παραμένει ένα κλασσικό παιχνίδι με κάποια πολύ ιδιόμορφα στοιχεία. Το story telling του είναι πολύ διαφορετικό. Καταλήγω στα λεγόμενα σου songoku (βάσει των όσων έχω δει ως τώρα). Έχει περίεργο ρυθμό. Αν μπεις μέσα σε αυτόν θα το αντέξεις. Βάζοντας το δίπλα στο Suikoden V, παιχνίδι που αναλύει τα πάντα με φοβερές λεπτομέρειες, πιστεύω ότι δεν τα καταφέρνει τόσο καλά, κουράζει αρκετά κυρίως γιατί μπλέκει με ένα λογοτεχνικό κείμενο και όχι με κινηματογραφικές σκηνές. Έχει κι αυτό τη μαγεία του, αλλά είναι αρκετά συχνές οι στιγμές που διακόπτεται το gameplay για να διαβάσεις ένα κατεβατό. Όσο ενδιαφέρον και να είναι ίσως βαρεθείς. Από την άλλη, σήμερα αφιέρωσα αρκετή ώρα σε αποστολές και το χάρηκα.

Τέλος πάντων, οι επόμενες μου εντυπώσεις θα έρθουν με την πρώτη σημαντική εξέλιξη του σεναρίου.

Comment

• LoL

Mana-Khemia (USA) -PSP-

Lets Create Our Own World (Japan) -PSP-
        " You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?

Authenticity sir, authenticity. "

Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)

Comment

• Άντε να έρθει το TGS μήπως και δούμε κανένα RPG στο PS3, γιατί η κατάσταση είναι δραματική μέχρι στιγμής. Αυτό το White Knight Story κόκαλα έχει; Για την Square Enix και το FFXIII δε μιλάω, μας έδειξαν ένα CG video πριν 2 χρόνια και ακόμα δεν έχουμε δει ούτε in-game υλικό. Είναι να απορείς με τους ρυθμούς που προχωράνε οι Ιάπωνες σε αυτή τη γενιά, όταν οι Αμερικάνοι και οι Ευρωπαίοι βγάζουν πολύ περισσότερα παιχνίδια και σε πολύ λιγότερο χρόνο.

Comment

• H Squenix edeikse ena mallon mh teleiwmeno game, den mporei na htan etoimo me thn kykloforia tou FF12 den nomizeis?
            Epeita exoume dei ingame sto trailer, toulaxiston egw pistevw pws einai etsi kai akoma kai na mhn htan, eimai 100% sigouros pws den tha exei diafora outws h allws to teliko project.

Meta den kserw gia poious rythmous milas, alla kathe mhna vgainei kai ena paixnidi apo thn Square, eite afto einai remake, eite port, eite kainourio.

Twra ean milas gia thn Iapwnia genikotera, sigoura vgainoun ekatontades paixnidia, twra to ti vlepoume edw sthn Evrwph einai allo thema.
            "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
            But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
            Kindred, this blade and I.
            "

"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
            Greek Gaming Videos
            Greek Final Fantasy Forum

Comment

• Το νέο trailer είχε ingame υλικό.Απλά τα γραφικά ήταν πράγματι πανέμορφα...Και όχι δεν αστειεύομαι.Προφανώς δεν είδαμε αναλυτικά gameplay μηχανισμούς κτλ αλλά δεν περιμένω τπτ παρά κάτι το εξαιρετικό από αυτή τη σειρά.Η λογική "όταν είναι έτοιμο" με βρίσκει πάντα σύμφωνο,ειδικά στην περίπτωση των FF και της Square.
              «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

Comment

• Champions Online

Comment

• Alpha Protocol

Comment

• Alpha Protocol

Comment

• Tales of Innocence Translation Announcement!

That?s right, a project to translate 2007?s Nintendo DS title Tales of Innocence is officially under way! The project is a collaboration between myself and KC (whom I met on the Romhacking.net forums). You may know him from his work on some of the portable titles in the Super Robot Wars series (and if you don?t, it?s never too late to get acquainted). I was first contacted by KC on June 8th, this project officially began on June 9th, 2008.

Tales fans have been patiently waiting and hoping for an official announcement for ToI, but sadly, it looks like that day may never come. We believe that Tales of Innocence had all the makings to be a big success outside of Japan. However, with the development of newer games (including the upcoming Tales of Hearts for the DS) and the localization staff already working on Tales of Symphonia?s spinoff sequel and Tales of Vesperia, we believe it is unlikely that Tales of Innocence will ever see the light of day.

Tales of Innocence has many of the features that Tales fans both old and new have come to enjoy:

A 3D battle system that follows in Abyss? footsteps (Free Running!)
                      Voiced Dialogue
                      Voiced Skits
                      Not Sucking (Never Before Available on the DS!)
                      So how are we going about this? Unlike my translation of Tales of Phantasia, I have decided to give in a little and use the official localized names for many of the series features. Namco has made efforts with recent games to create a standard and recognizable set of terms for their series, which I will respect. This means that I will be using Artes, Magic Lens, and many of the enemy names will be taken from Tales of the Abyss and Radiant Mythology.

However, I?m still sticking to some of my guns. Gummi shall remain Gummi. Shūsōraizan, the technique often translated as ?Lightning Tiger Blade? will be the same as it was in Phantasia, ?Thunder Claw?. ?Grave?, the earth spell that strikes the enemy with spears of rock, will still be translated correctly as ?Glaive?. This method allows me to give credit where it is due, gives fans the familiar Arte names that have been in use since Symphonia, and still gives me the freedom to add my personal touch to the Tales series.

Our translation is being tested on both emulators (primarily no$gba) and on real hardware using flash carts. Menu translation is currently at about 50%. Battle specific text is 100% complete. Skit and Event translation has not yet started, but I don?t think it will be all that long before we get started on it. KC has made things really easy on me and I look forward to continuing to work with him going forward.

We?re proud to be bringing you some of the freshest and best that the Tales series has to offer. I hope you continue to check back here, as my blog will once again be the home of the project. Any updates I post elsewhere will almost always be posted here first. Screenshots will also be available as part of the ongoing updates, though we will likely save most of the menu shots for the long lull that must occur while I translate the main script. With no further ado, allow me to present to you just a taste of what we have produced in less than one week:
                      http://zettaizero.wordpress.com/2008/07/14...n-announcement/[/b]
                      https://www.emulator-zone.com
                      I am an iteration closer to my desired solution!
                      The World Ends With You

I will wipe out the Belmonts from the face of earth!
                      Castlevania Lords of Shadow

I am Wowser, King of the Woopa Twoopa and ruler of the Shroom Kingdom
                      Hyperdimension Neptunia

Comment

• Marvel Ultimate Alliance - Fusion (PS3,PSP, XBOX360)

Comment

• Too Human

Comment

• Άντε παίδες κατεβάστε το το ρημάδι το FFIV.Τι Ευρωπαικό τι Αμερικάνικο δεν έχει σημασία.Όποιος έχει την μύγα m3 κτλ μυγιάζεται...

Comment

• Πωπω τι βγαίνει πάλι... Από Σεπτέμβριο ξεκινάνε οι αγορές για DS γιατί μαζεύονται πολλά στη λίστα...

BTW Chocobo Tales 2 rox .

Comment

• Περα του cult δημιουργηματος Chocobo Tales 2 το DS εχει πολυ καλο lineup το φθινοπωρο θα ελεγα καλυτερο και απο του Wii

Aντρέας Παγουλάτος

Comment

Working...
                                X