Announcement
Collapse
No announcement yet.
Role Players Realm
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
" You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?
Authenticity sir, authenticity. "
Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)
Comment
-
" You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?
Authenticity sir, authenticity. "
Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)
Comment
-
Super Robot Wars Z[/b]
Στην Ιαπωνία με το κιλό και εδώ ούτε σταγόνα...Να μετέφραζαν τουλάχιστον έστω το ρημαδοGaiden...Με οδηγούς ανά χείρας θα τη βγάλω πάλι. <_<
Comment
-
Σαν super robot,mecha fan έχω κολλήσει λίγο. Προς το παρόν-δεν έχω και άφθονο χρόνο-είμαι ακόμη στο Original Generation 1 για το GBA(που κυκλοφόρησαν US)στο σενάριο του Kyosuke.
Πήρα πρόσφατα από play-asia το SRT:OG Gaiden limited box και το game είναι άμεσο sequel-από όσο ξέρω-των SRT στο GBA με τα original mecha,super robot etc.(και έχει απίστευτες κινήσεις!!)Κάτι γίνεται με translation guide αλλά είναι κρίμα μιας και σε περιορίζουν αρκετά.
Η Nippon Ichi πουλάει με το κιλό τα strategy/tactics Rpg της και αυτή η Bandai Namco δε λέει να κάνει μία κίνηση για δυτικές αγορές-έστω ένα τίτλο με τα original mech της Banpresto-ούτε royalties ούτε τπτ...Μέχρι και για 360 έχει βγει SRT :blink:
Για τους fans της σειράς-εμένα και κανά δυο άλλους
http://www.srwg-w.org/
Comment
-
Θεωρώ ότι η λύση των guides στερεί πάρα πολύ από την εμπειρία. Κυριολεκτικά δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό να παίζεις ένα παιχνίδι με ένα guide από δίπλα. Βέβαια από το τίποτα... Μακάρι να καταφέρεις γιατί φαίνεσαι υπερβολικά λιωμένος για αυτά τα παιχνίδια . Τόσο πολύ που με ψήνεις να παίξω και εγώ (λολ), αν φυσικά βγει κανένα στη Δύση...
Πάντως η Bandai-Namco αποδεικνύει για ακόμα φορά πόσο άθλια είναι.-
Comment
-
Έχει σχεδόν ολοκληρωθεί translation patch για το alpha από το psone.
Είναι τόσο text heavy τα εν λόγω games που κάθε προσπάθεια είναι άνοδος σε Γολγοθά.
Το καλό είναι πως από σενάριο δεν είναι και τπτ φοβερό αλλά έχει σαν space opera το ενδιαφέρον του.Ειδικά τα alpha που είναι και τριλογία όπως και τα OG.
Ο μόνος τρόπος να ασχοληθείς είναι η διλογία OG για το GBA,που αξιώθηκε να τη βγάλει η Atlus σε US.
Θα εκτυπώσω καποια στιγμή ένα guide και θα το προσπαθήσω.Ευτυχώς αν και στα γιαπωνέζικα το menu το καταλαβαίνω γιατί είναι σχεδόν ίδιο με τα OG για το GBA.
Κατάρα στη Namco Bandai.
EDIT:
Αν σε δω όταν έρθεις Αθήνα θα σου το φέρω να το δεις στο GBA.Έχω κάπως προχωρημένο save οπότε θα πάρεις καλη ιδέα του τι παίζει
Comment
-
Νομίζω μου είχες δείξει ένα αλλά είχε άλλα mecha και όχι αυτά του πρωτότυπου παιχνιδιού. Εκείνο δε μου είχε αρέσει και τόσο πολύ λόγω των mecha που είχε. Όπως και να έχει ήθελα από παλιά να ασχοληθώ (μου άρεσαν πάρα πολύ τα mecha από anime που είχε σε μινιατούρες, cute ), αλλά jap sux.
ΥΓ: Ελπίζω να μην έμπλεξα τα μπούτια μου και να μιλάμε για τα ίδια παιχνίδια .
Comment
-
που να δεις το SRW a για Dreamcast που ειναι το ιδιο game για PSX αλλα σε 3D. Προσωπικα μονο με το SRW64 εχω ασχοληθει σοβαρα (εχω ανεβασει κ videos Μαλιστα ), πολυ ευχαριστη εμπειρια αλλα για τους ασχετους με τα Mecha...πολυ συγχυση!
Η μεταφραση του SRWa αποσο ξερω ειναι μερικη κι εχει παγωσει εδω και χρονια. Δυστυχως υπαρχουν πολλες δυσκολιες στα PSX isos.Μια φορα δοκιμασα να μεταφρασω κι εγω ενα game...αλλα...
Πιστευω Βurai θα αποζημειωθεις με το PS3. Θεωρω βεβαιο οτι θα δοκιμαστει το Project Για τη δυση και προφανως θα ειναι οτι πιο εντυπωσιακο σε Robot Wars ever.
τεσπα, εχω στα χερια μου το :
κ θα εκφρασω τις πρωτες εντυπωσεις μου αργοτερα." You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?
Authenticity sir, authenticity. "
Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)
Comment
-
Νομίζω μου είχες δείξει ένα αλλά είχε άλλα mecha και όχι αυτά του πρωτότυπου παιχνιδιού. [/b]
Πάντως τα originals της Banpresto εκτός του ότι χρησιμοποιούνται σε όλα τα SRT-licensed και μη-είναι λίαν εντυπωσιακά imo.
Πιστευω Βurai θα αποζημειωθεις με το PS3. Θεωρω βεβαιο οτι θα δοκιμαστει το Project Για τη δυση και προφανως θα ειναι οτι πιο εντυπωσιακο σε Robot Wars ever.[/b]
Comment
-
Τώρα κατάλαβα.
Αυτό δεν ισχύει.Απλά υπάρχουν τα originals της Banpresto και τα γνωστά άλλων εταιρειών πχ.Gundam.
Ωστόσο αυτό που αρχικά έγινε για να αυξήσει τις πωλήσεις πλέον παίζει πολύ σημαντικό ρόλο αλλά δεν είναι και απαραίτητο.Στη σειρά δεν είναι πρωταγωνιστές η Getter Team για παράδειγμα αλλά χαρακτήρες original με original mecha της Banpresto.
Η σειρά original generations είναι καθαρά japanese,δεν είναι εναλλακτική δλδ για international release.Απλά αυτή ήταν εύκολο να βγει US.Επίσης τα OGs θεωρούνται από τα καλύτερα games της σειράς και μεταφέρθηκαν στο PS2 και απέκτησαν και sequel το OG Gaiden.(και ο ειδικός Τύπος ακόμη και mainstream sites τους έβαλαν καλές βαθμολογίες κάτι αξιοπερίεργο μιας και είναι τεράστια και δύκολα games)Έχουν υπέροχο animation,ανώτερο των SRT α(για το ps2 μιλάμε πάντα )και γενικά πρόκειται για πολύ καλά games πέραν του robot στοιχείου.
http://www.youtube.com/watch?v=99eNf8GrF7Q
Σχετικά με την έκδοση που σου έδωσα να δοκιμάσεις...Λογικά είχες παίξει με τα Gespenst MK και μάλιστα τα πρώτα μοντέλα μιας και δεν είχα saves με τα mecha όπως Alteisen,Weiss Ritter etc Ντροπή μου
Τώρα έχω mecha με ανώτερο εξοπλισμό και cool κινήσεις.
Μάλιστα τα OG,είχαν τέτοια επιτυχία που βγήκε anime(OGivine Wars),statues,model kits etc etc.
Πραγματικά πρόκειται για μία σειρά που απορώ γιατί δεν έχουν αντιληφθεί το potential που έχει και εκτός Ιαπωνίας.(a sorry την έχει η Namco)
Comment
-
Star Ocean 1 ~USA~
Star Ocean 2 ~USA~
Puzzle Quest
Για το Persona 4 90% δε θα ασχοληθω μαζι του.
Μοιαζει πολυ σαν Gameplay με το Persona 3, εχουν αναβαθμιστει αρκετα τα γραφικα και κυριως τα εφε. Το γενικο στησιμο ειναι αρκετα πιο ελκυστικο νομιζω. Η βασικη δραση εχει να κανει παλι με τα : σχολειο, σκιες, περσονα, μαχες και παρατηρησα σαν extra στοιχειο, το καλανταρι καιρου που φαινεται να επηρεαζει τις συμπεριφορες των χαρακτηρων.
Σαν σεναριο, καταλαβα πως γινεται μια σειρα δολοφονιων και λογικα ο ηρωας με τους φιλους του πρεπει να τις εξυχνιασουν. Μου αρεσε πολυ η ποιοτητα στις anime cut scenes,υψηλου επιπεδου και τελος το συστημα μαχης φαινεται ιδιο με το προηγουμενο παιχνιδι. Πρεπει να πω πως ο σχεδιασμος των menus, πλαισιων διαλογων με εχει εντυπωσιασει ..ειναι πολυ Trendy
Αμεση συγκριση με το Persona 3 δε μπορω να κανω , καθως εχω να το παιξω απο την περιοδο που εγινε release που παρεπιπτοντως κι εκεινο το ειχα την πρωτη ημερα της επισησης κυκλοφοριας.
Το Persona 4 Κυκλοφορησε στις 10/7/08." You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?
Authenticity sir, authenticity. "
Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)
Comment
Comment