Welcome to Gamers Odyssey forums where we talk about gaming, mostly in Greek language. If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Το ED ειχε καποιες καλες ιδεες σαν concept, αλλα η υλοποιηση ηταν μετριοτατη και ο τεχνικος τομεας του τιτλου κακιστος - εκανε μπαμ πως ηταν ενα γρηγορο port απο Ν64. Η Silicon Knights εχει πει διαφορα οποτε δεν αποκλειεται να ξαναδοκιμασουν, παρολαυτα δεν ξερω με τι προοπτικες (δεδομενων των πολυ κακων πωλησεων του 1ου ED).
Καποιοι κανουν λογο για Alan Wake 2 παντως, κατα τη MS conference λογικα:
"It's all true. "It will happen again, in another town, a town called Ordinary." It's happening now."
""...he was a man, and he wasn’t old, he was a young man with a dark hair – very good looking in fact. I remember that he was wearing a funny jacket with old-fashioned elbow patches."
Aλλοι παλι θελουν τη SEGA of Europe να κλεινει τελειως και να σταματαει το development προφανως και τα υπολοιπα studios να εστιαζουν πλεον σε κινητα/tablets κτλ, οχι και η καλυτερη ειδηση για την περιοδο της Ε3 βεβαια:
A l'aube de l'E3 2012, nous sommes en mesure de vous apprendre, d'après nos sources jugées crédibles, que Sega Europe devrait fermer définitivement dans les prochains mois ainsi que toutes les branches locales en Europe comme Sega France.
Το ED ειχε καποιες καλες ιδεες σαν concept, αλλα η υλοποιηση ηταν μετριοτατη και ο τεχνικος τομεας του τιτλου κακιστος - εκανε μπαμ πως ηταν ενα γρηγορο port απο Ν64. Η Silicon Knights εχει πει διαφορα οποτε δεν αποκλειεται να ξαναδοκιμασουν, παρολαυτα δεν ξερω με τι προοπτικες (δεδομενων των πολυ κακων πωλησεων του 1ου ED).
Τι κακό είχε ο τεχνικός τομέας;
Εγώ μια χαρά τον θυμάμαι. Και από βαθμούς καλά είχε πάει.
Το ED ειχε καποιες καλες ιδεες σαν concept, αλλα η υλοποιηση ηταν μετριοτατη και ο τεχνικος τομεας του τιτλου κακιστος
Διαφωνώ, αν εξαιρέσεις τα γραφικά σε μερικά σημεία (κάποιοι εχθροί ο φωτισμός κλπ) η υλοποίηση ήταν πολύ καλή (gameplay, δέσιμο, presentation, ήχος -ειδικά ήχος, ost και voice acting!)
Originally posted by Raf
Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.
Οκ μια γνωμη λεω και ξερω πως ηταν launch title, αλλα και παλι πιστευω πως τα γραφικα ηταν εστω μετρια το πολυ και πως το παιχνιδι αδικηθηκε απο το οπτικο αποτελεσμα, γιατι αν ειχε αναπτυχθει στο gc οπως επρεπε, τοτε θα βλεπαμε κατι πολυ καλυτερο, αλλα βιαστηκαν και τα καταλοιπα του N64 ηταν εμφανεστατα.
Προσωπικα παλι πιστευω πως και το gameplay ηταν κακο/αδιαφορο (εστιαζω στο combat system κυριως) και τελος το sanity system αν και ωραια ιδεα θα ταιριαζε σε εναν πιο survival/horror προσανατολισμο γιατι το παιχνιδι ειχε μπολικους εχθρους και ευκολες μαχες, παρολαυτα ειχες και το sanity system το οποιο απλα σε εκανε πολλες φορες να προσπερασεις τα παντα, εκτος αν πια ηθελες να δεις καθε πιθανο sanity effect.
Απο OST/voice acting ηταν καλο οντως. H SK οπως και να χει ειναι μια εταιρεια-παρωδια που προσπαθει νσ σταθει στα ποδια της εδω και χρονια αλλα ματαια. Εχασαν προσφατα μια δικη με την Epic για ενα θεμα το οποιο τους απασχολουσε απο εποχες Too Human και στο ενδιαμεσο μεγαλο μερος του προσωπικου εφυγε. H Nintendo ειχε αγορασει καποτε ενα μερος της SK, δεν ξερω τι ισχυει τωρα βεβαια, αλλα μου φαινεται αρκετα τολμηρη και παραλογη κινηση να επενδυσει και παλι σε κατι τετοιο (χωρις αυτο να σημαινει πως δε θα γινει).
Το ED ειχε καποιες καλες ιδεες σαν concept, αλλα η υλοποιηση ηταν μετριοτατη και ο τεχνικος τομεας του τιτλου κακιστος - εκανε μπαμ πως ηταν ενα γρηγορο port απο Ν64.).
Sorry αλλά ένα wat wtf είναι τρόπος αντιπαράθεσης; Νομίζω σε κανέναν δεν αρέσει να του απαντάνε έτσι επειδή είπε τη γνώμη του. Ή απαντάς σωστά με επιχειρήματα, ερωτήσεις κτλ όπως οι 2 προηγούμενοι, ή μην το κάνεις καθόλου!
Μεταφερω τη συζητηση εδω μιας και δε βρηκα καποιο πιο σχετικο τοπικ.
Θα κανω αλλη μια αποπειρα να πω τη γνωμη μου με την οποια κανεις δε χρειαζεται να συμφωνησει, κουβεντα κανουμε απλα (με μερικα wat/wtf εμβολιμα που λεει και ο ryu).
Το ED το επαιξα το 2004-2005 περιπου οταν πηρα GC μαζι με καμποσα ακομα παιχνιδια. Οπτικα ηταν μακραν το χειροτερο παιχνιδι που ειχα στο GC και αυτο δεν αλλαξε ουτε στην πορεια παροτι περασαν απο το χερι μου 30+ παιχνιδια ανετα.
Ναι βγηκε σαν launch title, ναι ειχε ξεκινησει αναπτυξη στο 64 και εγινε μια σχετικα βιαστικη μεταφορα στο GC.
Οπως και να εχει αυτο που εβλεπα δε με τραβουσε καθολου, η ατμοσφαιρα χανοταν λογω των τεχνικων περιορισμων του τιτλου και τα sanity effects μετα απο λιγες ωρες οταν ημουν πιο υποψιασμενος εγιναν gimmick. Ετσι το ειδα τοτε, εχοντας και ως μετρο συγκρισης ο,τι αλλο ειχα δει στο gc. Πιστευω πως αν το ειχαν τρεναρει λιγο και εκμεταλλευονταν σωστα το GC (βλεπε REmake), τοτε το αποτελεσμα θα ηταν τελειως διαφορετικο.
Οσοι το επαιξαν στην εποχη του σιγουρα εχουν καλυτερη γνωμη και καλα κανουν στην τελικη, απλα τα launch games συνηθως ειναι και τα πρωτα που ξεπερνιουνται τεχνικα τοσο γρηγορα.
Sorry αλλά ένα wat wtf είναι τρόπος αντιπαράθεσης; Νομίζω σε κανέναν δεν αρέσει να του απαντάνε έτσι επειδή είπε τη γνώμη του. Ή απαντάς σωστά με επιχειρήματα, ερωτήσεις κτλ όπως οι 2 προηγούμενοι, ή μην το κάνεις καθόλου!
Όταν τα επιχειρήματa δεν αρκούν απαντάς με ένα WTF.
Σοβαρά τώρα το ED θεωρείται από τα κορυφαία survival horrors ever, ο τεχνικός τομέας ήταν από τους κορυφαίους του GC και ας ήταν launch title και προσωπικά είναι η πρώτη φορά που ακούω αρνητική γνώμη για το game τόσα χρόνια τώρα.
Comment