Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Most Difficult Game

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Όντως πολύ respect και από μένα! Και γω είχα κολλήσει αρκετό καιρό στο σημείο που λες Aion αλλά τελικά αλλού τα παράτησα. Στην κοιλάδα με τους jackal snipers. Τελείως άδικο σημείο!


    Comment


    • #17
      θα έγραφα και εγώ για το Halo 2, μιας και είναι το δεύτερο ίσος δυσκολότερο παιχνίδι που έχω παίξει (Legendary Mode).

      Είναι όπως τα λες. Το A.I είναι ΘΑΝΑΤΗΦΌΡΟ (πιθανότατα το ανώτερο που έχω δει σε παιχνίδι). Το μεγαλύτερο πρόβλημα για μένα ήταν οι Elites, αν δεν τους αποτέλειωνες θα έκανε recharge η ασπίδα τους και θα έπρεπε να ξαναρχίσεις από την αρχή. Είχα κολλήσει στο πρώτο στάδιο θυμάμαι, σε ένα δωμάτιο με πολλούς Elites, και Grants από ψιλά με πολυβόλα. Ποτε δεν το έχω τελειώσει. Είχα προσπαθήσει αρκετά, αλλα όχι πολύ. Ίσος ξαναδοκιμάσω στο μέλλον. Τα νεύρα πάντως πολλά, παρα πολλά. Έχω ακούσει ότι τα αλλα στάδια στο παιχνίδι δεν είναι τόσο δύσκολα όσο το πρώτο, ισχύει?

      Το Gears Of War το παίρνω σε λίγες μέρες. Έχω ακούσει ότι ο τελευταίος αρχηγός στο δύσκολο mode είναι σχεδόν unbeatable.

      Όπως και να έχει, respect για to Halo 2 Legendary Mode, και R.I.P στον μοχλό που δεν ήταν αρκετός για να νικήσει το A.I του παιχνιδιού.
      [/b]
      o telefteos arhigos sto gears sto insane mode pragmati ine polli diskolos alla ego ta katafera monos mou ke ton nikisa meta apo polles prospathies oi perisoteroi ton ehoun vgali sto co-op pou ine pio efkolos

      Comment


      • #18
        Shadow.of.the fucking.beast.
        Originally posted by Raf
        Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

        Comment


        • #19
          Όπως και να έχει, respect για to Halo 2 Legendary Mode, και R.I.P στον μοχλό που δεν ήταν αρκετός για να νικήσει το A.I του παιχνιδιού.
          [/b]
          Έλα έλα κακίες στο Halo 2 Legendary αν εξαιρέσεις τα 2 σημεία με τα πυροβόλα στην Cairo Station το υπόλοιπο παιχνίδι άν προσέχεις είναι πιο δίκαιο.Το έχω ολοκληρώσει καμιά 50φορές τον τίτλο και θα το κάνω άλλες τόσες με την πάροδο του χρόνου.Η βλακεία με την δυσκολία του για μένα ήταν στο Co - Op όπου στο υψηλότατο επίπεδο δυσκολίας με τον θάνατο τους ενός παίκτη αυτόματα έχανε κι ο άλλος κι αναγκαστικά καθυστερούσες πολύ.Ή πλάκα είναι ότι μόνο ένα skull εντόπισα...
          Κορυφαίo επίπεδο η High Charity.Πολύς κλεφτοπόλεμος με τους Jiralhanae (Brutiδια).


          'Οσον αφορά τον RAAM στις 3 φορές που ολοκλήρωσα τον τίτλο στο Insane και τις 3 τον έβγαλα σχετικά γρήγορα.Πεθαίνεις 5,6 φορές αλλά μετά νικιέται.Λίγο τύχη να έχεις και είσαι εντάξει...

          Εγώ εκνευριστικά δύσκολο παιχνίδι (χωρίς cheats,passwords και άλλα καλούδια) είχα βρει το Shadow of the Beast που το έπαιζα τότε στο Mega Drive και το είχα φτάσει μέχρι την ύδρα με ένα ωραίο οπλάκι που πέταγε κάτι λευκές σφαιρούλες.Την πέρασα μία φορά και έχασα αμέσως μετά.

          Comment


          • #20
            Ε,δεν το είχες παίξει σε Amiga να έχεις συν τοις άλλοις και τα άπειρα loading times και τις εναλλαγές δισκέτας.
            Originally posted by Raf
            Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

            Comment


            • #21
              Τότε να αισθανθώ περήφανος που τέλειωσα το Halo 2 στο legendary?
              Το άρχισα καλοκαίρι 2006 και μέχρι το τέλος του καλοκαιριού είχα φτάσει στην 7η ή 8η πίστα. Σε μια φάση ήμουν τόσο καλός που όταν είχα χάσει το save μου ενώ ήμουν στο τέλος μιας πίστας, έπιασα και την ξαναπέρασα με ένα playthrough (νομίζω ήταν η Regret, αυτή που πάμε και κάτω απο το νερό τέλος πάντων). Τελικά το τερμάτισα 25η Μαρτίου 2007 μετά απο μεγάλη διακοπή. Τώρα που θα πάρω καινούργιο Xbox, πάμε να τερματίσουμε και το πρώτο Halo..

              Comment


              • #22
                http://www.addictinggames.com/theworldshardestgame.html

                Αρκετα δυσκολο κι αυτο.

                Comment


                • #23
                  Στο 13ο sequence ο Chief πρεπει να εξοντωσει εναν στρατο απο Sangheili generals (προκειται για αντιπαλους που ουτε τα grenade sticks δεν μπορουν να σκοτωσουν) σε εναν χωρο ιδανικο για να σε περικυκλωσουν.Ως γνωστον το ΑΙ δε χαριζει καστανα και η χριστοπαναγια παει συννεφο[/b]
                  Ναι ρε γμτ, αυτό το σημείο είναι τελείως out of place. Σε όλο το παιχνίδι δεν εκνευρίστικα ούτε για μία στιγμή, δεχόμουν κάθε ήττα και προσπαθούσα να βρω στρατηγική για να τα καταφέρω, αλλά το συγκεκριμένο μέρος ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Το έπαιξα και στο heroic, δε θέλω να ξέρω πώς είναι σοτ legendary........

                  Εγώ εκνευριστικά δύσκολο παιχνίδι (χωρίς cheats,passwords και άλλα καλούδια) είχα βρει το Shadow of the Beast που το έπαιζα τότε στο Mega Drive και το είχα φτάσει μέχρι την ύδρα με ένα ωραίο οπλάκι που πέταγε κάτι λευκές σφαιρούλες.Την πέρασα μία φορά και έχασα αμέσως μετά.[/b]
                  Το καλύτερο μου έχει συμβεί εμένα. Έπαιζα το παιχνίδι, πήρα το όπλο, έσφαξα την ύδρα και δεν μπορούσα να προχωρήσω (για κάποιο λόγο κόλλησε εκεί η οθόνη). Owned τρελό . Sick game. Τώρα θυμήθηκα ότι ξέρω ένα μαγαζί που το έχει καινούριο, θα πάω να το πάρω για το cult της όλης υπόθεσης.~

                  Comment


                  • #24
                    Αχ μωρη βρωμια Ren, θελω να ρθεις να παιξουμε co - op...ετσι οπως μας τα λες θα ειναι τρελλο ownage! ;)
                    <div align="center">

                    "Strive For Improvement Through Every Day To Become The Best You Can"</div>

                    Comment


                    • #25
                      Υou cant&#39;s spell difficulty without cult.
                      Originally posted by Raf
                      Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

                      Comment


                      • #26
                        Ren of Heavens και Raphael respect και σε εσάς τότε. Δεν είναι εύκολο πάντως, αυτό είναι σίγουρο.
                        http://www.addictinggames.com/theworldshardestgame.html

                        Αρκετα δυσκολο κι αυτο.
                        [/b]
                        ?Αλλο αυτό.

                        <span style="font-family:Century Gothic">MAY THE RATS EAT YOUR EYES&#33; I am now lost to your cause&#33; The Darkness comes...&#33; IT WILL DAMN US ALL&#33;&#33;&#33; </span>

                        Comment


                        • #27
                          Αχ μωρη βρωμια Ren, θελω να ρθεις να παιξουμε co - op...ετσι οπως μας τα λες θα ειναι τρελλο ownage&#33; ;)
                          [/b]
                          Δεν μπορείς να φανταστείς πόσα άκυρα σημεία έχει.Να έχει τύχει να μου κάνει save ελάχιστα δευτερόλεπτα πρίν την sniperia του Jackall και να προσπαθώ έπειτα από πολλές φορές να αποφύγω τον θάνατο με κάθε μου revert lol.Είναι ownage&#33;.Μας βγήκε η παναγία να το τελειώσουμε με τον Boy without a fairy το παιχνίδι.Η Library του 2 είναι όλο το τζούζειν...και όλα αυτά για μία ανόητη απόφαση της Bungie να αφαιρέσει το respawn στο Co - Op. <_<
                          Τέσπα, αργά ή γρήγορα πρέπει να το ξαναρχίσω το παιχνίδι διότι λίγο που το ξαναέβαλα για χαλάρωση στα άκυρα σημεία ήμουν έγκυρος.

                          Α ρε Halo 3 πως φαίνεται η τελειότητά σου...

                          Comment


                          • #28
                            Α ρε Halo 3 πως φαίνεται η τελειότητά σου[/b]

                            Comment


                            • #29
                              O τυπας απλα γαμει...

                              Period.
                              <div align="center">

                              "Strive For Improvement Through Every Day To Become The Best You Can"</div>

                              Comment


                              • #30
                                Θα έλεγα Commandos: Behind Enemy Lines, Civilization 4, Planescape: Torment, Wizardry 8, Cannon Fodder και Ghouls &#39;n&#39; Ghosts (ή Ghosts &#39;n&#39; Goblins?) Μετά την έλευση του 3D πάντως, δεν πιστεύω πως η έννοια "δυσκολία έχει μεταλλαχτεί. Ενώ στα 8 και 16 bit η έννοια της δυσκολίας ήταν συνυφασμένη με την απομνημόνευση, το gameplay σε στυλ "πηγαίνω στην πίστα 9 - 8 με 25 ζωές και γεμάτη ενέργεια για να κάνω Game Over 5 οθόνες μετά" και το καθαρά μηχανικό skill (ειδικά σε Platforms σαν το Rainbow Island - τεράστιο έπος&#33;&#33;&#33; - ή shooters σαν το R-Type), αργότερα περάσαμε σε ζήτημα μηχανισμών, level design και power playing για να φτάσουμε στο σημερινό νιανιά που για να ευχαριστηθείς παιχνίδι πρέπει να ξεκλειδώσεις 10 επίπεδα δυσκολίας και αν...Πείτε με δεινόσαυρο, αλλά πιστέυω πως όποιος έχει ασχοληθεί με gaming την τελευταία 10ετία δεν έχει καν μέτρο σύγκρισης, πόσο μάλλον ολοκληρωμένη άποψη. Η δυσκολία στα σημερινά παιχνίδια - καθώς και η αντίστοιχη πρόκληση - είναι υπαρκτή μόνο στο Internet και στο LAN.
                                Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                                Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                                Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                                Comment

                                Working...
                                X